19-04-2003: Excelsior-sc Heerenveen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat heeft inderdaad weinig zin Arnoud, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Foppe na de wedstrijd weer met het verhaal aan komt zetten dat de agressiviteit binnen de ploeg ontbreekt. :twisted:
Hebben de spelers dan zo weinig eergevoel en mentaliteit dat ze tegen een ploeg als Excelsior geen vechtlust willen tonen? En dan het verhaal over chemie of spelers motiveren............., een goede prof die motiveert zichzelf wel, dat hoeft een trainer niet te doen, lijkt me. :urgs:
Maar het wordt nu zo langzamerhand irritant om het wekelijks maar weer te moeten hebben over de mentalitiet van de spelers. Haal eens een paar bikkels ipv allemaal mooi-weer-voetballers....................
Dennisch
Jeugdspeler
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-04-2003 15:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dennisch »

excelsior? hoe kan je daar dan van verliezen?
sjonge jonge kan soms m'n oren niet geloven met dat heerenveen
ik heb het eerst wel bekeken...
we kunnen helemaal niets meer met die competitie, dus het interesseert me eigenlijk ook al niet meer...
laat dan op zijn minst nog wat leuk aanvalend voetbal zien, maar goed we zijn gewoon te slecht denk ik,
...excelsior...ik schaam me dood,wat een stumperts. :erm:
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

een goede prof die motiveert zichzelf wel, dat hoeft een trainer niet te doen, lijkt me.

idd.

Wat ik op tv heb gezien, was Waardeloos met een hoofdletter W.

En wat ook al gezegd werd, ongelooflijk dat ze zich niet helemaal kapot schamen om te verliezen van zo'n tweederangsploeg als Excelsior, hebben ze dan totally geen eergevoel :grmbl: ? En beseffen ze eigenlijk wel wat wij altijd voor ze overhebben? Dat wij onze hele dag kwijt zijn aan het achternareizen van onze 'helden' en dan vervolgens afgescheept worden met anderhalf uur prut? Ze zouden gewoon es een fanmiddag moeten organiseren, waarin supporters kunnen vertellen hoe gek ze wel niet zijn voor hun, onze, ploeg. Verdorie man, wij willen BLOED, ZWEET EN TRANEN :twisted: !

:stan: Maar ik heb er vertrouwen in dat het volgende week weer beter gaat :stan:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Prima de discussie, maar laten we het wel een beetje fatsoenlijk houden.
De volgende opmerkingen over Foppe de Haan, jarenlang het positieve boegbeeld van onze scH, betitel je niet als volgt:
Ontslaan die gast!!! en maar nee hoor die gozer gaat
Ik weet niet hoe lang Heerenveen1 al bij de scH komt, maar uit zijn taal maak ik op dat dat nog niet zo lang is.
Overigens heb ik de volgende vraag aan iedereen die zoveel kritiek heeft op de wissels van afgelopen week (NEC thuis) (nl. Bakatti naar het middenveld en Klompe voor Hansma): welke aanvaller had hij dan in moeten zetten (anders dan Samaras) ? Volgens mij zat er gewoon geen aanvaller meer op de bank. En begin dan niet met opmerkingen als: dan hadden we Kolk of dan hadden we etc.etc. want als hadden komt is hebben geweest (volgens mijn Beppe).

Ik heb het verhaal van Foppe over de agressiviteit binnen de ploeg niet gezien cq. gehoord, maar Foppe zit zelf de laatste tijd ook als een dood vogeltje op de bank. Kijk, ik hoef geen trainer die de hele wedstrijd loopt te schreeuwen, maar wat meer betrokkenheid langs de lijn mag van mij wel.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Ik heb het verhaal van Foppe over de agressiviteit binnen de ploeg niet gezien cq. gehoord, maar Foppe zit zelf de laatste tijd ook als een dood vogeltje op de bank. Kijk, ik hoef geen trainer die de hele wedstrijd loopt te schreeuwen, maar wat meer betrokkenheid langs de lijn mag van mij wel.
Ik ken mij helemaal verplaatste in jouw mening. Er zit helemaal geen greintje bezieling in De Haan, althans zo lijkt het. Als je naar zijn reacties kijkt na afloop van de wedstrijd vraag ik mij zelf af of hij nog wel wat nieuws te brengen heeft. Feit is iig wel dat hij geen spirit in het team kan brengen. Op basis daar van vind ik dus wel dat De Haan aan vervanging toe is. Maar zoals Heerenveennr1 De Haan finaal de grond in boort vind ik wat te ver gaan. De Haan heeft bij SCH immers een geweldige staat van dienst en daarom verdient hij het niet om zo te worden gekleineerd. Het beste lijkt mij dat De Haan de eer aan zich zelf houdt en dat hij er volgend jaar zelf mee stopt.
Dat is beter voor hemzelf en beter voor club.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik denk dat er in de post van KSI een grote kern van waarheid zit.
Er is geen Chemie meer tussen groep en trainer.
Foppe moet gewoon eieren voor zijn geld kiezen.
Maar ja, wie wordt opvolger en worden we daar beter van?
Lang leve het censuur
Excelsiorfan
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 16-04-2003 13:56

Bericht door Excelsiorfan »

Tsja, jullie zullen begrijpen dat ik na 10 nederlagen op rij heeeeel blij ben met deze overwinning. Het was een vrij saaie wedstrijd, maar deze keer wa het Excelsior die de puntjes met een 1-0 pakte (de vorige 3 wedstrijden werden op zo'n manier met 1-0 verloren). Onze eerste thuisoverwinning sinds Groningen-thuis in september. Heerenveen mag zich inderdaad afvragen waar ze mee bezig zijn.

Succes de rest van de competitie en hopelijk tot volgend seizoen.
bossje
Nieuw talent
Berichten: 67
Lid geworden op: 02-12-2002 21:06
Locatie: Ypecolsgea

Bericht door bossje »

Net als al het hele seizoen zag ik denneboom weer in de spits staan, terwijl ie toch echt op links zou moeten staan. Maar nee, in plaats daarvan mag Samaras de voorzetten geven. :?
Tja, als Foppe dat niet ziet, kan hij beter Joure 3 trainen volgend jaar. :roll:
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

We weten nu allemaal wel wat er mis gaat maar hoe moet het dan? Welke basiself zou Foppe tegen Vitesse de wei in moeten sturen waardoor het wel goed gaat? Of welke andere taktische omzettingen zouden helpen? Volgens mij heeft hij al alles uitgeprobeert maar niets helpt!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Lichtpuntje: Ik heb wel een geweldige Samaras gezien. Komt altijd voor zijn man, veel inzet en wilskracht, erg sterk aan de bal en enkele sublieme individuele acties. Je mocht geen wonderen van hem verwachten, die kwamen dan ook niet. Maar dit was al meer dan genoeg.

Minpuntje: Nurmela. Je hebt veel waarde gehad maar als je niet meer wilt, dan blijf je de rest van het seizoen toch thuis.
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Wat een K*t pot! Meende dat we "vechtvoetbal" zouden zien, nou heb meer vrouwenvoetbal gezien geloof ik! Al vond ik Tieme weer goed spelen, was weer de man van de verdediging die iedereen op de plaats neer moest zetten. Jammer van Bakkati krijgt ie een kans, pakt ie hem jammer genoeg niet!

Greetz,
Mr.Grie

Oja, Osheas was idd een gezellig kroeg!
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Misschien moeten we onze jonge Deense vrienden iedere wedstrijd meenemen voor de sfeer 8)

denniel denniel
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Mister Grie schreef:Al vond ik Tieme weer goed spelen, was weer de man van de verdediging die iedereen op de plaats neer moest zetten. Jammer van Bakkati krijgt ie een kans, pakt ie hem jammer genoeg niet!
Klopt, Tieme was best aardig en moet erin blijven (ik denk voor Hansson die elke wedstrijd minder gaat spelen)
De kritiek op Venema was dat ie te slap speelde en dat hij zich te makkelijk liet passeren. Nou Bakkati vond ik echt niet feller en met meer strijd spelen en ook hij liet zich en aantal keer makkelijk passeren door (ik dacht) Boutahar.

Ik ben blij dat ik niet in de schoenen van Foppe sta :wink:
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Jaap F. schreef:Misschien moeten we onze jonge Deense vrienden iedere wedstrijd meenemen voor de sfeer 8)

denniel denniel
Kunnen we die jongens niet contracteren voor het Nieuw Noord Vak :lol: :lol:


Over de wedstrijd: Het was weer een grote drama gisteravond! Met twee uitzonderingen: Hannsson en Samaras.Er zit iets structureels fout tussen de selectie en Foppe. Daar moeten beide partijen maar eens goed naar hun zelf kijken! Langzamerhand krijg ik een punthoofd van het wisselbeleid van Foppe. Je haalt als je 0-1 achterstaat, toch niet je aanvoer (de Jong) naar de spitsen eruit???
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Jaap F. schreef:Lichtpuntje: Ik heb wel een geweldige Samaras gezien. Komt altijd voor zijn man, veel inzet en wilskracht, erg sterk aan de bal en enkele sublieme individuele acties.
Ik kan niet over de wedstrijd meepraten, maar wel van de samenvatting;

Waarom stond Samaras dan bij die, inderdaad zeer goeie, acties dan steeds aan de zijkant?????? Was daar dan de enigste ruimte voor hem?? Wellicht omdat het midden weer door de blinden dichtgelopen was?????

BTW Heerenveen rules, zo te zien leest Foppe het forum ook! :lol:
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

De wissel van de Jong was HELEMAAL terecht. Hij speelde als een krant! Verder vind ik dat we tegenwoordig maar matige spelers hebben. (inzet?) Kijk eens naar Samaras of Radomski, daar zit volgens mij alleen maar power in op dit moment. Het wordt tijd dat er wat gaat gebeuren!

Toch wil ik de mensen die de moeite hebben genomen om naar Rotterdam te gaan een compliment geven. In moelijke tijden heb je echt weinig fans naar uitwedstrijden!n Een achterban van zo'n 20000 fans en dan 1 bus, 7 met de trein en een aantal autootjes. Ik snap hier niets van!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Er staat niets meer op het spel, ze presteren helemaal niets in uitwedstrijden door mede een gebrek aan inzet en het was in Rotterdam. Redenen genoeg voor veel supporters om thuis te blijven.......................

Ja, Cult, wat heeft die man een verstand van voetbal, vind je niet? :D
Gûten
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 05-12-2002 21:22
Locatie: Parregea

Bericht door Gûten »

Voorstel: Waarom blijven we zaterdagavond tegen Vitesse niet allemaal thuis???
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Kom op Guten, dan mis ik het pis-kwartiertje. Gewoon komen dus! Weak poepe kun je ook in het stadion! 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Of we geven onze kaartjes massaal aan Vitesse supporters 8) 8) (hebben die ook eens een leuke avond!) Ik zal mijn zusje de route naar het pislokaal meegeven hetto :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Ik fungeer graag als plas-geitebreier! 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

En zo wordt een topic dus weer met one-liners gevuld en verziekt :blbl: Daar hebben jullie toch Off-topics voor Hetto, Gûten en (pl)euro !!!

Voor de samenvatting-kijkers: Samaras stond wel degelijk in de spits maar wisselde meerdere malen met Denneboom van positie. An sich niets mis mee, alleen leverde het geen enkel rendement op. Met name ook omdat de handelingsnelheid van Romano veel en veel te laag ligt. Toen Selacovic in de ploeg kwam ruilde ook hij enkele keren van positie met Samaras.
Verder is het opvallend om hier de tegenstelling te constateren over de waardering van John de Jong. Volgens E.D. speelde hij als een krant, volgens Sammygoal had hij nooit gewisseld moeten worden. Ik vond niet dat De Jong als een krant speelde, maar het ging wel heel vaak mis. En als het misging dan straalde hij wel iets wanhopigs (berustend is misschien een beter woord). Zeker niet iets agressiefs.
Verder constateer ik ook tegengestelde meningen over Hansson: de één vindt dat hij elke wedstrijd slechter gaat spelen, de ander rekent hem tot de betere spelers.
Zou het misschien wel eens kunnen zijn dat er meerder visies over voetbal en voetballers mogelijk zijn terwijl je toch verstand van voetbal hebt ?
Laatst gewijzigd door Arnoud op 21-04-2003 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

De wissel van de Jong was HELEMAAL terecht. Hij speelde als een krant!

Tuurlijk speelde De Jong niet goed, dat kon ik ook nog wel zien! Maar hoe slecht ie ook speelde, hij is wel een van de weinigen die net dat ene steekpassje kan geven! En zo man, moet je gewoon in de ploeg houden als je 1-0 achterstaat!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

En zo wordt een topic dus weer met one-liners gevuld en verziekt Daar hebben jullie toch Off-topics voor Hetto, Gûten en (pl)euro !!!
Forum: Wedstrijden Geplaatst: 18 Apr 2003 15:08:01 Onderwerp: Pffffff

Pfff 2
Dit antwoord van jou is zelfs nog minder als een one-liner Arnoud! :blbl:

On-Topic!

Wanneer gaat Foppe ook eens inzien, dat je een keer het roer moet overgeven aan een nieuwe kapitein :?: Natuurlijk vind hij het allemaal nog leuk, maar ik ben benieuwd hoe lang de supporters dit nog tolereren.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Not so bright as you usually are my dear (pl)euro - want in mijn topic "renamed" pffff geef ik aan dat ik het topic heb willen verwijderen maar dat dit niet lukte (en nog steeds niet lukt). Het uitgangspunt van dat topic was simpel: hoe laat gaat de bus en wie gaan er mee? Het antwoord op de eerste vraag kwam snel - op de tweede vraag kwam alleen maar gezeur - vandaar dat ik het topic wilde deleten. Dus je post op dit topic over de wedstrijd tegen Excelsior is niet alleen "off topic" maar ook nog onjuist.
Kunnen we het over voetballen hebben ???
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Voorstel: Waarom blijven we zaterdagavond tegen Vitesse niet allemaal thuis???
Nee, daar los je alles mee op, je kunt aankomende zaterdag beter je club weer eens ouderwets steunen. Om te beginnen om direct vanaf het eerste fluitsignaal direct de ploeg te steunen. En na de tijd de kelen ff doorsmeren op het Nieuw Noord feest. Voor die gene die last van de keel hebben van al dat zingen. Dit lijkt mij een veel beter plan.
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Voorstel: Waarom blijven we zaterdagavond tegen Vitesse niet allemaal thuis???
Dat zijn nou de echte supporters :roll: :roll:

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Intertoto halen we misschien nog wel. Utrecht in de Finale van de Bierbeker, Feyenoord moet dan tweede worden, en Utrecht mag nog verliezen ook. Wij moeten nog 12de worden en bingo.

Maar of ik blij ben met deze constructie....
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Ja zingen tot we erbij neervallen zou natuurlijk kunnen, alleen hebben we het probleem dat er mensen op de tribune zitten die een soort van negatieve spiraal vormen voor de overige wel enthousiaste supporters, waardoor de boel binnen enkele minuten weer stil valt.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Nieuw topicje??? 8)
Plaats reactie