26-04-2003: sc Heerenveen-Vitesse (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Ik kon er helaas niet bij zijn. In de samenvatting zat Klompe een paar keer aardig mis, hoe was hij over de hele wedstrijd gezien?
Laatst gewijzigd door dekoning op 27-04-2003 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Eeh niet erg best :(

Ik begreep dat ie wat geblesseerd aan de wedstrijd begon. En dat heeft niet geleid tot een goede keuze van Foppe
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Sammygoal schreef: Dan trek jij de volgende keer je mond open en doe jij het ff voor... :blbl:
Dat heb ik gedaan meneertje, samen met freezeman die naast me zit en nog 2 mensen zaten we ze maar wat aan te moedigen, hopend dat de rest het overneemt in vak 23 en zo dus ook de rest van het stadion bereikt, maar als de dronken pubers (zoals iemand ze zonet noemde) het niet zelf opstarten zal niemand zijn bek verder opentrekken.

En dan willen ze ook nog een eigen vak, nou ... zal een lekkere aanfluiting worden dan.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Sorry Arnoud. Ook een beetje mijn schuld. Volgende keer, na WII, moet iemand maar een topic openen over die wedstrijd (aangezien ik dan onderweg ben naar huis van een avondje in Kruikenzeikerburg).
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Cult schreef:Zijn wij minder publiek als in de ArenA??
Nee, juist beter en daarom geen gezwaai met zakdoekjes.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Freezeman schreef: Nee, juist beter en daarom geen gezwaai met zakdoekjes.
Mee eens, wij verlagen ons niet tot het zwaaien met zakdoekjes.
NOMYTH
Nieuw talent
Berichten: 128
Lid geworden op: 02-12-2002 15:10

Bericht door NOMYTH »

Nee wij maken orginele spandoeken met de tekst:

"De Haan, Preventief ruimen!" :twisted:
Gebruikersavatar
Sjoppie
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 17-01-2003 09:08
Locatie: Jirnsum
Contacteer:

Bericht door Sjoppie »

Wederom een slechte pot.

Wel een goed begin waarin vooral Samaras en Denneboom elkaar goed konden vinden. Een mooie goal van Jensen , maar daar was het ook mee gedaan.

Wederom een dramatische scheids en zo als gewoonlijk irritant gevoetbal van Vitesse.

De man of the match werd Samaras, voor degenen die dit nog gehoord hebben. Een goede keus want zulke spelers hebben steun nodig om door te breken. Persoonlijk vond ik Venema wel aardig voetballen. Daarnaast maakte Seip een zeer goede invalbeurt.

Toch had ik het leuk gevonden als de ballenjongen bij vak 24 the man of the match was geworden, een beetje humor kan blijkbaar niet. Wat een actie, hahaha! Hij had blijkbaar ook genoeg van dat irritante tijdrekken van de spelers van Vitesse, SCHEIDS OPLETTEN!

Volgende week tegen Willem II. We hopen het beste.
Dus jung!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Sjoppie schreef: Toch had ik het leuk gevonden als de ballenjongen bij vak 24 the man of the match was geworden, een beetje humor kan blijkbaar niet. Wat een actie, hahaha! Hij had blijkbaar ook genoeg van dat irritante tijdrekken van de spelers van Vitesse, SCHEIDS OPLETTEN!
wat gebeurde daar dan?

idd een hopeloze scheidsrechter, en vitesse dat de hele 2e helft achteruithing en tijd zat te rekken. echt hopeloos.

gezien de wedstrijd blij met het puntje.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

casparD schreef: wat gebeurde daar dan?
.
Ballenjongen schopte de bal al naar Venema voordat de bal uit was...
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Het was m.u.v. de eerste 20 minuten weer ontzettend slecht. Er werd door een aantal gelukkig wel hard gewerkt, maar het ontbrak weer aan creativitiet. Echt matig vond ik Edman, Klompe en Vonk (Is Sander B. geen optie, want dit kan zo niet langer hoor). Altijd dat eeuwige twijfelen, hij kwam weer zo nerveus over. Klompe had overigens niet mogen starten, hetgeen hierboven al eerder staat beschreven. Ben het daar mee eens.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Edman speelde matig en is tegen Stillem II geschorst. Ik denk dat Seip hem zal vervangen en hoop dat ie het zo goed doet dat er eindelijk wat druk achter Edman komt te staan, de druk dat hij MOET presteren want zo is het niks :(
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

De vraag is kan Seip wel linksachter spelen?
Aangezien hij dan tegen Ceesay komt te spelen, wat toch wel een aardige balpingelaar is, wens ik hem dan heel veel succes.
Ebbinge en Hegeman zijn al verhuurd, dus nou doen ze het ook zelf als ze nu een centrale verdediger uit het tweede moeten opstellen op de linksachter plek, en hij compleet faalt.....
F.A.R.K.
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

NOMYTH schreef:"De Haan, Preventief ruimen!" :twisted:
:lol: Gelukkig is de vogelpest nog niet in het noorden!
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Stephan van Hoving is de vaste linksback van het tweede maar ik betwijfel erg of die het al aan kan.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Dat eeuwige gezeik van steeds dezelfde mensen over het gebeuren in en rond vak 26/27 hangt me onderhand flink de keel uit... Elk nabespreking het gezeur 'dat die ook geen sfeer brengen'. Doe het dan zelf. Ik heb de hoop allang opgegeven dat het ons daar ooit nog lukt om de boel op gang te krijgen. Redenen algemeen bekend.

En met een sfeervak zullen jullie zeker nog eens wat beleven!!! Zie Boekarest! (Of was je er toen niet omdat je geen vrijkaartje kreeg en ze al met 3-0 achterstonden...?)

En inderdaad, je hebt het NN-huisje gezien ja. Vrijdagmiddag opgebouwd! 8)
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Nielshh schreef:
En inderdaad, je hebt het NN-huisje gezien ja. Vrijdagmiddag opgebouwd! 8)
Wat zouden nomyth en jij daar blij mee wezen, hoeven jullie niet steeds die spandoeken en trommel mee te slepen naar huis/trend!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Nielshh schreef:Dat eeuwige gezeik van steeds dezelfde mensen over het gebeuren in en rond vak 26/27 hangt me onderhand flink de keel uit... Elk nabespreking het gezeur 'dat die ook geen sfeer brengen'. Doe het dan zelf. Ik heb de hoop allang opgegeven dat het ons daar ooit nog lukt om de boel op gang te krijgen. Redenen algemeen bekend.

En met een sfeervak zullen jullie zeker nog eens wat beleven!!! Zie Boekarest! (Of was je er toen niet omdat je geen vrijkaartje kreeg en ze al met 3-0 achterstonden...?)

En inderdaad, je hebt het NN-huisje gezien ja. Vrijdagmiddag opgebouwd! 8)
Ik wist pas een dag van te voren of ik kon of niet, en toen had heerenveen al alle kaarten weggeven, dus kon ik geen kaartje meer krijgen.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Het maakt geen bal uit waar je zit volgens mij, want ook in vakkie 9 waar ik deze wedstrijd samen met mijn zusje plaats had genomen was maar een dooie boel. De sfeer komt volgens mij alleen terug wanneer de jonge aanhangers bij elkaar komen te zitten zonder toevoeging van de "oude garde"

De wedstrijd zelf vond ik maar een slappe hap, geen inzet, geen gebikkel van alles gewoon helemaal niks. :evil: En natuurlijk moet je je club steunen in goede en slechte tijden, maar is het zo gek dat je als supporter wat terug verwacht? :upto:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Zat zonnet even de VI door telezen en zag ik bij de beoordeling van de scheidsrechters even te kijken en zag ik Oskamp die bij ons floot een 3 kreeg! Was ie zo slecht? Of was de VI weer zo ongeloofwaardig ;).

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Voor deze ene, maar dan ook echt alleen deze ene keer mag je de V.I. geloven.
(dat ik dit uit mijn strot kon krijgen)
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik vind die 3 overigens nog erg optimistisch.
Plaats reactie