Voorspelling seizoen 2010 / 2011

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik vrees dat we de huidige positie niet zullen vasthouden. Het rekensommetje dat 5 punten oplevert, lijkt heel realistisch. We treffen nog een aantal tegenstanders voor wie er nog van alles te halen of te verdedigen is. Bij ons ontbreekt dat perspectief en het bijbehorende heilige vuur. Dan mag je het toch een dramatisch seizoen noemen en hebben Sollied, De Jonge en Everse het nog niet zo slecht gedaan met deze moeilijk stuurbare groep zonder collectieve ambitie.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Ik hoop niet dat we Willem II gaan na doen. Eerst alle twee voorbeeld clubs op organisatorisch gebied, daarna op voetbaltechnisch gebied. Na het behalen van championsleaque voetbal technisch in verval, elk jaar een beetje slechter, afgeroomde elftallen. Slecht geherinvesteerd, afgleidend naar de onderste regionen in de competitie. Willem II dondert na jaren aan modderen nu uit de competitie, kunnen wij het tij keren?
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

En we staan op dezelfde plaats als waar we vorig seizoen zijn geëindigd: 11e. Eén overwinning en de 9e plaats komt weer in zicht. Eén slecht weekend en je kunt zomaar 14e staan. Gelet op ons schema (6 wedstrijden waaronder Ajax en PSV) en de staat van onze spelersgroep (depressief en chagrijnig) vrees ik dat we niet omhoog hoeven te kijken. Ik zou het een enorme deceptie vinden als we niet beter eindigen dan vorig seizoen, maar het heeft er alle schijn van.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Niets wijst erop dat we hoger gaan eindigen dan vorig seizoen. We zijn tot nu toe het slechtse team van dit kalenderjaar:

Willem II 9 - 8 (12-24)
VVV Venlo 9 - 7 (6-13)
sc Heerenveen 9 - 5 (10-19)

Echt treurige cijfers..
Als één man achter onze trots!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

5 punten.

3 tegen Excelsior
1 tegen Utrecht
1 tegen VVV
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

PSV en Ajax strijden om de titel, Roda en Utrecht spelen voor playoffs en Excelsior en VVV knokken tegen degradatie. Ik denk ook dat 5 punten het maximale is.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

We winnen met pijn en moeite van Excelsior, uit verliezen we alles en thuis zit er tegen Utrecht en Ajax zit er wellicht nog een puntje in. Maar ik ga uit van nog maar 3 punten waarmee we zeker lager gaan eindigen dan vorig jaar. Triest, triest, triest.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Het seizoen mag dan wel als een nachtkaars uitgaan, je moet er niet aan denken dat we 15e worden. Dat zien sponsors ook..
SCH
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Exact. Als we 14e of 15e worden zijn we allerminst aantrekkelijk voor de Boerrigter's, de Chery's en de Botteghin's van deze wereld. Dan moeten we het qua aankopen met de tweede garnituur doen. Plus een boel onrust...
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Hoe zit dat nou met Unive, die sluiten een overeenkomst met Heerenveen in de tijd dat er 5 jaren achterelkaar Europees voetbal wordt gehaald. Wat indirect betekend dat Unive op de landelijke televisie ook wordt gezien op de shirts van Heerenveen. Is die sponsoring een vast bedrag of betalen zij bijvoorbeeld meer als er Europees voetbal gehaald wordt.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

We mogen blij zijn dat we 'al' 35 punten hebben en dat de voorsprong op Excelsior 10 punten is. Je mag hopen dat die geen 10 op 15 scoren, want het zou zomaar kunnen dat wij geen punt meer gaan halen dit seizoen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

We zijn nu na de winterstop de slechtste club in de eredivisie, gelet op het restant van het seizoen zal dat ook wel zo blijven. Een trieste constatering.
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

Het lijkt of de mislukte transfer van Dost toch een breekpunt is geweest. Jammer dat dit bij de omrop niet ter sprake is gekomen.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Zo aan het eind van het seizoen is het altijd leuk de nodige voorspellingen terug te lezen. van plaats 4 tot en met 8 hoofdzakelijk. Slechts twee voorspellingen die redelijk in de buurt kwamen van een vermoedelijke 12 positie waar we gaan eindigen. Blijkbaar toch een aantal echte kenners (ahum ahum).

Allereerst ikzelf:
Mijn voorspelling is dan ook dat we rond de tiende positie zullen eindigen.
Maar ere wie ere toe komt, de beste voorspelling was toch van Feanfan 1. De echte kenner van het seizoen 2010-2011
sc Heerenveen in de eindstand: 11e plek
Topscorer Heerenveen: Dost
Meest opvallende speler sc Heerenveen (groei): Geen
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Toch nog iets positiefs deze dag ......
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ane Lenstra schreef:sc Heerenveen in de eindstand: 6e plek
Topscorer Heerenveen: Papadopulos
Meest opvallende speler sc Heerenveen (groei): Elyounoussi (tov andere jaren)
Ha das wel mooi (niets persoonlijk) deze twee, was ze alweer vergeten.

Ik heb gegokt op plaats 14, iets te negatief gezien. Maar dichter in de buurt dan velen die op plaats 6 en 7 gokten.

Ben blij dat het jaar erop zit.
Spijt heb je morgen maar!
Gesloten