19-11-2016: Heerenveen -Vitesse (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 23-11-2016 23:48

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
0
Geen stemmen
v. Aken
4
15%
Bijker
9
35%
Thorsby
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Namli
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
1
4%
Veerman
11
42%
v. Amersfoort
1
4%
Thern
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 26

Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Feanfan 1 schreef:Ik kan wel leven met een gelijkspel. Zeker zonder Schaars en tegen Vitesse, dat in mijn ogen te laag staat had ik ook vooraf getekend voor een gelijkspel.
Zeneli had de kans op de 1-0, die viel niet, dat je dan na de 0-1 alsnog 1-1 maakt was dat ook het hoogst haalbare, zeker omdat de kansen op één hand te tellen waren. Dat je in de laatste seconde nog hadden kunnen winnen zou echt een lekkere geweest zijn, maar ook teveel van het goede.
Volgende week tegen Ajax, hopen op een pak sneeuw of bakken met regen Ziyech zal zijn klasse wel weer laten zien
En je moet hopen dat Schaars en Pelle weer kunnen beginnen. Sterkste opstelling, pokkenweer, want daar houden de mooiweer voetballers van Ajax niet van en dan gewoon 2-0 winnen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ook slechte wedstrijden moet je winnen,maar dat vergeten we in de 94e minuut. Veerman had eerder moeten komen, Reza blijft een matige spits. Verder hopen dat Schaars en Pelle weer basis spelen volgende week, zoals eerder hier opgemerkt. Vitesse scoort een mooie goal, maar dat laat wel zien dat die verdedigers hier nog minimaal een jaar moeten blijven. In Duitsland verlies je iedere week zo'n beslissend duel.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit leek helemaal nergens op. Team en supporters zaten nog bij het vrije weekend want het was erg mat...
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Defensie was prima, de rest vond ik matig. Larson en zenneli erg slecht en Reza verschrikkelijk slecht.

Bijker uitblinker.
Spijt heb je morgen maar!
Silver

Bericht door Silver »

Eerste helft weinig te beleven, Vitesse eerste half uur bovenliggende partij tegen erg slordig en onwennig Heerenveen. Vooral toen was het gemis van Schaars erg duidelijk te merken. Middenveld liep niet lekker, gelukkig stond het defensief wel prima.
Tweede helft iets beter, meer controle over de wedstrijd. Zeneli had de 1-0 op z'n schoen na prima pass van Yuki, had 'm eigenlijk af moeten leggen op Reza.
Ook ere wie ere toekomt: gewoon fantastische goal van Baker, wel beetje zielig van Janssen om Mulder geel te geven die als aanvoerder even uitleg vraagt bij de grens.

Wedstrijd kantelde in ons voordeel met het inbrengen van Veerman en van Amersfoort. Wat ook wel eerder had gekund, want zowel Thorsby (harde werker, maar daar blijft het ook bij) en Reza (kon nauwelijks bal vasthouden en verloor veel duels) waren echt rijp voor een wissel.
Henk bewees z'n waarde als invaller met goede actie + goal en eigenlijk ogelooflijk dat die laatste bal er niet in ging. Maar dat was niet echt terecht geweest, gelijkspel was terecht.

Pluspunten voor de verdediging die prima stond. Vond Thorsby op het middenveld erg uit de toon vallen, zie liever Thern op die positie. Gelukkig dat van Amersfoort volgende week waarschijnijk wel weer terug is.
In de aanval zat Larsson waarschijnlijk met z'n hoofd nog bij het nationale team, erg afwezig en nonchalant. Reza hierboven al genoemd en Zeneli opzich prima hoewel hij die 100% kans af had moeten maken.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Die pass op Zeneli was van Namli.

Ik vond Zeneli overigens helemaal niet prima. Verre van zelfs. Is z'n man niet één keer voorbijgekomen en al zijn voorzetten kwamen laag. Wat me verder aan hem opviel, is dat hij steedsde actie te laat, dus te dicht op de man, inzette en dan de bal verloor.

Ik vond Thorsby na rust overigens wel steeds beter spelen. Misschien wel beter dan Yuki, die ik een beetje tam en slap vond spelen.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Duidelijk is dat dit middenveld van een ander niveau is dan schaars , Amersfoort en yuki. We hadden geen diepgang en met een Larson die geen zin had ( die verdiend echt een schop onder z'n kont), Zenelli en Reza die het ook niet brachten is het moeilijk voetballen. Vitesse zette vroeg druk. Resulteerde in erg vaak in breedte passes achterin.

Waarom werd Mulder boos op de grens na de 0-1?

Opvallend de crosspas van Joost van Aken op Zenelli dit deed hij een keer of 5 erg goed.
Hier heb ik geen woorden voor
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

TORCIDA schreef: Waarom werd Mulder boos op de grens na de 0-1?
Baker kreeg de bal na de aanname op de schouder/bovenarm.
wilbot
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

[quote="Knipecity"][quote="TORCIDA"]
Waarom werd Mulder boos op de grens na de 0-1?

leek in een flits inderdaad op hands.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Het was trouwens geen hands. Zeker Mulder had eventueel hands nooit kunnen zien, dus ja, dan is het eigenlijk een hele domme kaart.
Silver

Bericht door Silver »

pes5 schreef:Die pass op Zeneli was van Namli.
Klopt je hebt gelijk, zag het later in de samenvatting.
Ik vond Zeneli overigens helemaal niet prima. Verre van zelfs. Is z'n man niet één keer voorbijgekomen en al zijn voorzetten kwamen laag. Wat me verder aan hem opviel, is dat hij steedsde actie te laat, dus te dicht op de man, inzette en dan de bal verloor.
Speelde zeker niet z'n beste wedstrijd, maar was wel de beste van de 3 voorin (wat ook veel zegt over niveau van Reza en Larsson gister). Bleef tenminste wel z'n acties maken, bleef tenminste wat in positie lopen (Larsson was helft van de tijd centraal te vinden) en bleef ook z'n verdedigende taken uitvoeren.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik vond Zeneli ook bijzonder zwak. Heeft echt vrijwel niks goeds gedaan aanvallend. Faalde 1 op 1 met de keeper, maar in de 1e helft kon hij alleen op Kashia afgaan en als hij die had uitgespeeld was het 1 op 1 op keeper geweest, maar hij deed helemaal niks. Wilde er dwars doorheen, zo leek het wel. Kan je zeggen, goed verdedigd, dat klopt ook wel, maar Zeneli deed niet eens een normale poging om er langs te komen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Eens met Knipe, Zeneli speelde echt waardeloos gisteren. Heb hem op geen enkele goede bal kunnen betrappen en heb me flink aan hem zitten ergeren. Hij heeft absoluut goede dingen laten zien dit seizoen en wat mij betreft mag ie tegen Ajax gewoon in de basis beginnen, maar dan zal het wel echt beter moeten dan tegen Vitesse.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Satyr schreef:Zeker Mulder had eventueel hands nooit kunnen zien, dus ja, dan is het eigenlijk een hele domme kaart.
Het was een domme kaart, maar dan wel van de scheidsrechter ja. Mulder loopt gewoon rustig naar de grensrechter toe en maakt even een praatje met die man. Jansen trakteert hem gelijk op geel. Mulder is notabene onze aanvoerder en deze mag toch even wat gaan navragen bij de scheids cq grensrechter. Zwaar overtrokken om daar gelijk een gele prent voor te geven.
Plaats reactie