19-11-2016: Heerenveen -Vitesse (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 23-11-2016 23:48

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
0
Geen stemmen
v. Aken
4
15%
Bijker
9
35%
Thorsby
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Namli
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
1
4%
Veerman
11
42%
v. Amersfoort
1
4%
Thern
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 26

TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

19-11-2016: Heerenveen -Vitesse (1-1)

Bericht door TORCIDA »

Wedstrijd leeft nog niet hier, terwijl het stadion aardig vol komt te zitten. Hopen op een lekker potje voetbal.

Twijfelgevallen nu nog, Schaars, Van Aken, Facy, afwezig nog Van Aamersfoort
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

TORCIDA schreef:Wedstrijd leeft nog niet hier, terwijl het stadion aardig vol komt te zitten. Hopen op een lekker potje voetbal.

Twijfelgevallen nu nog, Schaars, Van Aken, Facy, afwezig nog Van Aamersfoort
Wedstrijden na interland stop leven nooit hier, valt me vaker op. :wink:
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Hoe weet je dat het stadion aardig vol zal zitten NNboss? Werk je bij de afdeling kaartverkoop?
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Weet wel dat NN uitverkocht is en dat er een actie is/was dat je een extra kaart bij kopen voor 10 Euro, maar weet niet hoe het in de rest van het stadion is.
Ik verwacht zaterdag een uiterst lastig potje, al spelen we met de sterkste 11. Henk Fraser weet altijd de zwaktes te vinden van een tegenstander en bereidt zich daar altijd goed op voor. En in een uitwedstrijd telt het resultaat en met Baker en van Wolfswinkel hebben ze twee spelers die makkelijk een goal kunnen maken. Helaas weinig vertrouwen in 1-3

Topictitel: Heereveen :roll: :roll:
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

Makkum8 schreef:Hoe weet je dat het stadion aardig vol zal zitten NNboss? Werk je bij de afdeling kaartverkoop?
Je bedoelt TORCIDA?
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Sorry, je hebt gelijk NNboss, ik keek even niet goed. Torcida, zit het ALS vol zaterdag?
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Dat wordt al geruime tijd door de club gecommuniceerd. Er zijn nagenoeg geen meerdere plekken bij elkaar verkrijgbaar. Wat er nog rest zijn voornamelijk losse plaatsen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zonder Schaars, van Amersfoort en van Aken gaat dit erg zwaar worden. Thorsby, Cavlan zijn te zwak hebben we tegen Sparta weer gezien.

Vitesse is erg wisselvallig dus op deze pot is geen voorspelling los te laten.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Mackan68 schreef:Dat wordt al geruime tijd door de club gecommuniceerd. Er zijn nagenoeg geen meerdere plekken bij elkaar verkrijgbaar. Wat er nog rest zijn voornamelijk losse plaatsen.
Geldt dat niet alleen voor de vakken waar ze de 10 euro actie hebben? Want dat was vooral in de 'wat mindere mooie vakken". De bovenste plaatsen op de oosttribune zijn bijna nooit vol, schijnen ook veel ongebruikte sponsorplaatsen te zijn. Kan me ook niet voorstellen dat de hoofdtribune nu ineens vol zit.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Hopelijk wordt het vol, want wij hebben ook 2 extra kaarten gekocht met deze goeie actie. Wij komen nu met 5 man!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Grimo schreef:
Geldt dat niet alleen voor de vakken waar ze de 10 euro actie hebben? Want dat was vooral in de 'wat mindere mooie vakken". De bovenste plaatsen op de oosttribune zijn bijna nooit vol, schijnen ook veel ongebruikte sponsorplaatsen te zijn. Kan me ook niet voorstellen dat de hoofdtribune nu ineens vol zit.
Dat heb ik niet op kunnen maken uit de berichtgeving van de club. Als er gesproken wordt over schaarste aan plekken naast of bij elkaar maakt het wat mij betreft niet uit op wat voor tribune of in welk vak het is. Maar dat is mijn interpretatie. Het kan natuurlijk ook zijn dat de club het wil voordoen als dat deze wedstrijd bijna compleet uitverkocht is....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

we hadden hier altijd 1 die stoelen konnen tellen toch? :mrgreen:
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Geen Schaars, van Amersfoort op de bank. Thorsby en Namli zullen er op het middenveld bijkomen. Namli leuke voetballer maar als controleur? Ik hoop het beste morgen, maar vindt het ontbreken van Schaars de grootste aderlating die we kunnen hebben.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

wijzijnscheerenveen schreef:Geen Schaars, van Amersfoort op de bank. Thorsby en Namli zullen er op het middenveld bijkomen. Namli leuke voetballer maar als controleur? Ik hoop het beste morgen, maar vindt het ontbreken van Schaars de grootste aderlating die we kunnen hebben.
Zo trainen ze nu, nog geen bevestiging van Streppel of Schaars. Laten we hopen dat die er ook niet komt.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Die bevestiging kwam al van LC sport en staat inmiddels ook op FO.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

wijzijnscheerenveen schreef:Geen Schaars, van Amersfoort op de bank. Thorsby en Namli zullen er op het middenveld bijkomen. Namli leuke voetballer maar als controleur? Ik hoop het beste morgen, maar vindt het ontbreken van Schaars de grootste aderlating die we kunnen hebben.
Als dit werkelijkheid is zijn we morgen kansloos. Van Aken noem je niet eens, maar ook dat is een enorm gemis, want als hij er niet is heb je 2 verzwakkende wijzigingen achterin.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

De laatste berichtgeving is dat Schaars pas morgen bekeken wordt of hij mee kan doen. Wat mij betreft niet laten spelen. Beter een week extra rust pakken om volgend weekend tegen Ajax er weer te staan dan te vroeg weer in willen zetten met de kans op een langere blessureperiode tot gevolg!
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 19-11-2016 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Héhé we mogen na 3 weken weer naar het stadion :P
HEERENVEEN
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

FeanYme schreef:Héhé we mogen na 3 weken weer naar het stadion :P

4 weken zelfs. Te lang geleden zo te zien
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Van Aken is er als het goed is bij. Dat is het allerbelangrijkste denk ik. Want een verdediging met Cavla + Bijker is teveel middelmaat helaas.
Wellicht kan je Yuki op de plek van Schaars zetten en Namli op de plek van Yuki. Daarnaast is Thern er ook nog. Ik weet alleen niet hoeveel wedstrijdritme deze jongen heeft.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Iemand nog belang bij 2 kaarten naast elkaar voor vanavond in vak 18? Wegens omstandigheden heb ik 2 kaarten over die ik al in augustus heb aangeschaft. Bij interesse stuur PB!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Hero
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 08-07-2013 17:43
Locatie: Friesland

Bericht door Hero »

Vanavond een bijna uitverkocht stadion!
Zijn op dit moment slechts nog losse stoelen te bestellen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hero schreef:Vanavond een bijna uitverkocht stadion!
Zijn op dit moment slechts nog losse stoelen te bestellen.
Oei en zonder Schaars is de kans dat we verliezen groot. Als dit maar geen deceptie wordt, maar toch klantenbinding.
Hero
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 08-07-2013 17:43
Locatie: Friesland

Bericht door Hero »

Nog 449 losse stoelen in de verkoop. (Exclusief sponsortribune)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Die laatste bal :shock:

Voor de rest was het drama, lucky 1-1, want daar ging een overtreding en een foute ingooi aan vooraf.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Het laatste kwartier maakte nog redelijk wat goed, daarvoor klopte er weinig van. Waarom trouwens Veerman pas een kwartier voor tijd ingebracht? Reza kwam er niet aan te pas, was fysiek niet tegen zijn opponent opgewassen en ook nog eens te langzaam. Streppel had Veerman op zijn laatst meteen na rust al moeten brengen.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Tja, als je complete voorhoede besluit om een snipperdag te nemen, dan wordt het lastig. Vond Bijker, Van Aken en Namli lichtpuntjes. Weer veel rennen en vliegen en niet even simpel spelen. Veel foute keuzes, al domineerde Heerenveen wel, op het eerste kwartier in beide helften na.

En toch ook Vitesse niet goed. Zonde dit.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Een gemiste kans.
Miereneukert!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Jammer.. ben pro streppel, maar hij houd veel te lang vast aan Reza.
Verder weer complimenten aan Noord. Geen gedoe, gewoon positieve sfeer!
Nu volgende week dit vast houden, als vriend Hakim langs komt :roll:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik kan wel leven met een gelijkspel. Zeker zonder Schaars en tegen Vitesse, dat in mijn ogen te laag staat had ik ook vooraf getekend voor een gelijkspel.
Zeneli had de kans op de 1-0, die viel niet, dat je dan na de 0-1 alsnog 1-1 maakt was dat ook het hoogst haalbare, zeker omdat de kansen op één hand te tellen waren. Dat je in de laatste seconde nog hadden kunnen winnen zou echt een lekkere geweest zijn, maar ook teveel van het goede.
Volgende week tegen Ajax, hopen op een pak sneeuw of bakken met regen Ziyech zal zijn klasse wel weer laten zien
Plaats reactie