19-04-2003: Excelsior-sc Heerenveen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

Utrecht staat in de bekerfinale tegenover een ploeg die zeker is van Europees voetbal (Feyenoord). Ongeacht de uitslag van de finale zal Utrecht dus de UEFA-cup plaats krijgen die wordt toegekend aan de bekerwinnaar.

Aangezien Utrecht dus afvalt als Intertoto kanshebber, zijn we verzekerd van Intertoto.
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Olaf schreef:Utrecht staat in de bekerfinale tegenover een ploeg die zeker is van Europees voetbal (Feyenoord). Ongeacht de uitslag van de finale zal Utrecht dus de UEFA-cup plaats krijgen die wordt toegekend aan de bekerwinnaar.

Aangezien Utrecht dus afvalt als Intertoto kanshebber, zijn we verzekerd van Intertoto.
Als Feyenoord wint gaat die UEFA cup plek naar nummer 6 op de ranglijst, dacht ik.
De beste aanval is een goede aanval.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Fulton heeft gelijk. Utrecht is pas zeker van Europees voetbal als ze de beker wint of als Feyenoord 2e wordt in de competitie.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Utrecht is pas zeker van Europees voetbal als ze de beker wint of als Feyenoord 2e wordt in de competitie.
Dank je wel Jaap ( en Fulton) - hopelijk gelooft CasparD het nu ook. En ik moet nog maar zien of Ajax de 2de plaats afstaat en of Feijenoord thuis de bekerfinale van Utreg zal verliezen.
En Heerenveen moet natuurlijk wel nog wat wedstrijden blijven cq. gaan winnen - om te beginnen morgen aan de Maasboulevard onder het oog van de bijna voltallige Fanmastersbusinessclub :lol:
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

ok, dan heb ik niets gezegd. :oops:

Maar dat is des te leuker voor ons. Het gaat nu tenminste nog ergens om....

Ik ben er overigens zeker van dat ze gaan winnen morgen. Dat kan haast niet anders met zoveel fanmasters op de tribune.
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Dan moet Heerenveen er op de laatste speeldag dus maar voor zorgen dat Ajax die 2e plek af staat.
Dat is ook wel een leuke manier om je voor de intertoto te lwalificeren. :D
De beste aanval is een goede aanval.
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Dan moet Heerenveen er op de laatste speeldag dus maar voor zorgen dat Ajax die 2e plek af staat.
Dat is ook wel een leuke manier om je voor de intertoto te lwalificeren.
hoe wil je dat doen? Ga je mij inzetten(voor ajax wel te verstaan).LOL :D :shock: 8) :P :wink:
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Wij gaan ook met de auto! Want volgens mij gaan er nog niet eens 10 mensen met de trein!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mooi zo, Klompe en Bakkati morgen in de basis ten koste van Hansma en Venema. :P
Vayrynen op het middenveld en De Jong in de spits. Precies de wisselingen die ze nodig hadden. Zie het weer helemaal zitten................. 8)
Gûten
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-12-2002 21:22
Locatie: Parregea

Bericht door Gûten »

De Jong als diepste spits.........????
Heb je een spits als Samaras!!!!
Foppe heb het lef nou eens en stel hem op!!!!!!!!!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Ook ik ga met een auto die kant op. Ben benieuwd of er mensen met de trein gaan want met een klein groepje kan het daar best link zijn.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ook Arie de Boer en ik gaan met de auto....
Het zal me benieuwen hoe leeg het uitvak deze keer zal zijn(net als RKC-uit) :evil: :evil: :evil: .
1 bus, groep(je) met trein, mensen met auto... Volgens mij houdt het met minder dan 100 man wel op :angry: .

Het zou echt iets voor Heerenveen zijn om daar te verliezen, maar ik houd het op 1-3.
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

En ja hoor, Foppe gaat dezelfde fout maken als verleden week!!!!!!
Heb je gloeiende gloeiende een diepe spits op de bank, een talent, en wie staat als diepe spits???? DE JONG
M.a.w. moet hij het elftal i.p.v. op 1 positie, nu weer op 2 posities wijziggen!

Bakkati voor Venema : terecht
Klompe voor Hansma : terecht (al haal je wel de opbouw uit de ploeg)
Vayrinen voor de Jong dus: belachelijk. Zijn spelen zou tenkoste moeten gaan van: Denneboom of Jensen, waarbij ik denk dat het tenkoste moet gaan van Denneboom.
De Jong is geen spits, denkt niet als een spits en word nooit geen spits. Die jongen moet gewoon heel hard werken op het middenveld, om Radomski en Jensen uit de wind te houden!

Maar goed, ik begin zo langzamerhand te denken dat Foppe de zwakke schakel is dit seizoen!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

We zijn al een keer met 5 man en een trommel naar Feyenoord gegaan met de trein.
Dan sta je op station Rotterdam is je cross-side trui tussen 500 Feyenoorders.
Dan krijg je het benauwd als 1 van de 5 gaat roepen K*****R Feyenoord.
Lang leve het censuur
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Voor de winterstop ging het pas goed draaien op het moment dat De Jong in de spits kwam te spelen. Dus dat het daar geen speler voor is, is dus onzin!
Een zeer goede keus lijkt me voor een aantal wedstrijden. Snap het niet dat Foppe het vorige week niet zo heeft opgelost, alhoewel Vayrynen toen niet helemaal fit was.

Ik begin zo langzamerhand te denken dat vele supporters denken dat ze meer verstand van voetbal hebben dan Foppe. :twisted:
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Heerenveen rules schreef:Ik begin zo langzamerhand te denken dat vele supporters denken dat ze meer verstand van voetbal hebben dan Foppe. :twisted:
Ik ga er dan maar even vanuit dat dat vele o.a. op mij slaat!

Waarom denk jij dat Foppe meer verstand heeft van voetbal dan "wij"??? Sorry dat ik geen meeloper ben, en Foppe ole ole ole of Foppe rot op zing. Ik houd van voetbal en denk er enigzins verstand van te hebben, maar of Foppe er meer verstand van heeft? Ik begin het te betwijfelen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, dat vele supporters slaat inderdaad ook op jou!

Hij werkt iedere dag met de spelers, weet wat ze kunnen en wat niet, dus hij zal er wel wat van weten. Dus ik denk dat je dan wel kunt stellen dat hij er meer verstand van heeft dan ons. En dat heeft hij in het verleden wel bewezen. Het is wel erg kortzichtig om te beweren dat hij om een in jouw ogen verkeerde opstelling of wat dan ook te beweren hij er geen verstand van zou hebben.
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Heerenveen rules schreef:Het is wel erg kortzichtig om te beweren dat hij om een in jouw ogen verkeerde opstelling of wat dan ook te beweren hij er geen verstand van zou hebben.
Ik begrijp dat jij een van die forummers bent die alleen lezen wat ze willen lezen!

Ik beweer nl. niets. Ik begin aan hem te twijfelen! Als je tijd genomen zou hebben om e.e.a. goed te lezen, zou jij ons jou oeverloos geneuzel hebben kunnen besparen. :lol:

No hard feelings.

Nu weer on-topic graag. :upto:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik lees niet alleen wat ik wil lezen. Ik lees dat jij denkt dat je er verstand van hebt en daarom twijfelt aan Foppe zijn verstand. En als ik jouw posts doorLEES (daar heb ik even tijd voor weten te vinden 8) twijfel ik weer aan jouw voetbalverstand.

Sorry Cult, dit was de laatste off-topic post. :twisted:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Hoe weten jullie eigenlijk zo zeker, dat als Utrecht de beker niet wint, de nummer 6 toch nog Europa in mag? Ik dacht toch zeker te weten, dat het niet zo was.

En tja, ik had Samaras wel in de basis verwacht. De Jong kan het ook goed, en geheel onlogisch vind ik die keuze niet. Ik had Samaras wel in de basis gezet, maar Foppe heeft natuurlijk altijd de mogelijkheid om Samaras er in te zetten in de 2e helft. Dus geen probleem.
Verder ben ik wel blij, dat Klompe en Bakkati in de basis staan. Dat ziet Foppe toch goed.
remko
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 03-12-2002 16:51

Bericht door remko »

Zeker de goede keuze om met de Jong in de spits te beginnen.
Samaras zijn komt nog wel, tis nog maar een A
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Excelsiorfan schreef: het spel is zo dramatisch dat we in deze vorm zelfs nog van SC Joure zouden verliezen.
Einduitslag...... 1-0 (voor de dyslectische mensen onder ons wil dat zeggen dat Excelsior gewonnen heeft van sc Heerenveen)

Ik durf niet meer erbij na te denken wat sc Heerenveen in een oefenduel tegen SC Joure gaat doen :evil: :evil: :evil:

Afbeelding

Jullie mogen zelf iets op de stippellijn invullen :upto: en hou het netjes, want ik weet precies welk woord de meesten van jullie op het stippellijntje weten te plaatsen. En juist voor dat woord kreeg Foppe een Afbeelding
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Had er dan meer dan drie stippeltjes op geplaatst!
Maar inderdaad, het wordt tijd dat we als supporters wat van onze teleurstelling laten horen richting spelers en staf.
Op deze manier komt Groningen hier lachend naar toe op 9 mei en gaan ze ook weer lachend weg.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gûten
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-12-2002 21:22
Locatie: Parregea

Bericht door Gûten »

De laatste restjes hoop in Foppe zijn nu helemaal weg!!!
Benieuwd of er nog positivos zijn?
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Gûten schreef: Benieuwd of er nog positivos zijn?
Volgend seizoen gaat alles beter Afbeelding
De beste aanval is een goede aanval.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De spelers mogen zich dood gaan schamen.............. Stelletje lamlemdige klootzakken............... :twisted:
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Weinig aan toe te voegen... SLAPPELINGEN!! :grmbl:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Het heeft natuurlijk weinig zin om te gaan schelden. Immers, de schlemielen van vandaag zijn de helden van morgen ! Dat het slecht was, ongemotiveerd, slap en wat dies meer zij, dat was voor iedereen die in Rotterdam was duidelijk. En dat Excelsior eigenlijk ook niets voorstelde maar toch net dat éne stapje extra zette en daardoor eigenlijk terecht de wedstrijd winnend afsloot, dat was ook voor iedereen duidelijk.

Maar in plaats van de eigen ploeg nu te verketteren, is het belangrijker er achter te komen waarom het eigenlijk het hele seizoen al zo slecht gaat. Want de inzinking van de eerste competitiehelft was geen inzinking maar een tendens die zich op een paar wedstrijden na ook in de tweede competitiehelft heeft voortgezet. Is het de wisselwerking tussen technische staf en spelers die niet (meer) deugt ? Is het de wisselwerking tussen spelers die niet meer deugt ? Hoe is het te verklaren dat "talenten" niet meer doorbreken - ligt dat aan die talenten of aan de technische staf ? Waarom doen de beloften onder Jan de Jong en Willem Suurbier het zo goed en waarom doet het eerste elftal het zo slecht ?
Deze discussie lijkt me veel meer op z'n plaats de komende weken dan het uitmaken van de spelers voor klootzakken of iets dergelijks.
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

Foppe kan ze niet echt meer scherp krijgen en ik vind dat er zover als ik kan zien dat de chemie tussen hem en de spelers er gewoon niet meer is. Als deze reeks zo doorgaat zie ik geen basis meer om het volgend seizoen in te gaan, dan zal er wel wat moeten veranderen. Ik denk dat riemer dat ook wel inziet en hij ook niet nog zo'n seizoen wil meemaken. Niet dat ik tegen foppe ben maar ik zie het niet meer goed komen onder zijn leiding en hij is de afgelopen jaren tocht de vaak in conflict met spelers gekomen wat nadelig voor de club heeft uitgepakt, en ook voor de doorstromming van talenten.
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Ontslaan die gast!!!
(foppe de haan)

Hij krijgt zn spelers niet meer scherp en dan kan er maar een ding op volgen:

ONTSLAG

Dat is bij vitesse ook gebeurd en moet je zien hoeveel inzet vitesse nu toont, iets van 200%.

Dat foppe zoveel krediet krijgt is mij een raadsel.
Ok hij heeft met Heerenveen cl gespeeld maar hij heeft geen aansluiting gekregen bij top3 terwijl dat toch een van de doelstellingen was.En hij wisseld ook erg raar.Geen enkel logica zit er meer in. Als je achterstaat ga je toch aanvallender spelen,maar nee hoor die gozer gaat juist nog verdedigender spelen. En haal toch eens een speler van het belofteteam die gasten zijn goed in vorm dit Seizoen!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Plaats reactie