23-10-2016: Heerenveen - Heracles (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 27-10-2016 19:45

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
8
15%
St. Juste
25
46%
v. Aken
0
Geen stemmen
Bijker
4
7%
Schaars
5
9%
Kobayashi
1
2%
v. Amersfoort
1
2%
Zeneli
0
Geen stemmen
Larsson
2
4%
Reza
8
15%
Cavlan
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 54

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat irriteerde was dat ze erg slap en ongeconcentreerd begonnrn aan de wedstrijd. Vooral van Aken was verre van wakker. Deze ploeg kan erg goed voetballen, maar wel op 100%. Wat de trainer van Heracles ook zei, toen wij er de tweede een schep bovenop deden waren we veel beter. Zo win je wedstrijden. De tweede helft was weer prima en mooi om te zien. Zo kunnen we ver komen.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Dat is me even lekker wakker worden vanochtend. Meestal als op maandagochtend de wekker gaat ben ik niet erg vrolijk, maar vanochtend stapte ik met een glimlach uit bed. Kun je nagaan wat de club met je doet :wink:

Ik moet mezelf af en toe echt even in de arm knijpen hoe goed we gaan. Gelet op alle ellende van de laatste jaren (zowel bestuurlijk als op het veld) is dit zó lekker. Ik had gister in de rust echt even het gevoel dat we wederom tegen Heracles tegen ongelukkig puntverlies zouden oplopen. Maar de tweede helft kwam er een tandje bij en begon het lekker te lopen. Dit team is gewoon in balans, en dat zie je in iedere wedstrijd terug. Daarnaast heb ik met een trainer als Streppel totaal niet het gevoel dat er op enig moment gemakzucht in het team gaat komen. Mocht dat al zo zijn, dan is hij bij uitstek iemand die dat snel de kop zal indrukken.

Tenslotte nog een klein puntje van kritiek/verbazing. We spelen ontzettend leuk voetbal, ons stadion heeft echt jarenlang bomvol gezeten, waar zijn al die mensen nu toch? Gister ook weer zoveel lege plekken gezien. Juist nu zou je toch weer lekker naar het ALS moeten gaan omdat je getrakteerd wordt op een leuke pot voetbal??
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

jorro schreef:
Tenslotte nog een klein puntje van kritiek/verbazing. We spelen ontzettend leuk voetbal, ons stadion heeft echt jarenlang bomvol gezeten, waar zijn al die mensen nu toch? Gister ook weer zoveel lege plekken gezien.
Iets opbouwen duurt jaren, iets kapot maken kan in een maand.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heerenveen rules schreef:Wat irriteerde was dat ze erg slap en ongeconcentreerd begonnrn aan de wedstrijd. Vooral van Aken was verre van wakker. Deze ploeg kan erg goed voetballen, maar wel op 100%. Wat de trainer van Heracles ook zei, toen wij er de tweede een schep bovenop deden waren we veel beter. Zo win je wedstrijden. De tweede helft was weer prima en mooi om te zien. Zo kunnen we ver komen.
Exact. Het begin was erg slap en soms zelfs even billenknijpen. Maar na een kwartier pakten we de boel op en heb ik er eigenlijk nooit over in gezeten. Als Mulder die bal gewoon pakt is er de hele wedstrijd niets aan de hand. We waren heer en meester en hebben ook zat kansen gecreëerd. Ik kijk enorm uit naar de krachtmeting met Feyenoord.
jorro schreef:Tenslotte nog een klein puntje van kritiek/verbazing. We spelen ontzettend leuk voetbal, ons stadion heeft echt jarenlang bomvol gezeten, waar zijn al die mensen nu toch? Gister ook weer zoveel lege plekken gezien. Juist nu zou je toch weer lekker naar het ALS moeten gaan omdat je getrakteerd wordt op een leuke pot voetbal??
Ik vond het gisteren absoluut wel meevallen. De supportersplekken waren behoorlijk uitverkocht volgens mij, alleen op Zuid aan de zijkanten was nog plek. Het zijn met name de sponsorplaatsen op de hoofdtribune en hoog op de oosttribune die leeg zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
SCH0513
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 06-03-2015 12:05

Bericht door SCH0513 »

Angstgegner :lol:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

SCH0513 schreef:Angstgegner :lol:
Niet tegen dit Heerenveen. Dit is het beste Heerenveen in veel jaren. Misschien wel sinds Verbeek zijn laatste jaar. Je moet er alleen niet aan denken dat Schaars wegvalt of St Juste of Van Aken. Daar zijn we erg kwetsbaar en ook op de vleugels.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Je kunt zelf er ook een beetje bij helpen om het stadion weer voller te krijgen he. Wij hebben voor Hveen-Vitesse 10 extra kaarten besteld voor familie en vrienden. Zeker met dit soort acties (tientje per kaart) moeten we er zelf gewoon meer aan doen! Samen maken we de club :wink:
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Voor mij Marzo deze keer. 1e goal in de eredivisie en wat voor een!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

pes5 schreef:Je kunt zelf er ook een beetje bij helpen om het stadion weer voller te krijgen he. Wij hebben voor Hveen-Vitesse 10 extra kaarten besteld voor familie en vrienden. Zeker met dit soort acties (tientje per kaart) moeten we er zelf gewoon meer aan doen! Samen maken we de club :wink:
Zo is het ook, wij hebben ook 2 kaarten extra besteld voor 2 neefjes van mij.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

@Pes5 en CrazyArgos
Prachtige instelling/gebaar heren!! Zo is het maar net.
Plaats reactie