26-04-2003: sc Heerenveen-Vitesse (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Klompe is een vraagteken, als hij niet speelt, speelt Seip. Nurmela staat rechtshalf en Selakovic rechtsvoor.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Nou dan kunnen we het wel helemaal vergeten, die 2 achter elkaar dan vraag je om moeilijkheden.
Ik hoopte op een 2-1 voor onze SCH, maar moet helaas mijn prognose wijzigen als het echt zo is dat S******ich :blbl: ( wil zijn naam niet eens meer uitspreken ) en NUrmela achter elkaar spelen. Dus ik denk dat het een 1-3 nederlaaf wordt, met een ontketende Theo J.

MOeten ons maar richten op volgend seizoen. Ze moeten snel bekendbaar maken dan John de Jong blijft, want dat is wel noodzakelijk.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Venema is terug in de basis, Klompe vervangt Hansma weer en Samaras staat er ook in!

De volledige opstelling:
1. Hans Vonk
2. Ronnie Venema
3. Tieme Klompe
4. Petter Hansson
5. Erik Edman
6. Arek Radomski
7. Mika Nurmela
8. Daniël Jensen
9. Georgios Samaras
10. Stefan Selakovic
11. Romano Denneboom

PS: de bank bestaat uit (behalve Samardzic) allemaal uit jongens van Jong Heerenveen! Goede zaak, nu moet Foppe wel zo'n speler een kans geven. (of hij moet natuurlijk niet wisselen :wink: )
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Dus ik denk dat het een 1-3 nederlaaf wordt
huh moeten we tegen RKC? :wink: :wink: [/code]
Lang leve het censuur
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

heb er niet een goed gevoel over.... maar......

ik zou de rest van de wedstrijden die we nog moeten spelen dit seizoen wel willen verliezen, als we de westrijd tegen vite$$e maar winnen.
Mijn enigste wens dit seizoen nog is dat Vitesse degradeert!!
Let's Go Blue White Army!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wel even scherp blijven Cross, we verloren maar met 1-2 van RKC. :wink: RKC thuis altijd lastig..................

Als er een club is die het verdiend om te degraderen is het Vitesse om verschillnede redenen....................... Daarom slachten die hap morgen.............. :D
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Dacht dat een Laaf uit de buurt van Waalwijk kwam en nu uit arnREN
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2458
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

vayrynen zat ook op de bank toch?

Jammer van de blessure, zie em liever spelen dan die Jensen.
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

SCH wint met 3-1 van Vitess.
Nog maar verder de degradatie in.... :upto:
0-1 Mbamba
1-1 Samaras
2-1 Selakovic
3-1 Denneboom
:roll:
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Een lastige wedstrijd... Heerenveen heeft geen mentaliteit en geen leider en Vitesse vecht tegen degradatie. Wanneer Heerenveen weet te knokken verwacht ik een overwinning, maar anders...
Dennisch
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-04-2003 15:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dennisch »

Nou dat was ook weer een draak van een wedstrijd vanavond jonge jonge...niet om aan te zien zeg,.. lijkt ook allemaal zo plichtmatig, niet best :urgs:
Tijd voor wat fris bloed en een andere trainer lijkt me...
we moeten maar es bij onszelf te raden gaan denk ik.

En wat een maf publiek hebben we eigenlijk ook, de hele wedstrijd hoor je ze niet, behalve als we voorstaan...zo'n sfeervak mag er nu eindelijk wel es komen.
Naja...
volgend seizoen maar weer es zien...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2458
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik heb me echt zitten dood ergeren aan die klote scheids deze avond, alle overtredingen van vitesse leken gewoon toegestaan terwijl heerenveen steeds terug gevloten werd, en was dat in het einde van de eerste helft geen strafschop voor samaras?

Ok verder heb ik nog klachten over die huppeltrut in de rust, zo creëer je toch geen sfeer? Over sfeer gesproken kom ik bij de zogenaamde "fanatiekelingen" achter de goal (vak 26 & co), wat was het daar een DOOIE BOEL. Je kon die bejaarde aan de andere kant zijn kopjes horen pakken uit zijn tasje.

Zo, de rest van mijn agressie ga ik er maar uitslapen denk ik.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

#Ik hou van jou.... alléén van jou....(lees de rest hier... )

Noot voor het volgend seizoen.
Even de club laten weten dat ik voor de wedstrijd of in de rust niets meer op het veld wil zien dat met Volendam of weet ik wat voor van god verlaten gehucht te maken heeft. Zet anders een beetje fatsoenlijke muziek op het veld. Golden Earing is "on tour"? Die mogen van mij wel een half uur optreden!

Beter nog: laat ze maar een aantal pupillen aandraven om een potje tegen mekaar te spelen. Kan iedereen van genieten en die kinderen hebben de dag van hun leven.
Wéér uit!!!!
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Eerste 20 minuten waren goed, daarna 1e helft slecht.
2e helft wilde hveen er voor gaan met wel de wil om te winnen alleen lukt helemaal nix.
Ballen die niet aankomen, spelers die verkeerd staan, miscommunicatie, je begint om de verkeerde helft, publiek dat zwaar klote was en een scheidsrechter die niet mee wil werken.
En dan is het helemaal belachelijk dat als vonk die bal hopeloos verkeerd raakt en over de zijlijn schiet het publiek hem begint uit te fluiten terwijl die in de 1e en de 2e helft tot 4x toe hveen fantastisch in de race hield.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2458
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Beetle schreef: Beter nog: laat ze maar een aantal pupillen aandraven om een potje tegen mekaar te spelen. Kan iedereen van genieten en die kinderen hebben de dag van hun leven.
De goede sfeer bij de 2e helft roda was ook mede te danken aan het "optreden" van de jeugd in de rust.

Dus nu de muziek voor en na de wedstrijd verdwenen nu maar huppeltutten tegenhouden die in de rust gaan optreden. En het fries volkslied ook door iemand laten zingen die het echt KAN, want dat liep gister ook helemaal verkeerd.
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Wanprestatie, opnieuw. Voor het eerst in mijn supportersleven kon ik niet juichen voor een doelpunt (2-2). Ze hadden verdiend te verliezen. Vonk was ook weer een verhaal apart. Toegegeven, enkele reddingen, maar bij de 1-2 liep hij achteruit in plaats van vooruit en liet Klompe zich erg makkelijk aftroeven. Verder was het "optreden" in de pauze natuurlijk om te janken. Ik zag enkele politiemensen lopen en vroeg hen of zij bevoegd waren om haar van het veld te slepen, maar ze lachten alleen maar.

Als er nu geen karakterjongens meer worden aangekocht dan weet ik het niet meer. Voetballen kunnen ze wel maar ze hebben geen goede instelling. Volgend seizoen moet dit beter!! :angry:

PS meneer Oskam: er zijn scheidsrechterscursussen.
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Echt zo'n avond waarbij ik me aan alles heb lopen ergeren. Een drama scheidsrechter, het niveau van een aantal spelers en het publiek. Dat het vrijwel 90 minuten stil is is nu wel bekend en dat zal ook wel lang zo blijven, maar dat een aantal IQ-lozen het nodig vindtom de eigen spelers uit te fluiten en om Gert-Jan Verbeek te roepen, is te triest voor woorden. Dat durft zich supporter te noemen. Het wordt er zo niet leuker op om een thuiswedstrijd te bezoeken.............. :evil:
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Het volgende heeft niks met de wedstrijd te maken maar alles met mijn ergenis.
Staan er in vak 26/27 een paar gasten die te zwaaien met een wit zakdoekje.
(waarschijnlijk met nijntje opdruk)
Als je dan zo graag populair wil doen, ga dan aub naar Ajax toe ofzo, daar horen die taferelen thuis, niet in het Abe Lenstra stadion.
Anti anti. :)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik heb enkele staaltjes van de heer Oskam online gezet. Ik vond wat beelden die ik toevallig opgenomen had.

1) Een ingooi van Edman. Hij moest die overdoen i.v.m. smokkelen. Dat deed hij dus tot zijn ongenoegen, maar wel op precies dezelfde plek.

2) De overtreding op Denneboom bij het strafschopgebied. Hij kreeg die tégen.

2) Nog een overtreding op Denneboom die de vrije trap van Nurmela opleverde. Die was nou juist níet een overtreding.

-niet steeds doen-

Op de site van het Vitessecafe staat trouwens te lezen dat Selakovic de eer redde van de Friese club. Als je een punt redt voor je club is dat wel iets meer doen dan de eer redden. De trefffer van Amoah was overigens de 900ste van Vitesse in het betaald voetbal.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2458
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Na het succesvolle deel 1: de luinge show, nu deel 2 in de serie van meest erge scheidsrechters: de oskam show.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Nou, zover wil ik nu ook weer niet gaan. Ik heb niet de gemene dingen gezien zoals Zlatan of Chivu lieten zien. Uiteindelijk is de uitslag wel rechtvaardig. Er waren alleen een aantal dingen die moeilijk uit te leggen zijn. Er zijn niet van die catastrofale dingen gebeurd die een strafzaak moeten opleveren.

War Luinge fout zat de laatste tijd was:
Onterecht rood Kezman
Onterecht geen rood voor Zlatan. (Mag Feyenoord nu achteraf blij mee zijn. Een rode kaart levert soms een lagere straf op dan een schikking, van nu dus 5 wedstrijden.)
Onterecht geen rood voor Chivu (Zelfde als hierboven)
Onterecht rood voor Van Hooijdonk. (En misschien krijgt dit nog een vervelend staartje... voor Van Damme. De VI denkt dat er wel eens meineed is gepleegd.)

Al met al kan Oskam dus niet in de schaduw staan van Roelof.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2458
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Wat dacht je van die penalty?

Maar ja, tegen Groningen (naar mijn mening een belangrijkere wedstrijd) maar even doel gemiddelde omhoog werken.
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Ben er gisteren niet bij geweest, maar als ik het allemaal zo lees heb ik niks gemist. behalve de goals dan :wink:. Wat me wel op viel toen ik even snel op teletext keek, was dat Seip en Correira ingevallen waren, dus Foppe durft het wel om met jeugd te gaan spelen!!!!! Wie had dat nog gedacht :wink: ik niet! En heb ik het trouwens ook goed in de samenvatting gezien, staat het "tuinhuisje van NN" er????
volgende week naar Tilburg :D

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Dennisch
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-04-2003 15:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dennisch »

van mij had dat fluitconcert nog heel wat harder gemogen
en die witte zakdoekjes vond ik nog wel ludiek, wel ok, en geheel terecht... :blbl:
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

VRIENDELIJK VERZOEK AAN IEDEREEN:

WILLEN JULLIE ALLE OPMERKINGEN E.D. DIE GEMAAKT WORDEN NA DE WEDSTRIJD IN EEN TOPIC PLAATSEN MET DE TOEVOEGING
" ACHTERAF "


Dat houdt het allemaal wel zo overzichtelijk. Bedankt.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Open dan even een Topic erover Arnoud, want er staat nog geen achteraf Topic over de wedstrijd tegen Vitesse.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Freezeman schreef:Staan er in vak 26/27 een paar gasten die te zwaaien met een wit zakdoekje.
Als je dan zo graag populair wil doen, ga dan aub naar Ajax toe ofzo, daar horen die taferelen thuis, niet in het Abe Lenstra stadion.
??????? Wat een gelul! En waarom niet?????????? Probeer maar eens goed te praten wat die Foppe doet! Dat kan ik niet. De spelers zijn niet scherp en worden niet meer scherp met de heer de Haan aan het roer. Wordt een wakker man.
En wat lult ie voor de wedstrijd? "we hebben te veel van hetzelfde type spelers".
Nou ei, die heb jezelf gehaald!!!!!!!

O jee, dat mag ik niet zeggen :mrgreen:

Zit er geen voetbal publiek in het ALS?? Mogen die niet met zakdoekjes zwaaien? Zijn wij minder publiek als in de ArenA??

:| Beetje dom Freezeman :|
Laatst gewijzigd door Cult op 27-04-2003 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Vrieskist schreef:Over sfeer gesproken kom ik bij de zogenaamde "fanatiekelingen" achter de goal (vak 26 & co), wat was het daar een DOOIE BOEL. Je kon die bejaarde aan de andere kant zijn kopjes horen pakken uit zijn tasje.

Zo, de rest van mijn agressie ga ik er maar uitslapen denk ik.
Dan trek jij de volgende keer je mond open en doe jij het ff voor... :blbl:

Sjonge sjonge.. Gaan we beetje zeiken op elkaar .. Lekker bezig!
Vonk was ook weer een verhaal apart. Toegegeven, enkele reddingen, maar bij de 1-2 liep hij achteruit in plaats van vooruit en liet Klompe zich erg makkelijk aftroeven.
Eeh, als Denneboom beter had opgelet. Dan had ie nooit mogen vallen.!
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Arnoud schreef:VRIENDELIJK VERZOEK AAN IEDEREEN:

WILLEN JULLIE ALLE OPMERKINGEN E.D. DIE GEMAAKT WORDEN NA DE WEDSTRIJD IN EEN TOPIC PLAATSEN MET DE TOEVOEGING
" ACHTERAF "


Dat houdt het allemaal wel zo overzichtelijk. Bedankt.
Nou, dat wordt overzichtelijk!
2 topics over SCH-Vitesse :(

Verliezen we dan ook 2x punten? :D
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Vrieskist schreef:Over sfeer gesproken kom ik bij de zogenaamde "fanatiekelingen" achter de goal (vak 26 & co), wat was het daar een DOOIE BOEL. Je kon die bejaarde aan de andere kant zijn kopjes horen pakken uit zijn tasje.
Sinds waneer hebben "wij" fanatiekelingen?? Zijn die nieuw??
Ooooooo, je bedoelt die dronken pubers............ Ja, die zorgen voor sfeer! Die moeten een eigen vak! :lol:
Plaats reactie