13-12-2016: IJsselmeervogels - sc Heerenveen (0-1, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 17-12-2016 22:47

Mulder
7
18%
Marzo
0
Geen stemmen
v. Aken
0
Geen stemmen
Bijker
15
38%
Cavlan
1
3%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Namli
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
1
3%
Slagveer
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Reza
11
28%
Thern
0
Geen stemmen
Larsson
3
8%
Thorsby
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Skieppekop
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 12-04-2015 21:38

Bericht door Skieppekop »

Vraagje,

Samen met een vriend wil ik graag naar deze wedstrijd toe, in het uitvak uiteraard. We zitten even met het volgende: ik ben in bezit van een CC en uitregistratie dus daar zit het probleem niet, maar mijn vriend heeft dit beide niet. Mijn broer heeft ook een CC met uitregistratie, dus de vraag: kan ik deze gebruiken voor mijn vriend? Wordt hier heel erg op gecontroleerd etc. Zou mijn eerste uitwedstrijd zijn.. Alvast bedankt !
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 722
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Skieppekop schreef:Vraagje,

Samen met een vriend wil ik graag naar deze wedstrijd toe, in het uitvak uiteraard. We zitten even met het volgende: ik ben in bezit van een CC en uitregistratie dus daar zit het probleem niet, maar mijn vriend heeft dit beide niet. Mijn broer heeft ook een CC met uitregistratie, dus de vraag: kan ik deze gebruiken voor mijn vriend? Wordt hier heel erg op gecontroleerd etc. Zou mijn eerste uitwedstrijd zijn.. Alvast bedankt !
Snelste is om gelijk even aan te vragen en desnoods morgenochtend even met de club te bellen.
Uitregistratie wordt wel gecontroleerd, bijbehorende pasfoto niet echt. Zou het er alleen niet op wagen als de oplossing vrij simpel is.
.-
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Het erop wagen is volledig kansloos. Wanneer je in de bus zit scant men daar ( en krijg je je ticket in ruil voor het omwisselbiljet) en bij ev wordt dit proces uitgevoerd bij het "stadion" van de tegenstander, dan wel een vooraf aangegeven omwisselpunt. Om je vraag dus te beantwoorden: Ja, er wordt "streng" op gecontroleerd. Men is verplicht je s(cc) te controleren op uitregistratie.


Zoals hierboven aangegeven: neem contact op met de club dan is er vast wat mogelijk!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Een CC met uitregistratie van een ander gebruiken gaat inderdaad niet lukken, daar wordt inderdaad streng op gecontroleerd. Maar het is in dit geval ook helemaal niet nodig om te doen. Als je morgen gelijk naar de club belt om voor die vriend van je een gratis CC met gratis uitregistratie te regelen is er nog meer dan genoeg tijd om dat te regelen. Morgen gewoon even een belletje plegen dus, dan kan je maat volgende week gewoon mee naar Spakenburg.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

jeewee schreef: bijbehorende pasfoto niet echt.
Hier wordt wel degelijk op gecontroleerd. Op het scanapparaat wordt naast je gegevens ook je pasfoto digitaal weergegeven
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Lenstra schreef:Hier wordt wel degelijk op gecontroleerd. Op het scanapparaat wordt naast je gegevens ook je pasfoto digitaal weergegeven
Die ene keer per seizoen dat dat apparaat per ongeluk eens goed werkt bedoel je? :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Skieppekop
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 12-04-2015 21:38

Bericht door Skieppekop »

Dank voor de reacties! Meteen CC aangevraagd, tot volgende week dinsdag dan maar.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Via ijsselmeervogels kun je gewoon online een kaart kopen.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Niemand die weet hoeveel kaarten we hebben??
feanfanFA
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 09-12-2011 14:53
Contacteer:

Bericht door feanfanFA »

Al over de 400
Wij zijn Heerenveen
ijslandsekuitjes
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 15-10-2008 14:59

Bericht door ijslandsekuitjes »

Er zijn 1200 kaarten beschikbaar.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wat een belangstelling voor een potje tegen een club op het 4e niveau. Dat kan ook alleen bij IJsselmeervogels, misschien wel de meeste roemruchte club uit het amateurvoetbal.
We zouden aan onze stand verplicht zijn daar met minimaal 0-6 vandaan te gaan maar ik verwacht, gezien de matige vorm van veel spelers momenteel dat het bij 0-2, 0-3 zal blijven.
Silver

Bericht door Silver »

Ben benieuwd of Streppel spelers nog rust gaat geven sinds we vrijdag alweer uit tegen Willem II spelen. Denk aan Larsson, Yuki, Zeneli. Van Amersfoort misschien...
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Kan je daar ook gewoon een kaartje aan de kassa kopen? Moet toch geen probleem zijn lijkt me?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1140
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Frisian Viking schreef:Kan je daar ook gewoon een kaartje aan de kassa kopen? Moet toch geen probleem zijn lijkt me?
Als je tussen de rooien wilt zitten: http://www.ijsselmeervogels.nl/nieuws/g ... heerenveen
Als je in het uitvak wilt: uitregistratie verplicht.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

En waar staan/zitten we dan? Is dat overdekt? Want dat vakje dat ze bij Heerenveen-tv lieten zien biedt nooit plaats aan 1200 fans.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ze hebben bij IJsselmeervogels wel een hele goede club tv zeg. Daar kan menig profclub wat van leren. En opvallend genoeg, objectief commentaar bij de samenvatting tegen Quick Boys
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

pes5 schreef:En waar staan/zitten we dan? Is dat overdekt? Want dat vakje dat ze bij Heerenveen-tv lieten zien biedt nooit plaats aan 1200 fans.

Op basis van foto's gok ik dat we achter een goal terecht komen. Met een lange meerdere rijen hoge tijdelijke tribune. Onoverdekt!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Satyr schreef:Ze hebben bij IJsselmeervogels wel een hele goede club tv zeg. Daar kan menig profclub wat van leren. En opvallend genoeg, objectief commentaar bij de samenvatting tegen Quick Boys
Zeer professioneel. Dat kan je eigenlijk ook geen amateurclub meer noemen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hoeveel kaarten zijn er inmiddels verkocht voor het uitvak?
Miereneukert!
Grind17
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 13-09-2014 12:08

Bericht door Grind17 »

Misschien heb ik het gemist, maar kan je morgen gewoon naar Spakenburg afreizen, auto parkeren bij het stadion en naar het 'uitvak' lopen? Of zijn er speciale maatregelingen genomen?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Grind17 schreef:Misschien heb ik het gemist, maar kan je morgen gewoon naar Spakenburg afreizen, auto parkeren bij het stadion en naar het 'uitvak' lopen? Of zijn er speciale maatregelingen genomen?
Even naar boven scrollen, daar wordt het uitgelegd.
Heerenveen fan in Leiden
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

540 kaarten verkocht ,tot nu toe.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Iemand enig idee waar we de auto kunnen parkeren? Op hun parkeerplek is er niet genoeg ruimte lijkt me
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Er is een aardig parkeerterrein achter de Lidl. Dat is maar een klein stukje lopen.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Raider schreef:540 kaarten verkocht ,tot nu toe.
Plus 250 sponsoren hoorde ik, of dit daadwerkelijk klopt weet ik niet. Mochten die bovenop de 540 man komen dan sta je daar met zo'n 800 supporters. Hoe dan ook: laat het een prachtig sfeervolle avond worden!
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Ik denk ook nog wel supporters in de thuisvakken. Ik heb er zin in :stan:
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Weet iemand toevallig of er nog een groep van Heerenveen zich voor de wedstrijd in een café oid gaat verzamelen?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Vanavond Iselmarfugels als dessert :mrgreen:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Uitvakken, thuisvakken, registratie.... we gaan toch op bezoek bij een amateurclub? We zijn echt doorgeslagen in Nederland.
Spijt heb je morgen maar!
Plaats reactie