15-10-2016: Groningen - Heerenveen (0-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 19-10-2016 22:00

Mulder
1
2%
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
10
17%
v. Aken
0
Geen stemmen
Bijker
1
2%
Schaars
31
53%
Kobayashi
1
2%
v. Amersfoort
10
17%
Zeneli
4
7%
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
1
2%
Slagveer
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Namli
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 59

Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Wat een verschil in kwaliteit zeg!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

HEERENVEEN DERDE DONALD TRUMP US PRESIDENT WHAT A TIME TO BE ALIVE!!!
nou nou
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

16 punten uit de laatste 6 wedstrijden. En hoe! Kwalitatief veel beter gebleken dan Groningen, tegen mijn verwachting in eigenlijk. De eerste rode kaart vond ik onterecht, maar dat soort dingen zitten nu eenmaal mee als je in een flow zit. En nu hopen dat we thuis een keer van Heracles kunnen winnen! :stan:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Onterecht? Hij geeft gewoon een knietje!
Volledig terechte rode kaart.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Nieuwe toekomstige pubvraag: 'Welke ploeg speelde ooit in een maand tijd 2x tegen 9 man in de Eredivisie'
hhage
Basisspeler
Berichten: 930
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Natrappen is rood terecht dus
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

GroenLeven wint van Essent.

Drie punten
Drie goals
Plaats drie op de ranglijst.

It koe minder :mrgreen:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gelukkig bleek het enorme vertrouwen van de spelers terecht. Oppermachtig vandaag. Het enige dat je ze mag verwijten is dat die 0-2 zo lang duurde. Die Schaars maakt ons echt zoveel beter. Absoluut man van de wedstrijd, maar ook het centrale duo en Zeneli, Bijke, Van Amersfoort en Yuki waren goed.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Een trappende beweging is inderdaad 100% rood, maar dit had je met gezond verstand prima kunnen laten gaan in mijn ogen. Maar goed, een regel is een regel, en dat weet hij ook. Die tweede was natuurlijk helemaal dom.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

feanryp23 schreef:Een trappende beweging is inderdaad 100% rood, maar dit had je met gezond verstand prima kunnen laten gaan in mijn ogen. Maar goed, een regel is een regel, en dat weet hij ook. Die tweede was natuurlijk helemaal dom.
Ik denk dat hij de elleboogachtige beweging van dezelfde speler even daarvoor al "liet gaan", en dat dit teveel was.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Lijkt mij ook inderdaad, heb het net nog even een keer bekeken.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Wat een heerlijke overwinning! Amper in de problemen,drie punten,nul gehouden,weinig tot niets weggegeven en PSV voorbij na NEGEN competitiewedstrijden, en met plek 3 de bekende kers op de slagroom.

Speelden wij dan zo goed of Groningen dan zo slecht kun je je afvragen? Ik denk dat wij goed speelden en Groningen uiterst matig!! Ik heb in jaren niet zo`n armoedig Groningen gezien, laat dat ook gezegd zijn. Ik hoop echter wel voor die Groningers dat het uiteindelijk weer gaat lopen daar, want de mensen zijn ook voetbalgek net als bij ons. Ik zou het oprecht zonde vinden voor de competitie als die Grunners zouden degraderen. Ik denk dat de trainer daar niet synchroom loopt met het gewenste spel wat het publiek graag wil zien, maar dat terzijde.

Absolute uitblinker bij Heerenveen; Stijn Schaars! Man man, wat een verademing is die vent op dat middenveld. Hij zorgt voor rust in het team, zet uitstekend de lijnen uit en heeft een geweldige traptechniek en balcontrole. Een absolute regisseur!

Wat als er dit seizoen een Finnbogasson in de spits had gestaan...

Het enige wat ik de ploeg kwalijk kan nemen is dat we In het begin van de tweede helft meer gas hadden moeten geven om sneller uit te lopen naar 0-2 0-3.
Bijker trouwens ook een dikke prima.

Ik denk dat we ons kunnen meten aan AZ en Vitesse. PSV mag dan gelijk hebben gespeeld maar die komen echt wel weer bovendrijven. Een plek bij de eerste vijf zie ik tot de mogelijkheden behoren, maar dan moet er in de winterstop niets vertrekken.

Maar voor nu: bier!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

En wat te denken van Jerry? Had weer een paar hele belangrijke onderscheppingen waaronder die voorafgaand aan zijn assist op Larsson. Er waren vanavond niet echt onvoldoendes bij wat mij betreft. Het begint zo langzamerhand steeds meer op een gesmeerde machine te lijken. Hopelijk blijft de flow nog even een tijdje hangen!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Mackan68 schreef:En wat te denken van Jerry? Had weer een paar hele belangrijke onderscheppingen waaronder die voorafgaand aan zijn assist op Larsson. Er waren vanavond niet echt onvoldoendes bij wat mij betreft. Het begint zo langzamerhand steeds meer op een gesmeerde machine te lijken. Hopelijk blijft de flow nog even een tijdje hangen!
Ik hoop dat dit geen flow maar gewoon kwaliteit is. Ons niveau. Schaars maakt dit team 30%beter. Samen met de komst van een Yuki, een verdere ontwikkeling van talenten als Van Aken, St Juste en Van Amersfoort en natuurlijk de benadering en speelwijze van Streppel, zorgen dat dit gewoon een goed team is. Ik had het vorig jaar al voorspeld. Zet er een type Schaars bij en dit team is stukken beter. En ze hebben geluisterd 8)

Toch moet er in de winterstop nog een goede cv bij en een vleugelspeler, want in de breedte zijn we daar erg kwetsbaar. En je moet er toch niet aan denken dat Schaars wegvalt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

3x 0-3 achter elkaar uit. Dat heb ik niet mogen mee maken nog. Wat een weelde. Er staat echt een team wat vertrouwen. Vind het mooi om naar te kijken!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Wat een feest wat een wedstrijd!!!!
Echt genoten gister, Groningen heeft geen moment ergens aanspraak kunnen maken.
Al pakte Mulder wel weer een paar belagrijke ballen bij 0-1.
Het team speelt elke wedstrijd beter, echt als team!
Geen onvoldoendes gisteravond.
Marzo was iets minder aanwezig, maar zeker niet slecht!
Verder was iedereen top!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Goeiemorgen!

Ik stapte uit bed, deed mijn gordijnen open, deed het raam open.
En ik rook de zoete geur van 3 punten en de derde plek!!
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Je bent een poëet Yme!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Thinkman schreef:GroenLeven wint van Essent.

Drie punten
Drie goals
Plaats drie op de ranglijst.

It koe minder :mrgreen:
En we staan derde boven Energie-Direct. :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Wij hebben duidelijk de meeste energie.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Satyr schreef:Nieuwe toekomstige pubvraag: 'Welke ploeg speelde ooit in een maand tijd 2x tegen 9 man in de Eredivisie'
sc Heerenveen in maart 2009 8) (Sparta en Groningen)
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Mooie statistieken voor het nieuwe Noordlease Stadion voor onze club:

aantal wedstrijden gespeeld: 1
aantal wedstrijden gewonnen: 1
aantal doelpunten voor: 3
aantal doelpunten tegen: 0
Ik pas hier niet
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

Heerlijk om erbij te zijn gisteren in het uitvak. Het klasse verschil met Groningen had ik niet zo groot verwacht. Echt heerlijk hoe het bij ons loopt momenteel. Schaars met afstand man v.d. wedstrijd met daarnaast een hele goede van Aken, St Juste en Bijker. Er lijken weer eens mooie tijden voor ons aangebroken, laten we daar lekker volop van genieten!

Alleen één ding begrijp ik niet van een aantal mensen hier. Yuki gisteren goed??? Vond ik de minste aan onze kant. Levert 3, 4 keer een bal zomaar in en heeft geen beslissende pass of actie laten zien. Ok, meestal houdt hij de bal in de ploeg, maar zie hem tot nu toe nooit iets verrassends doen of een hele knappe bal geven.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Hij speelde niet zijn beste wedstrijd, maar persoonlijk had ik niet verwacht dat Yuki in de basis zou meedraaien.
Komende van een ander continent/cultuur vindt ik dat hij het onverwacht doet, ik had een vol jaar aanpassen verwacht.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

Wolliepoly schreef:Hij speelde niet zijn beste wedstrijd, maar persoonlijk had ik niet verwacht dat Yuki in de basis zou meedraaien.
Komende van een ander continent/cultuur vindt ik dat hij het onverwacht doet, ik had een vol jaar aanpassen verwacht.
Daar heb je wel een punt. Hij past zich snel aan en dat is inderdaad knap. Nu hopelijk op korte termijn ook wat beslissender met goals en assists.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Inferno182 schreef: Nu hopelijk op korte termijn ook wat beslissender met goals en assists.
Misschien moet je zijn rol wat beter door gaan krijgen. Dit middenveld vult elkaar helemaal aan, een uitstekende balans. Was overigens gewoon betrokken bij de eerste goal.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Prima pot. eerste 6 minuten erg onrustig en was groningen zelfs iets gevaarlijker, daarna 1 kans direct een goal.
Rode kaart erg zwaar, gele kaarten terecht, Juste had ook geel kunnen krijgen door zijn inkomen op Pad.
Vond Groningen gefrustreerd spelen, was ook onmacht. 2e helft start was in een veel te laag tempo, gelukkig herpakte men zich.
Larssson onzichtbaar tot aan de goal, wat hij dan wel erg goed doet. Prima actie van Juste.
We hebben een heerlijk elftal met een prima balans.
Hier heb ik geen woorden voor
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

Misschien moet je zijn rol wat beter door gaan krijgen. Dit middenveld vult elkaar helemaal aan, een uitstekende balans. Was overigens gewoon betrokken bij de eerste goal.[/quote]

Ik vind het middenveld nu ook heel aardig in elkaar zitten, alleen ontbreekt er in mijn ogen iemand met die met een steekbal een aanvaller 1 op 1 kan zetten. Van Amersfoort laat dat heel af en toe zien, maar Yuki nog niet en van hem verwacht ik dat wel. Schaars heeft een andere rol en heeft met z'n linker geweldige openingen, maar is niet zo'n type speler.

Als je kijkt hoeveel ruimte er af en toe achter de laatste linie van Groningen lag, dan is het jammer dat we er niet veel vaker doorheen prikken en Zeneli, Larsson en Reza niet nog vaker aan het werk zetten. Dat is onder een taak voor Yuki en daar moet hij zich nog meer in ontwikkelen naar mijn mening.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Volgens mij hebben we de afgelopen jaren niet eerder een middenveld gehad die zo in balans is als deze. Ook de steekpasses zijn er echt wel. Yuki en Van Amersfoort waren beide betrokken bij de 0-1. Van Amersfoort zette daarbij Zeneli 1 op 1.
Van Amersfoort gaf ook de uitstekend steekpass op Slagveer tegen PSV, Van Amersfoort gaf ook de pass op de 0-2 van Zeneli bij ADO. Onze middenvelders geven veel assists op de assist. Dat komt ook omdat Reza, Zeneli en Larsson meer in de bal komen dan zonder bal diep gaan.

Dit middenveld laat onze aanvallers en vooral onze buitenspelers gloreren, zij worden aangespeeld en mogen dan naar hartelust dribbelen. Opvallend is dat Slagveer en Marzo degenen zijn met de meesten assists, beide drie.
Plaats reactie