09-05-2003: sc Heerenveen-FC Groningen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Daarom ben ik er ook voor dat wedstrijden gewoon in het weekend worden gespeelt.
Als supporter ben je altijd de dupe van die wisselingen van de KNVB en burgervaders.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Jammer dat die Groningen supporters de zwaaivlag hebben ontvreemd, daar hadden we dus ook mooi de lege stoeltjes mee af kunnen dekken, zodat al die lege plekken niet opvielen.... wat een geweldige vondst van onze buren uit de EU*
Ja waarom niet? Maak er van wat je er van kan maken.

Jullie waren trouwens met nog minder (en dat ondanks jullie geweldige voetbal waar jullie maar niet over uitgepraat raken) dus ik weet niet waar het hier verder over gaat.
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Villa Cruoninga schreef:Jullie waren trouwens met nog minder (en dat ondanks jullie geweldige voetbal waar jullie maar niet over uitgepraat raken) dus ik weet niet waar het hier verder over gaat.
ja ik snap het ook niet waarom jullie hier steeds komen.. vinden jullie jezelf stoer ofzo dat er bij ons nog minder mensen naar uitwedstrijden komen dan bij jullie?
Ladies and gentleman: We've got him!
Green White Dynamite
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 08-05-2003 21:07

Bericht door Green White Dynamite »

Einde discussie lijkt me? Gaat helemaal nergens over...
F.R.I.E.S.: "Fan", Rumoerloos In Een Stadion.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

)
Green White Dynamite schreef: Sommige mensen moeten helaas op de dinsdag zelf werken en KUNNEN dus gewoon simpelweg niet, omdat ze niet vroeg genoeg vrij zijn. Bedoelde ik.
Kijk eens in je arbeidsvoorwaarden, ieder mens heeft recht op een bepaald aantal verlofdagen per jaar (en sommige mensen ook nog ADV) En jij gaat me toch niet vertellen dat je voor je ploeg geen snipperdag wil opnemen hé? Wat is er nou mooier om een vrije dag te incasseren voor een dag in het prachtige Kerkrade met een geweldige sfeer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Plaats reactie