05-04-2003: sc Heerenveen-Roda JC (3-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

hetto schreef: Een goal die geen goal was, Roorda werd zeer onterecht uitgefloten bij zijn wissel. Erg triest van de fluitende "supporters".
van waar ik zat leek het zo, en daar ben ik nog an overtuigd dat hij toch wel heel makkelijk sprong......
Ladies and gentleman: We've got him!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik ben het achteraf wel met je eens, Hetto. Maar tijdens de wedstrijd leek het toch verdomd veel op theater en de actie daarvoor was ook niet zo slim van Roorde. Wat mij betreft logisch dus, dat hij werd uitgefloten. Bij de wissel floot ik niet trouwens, want toen was dus wel duidelijk dat het wel degelijk om een blessure ging.

En Bakkati is ook doorgaans beter dan Venema!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ben er bijna voor 100% van overtuigd dat de blessure van roorda niet kwamm door Denneboom, die raakte hem nauwelijks, maar door die overdreven sprong die Roorda maakte daarna. Hij verstapte zich vast en zeker.

Ow ja, Bakatti is doorgaans NIET beter dan Venema! Hij is nog veel te onrustig en met name in uitwedstrijden presteert hij duidelijk minder.

En nu met de toekomst bezig verdikkeme!! 1 of 2 dagen terugkijken is genoeg. NEC is nu het motto. Hoe gaan we die pakken?!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

IDD nu naar NEC toe leven met JENSEN in de basis!!
Let's Go Blue White Army!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, dat zou nu eens een verrassing zijn, Jensen in de basis. :urgs: Dat staat hij bijna nooit.

Dat Roorda geblesseerd raakte door de 'onbesuisde' actie van Dennedoom lijkt me toch niet. Hij raakte hem amper of zelfs niet. Schandalig inderdaad Hetto om de acteur Roorda dan zo uit te fluiten. Hij had het niet verdiend. :evil:
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Vanaf de tribune zag het er uit alsof Roorda een schwalbe maakte....dan weet je dat je een fluitconcert krijgt. Of het Roorda is of Ronaldo maakt dan niet uit.
Het is triest dat hij daadwerkelijk geblesseerd raakte, maar mijns inziens is dat niet alleen Romano zijn schuld. :upto:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Plaats reactie