27-10-2016: FC Eindhoven - sc Heerenveen (1-2, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 01-11-2016 00:06

Mulder
4
18%
Marzo
6
27%
St. Juste
3
14%
v. Aken
0
Geen stemmen
Cavlan
1
5%
Thorsby
1
5%
Namli
0
Geen stemmen
Schaars
2
9%
Slagveer
0
Geen stemmen
Zeneli
1
5%
Reza
2
9%
Kobayshi
0
Geen stemmen
Larsson
1
5%
Veerman
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Soms is het heel belangrijk dat spelers rust krijgen, maar je geeft als trainer wel een signaal af richting deze wedstrijd waarvan je blijkbaar denkt dat dat kan. We hebben tegen De Graafschap gezien dat je het dan toch heel lastig kan krijgen. We hebben er namelijk spelers bij die nu zo goed renderen omdat ze een goed team om zich heen hebben maar haal je een paarschakels weg dan blijft er weinig van ze over.
Ik voorspel een hele moeilijke wedstrijd en misschien wel uitschakeling. Of Veerman, Larsson en Yuki moeten er in de 2e helft alsnog in om de boel ta kantelen.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Nadeel van wedden op twee paarden. Deze spelers hadden geen rust gekregen als we nu 12e hadden gestaan in de eredivisie. Dan was beker topprioriteit nr 1. Nu staan we derde en is het belang om in die regionen te blijven(oa TV gelden in de toekomst) te groot om dat zomaar te grabbel te gooien. Maar beker is de kortste weg bla bla, dus ook erg belangrijk.

Nu kunnen we laten zien hoe sterk onze bank werkelijk is. En dreigt het mis te gaan, dan zullen Larsson en Kobayashi ongetwijfeld in het veld komen. Hopen dat het dan niet te laat is.

Maar alle vertrouwen in vanavond. Bij een Heerenveen in normale doen zal Eindhoven een topdag moeten hebben. Dat kan, dan maar op karakter.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in vanavond!!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

12eMan schreef:Nadeel van wedden op twee paarden. Deze spelers hadden geen rust gekregen als we nu 12e hadden gestaan in de eredivisie. Dan was beker topprioriteit nr 1. Nu staan we derde en is het belang om in die regionen te blijven(oa TV gelden in de toekomst) te groot om dat zomaar te grabbel te gooien. Maar beker is de kortste weg bla bla, dus ook erg belangrijk.
Ook als we 12e stonden was de competitie belangrijker dan de beker. Dan was het zaak geweest om te klimmen op de ranglijst. Iets waar je meerdere wedstrijden voor hebt tov de beker wat meer een loterij is en geluk een grote factor speelt. TV gelden voor de competitie leveren altijd nog meer op dan de beker en 1 of twee voorrondes EL voetbal. Alleen wil je niet afgaan tegen een eerstedivisionist.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Grimo:

Ik betwijfel het maar ok, maakt ook niet uit. We staan er nu goed voor in de competitie en daar ben ik blij om. Kan de keuze om Larsson en Kobayashi niet te laten starten wel begrijpen, al neem je er een zeker risico mee.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

12eMan schreef:Grimo:

Ik betwijfel het maar ok, maakt ook niet uit. We staan er nu goed voor in de competitie en daar ben ik blij om. Kan de keuze om Larsson en Kobayashi niet te laten starten wel begrijpen, al neem je er een zeker risico mee.
Als zij niet 100% fit zijn begrijp ik dat volledig.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

E. Mulder
S. Marzo
C. Cavlan
J. St. Juste
J. van Aken
S. Schaars
Y. Namli
M. Thorsby
R. Ghoochannejhad
L. Slagveer
A. Zeneli

Cavlan voor Bijker,
Namli voor Yuki
Thorsby voor van Amersfoort en
Slagveer voor Larsson.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Is de wedstrijd ergens live te volgen?
(behalve in Eindhoven)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

abegoal schreef:Is de wedstrijd ergens live te volgen?
(behalve in Eindhoven)
Ja, fox
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

0-1 Namli
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Daarna 0-2 Reza en 1-2 door iemand.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Joucke schreef:Daarna 0-2 Reza en 1-2 door iemand.
Caenepeel, voor de statistieken.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Silver

Bericht door Silver »

De vervangers laten nou niet echt zien dat ze in de basis horen. Namli prima goal, maar veel balverlies. Slagveer nog niet veel van gezien. Thorsby werkt hard, maar maakt geen indruk. Cavlan is op dit moment niet beter dan Bijker.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit elftal kan dus ook erg slecht voetballen. Wat een slechte pot. De wisselspelers maakten het er niet beter op. Slagveer, Thorsby en Namli lieten zien terecht wissel te staan. Maar toch weer winnen. Lekker. Op naar DKV! :mrgreen:
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Wat een ongelooflijke slechte 2e helft, bizar slecht. Snel vergeten, gewonnen en klaar.....

Reza 2e helft was echt heel erg slecht btw. Thorsby niet in zijn kracht in deze wedstrijd, tegen Feyenoord hebben we daar meer aan hoop ik.
!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Lag het nou aan mijn perceptie, of floot die scheids voor elk dowtje of tikje van ons en liet hij bij hen alles toe?

Man man man, had wel een paar keer rood mogen vallen...
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Dat de wissels het er niet beker op maken, betekent dat Streppel de juiste keuzes maakt :mrgreen:
Zo'n pot kun je alleen maar verliezen, dus winst is prima.
Nu kijken wat Talan er uit haalt.

EDIT: Ijsselmeervogels uit

En Cambuur geeft ie Ajax haha

Topper die Jeffrey
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Hoe zenuwachtig kan je zijn? Toch nergens voor nodig Jeffrey!

Prima loting overigens.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Beetje rommelige wedstrijd van onze kant. In de openingsfase ging het wel erg makkelijk en voetbalde we zeer sterk. Na de 1-0 zakte wij eigenlijk al weg en werd het slordig. Eindhoven had nog een paar goede kansen. Slagveer vond ik erg tegenvallen. Zelfs tegen deze Jupiler league tegenstander kwam hij er niet overtuigend omheen. Reza was ook erg matig wat mij brengt bij hetgeen ik het opvallendste vond: Waarom brengt Streppel Veerman niet eerder in zo'n wedstrijd? Veerman moet zich hebben zitten opvreten op de bank als hij zelfs in zo'n wedstrijd maar 3 minuten mag invallen.

MOTM: Ik vond Marzo erg sterk spelen.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Tja, Slagveer, sorry maar dat kan echt niet meer, ok hij mist wat vertrouwen maar zijn balaanname, controle is echt slecht, komt geen man voorbij, voetbalt niet simpel en zijn passing is ook ondermaats.

Thorsby loopt veel maar brengt niets, Van Amersfoort is inmiddels hem ver voorbij. Toen Yuki inviel met Larson kwam er ook meer rust terug op het middenveld.

Voor de rest op het eerste half uur na, een matige wedstrijd.
Hier heb ik geen woorden voor
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Slechte wedstrijd gezien maar ach, het sfeertje maakte dan weer veel goed. Opvallende hoge opkomst voor een doordeweeks potje om kwart voor negen tegen een een laagvlieger uit de JL op behoorlijke afstand. Minpunt, die biersmijterij bij de doelpunten. Heb er maar eens opgelet maar er vloog er nog één voorbij, minimaal een halve minuut naar de 0-2. Gebeurt dan ook echt wel in het tumult van een doelpunt......

De drie invallers(Namli, Thorsby en Slagveer) hebben echt laten zien waarom ze er niet in staan. Een dikke dikke gemiste kans voor de heren. Met name Slagveer(tikje terug) en Namli(slechte inspeelpass) vielen op in negatieve zin. Verdienen overigens een tweede kans want nagenoeg het hele elftal(St Juste en Marzo uitgezonderd) speelde een draak van een wedstrijd.

Op naar IJsselmeervogels!!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Behoudens de eerste 30 minuten een zeer slechte pot hoor. Dit had je in de eerste helft allang met 0-3 op slot kunnen/en moeten gooien.
En wat was die Reza (weer) slecht zeg! Geef dan Veerman eens een keer wat meer speeltijd.

Snel, heel erg snel vergeten deze wedstrijd. Focus moet volledig op Feyenoord liggen nu.
Miereneukert!
Plaats reactie