04-02-2003: Telstar-sc Heerenveen (1-3, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

ff dimme!

Berichtdoor Beetle » 05-02-2003 00:49

Euh... wacht ff. Het is niet echt Joost alleen die hier verantwoordelijk is. Waar we met z'n allen niet rekening mee hebben gehouden is dat dit cafe een integraal gedeelte is van het stadion. Met andere woorden; je hebt een kaartje voor de wedstrijd nodig. Ik was zelf ook van gedachte dat het een los cafe was zoals de Trend.

Dat jullie niet binnenkwamen is dus niet alleen Joost z'n schuld maar van ons allemaal. Ook de hand in eigen boezem steken zou ik zeggen. Hij vond het in ieder geval jammer dat jullie er niet in mochten doordat jullie de verkeerde kaarten hadden.

:!: Jou taalgebruik is ook niet gewaardeerd hier! Twee keer posten en nu al de mond spoelen@! :!:

Ik was er wel maar ik had dan ook een kaart voor de hoofdtribune. De aankleding deed veel denken aan de Trend. Ook veel shirts en sjaaltjes aan het plafond, een dartboard en een bar. Er waren nog een aantal Friezen die er ook waren.

De rest van het stadion was aandoenlijk. Het deed me echt weer even denken aan het oude ALS, met open urinoirs, een spelershome dat bestond uit een verzameling directieketen, de persruimte evenzeer, houten banken en staantribunes die helaas niet meer gebruikt mogen worden.
Het veld was vet bagger! Er was overvloedig sneeuw en regen gevallen en dat was goed te zien. Een zware speler als Sibon had moeite om een fatsoenlijke draai te maken. De bal stuiterde nauwelijks van de grond.
In het andere Telstar topic vroeg Cross zich af of de goal van Sibon echt door hem gemaakt was. Reken maar van yes! Dit was tevens de eerste wedstrijd waar alle goals door mij gefilmd werden. Geen enkele gemist. Ik moet altijd een beetje zuinig met de batterij omgaan dus staat de camera wel eens stil. Dode spelmoment neem ik mee en een penalty op de korrel nemen is een eitje. Alles staat er deze keer haarscherp op. Drie van de vier goals waren veldgoals.

Verder heb ik nog wel een aantal opmerkelijke beelden geschoten zoals een vliegende Denneboom na een tackle en nog wat van die flitsen. Helaas kan ik die niet eerder online zetten dan aanstaande vrijdag.

Over de foto's had ik het nog niet eens. Ook erg veel materiaal, waaronder een zeer grappigefoto van een fotograafdie wel érg fanatiek bezig de cheerleader van de Amsterdam Admirals te fotograferen. Erik, zeg maar dat er een toevoeging komt op de collectie die jij plaatst.
Laatst bijgewerkt door Beetle op 05-02-2003 01:05, in het totaal 5 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Heert-Jan » 05-02-2003 00:54

Uhm, verkeerde kaarten? :?

Volgens mij weet meneer broekmans wel waar het uitvak zit. Vervolgens komt ie hier 3 minuten na de loting, nodigt iedereen uit, terwijl alleen "west" daarin mag(gehoord van een steward van STC), meneer had niets doorgegeven, alhoewel de politie het al wist.
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Douwe » 05-02-2003 00:55

Precies wat je zegt Beetle, de Heerenveen-supporters waren te laat en de regels in Velsen zijn dan gewoon dat je dan naar je eigen vak gaat. Als de supporters op tijd waren geweest dan hadden ze een biertje kunnen kopen.
Douwe
Nieuw talent
 
Berichten: 56
Geregistreerd op: 04-12-2002 20:07

Berichtdoor Jaap F. » 05-02-2003 08:36

Ouderwets prachtig bekerduel met veel slecht voetbal en veel emotie en dan wordt hier gezeurd over de vraag of je wel of niet een kroeg binnen kon??? :roll:

Ik heb genoten - ben onder de indruk van Sibon en zie Denneboom beter tot zijn recht komen al blijft hij een merkwaardig creatuur, hoe hij met sommige kansen omgaat en hoe hij die beide goals scoorde. Sibon brengt strijd mee, loopt door op de keeper, duikt op veel plekken op. Afwerking en subtiliteit komen nog wel, evenals het beter vinden van zijn medespelers. Opmerkelijk hoe Heerenveen soms binnen vijf minuten totaal kan veranderen van strijdlust in getob en gedwaal. Maar ouderwets avondje in lekker mini-stadion, goede sfeer, veel prettig gezang en soms weer vreselijk ergeren aan bepaalde spreekkoren: het hoort er allemaal bij.

Ik heb de penalty niet terug gezien op de tv, maar als Hansje Vonk vindt dat ie onterecht was, wie ben ik dan om hem tegen te spreken? 8)
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Niels » 05-02-2003 09:09

Nou, ik weet niet wie het geregeld had rond dat paviljoen, maar ik heb van diverse Velsense kanten diverse variaties gehoord. En daar zit hem de kneep volgens mij, de boel is gewoon door een van de partijen flink gesaboteerd.
Die Joost Broekman weet toch zelf ook wel dat hij mensen niet zomaar kan uitnodigen als dat gasten zijn die een kaart hebben voor het uitvak!?! En dat de Heerenveensupporters te laat waren kan misschien ook te hebben gemaakt met het weer in Friesland Douwe...

Maar afijn... Verder heb ik me van de 1e t/m de 5e minuut en de 45e t/m 90e wel vermaakt met de wedstrijd. Alleen wat een belachelijke penalty zeg. Die Ommel moet gaan schoonspringen ofzo. Buiten de zestien neergehaald worden, duiken en zo een penalty versieren. Maar het was natuurlijk ook niet slim van Ebbinge.

Zo, en ADO is de volgende! :mrgreen:
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Douwe » 05-02-2003 10:12

Nielshh, ik geef alleen maar de reden aan, zoals ik het gehoord heb, waarom jullie er niet in mochten.

In het Noordhollands Dagblad heeft men het zelfs over een rode kaart die Ebbinge had moeten krijgen en dat de scheidsrechter het eerste doelpunt niet had moeten goedkeuren omdat daarvoor een overtreding door Heerenveen zou zijn gemaakt.
Douwe
Nieuw talent
 
Berichten: 56
Geregistreerd op: 04-12-2002 20:07

Berichtdoor Eastermar » 05-02-2003 11:15

Het kat- en- muis spel met de politie voor de wedstrijd was ook leuk toch? Ze hadden gewoon die kantine van die sportvereniging open moeten doen. Dan was er veel minder gezeik geweest.

De sfeer in ons vak was idd wel lekker. Alhoewel sommige spreekkoren vraagtekens bij mij opriepen.Vond het spel van Heerenveen maar matig maar dat kwam natuurlijk ook door het slechte veld.
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Arnoud » 05-02-2003 11:24

Ik heb de penalty niet terug gezien op de tv, maar als Hansje Vonk vindt dat ie onterecht was, wie ben ik dan om hem tegen te spreken?


Leuk Jaap, maar ik had een kritischer geest in je verwacht. :wink:

Verder een leuke avond, met op de terugweg in bus 1 van de supportersclub wel een heel hoog pubergehalte.

Overigens wel leuk om weer wat Forummers ontmoet te hebben, zoals Arie de Boer die dus geen Arie de Boer heet :x
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Roelof » 05-02-2003 15:45

Daar is vast iets gebeurd.

0-2 inmiddels.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Caspar » 05-02-2003 15:51

ik vond de eerste helft slecht, op de eerste 5 minuten na natuurlijk. man wat een kans voor denneboom.

2e vond ik beter, maar nog niet goed. of de penalty terecht was durf ik moeilijk te zeggen, alhoewel ik wel denk dat het terecht was.

sfeer vond ik prima, heb nog last van mijn keel.

scheidsrechter was slecht, en de grens aan de andere kant.............. :urgs:

en om 12 uur kwam ik erachter dat een of andere 'grapjas' mijn band leeg had laten lopen, maar het mag de pret niet drukken. We gaan naar Rotterdam!
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Fulton » 05-02-2003 15:54

Eastermar schreef:Het kat- en- muis spel met de politie


politie? politie? was er ook politie?
De beste aanval is een goede aanval.
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Fatih » 05-02-2003 17:55

Nou het was weer een mooi spelletje gisteren, maar ik denk dat we trots kunnen zijn. Behalve een spiegel hebben we het erg gezellig gemaakt. Ik dacht dat de heren chauffeurs het daar wel over eens waren. De club heeft zich weereens van een rare kant laten zien.

Aad de Mos enz wisten ook wel dat we nergens in kwamen. Kunenn mensen niet gewoon eerlijk zijn.

igg voor herhaling vatbaar.
Bush-wanker
Avatar gebruiker
Fatih
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 12-12-2002 18:23
Woonplaats: Droog

Berichtdoor Mister Grie » 05-02-2003 18:16

Fulton schreef:
Eastermar schreef:Het kat- en- muis spel met de politie


politie? politie? was er ook politie?


Ja die homo's van Justitie!!!!!

Ontoppic: Jammer van dat van voor de wedstrijd maar we hebben gewonnen en daar gaat het om!!!! PSV gaat er net als telstar ook aan!!!!!!!!!!!!


Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mister Grie
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:39
Woonplaats: Woudsend

Berichtdoor Telsia » 05-02-2003 20:22

Het lukte zeker niet echt om dat spandoek 'Als een man achter Heerenveen' op te hangen :lol:

Als de scheids een panalty geeft aan Telsar had hij ons ook een panalty kunnen geven in het begin van de wedstijd, Sibon werd onderuit gehaald.
Telsia
Bankzitter
 
Berichten: 15
Geregistreerd op: 02-02-2003 12:18
Woonplaats: Skearnegoutum

Berichtdoor 1920 » 05-02-2003 21:33

Ik vind dat er kamervragen moeten worden gesteld bij deze miscommunicatie omtrent het paviljoen. Zoals een van "megafoon-boys" het goed verwoordde bij de paviljoen: onze recht om te integreren in de Hollandse wereld is ontnomen! :lol: :lol: :lol:

Maar goed, het was ondanks een gezellige avond en dat er daar maar meerdere op mogen volgen!!!

60 Foto's telstar- Heerenveen online---))) http://www.feanfans.nl
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Beetle » 08-02-2003 14:31

Telsia schreef:Als de scheids een panalty geeft aan Telsar had hij ons ook een panalty kunnen geven in het begin van de wedstijd, Sibon werd onderuit gehaald.


Nou. Dat kun je nu zelf bekijken want ook die actie is "live" te bekijken bij de filmpjes! Ze zijn eindelijk online. En om het vele verkeer een beetje in goede banen te leiden heb ik twee locaties online gezet.

http://www.feanfans.nl
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Fulton » 08-02-2003 18:32

trouwens, toen ik naar het station liep zag ik een eindje voor de bussen iemand op de grond liggen met wat stewards en mensen d'rbij.
en iets van 10 minuten later (best laat dus) reed er een ambulance met sirenes naar het stadion
weet iemand hoe dat zit of hoe het is afgelopen?
De beste aanval is een goede aanval.
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jaap F. » 09-02-2003 01:29

Dat heb ik ook gezien ja- goeie vraag!
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Beetle » 09-02-2003 14:43

gevonden op het FOK! forum:
Afbeelding
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Heert-Jan » 09-02-2003 14:52

Ha, dat bordje had ik al eens ergens eerder gezien. Volgens mij stond er eens in de feanfan een foto met dezelfde gozer, alleen dan in het ALS.
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Mister Grie » 09-02-2003 15:57

Dat bordje zie ik bijna elke zaterdag avond "Omke Gerard"met het bordje JAZEKER. Hoevaak hij al niet in beeld is gweest, ben inmiddels de tel al kwijt. Binnekomrt komt ie waarschijnlijk met een nieuwe tekst!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mister Grie
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:39
Woonplaats: Woudsend

Berichtdoor Fulton » 09-02-2003 20:36

Fulton schreef:trouwens, toen ik naar het station liep zag ik een eindje voor de bussen iemand op de grond liggen met wat stewards en mensen d'rbij.
en iets van 10 minuten later (best laat dus) reed er een ambulance met sirenes naar het stadion
weet iemand hoe dat zit of hoe het is afgelopen?


niemand anders die het gemerkt heeft??
jammer
De beste aanval is een goede aanval.
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Roelof » 09-02-2003 21:18

Volgens mij zag ik hem tegen AZ ook nog.

Leuk trouwens die foto van SBS6. De dagen er na kreeg ik meerdere reacties: 'Hey je was zeker mee naar Telstar'. Wel lachen.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Mister Grie » 10-02-2003 14:11

Ja hij was tegen AZ ook weer ff in beeld, al moest je het wel weten dat dat het bordje was. maar heb hem net de foto effe laten zien, maar wil nog niet zeggen wat er op het nieuwe bordje staat, iniedergeval dit keer zijn 2 woorden, Bij PSV thuis(1 Maart geloof ik) is de primeur!! Ben benieuwd!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mister Grie
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:39
Woonplaats: Woudsend

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten