19-04-2003: Excelsior-sc Heerenveen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gûten
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-12-2002 21:22
Locatie: Parregea

Bericht door Gûten »

Bossje: Ruil Denneboom/J. Dolle? (met geld toe voor Joure!)
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

0-0, ik denk dat heerenveen niet in staat is te scoren en Ex........ ook niet.
Lang leve het censuur
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Denneboom, topscorer aan het einde van het seizoen met min. 10 doelp. De Jong en Sibon scoren bijna niet maar hebben veel meer krediet. Raar??
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

nee niet raar, omdat de jong en sibon, naar mijn mening, beter spelen dan dennboom. en de doelpunten die hij maakt...... :?
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

casparD schreef:nee niet raar, omdat de jong en sibon, naar mijn mening, beter spelen dan dennboom. en de doelpunten die hij maakt...... :?
Maar hij maakt ze wel!
Oke, ook romano speelt niet goed maar er komt wel dreiging vanuit en hij is in staat een wedstrijd te beslissen!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Gekkuboel schreef:Maar hij maakt ze wel!
Oke, ook romano speelt niet goed maar er komt wel dreiging vanuit en hij is in staat een wedstrijd te beslissen!
mijn gedachten gaan terug naar telstar uit........

het was een slechten wedstrijd en hij krijgt de bal vanaf rechts vlak voor zijn neus voor het intikken. Hij kapt, draait, kapt nog es, draait nog es, schiet die bal tergent langzaam nar de rechterbovenhoek en hij stuitert via de lat net achter de doellijn......

daar krijg je toch bijna een hartverlamming van.... HAAL GEWOON UIT MAN!!!!
Ladies and gentleman: We've got him!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Hallo, on-topic graag.

Excelsior zal er wel vol voor gaan en dat doet mij het ergste vrezen, een nederlaag vooor ons ben ik bang. Ik denk dat het we alleen maar een kans maken als Foppe een of meerdere jonkies die er bereid zijn te knokken tot ze erbij neervallen het veld in stuurt.
Tja....
Dennisch
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-04-2003 15:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dennisch »

excelsior uit, zal wel winst worden want heerenveen kan vrijuit voetballen ja
ehm 0-2 lijkt me een terechte stand.

nu die sukkels europees voetbal weg gegeven hebben, en niet meer onder druk staan zullen ze wel weer winnen ja zal ook niet.
Hopelijk wel een vlot potje voetbal...

Ik denk een scoreverloop van:
0-1 Selakovic
0-2 Samaras

We zullen wel ff zien,
ik ben overigens wel van de partij in rotterdam.
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

nu die sukkels europees voetbal weg gegeven hebben, en niet meer onder druk staan zullen ze wel weer winnen ja zal ook niet.
Hopelijk wel een vlot potje voetbal...
waarom zijn het sukkels?
Ze hebben wel 3 of 4 jaar enorm goed gepresteerd en dat het nu slechter gaat dat is logisch. Daarom hoeven het nog niet meteen sukkels te zijn. Had het publiek toen maar wat meer van zich laten horen.
Of de stadionspeeker maar wat moeten oppeppen.
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

waarom zijn het sukkels?
Ze hebben wel 3 of 4 jaar enorm goed gepresteerd en dat het nu slechter gaat dat is logisch. Daarom hoeven het nog niet meteen sukkels te zijn. Had het publiek toen maar wat meer van zich laten horen.
Of de stadionspeeker maar wat moeten oppeppen.
Als meneertje ook ff kijkt op de manier waarop SCH nu voetbalt, is dat niet bepaald om over naar huis te schrijven. Al helemaal met het oog op de doelstelling van dit jaar. De doelstelling was namelijk, zoals elk jaar, Europees voetbal halen. En bovenien zijn die 4 jaar goed voetballen ook niet helemaal waar. In het jaar 2000 was er natuurlijk een ongekend hoogtepunt d.m.v. het behalen van Champions League...Ik kan mij ook herinneren dat het jaar daarop de resultaten al een stuk minder waren. We werden namelijk 10e...Het zijn dus zeker geen sukkels als je kijkt naar de resutaten van de laatste 5 jaar, maar in zekere zijn het we sukkels in de zin dat ze belabberd voetballen en dat er weinig inzet is (Roda JC j.l. is hier overigens een uitzondering bij). Een iets meer realistischere kijk op het voetbal mag dan ook.. :wink:
Excelsiorfan
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 16-04-2003 13:56

Bericht door Excelsiorfan »

Jullie mogen wel wat positiever zijn, wij hebben al 10 keer op rij verloren, en het spel is zo dramatisch dat we in deze vorm zelfs nog van SC Joure zouden verliezen.

0-4

Tot zaterdag!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Jij hebt humor excelsiorfan! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik hoop dat het een leuke wedstrijd gaat worden, met natuurlijk winst voor sc Heerenveen (dat mag duidelijk zijn), maar het moet wel een pot voetbal zijn waar je nog eens van kan genieten ook!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Excelsiorfan
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 16-04-2003 13:56

Bericht door Excelsiorfan »

Trouwens, met hoeveel man komen jullie naar Woudestein?
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

Hoeveel in totaal weet ik niet, maar de Fansite zal met een sterke afvaardiging naar Rotterdam afreizen. Maar liefst 5 van de 6 fanmasters zullen aanwezig zijn op Woudestein!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Excelsiorfan schreef:het spel is zo dramatisch dat we in deze vorm zelfs nog van SC Joure zouden verliezen.
Beetje respect he 8)

Inderdaad, valt me wat tegen van Excelsior. Ze begonnen best aardig, maar tis niets meer. Komt dat door de komst van de Haan ofzo :|
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Maar excelsior fan, Excelsior is door Feyenoord toch geen echte club meer? Een bezoekersaantal van gemiddeld 2500, alleen maar Feyenoord spelers, geen echte clubspelers. Ik vind dat jullie jezelf wel eens meer zouden mogen afzetten tegen de grote broer Feyenoord, zoals bij de laatste thuiswedstrijd. Ze zorgen er zo voor dat jullie hele identiteit wordt weggevaagd! Zelfs Pinas gaf toe dat Excelsior geen echte club is.

En de officiele naam van jullie stadion (volgens VI) Stad Rotterdam Verzekeringen stadion kan natuurlijk echt niet. Ik ben daarom blij dat iedereen gewoon Woudestein zegt.

Dit alles is niets tegen de echte supporters (zoals jij) maar tegen Feyenoord die jullie hele club kapot maakt!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Maar excelsior fan, Excelsior is door Feyenoord toch geen echte club meer? Een bezoekersaantal van gemiddeld 2500, alleen maar Feyenoord spelers, geen echte clubspelers. Ik vind dat jullie jezelf wel eens meer zouden mogen afzetten tegen de grote broer Feyenoord, zoals bij de laatste thuiswedstrijd. Ze zorgen er zo voor dat jullie hele identiteit wordt weggevaagd! Zelfs Pinas gaf toe dat Excelsior geen echte club is.

En de officiele naam van jullie stadion (volgens VI) Stad Rotterdam Verzekeringen stadion kan natuurlijk echt niet. Ik ben daarom blij dat iedereen gewoon Woudestein zegt.

Dit alles is niets tegen de echte supporters (zoals jij) maar tegen Feyenoord die jullie hele club kapot maakt!
Klinkt misschien ook beetje vervelend voor Excelsiorfan en zijn andere 2500 supporters, maar daarom vind ik het dus ook helemaal niet erg dat Excelsior degradeert...de club straalt nix uit en heeft ook niets te brengen in Eredivisie. Ik zie Excelsior een beetje op deze manier; Als Feyenoord of Sparta niet speelt ga je naar Excelsior...je moet toch wat?
Nee, geef mij dan maar een ADO Den Haag maar trug in de Eredivisie...desnoods Cambuur...
Excelsiorfan
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 16-04-2003 13:56

Bericht door Excelsiorfan »

Roelos, ik snap wat je bedoelt, eerst was ik een van de weinigen met kritiek, maar nu openen steeds meer mensen hun ogen. Er zullen dan ook meer acties tegen deze vorm van de samenwerking komen, want zo kan het gewoon niet. Dan maar onderin de eerste divisie, maar dan wel als een ECHT Excelsior, dat is beter dan in de eredivisie met Feyenoord 2! En 2500 supporters... was het maar waar, we hebben misschien zo'n 1200 ECHTE supporters, de rest zijn Feyenoorders. :cry:

Booijstra, ik kan heel goed begrijpen dat jij Excelsior niet echt een club is voor de eredivisie. Als ik eerlijk ben zijn we dat ook niet
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Booijstra, doe normaal. ADO zal terugkomen, maar daarmee komen de rellen ook weer terug. Heel hooligand Den Haag zit zich nu al te verkneukelen. Cambuur zal de eerstkomende 10 jaar niet terugkeren. Die club komt straks op een amateurniveau terecht.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Booijstra, doe normaal. ADO zal terugkomen, maar daarmee komen de rellen ook weer terug. Heel hooligand Den Haag zit zich nu al te verkneukelen. Cambuur zal de eerstkomende 10 jaar niet terugkeren. Die club komt straks op een amateurniveau terecht
Ik pleit er dus ook niet voor om per se die 2 clubs terug te krijgen in de Eredivisie. Ik wilde er alleen maar mee aangeven dat, dat tenminste clubs zijn met een trouwe aanhang (soms iets te trouw idd, geef ik toe). Weet heus wel dat ADO niet een al te fameuze naam heeft op het gebied van supporters en dat Cambuur nooit weer zal terugkeren in de Eredivisie...
Om het dan nog maar es duidelijk te maken, Go Ahead Eagles of Sparta mogen van mij part ook weer terug komen. Dat zijn echte clubs, met traditie en mooie aanhang. Kortom. alles beter dan een sattelietclubje van Feyenoord.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Das waar, hoewel ik voor de winterstop vond dat Excelsior soms erg leuk kon ballen. En ik denk dat wij het zaterdag ook nog knap moeilijk krijgen. 1-1
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Arnoud schreef:Willem II en Utreg staan nog altijd boven ons. En dan, willen onze spelers wel Intertoto spelen ? Want bedenk wel dat als we als 2de ploeg Intertoto halen, we al weer begin juli moeten spelen en de vakantie voor iedereen behoorlijk in het gedrang komt. Misschien vinden sommige spelers het wel prettig als we geen Intertoto zouden spelen ?.
Arnoud, zou je ook niet kunnen beredeneren dat ze nu juist hun beste gaan doen om als "eerste intertotoploeg" door te gaan. Hebben ze namelijk 2 weekjes langer vakantie :D

En, het is toch voor ons als supporters wel leuk, om ergens in juli een weekendje naar Lokeren, Lierse of Gent te gaan. 8) Ze nog wel iets schuldig aan ons :?
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Gezien de belangstelling, heb ik maar besloten om maar met eigen auto te gaan. Het is niet anders :( . Vindt het zeer jammer dat er bijna geen animo meer is voor een treinreis. De vorige naar de graafschap viel ook al tegen. Wat is er toch aan de hand? Of ligt het aan de resultaten?
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

ik moet helaas om 14.30 voetballen in Balk, trein halen wordt dan moeilijk Riemer! Anders had ik er budgetair en ivm belang ook nog maar over na moeten denken.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Het was ook in de vragende vorm gesteld Sammygoal en ik heb geen enkel bewijs dat wat ik schreef juist is. Maar je kunt natuurlijk niet in de koppetjes van sommige spelers kijken. Zouden bijvoorbeeld Vonk, Hansma, Venema, Radomski om maar wat van de "oudere" spelers te noemen, zich in deze fase van de competitie nog uit de naat werken om Intertoto te mogen spelen :?: :?:
We zullen het zaterdag aan de Maasoever wel beter kunnen beoordelen.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

arnoud, intertoto is al binnen, het is alleen de vraag wanneer. dus het lijkt me meer dan logisch om dan nog even je best te doen en dus willem II voorbij te gaan, dan hoef je dus pas 2 weken later.
Ladies and gentleman: We've got him!
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

arnoud, intertoto is al binnen, het is alleen de vraag wanneer. dus het lijkt me meer dan logisch om dan nog even je best te doen en dus willem II voorbij te gaan, dan hoef je dus pas 2 weken later
eerst moet feyenoord nog 2e worden voor ajax en dan moeten wij nog voor 12e plek eindigen.
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Nou als je thuis alleen nog maar van Groningen hebt gewonnen, dan zou het gewoon een schande zijn als we daar zouden verliezen, of gelijk spelen.
Maar we hebben ook nog nooit de nul gehouden in een uitwedstrijd, dus ik hou het op -Samaras in de basis, en niet prutsen met Selakovic in de spits, want je kan een spits ook te voorzichtig brengen zoals de Koerier als zei- 1-4
3x Samaras
1x Denneboom
F.A.R.K.
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Zal om half 4 us ff kijken watvoor ge-wel-di-ge opkomst er is :twisted:
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

arnoud, intertoto is al binnen, het is alleen de vraag wanneer
Ja het is natuurlijk wel altijd makkelijk je vooraf rijk te rekenen, maar helaas komen dat soort rekensommetjes niet altijd uit. Wij moeten boven Utreg en Willem II eindigen om als eerste geplaatste aan de Intertoto te kunnen deelnemen en zover is het nog niet. Verder blijft levensgroot de kans aanwezig dat Utreg en Willem II gewoon boven ons eindigen en dan hebben we "gewoon" niets.
Dus "Intertoto is al binnen" :?: :?: :?: :?:
Plaats reactie