25-09-2016: ADO - Heerenveen (0-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 28-09-2016 16:35

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
1
2%
v. Aken
1
2%
Bijker
0
Geen stemmen
Schaars
8
14%
Kobayashi
1
2%
v. Amersfoort
9
16%
Zeneli
32
55%
Slagveer
0
Geen stemmen
Reza
3
5%
Veerman
2
3%
Larsson
1
2%
Thorsby
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 58

Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Gepost door Joucke:
Ik heb op tv de wedstrijd gevolgd, geen moment het idee gehad dat we in de problemen gingen komen. Me wel gestoord aan het gebrek aan afronding, er waren echt kansen genoeg om eerder de wedstrijd te beslissen. Ook van die domme dingen als Pelle die een meter buitenspel gaat staan bij de vrije trap van Sam, en niet op tijd stapt waardoor zijn goal wordt afgekeurd. Wat is überhaupt het idee om daar dan te gaan staan? Hoop dat er een verdediger zo dom is om bij je te gaan staan?
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Gepost door fuotbalgek:
Theoretisch zou hij teruglopend een blok kunnen zetten, of moet hij snel heen en weer om verwarring in de buitenspelval to veroorzaken, praktisch werkt het bijna nooit uit. En doe het helemaal niet met een van de langste mannen, laat iemand anders dit doen mocht je het per se zo willen.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Vanaf hier weer verder dus...
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Met name in de 2e helft vond ik dat er voor Heerenveen-begrippen soms geweldig werd gespeeld. Dat kwam naar voren in b.v de precisie van de passing ( naar verhouding weinig slordigheden ) en de hoeveelheid gewonnen duels. ADO kwam er afgezien van de openingsminuten vrijwel niet aan te pas. Zeneli gaat nu toch zijn belofte waarmaken, denk ik. Wat een heerlijke opportunistische speler! Hij is niet onder de indruk van een mislukte actie, maar gaat onverdroten door. En wat een mooi 10 minuten optreden van Veerman! Echt zwakke punten waren er m.i niet, hoewel Reza me ook ditmaal niet helemaal kon bekoren. Hij komt fysiek te kort tegen sterke verdedigers.
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1140
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Crash schreef:Vanaf hier weer verder dus...
Zeg, je kunt toch gewoon posts verplaatsen naar een ander topic, ipv ze te citeren?
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Echt goed gespeeld gisteren. Goed verdedigd, goed in de passing, goed in de duels, goed in de 2e ballen. Goed in het de hele wedstrijd druk zetten. Dit niveau kan natuurlijk niet elke wedstrijd, maar als ze dit vaak op de mat leggen dan wordt het een mooi seizoen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Gewoon een ijzersterke wedstrijd. Reza was minder en ook Marzo had het de eerste dertig minuten moeilijk tegen Becker. Met Zeneli hebben we een diamant in huis, waarvan het me niet zal verbazen als hij dit seizoen Larsson al gaat overschaduwen. We hebben nu een heerlijke serie neergezet, met dikke overwinningen. Twee keer 0-3, 5-1bijvoorbeeld.top!
nou nou
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Superfries1996 schreef:Gewoon een ijzersterke wedstrijd. Reza was minder en ook Marzo had het de eerste dertig minuten moeilijk tegen Becker. Met Zeneli hebben we een diamant in huis, waarvan het me niet zal verbazen als hij dit seizoen Larsson al gaat overschaduwen. We hebben nu een heerlijke serie neergezet, met dikke overwinningen. Twee keer 0-3, 5-1bijvoorbeeld.top!
Marzo had het moeilijk, maar dat heeft hij eigenlijk altijd tegen spelers die een stuk sneller zijn. Wel heel merkwaardig dat hij daarvan nooit leert. Bijker doet het namelijk wel goed! Bijker dekt in tegenstelling tot Marzo juist heel kort op snelle spelers als Becker en Schaken. Een speler als Schaken die zelfs in het Nederlands elftal heeft gespeeld, kon gisteren maar 2x opendraaien om de actie te maken. Becker werd niet kort gedekt door Marzo (een meter of 3 kreeg hij aan ruimte) om open te draaien en vervolgens op snelheid er langs te gaan. Ik vermoed dat Marzo niet het vertrouwen heeft tegen zulke hardlopers omdat eenmaal gepasseerd hij sowieso weg is. Maar wat hij juist moet doen is zorgen dat hij niet kan opendraaien, zodat zo'n speler niet eens gevaarlijk kan worden en alleen de 1-2 voor een Becker een optie is.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

oldtimer schreef:Met name in de 2e helft vond ik dat er voor Heerenveen-begrippen soms geweldig werd gespeeld. Dat kwam naar voren in b.v de precisie van de passing ( naar verhouding weinig slordigheden ) en de hoeveelheid gewonnen duels. ADO kwam er afgezien van de openingsminuten vrijwel niet aan te pas. Zeneli gaat nu toch zijn belofte waarmaken, denk ik. Wat een heerlijke opportunistische speler! Hij is niet onder de indruk van een mislukte actie, maar gaat onverdroten door. En wat een mooi 10 minuten optreden van Veerman! Echt zwakke punten waren er m.i niet, hoewel Reza me ook ditmaal niet helemaal kon bekoren. Hij komt fysiek te kort tegen sterke verdedigers.
Ik vond Reza helemaal niet tegenvallen. Zijn rol leek wat anders. Hij was nu meer een target man. De bal vasthouden ging hem uitstekend af. Wat ook opviel, was dat lange passes, soms zelfs nood trappen naar voren, zelfs aankwamen. Ben ook blij dat in dat opzicht Van Aken blessurevrij de wedstrijd volmaakte.

Dat hakje van Veerman was bijna een vernedering van die twee verdedigers en 10 seconden verder lag de bal in het doel!

Viel me nog wat tegen? Ja. De opkomst in het uitvak was bedroevend. Den Haag is geen wereld afstand dus waarom zo weinig fans....
Wéér uit!!!!
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Team gaat echt steeds beter spelen. Ben benieuwd waar dit uiteindelijk gaat eindigen. Overigens ben ik het niet eens met de kritiek op Reza, die speelde gister echt uitstekend.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

geert. schreef:Stemmen maar weer!
Larsson mist.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Livid schreef:
Larsson mist.
Dank! Ik had Slagveer dubbel erin gezet.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit was behoudens de eerste minuut een echte twee vingers in de neus wedstrijd. Mooi om te zien dat het team zich zo ontwikkelt. Tweede helft haast niets weggegeven en we waren volledig de baas. Veerman hoort in de basis. Reza is te licht als kapstok.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Mooi was het ook om van de commentator te horen dat Heerenveen heel goed was en dat ADO daardoor heel slecht was!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
ET
Nieuw talent
Berichten: 91
Lid geworden op: 23-09-2005 22:40
Locatie: Heerenveen

Bericht door ET »

Erwin4ever schreef:Mooi was het ook om van de commentator te horen dat Heerenveen heel goed was en dat ADO daardoor heel slecht was!
Al deed Beugelsdijk na afloop nog een poging om het toch anders te laten lijken.
He is back (for what it's worth)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Beugelsdijk heeft een steekje los. Wat was die gefrustreerd. Wij schopten er volgens hem drie uit. Dan ben je behoorlijk in de war.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Grimo schreef:Beugelsdijk heeft een steekje los. Wat was die gefrustreerd. Wij schopten er volgens hem drie uit. Dan ben je behoorlijk in de war.
Ook die opmerking dat Zeneli te lang bleef liggen na een tikkie. Beugelsdijk geeft hem een duw en staat vervolgens boven hem de grote jongen uit te hangen. Arber kon niet eens opstaan.

Vond het eerst wel een aardige gast, maar valt nu toch door te mand. Tijdens de wedstrijd een beetje de grens opzoeken prima, maar na de wedstrijd maar even weer normaal doen dacht ik.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Heerlijk om weer naar Heerenveen te kijken. Waar vorig jaar 9 van de 10 wedstrijden een ergernis was vermaak ik me dit jaar prima. Niet alleen gezien de resultaten maar ook qua veldspel. PSV zijn in de regel bonus punten. Verlies je deze dan is er nog geen man over boord. Hoe anders was dat vorig jaar. Was het maar alvast zaterdag....
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Die aanvoerder ging er uit omdat hij zelf een overtreding maakte, hij was te laat door de schijnbeweging van Arber. Werd niet voor gefloten wat ik al vreemd genoeg vond
Hier heb ik geen woorden voor
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

TORCIDA schreef:Die aanvoerder ging er uit omdat hij zelf een overtreding maakte, hij was te laat door de schijnbeweging van Arber. Werd niet voor gefloten wat ik al vreemd genoeg vond
Ik zat aan die kant van het veld. Het was gewoon een ongelukkige botsing waarbij twee knieën tegen elkaar kwamen, en dat kan goed zeer doen. Toevallig heb ik dat moment nog gekiekt!
Afbeelding
Wéér uit!!!!
Plaats reactie