A1 kampioen in A'dam ?

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

A1 kampioen in A'dam ?

Bericht door Jelle E »

Gisteren heeft de A1 gelijk gespeeld, terwijl Vitesse heeft verloren en Ajax heeft gewonnen. Nu blijkt dat de laatste wedstrijd in A'dam beslissend wordt. Ik heb de standen er even bij gezocht en het blijkt dat Heerenveen moet winnen of gelijk spelen anders gaat Ajax er met de buit vandoor op doelsaldo. Ik weet niet precies of dit wel telt, of dat bij een gelijke stand een beslissings wedstrijd moet worden gespeeld. ( Dit kan Niels mooi uitzoeken :upto: )
Eigenlijk hebben deze jongens onze massale steun nodig, maar als de wedstrijd volgende week zaterdag wordt gespeeld zal het moeilijk worden om hier bij aanwezig te zijn (ivm RBC)
Dus een beslissings wedstrijd op neutraal terrein zou eventueel geweldig zijn, maar hopelijk voor de jongens winnen ze daar gewoon. :stan:
Richard
Nieuw talent
Berichten: 115
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Bericht door Richard »

Jammer dat de A'1 gisteren gelijk speelde
Gelukkig telt het doelsaldo niet en hebben ze bij verlies tegen ajakkes altijd nog kans op een beslissingswedstrijd. Maar gewoon direct afmaken net als het beloften team :x
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Wanneer en waar wordt die wedstrijd gespeeld dan?
De beste aanval is een goede aanval.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

We spelen zondag tegen RBC Jelle.
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Volgens mij moet SCH dinsdag naar Ajakkus!
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

EN HEERENVEEN A1 IS KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-2 TEGEN AJAX!!!! :D :D :D :D

doelpunten: Türk en van Eikeren

Ze kregen nog een penalty tegen, maar die heeft Ajax gemist :twisted:

Afbeelding

http://teletekst.nos.nl/gif/images/697-01.gif
Laatst gewijzigd door taz op 21-05-2003 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Zeer knappe prestatie om de enige overgebleven concurrent in eigen huis te verslaan.
Heerenveen doet het goed dit jaar..
Kampioenen zat en nu het eerste nog..
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Sahu schreef:Zeer knappe prestatie om de enige overgebleven concurrent in eigen huis te verslaan.
Heerenveen doet het goed dit jaar..
Kampioenen zat en nu het eerste nog..
Ik vind het echt ongelofelijk hoe goed het met de jeugteams van Heerenveen gaat dit jaar. Dat er zoveel kampioen worden dit jaar kan geen toeval zijn, de jeugdopleiding van Heerenveen zit volgens mij structureel gewoon het beste in elkaar van heel Nederland!

En Sahu, het eerste komt volgend jaar wel, daar heb ik veel vertrouwen in :wink:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

de jeugdopleiding van Heerenveen zit volgens mij structureel gewoon het beste in elkaar van heel Nederland!
Lijkt me een wat voorbarige conclusie Roelos. Momenteel hebben we gewoon te maken met een hele goede lichting en staat het (eindelijk wil ik haast zeggen) goed op de rails. Maar ik hoop dat de club vanaf nu een blijvertje is en net als Vitesse veel succes zal gaan boeken, ook in de jaren die nog moeten komen.

Overigens moet je ook kijken naar het feit dat enkele spelers die normaal gesproken nog in Ajax A1 hadden gespeeld nu al bij de eerste selectie zitten. Zie Sneijder, zie De Jong, zie Seedorf. Die mogen allemaal nog in de A1 spelen wat leeftijd betreft. Tuurlijk, dat geldt eigenlijk ook voor Samaras, maar dat is slechts een speler.

Maar knap is het uiteraard wel! Overigens - als alles goed gaat - morgen een sfeerverslag op de Fansite, gemaakt door Jerrel Wolfgang, speler van de A1.

En een deel van de ploeg die nu kampioen is geworden is dat een aantal jaren terug ook al eens geweest in de B's. Zeker een goede kern dus in deze groep, waar we hopelijk nog veel plezier aan gaan beleven.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

We kunnen nog een keer!
Op 31 mei aanstaande moeten de B-junioren van sc Heerenveen het in de strijd om de Super Cup opnemen tegen de kampioen van Nederland, Ajax. Deze wedstrijd wordt gespeeld in Woerden.
:mrgreen: :mrgreen:

En niet te vergeten: de A selectie kan Ajax ook nog een hak zetten. Man! Wat een jaar!
Wéér uit!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ach Niels, eindelijk. Ik denk dat je gewoon moet stellen dat de jeugdopleiding het 1e bijgehaald heeft. Het 1e groeide de laatste 10 jaar zo snel dat de jeugdopleiding dat in 1e instantie niet bij kon benen. Nu is dat een feit en zullen de vruchten geplukt worden. Samaras, Hooiveld, Seip, Bakatti, Prager, Wolfgang, Kito. Allemaal spelers die aan de deur staan te rammelen!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Dat 'bijhalen' is absoluut waar, maar dat heeft slechts te maken met de overstap van jeugd naar eerste team. Maar A's zijn A's zal ik maar zeggen.
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

SCH Nu ook trots van HOLLAND
Let's Go Blue White Army!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Blue white billy schreef:SCH Nu ook trots van HOLLAND
Noord- of Zuid-Holland? :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Als je van Ajax wint kun je in Zuid-Holland niet meer stuk volgens mij... :D
Plaats reactie