03-05-2003: Willem II-sc Heerenveen (1-5)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

NOMYTH
Nieuw talent
Berichten: 128
Lid geworden op: 02-12-2002 15:10

Bericht door NOMYTH »

Hetto kun je die post niet verwijderen, er staan alleen maar verdachtmakingen in. En deze zijn ook niet waar.

Verder lijkt het me verstandig om over dit voorval niet meer te praten. Wij hoeven geen verantwoording aan jullie af te leggen maar alleen aan het bestuur als die er om vraagt.

Mochten er stadion verboden vallen dan is dat jammer, al zal jullie niet veel uitmaken.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Dit topic gaat over de wedstrijd.

Wie zin heeft om over voorvallen rond supporters en sfeer van gedachten te wisselen, kan in het forum daarover terecht. Nieuwe reacties hierover die hier geplaats worden, worden verwijderd.

Verdorie, we hebben met 5-1 gewonnen. Laten we het daar eens over hebben. :lol:
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Volgens mij waren er maar 54 supporters mee. Maar we hebben wel een mooi potje voetbal gezien en de aanhang uit Tilburg niet gehoord en dus overstemd (behalve de fluitconcerten)
Nu vrijdag winnen en dan kunnen we nog heel hoog eindigen volgens mij(maar ook nog steeds heel laag als we verliezen).
Beetje jammer overigens dat de spelers na afloop niet net zo enthousiast waren als de meegereisde fans. Het was net alsof het de gewoonste zaak van de wereld was dat je bij Willem 2 met 1-5 wint. Bedanken op grote afstand hoort er kennelijk bij? :evil:
Oogje
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 02-12-2002 22:55
Locatie: Sneek

Bericht door Oogje »

Zeg Arjen, je vergeet die 12 stewards :lol: !
Gedurende de wedstrijd leek het wel alsof de spelers er plezier in hadden, er werd enthousiast strijd geleverd!! :roll: . Als dat nu altijd zo zou gaan zou niemand klagen over inzet of zo.
Het was inderdaad jammer dat de spelers na afloop van de wedstrijd zomaar vertrokken.
Ze zullen wel snel een feestje willen houden maar dat had met ons best gekund want de stemming zat er goed in!
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Vrieskist schreef:Precies ... wie er nu nog over Foppe begint te zeuren!
Nou sorry hoor, maar dit bevestigd nou net zijn ongelijk! Waarom lukt het nu wel, en eerder niet? Foppe heeft het niet voor elkaar kunnen krijgen om dit seizoen een stabiele ploeg neer te zetten. Er zijn uitschieters naar boven, zoals zaterdagavond, maar er zijn veel meer uitschieters naar beneden. Het meest constante dit seizoen is dat ze over het algemeen slecht speelden.
Het maakt trouwens geen ruk uit of men het hier mee eens of oneens is, we zullen het er nog een jaar mee moeten doen.
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Heb alleen de samenvatting gezien en vond het een knappe wedstrijd!

Wie durft er nou nog af te geven op Selakovic?
Trouwens, ik vond John de Jong ook erg goed en Vayrynen was echt geweldig! Die jongen mag wat mij betreft altijd het middenveld bestieren.
Radomski als laatste man heb ik weinig van meegekregen en als Radomski niet opvalt betekent dat meestal dat hij goed speelt.
Vond die overtreding van Nurmela niet echt netjes. Hij schopte wel heel bewust richting kuiten, zonder dat de bal nog in de buurt was. Terechte kaart dus, het had zelfs rood mogen zijn (maar dat doet onze Mika niet! :lol: )

De scheids was een debutantje. Iemand daar nog wat zinnigs over te zeggen?
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Complimenten zijn na een eclatante 1-5 zeker op z'n plek! Nu hopen dat de Stadjes er vrijdag flink van langs krijgen!
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Maar liefst 4(!) spelers in het Elftal van de week in de Voetbal International! :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

En Selakovic was betrokken bij ieder doelpunt!

3 maal de assist
2 maal een goal
Let's Go Blue White Army!!
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Ik ben blij dat Selakovic zijn oude vorm terug begint te krijgen. Is er toch nog iets waar we van kunnen genieten. :)
Gebruikersavatar
gurly
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-05-2003 17:23

Bericht door gurly »

Mika the best schreef:Ik ben blij dat Selakovic zijn oude vorm terug begint te krijgen. Is er toch nog iets waar we van kunnen genieten. :)
ja daar heb je gelijk in, maar ik vind dat we van veel meer spelers kunnen genieten, check die ene uit t AZC... die korera ofzo (hoe je het ook mag schrijven)... dat wordt egt een toptalent!!
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Daar heb je gelijk in. Er spelen bij de beloften genoeg talenten! :P
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Volgens mij ging het hier over Willem II... 8)
On topic: leuke pot, lekker stoeltje, leuke sfeer, leuk volk, en nog bijna Annamarie Jorritsma gezoend ook. 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Hmm, ik zie net dat er een SV van 3 maanden uitgedeeld kan worden aan mensen die zich niet aan de ID-wet houden..
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Belachelijke regel...ik zelf heb nooit me ID bij me...goede reden dus om dat nu wel te doen.. :|
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Er is niemand die de ID-regel heeft overtreden,
er waren een paar mensen die geen ID bij hun hadden en dus niet het stadion inkwamen,
that's all!
Plaats reactie