12-04-2003: sc Heerenveen-NEC (2-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Heerenveen moet nu eens af van die leuke technische voetballertjes maar ze moeten eens karakter kopen, soort Bosvelts of Van Bommels. En Klompe vind ik ook wel zo'n speler, die stroopt tenminste zijn mouwen op! Die moet er zeker in komen.

Heerenveen kan nu voor volgend seizoen wel weer van die leuke en aardig voetballende figuren aantrekken, zogenaamde "talenten" maar daar winnen ze niets mee!
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Roelos schreef:Heerenveen kan nu voor volgend seizoen wel weer van die leuke en aardig voetballende figuren aantrekken, zogenaamde "talenten" maar daar winnen ze niets mee!
Voordeel is dat Heerenveen in ieder geval niks hoeft te verkopen terwijl bijna elke andere club behalve de top 3 z'n selectie moet inkrimpen.
De beste aanval is een goede aanval.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Nee we hoeven niks te verkopen idd, ze gaan uit eigen wil gewoon weg! (dan blijft er weinig over om te verkopen lijkt me :roll: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Wat zijn jullie eigenlijk een stelletje doem denkers, we verliezen een wedstrijd en meteen moet er weer vanalles verandert worden,
de coach is waardeloos
de spits is waardeloos
de keeper is waardeloos
en ga zo maar door.
Zo hele slecht vond ik het gisteravond nog niet eens, okay ik heb de wedstrijden beter en mooier gezien, maar of het allemaal nou zo ontzettend dramatisch was?
Om mooi voetbal te zien heb je 2 ploegen nodig die voetballen en dat was dus gisteren niet zo.
Heerenveen was gewoon niet bij machte om het stug verdedigende NEC te bespelen. punt uit
Volgende wedstrijd beter.
Anti anti. :)
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Volgende wedstrijd beter.
Dat roepen we al het hele seizoen Freezeman, intussen hebben we deze competitie meer wedstrijden verloren dan gewonnen. :(
Tja....
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Maar Freezeman, er zijn wel dingen aan te wijzen die dit seizoen structureel fout gaan, die ook deze wedstrijd weer naar boven kwamen. Een falende keeper die geen punten pakt, een verdediging die klungelt, veel fouten maakt en aanvallend niks kan inbrengen, een inspiratieloos middenveld, waar veel te weinig strijd wordt geleverd, vleugelspitsen die geen individuele actie meer hebben en dat niet kunnen compenseren door te vechten, geen spits die scoort en een trainer die zijn spelers niet genoeg kan prikkelen en er een raar wisselbeleid op over houdt. Misschien zijn er te veel doemdenkers, maar helemaal onlogisch is dat ook weer niet.
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Over die verdediging gesproken, ik denk dat dit nu het einde van Hansma is.
Misschien als er een andere verdediger geblesseerd is of geschorst dat hij dan weer speelt, maar als het aan mij ligt houd het hier op.....
Dan lees je in de krant dat Heerenveen weer met het vertrouwde duo begint, maar Hansma was de laatste wedstrijden niet in topvorm, ik denk aan RKC-uit, ik erger me bijna elke week wel aan hem, maar om eerlijk te zijn eigenlijk wel aan iedereen.
Behalve Jensen, ik vind het wel jammer dat hij nou weg gaat, met zijn technische acties deed hij het gisteren beter als die andere kluns die daar gister speelde: Bakkati.....
Als back is hij geweldig :D , maar sorry hoor als verdedigende middenvelder is hij een drama :crying: .
verder vond ik de opkomst in de Trend nou wel oke! Maar dat zal ook wel wat liggen aan de 300 NEC supporters die er waren, toch voor de wedstrijd gezellig gepraat...
F.A.R.K.
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Spelers die niet willen, moeten gewoon weg. Er zijn genoeg andere voetballers met wel karakter en strijdlust in hun donder. Gezien de huidige markt gewoon karakterspelers kopen. De wedstrijd van gisteren toonde aan dat die van een week ervoor "slechts" een incident was. Foppe kan het nu toch echt niet meer maken om een zakkenvuller als Jensen op te stellen en ook Selakovic mag de bank wel weer eens gaan warmhouden. Een speler die zeer zelden heeft bewezen een aanwinst te zijn. Laatste kans voor hem wat mij betreft en anders maar laten gaan die man. Het is toch niet te geloven dat hij DE spits is bij de gratie van de afwezigheid van Sibon?? Kopkracht heeft hij niet en balvast is hij ook al niet...
Samaras dus maar in de basis. Dat is tenminste een (balvaste) spits met een neusje voor de goal. En Vayrinen erin op het middenveld. Karakterspeler die nooit opgeeft. Vond trouwens Bakkati ook weer goed invallen alleen zie ik hem liever op de rechtsback plaats. Ook hij verdient zeker een basisplaats ten koste van de plichtmatige Venema.
Deze basisopstelling handhaven is vragen om problemen! 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Foto's staan online. Ik heb maar een beperkt aantal filmpjes online gezet. Was niet te spreken over de wedstrijd. Toch nog een hoogtepuntje: de goal van Samaras.

http://www.feanfans.nl
Wéér uit!!!!
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Het vreemde aan Heerenveen vind ik altijd als we achter staan dan gaan we voetballen (tenminste proberen) of het moet allemaal nog in het laatste kwartier! :huh:
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Dat is niet vreemd Mika the best, maar dat is nou typisch sc Heerenveen!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Een coach die weer zit te mekkeren dat zijn spelers weer eens geen karakter tonen, een coach met vreemde opstelling en dito wissels , een keeper die bijna nooit een punt voor zijn ploeg pakt, spelers die geen inzet tonen, andere ploegen die ook punten laten liggen in de strijd om Europees voetbal en dus had er een goede slag geslagen kunnen worden, als........ we INZET en KARAKTER hadden getoond!! Het leven is even somber als H'veen-supporter!
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
druten
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-04-2003 18:54

Bericht door druten »

Freezeman schreef:Wat zijn jullie eigenlijk een stelletje doem denkers, we verliezen een wedstrijd en meteen moet er weer vanalles verandert worden,
de coach is waardeloos
de spits is waardeloos
de keeper is waardeloos
en ga zo maar door.
Zo hele slecht vond ik het gisteravond nog niet eens, okay ik heb de wedstrijden beter en mooier gezien, maar of het allemaal nou zo ontzettend dramatisch was?
Om mooi voetbal te zien heb je 2 ploegen nodig die voetballen en dat was dus gisteren niet zo.
Heerenveen was gewoon niet bij machte om het stug verdedigende NEC te bespelen. punt uit
Volgende wedstrijd beter.
NEC verdedigde de eerste helft inderdaad veel te veel en we komen goed weg met de 1-1 van hersi, maar na rust werd heerenveen een half uur weg gespeeld door ons met als resultaat 1-3 en kansen op 1-4. Pas toen samaras (die is goed!!)erin kwam kregen jullie weer kansen, maar ja, te laat!!! :lol:
Plaats reactie