30-10-2016: Feyenoord - sc Heerenveen (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 03-11-2016 23:23

Mulder
15
56%
Marzo
1
4%
St. Juste
1
4%
Bijker
4
15%
Schaars
1
4%
Thorsby
0
Geen stemmen
Kobayashi
2
7%
Zeneli
3
11%
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
0
Geen stemmen
Cavlan
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

30-10-2016: Feyenoord - sc Heerenveen (2-2)

Bericht door siesta »

Zondagmiddag 14:30 de topper tegen Feyenoord.

Zonder Pelle van Amersfoort
sc Heerenveen moet het enkele weken stellen zonder Pelle van Amersfoort. De middenvelder van sc Heerenveen heeft vandaag een blindedarmoperatie ondergaan. (Bron: Sc-Heerenveen.nl)
Thorsby of Namli?
!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Gezien de tegenstander en de kracht van Pelle binnen dit team zou ik gaan voor Thorsby.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Zal Thorsby wel worden. Puur om wat Streppel laatst zei: Thorsby zou daar ook kunnen spelen met zijn loopvermogen.
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

zou mooi zijn als we ze weer uit de droom kunnen houden, niet omdat ik ze het niet gun, maar ze worden arroganter, met we zullen dit winnen met 8-0
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Vanmorgen waren er al 425 kaarten verkocht voor het uitvak. Mooi dat de jongens veel steun krijgt en hopelijk gaan we het Feyenoord lastig maken. Afgelopen jaren ging het niet heel slecht in de Kuip...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Natuurlijk hebben we een kans, maar ik zie elk punt wat we halen in de kuip als bonus.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hoeveel kaarten zijn er inmiddels verkocht na de vrijdag? Weet iemand dit?
Miereneukert!
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

paparazzi schreef:Hoeveel kaarten zijn er inmiddels verkocht na de vrijdag? Weet iemand dit?
Vanavond rondt 21:00 uur waren er ongeveer 450 kaarten verkocht. Verkoop loopt tot morgenavond 21:00 uur.


Ook werd bekend dat of Thorsby van Amersfoort vervangt, of Veerman erbij komt en Reza linie terug zakt.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Dat moeten er toch zeker 600 kunnen worden?
Kom op mensen ; kopen die kaarten!!!

De heren van Voetbal Inside zijn het er allemaal over eens, Feyenord gaat op z`n sloffen winnen daar in de kuip. Hopelijk hebben onze spelers ook gekeken en geeft ze dit een enorme BOOST.

Persoonlijk vind ik Feyenoord niet de beste van de top 3. Je hoeft daar niet te verliezen.

:!:
Miereneukert!
SCH0513
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 06-03-2015 12:05

Bericht door SCH0513 »

Ik hoop op Thorsby in dezelfde functie als 'loper' als van Amersfoort. Twee plekken wisselen voor één blessure gaat tegen mijn filosofie in.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

wijzijnscheerenveen schreef:Zal Thorsby wel worden. Puur om wat Streppel laatst zei: Thorsby zou daar ook kunnen spelen met zijn loopvermogen.
Loopvermogen zat, maar zeker tegen Feyenoord heb je ook voetballend vermogen nodig. Hierin vond ik hem donderdag niet heel sterk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Thern en Namli zijn dan wel voetballers, die worden natuurlijk volledig aan de ketting gelegd door El Ahmadi. Voetballend wordt het daar sowieso lastig, dus de keuze voor een harde werker lijkt me logisch. Thuis tegen Sparta zou je het eerder anders kunnen invullen.
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

paparazzi schreef:
De heren van Voetbal Inside zijn het er allemaal over eens, Feyenord gaat op z`n sloffen winnen daar in de kuip. Hopelijk hebben onze spelers ook gekeken en geeft ze dit een enorme BOOST.

Persoonlijk vind ik Feyenoord niet de beste van de top 3. Je hoeft daar niet te verliezen.

:!:
Zelfde dacht ik ook. Feyenoord heeft een sterk collectief, alleen ze missen echter veel grote kansen nog. Je zult natuurlijk nu zien dat ze wel effectief om weten te gaan met hun kansen in deze wedstrijd tegen Heerenveen. Ze voelen zich beter, ze zijn de bovenliggende partij, het is allemaal psychologie. Echter als Heerenveen een goede wedstrijd weet te spelen, passes die goed aankomen, kort er bovenop zit, vechten om de bal, weinig lullig bal verlies en het beetje geluk mee heeft in de counter en feyenoord niet zo goed begint aan de wedstrijd dat het nog heel interessant kan gaan worden. We zullen zien hoe het uitpakt.. of we verliezen dik, of we winnen dik, geloof niet echt in een gelijk spel..
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

paparazzi schreef:De heren van Voetbal Inside zijn het er allemaal over eens, Feyenord gaat op z`n sloffen winnen daar in de kuip. Hopelijk hebben onze spelers ook gekeken en geeft ze dit een enorme BOOST.

Persoonlijk vind ik Feyenoord niet de beste van de top 3. Je hoeft daar niet te verliezen.

:!:
Feyenoord is in vorm en had vorige week ook tegen Ajax moeten winnen. Met de wedstrijd PSV thuis in het achterhoofd ben ik bij voorbaat blij met een punt. Als PSV effectief was omgegaan met de kansen hadden we bij rust 3-0 achter gestaan.
We doen het goed.. spelen mooi, aanvallend en herkenbaar voetbal, maar we moeten m.i. nu niet direct buiten onze schoenen gaan lopen. We hebben donderdag kunnen zien dat als er één radartje niet is.. het allemaal wel heel erg matig wordt..

Vooraf: Blij met een punt. Maar ik laat me graag positief verrassen. Bovendien.. zij moeten.. wij mogen :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

MATCHDAY!!

Erg veel zin in vanmiddag. Ik verwacht een hels karwei en voor een punt teken ik vooraf. Stiekem hoop ik uiteraard op meer. Wordt belangrijk om de eerste fase niet meteen op achterstand te komen, dan Ben ik bang dat Feyenoord erover heen loopt. Ik kon vanavond ook wel leven met dat PSV in arnhem won. Vitesse en AZ zie ik voorlopig als directe concurenten, en niet de bovenste 3.

In totaal zijn er 471 kaarten verkocht!
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

wijzijnscheerenveen schreef:MATCHDAY!!

Wordt belangrijk om de eerste fase niet meteen op achterstand te komen, dan Ben ik bang dat Feyenoord erover heen loopt.

In totaal zijn er 471 kaarten verkocht!
Ik vind de kracht van Heerenveen juist het terugkomen in een wedstrijd bij achterstand, wat vaak een verrassing is voor de tegenstander. Als we vroeg scoren gaan ze de kantjes er vaak van aflopen daarna.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

We hebben alleen maar tegen AZ, Utrecht en NEC achter gestaan en geen van allen gewonnen, wel twee keer een punt
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

0-1 Reza :D
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Mooie start, helaas nog geen goeie stream kunnen vinden.
Iemand?
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
superfriezen4ever
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 04-08-2006 15:26
Locatie: waskemeer

Bericht door superfriezen4ever »

Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

1-1 Jørgensen, hing al even in de lucht
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Joucke schreef:1-1 Jørgensen, hing al even in de lucht
Er ligt genoeg ruimte achter de verdediging voor een individuele actie of steekpass. Geven alleen teveel kansen weg
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

1-0 Prima goal.
1-1 , Van Aken nam niet over waardoor Jorgensen vrije schietkans kreeg
2-1 wel heel erg gemakkelijk gegeven penalty! Maar waar zijn onze spelers bij het inlopen dan?

Zeneli ligt aardig aan banden. Larsson heeft het fysiek moeilijk. Maar het opvallendste vind ik toch nog wel de hoeveelheid ruimte die Feyenoord op rechts krijgt waar ook de gelijkmaker uit viel.
Miereneukert!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Heerenveen moet niet meegaan in dat spierballenvoetbal, maar durven te combineren en de vleugels aan het werk te zetten. Dat komt er te weinig van. Ik vind ons achterin kwetsbaar en Van Aken zeer matig.

Vooruit voetballen! Come on the Boys!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als je nooit meer op eigen kracht kampioen kan worden moet de scheids maar even helpen. Wij spelen prima vind ik.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Zo kan het ook. Een kwartier niks doen en dan toeslaan :mrgreen:
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

20 minuten met Bijker centraal :|
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Nou, het was weer stressen, maar we hebben een puntje erbij. Pingel van niks, maar ja, dat weet je in de Kuip.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Jammer dat zo'n scheidsrechter zo gek wordt gemaakt door het stadion. Waarom sturen ze zo'n lulletje rozenwater naar deze "topper"? :roll:
!
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Ik ben tevreden, vergeet niet dat we hiervoor al 1x hebben gespeeld deze week ;)
HEERENVEEN
Plaats reactie