05-04-2003: sc Heerenveen-Roda JC (3-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

ik heb op het allerlaatste moment nog een kaartje gekregen, dus ik zal der gewoon bij zijn :lol: :lol:

ik verwacht toch een overwinning, met SuperSella in de basis!!
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Staat 3-2, dat noem ik dus ff terugkomen van een achterstand 8)

0-1 Vicelich
0-2 Soetaers
1-2 Jensen
2-2 Denneboom
2-3 Jensen
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Marça schreef:Staat 3-2, dat noem ik dus ff terugkomen van een achterstand 8)

0-1 Vicelich
0-2 Soetaers
1-2 Jensen
2-2 Denneboom
2-3 Jensen
jensen voor Roda gescoord? de eikel
:|
De beste aanval is een goede aanval.
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

En nu ist afgelopen.
3-2 voor Heerenveen 8)
De beste aanval is een goede aanval.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Ik dacht dat het een saaie avond zou worden, maar gelukkig heb ik het helemaal mis!!!!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

idd, iedereen die dacht dat het een saaie wedstrijd zou worden kreeg gelukkig ongelijk!

over de eerste helft: een beter heerenveen maar 2 keer een fout aan de rechterkant, volgens mij omdat de rechts midden, jensen(???), niet meeverdedigde, en een fout van hansson.

tweede helft was natuurlijk heerlijk, dat eerste doelpunt was lekker, maar daarna had die frommelbal er natuurlijk ook in gemoeten. het derde doelpunt was superlucky, die bal was helemaal niet achter de lijn!!!! en Roorda moet naar de toneel academy.....
Ladies and gentleman: We've got him!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Link: Zelfs Maarten de Jong zegt: op de lijn.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
De discussie achteraf bij Studio Sport was kostelijk om naar te kijken. Foppe zat de (beetje doorgeslagen) trainer van Roda lekker te stangen.
Afbeelding

(Overigens kun je ook zeggen dat De Jong hinderlijk buitenspel stond bij de 1-2. Op tv maakt hij nog een overstapje maar belet zo wel het zicht van Roorda. Ik ben niet de enige die dat opmerkte. Het verslag van de http://www.vi.nl noemt dit ook...)

Voor de wedstrijd sprak ik nog een Roda supporter die zich nogal verbaasde over de zaken die ik het stadion binnenkreeg. Een rugzak vol met media apparatuur en daar bovenop nog eens een statief. Daar in Limboland mogen de thuissupporters ook al niets meer, zoals bij Feyenoord. Volstrekt doorgeslagen bestuur....

Wat mij ook opviel was het onderling gekift in het uitvak. Een opstootje na 25 minuten spelen. In 27 was het overigens ook even onrustig na de 0-1. Wat was daar aan de hand?

Roorda wordt wel van theater beticht maar ik heb me laten vertellen dat een knie op je dijbeen behoorlijk pijn kan doen. Als de spieren goed geraakt worden kunnen die in no-time dik worden en is doorspelen erg pijnlijk. Het zag er wel erg lullig uit. Zo dik leek die tik niet. Maar toch een wissel. Ik heb by-the-way totaal geen medelijden met Roorda. Hij ontving niet alleen, hij deelde ook uit. Hij probeerde precies hetzelfde tegenover Selakovic. Kennelijk heeft Denneboom een goed geheugen want Roorda kreeg die misdaad met rente terug.

Door technische moeilijkheden geen filmpjes deze keer...

:arrow: Memo to myself: Gérard niet vergeten te bellen. Rood. :huh: :shock:
( :arrow: Memo to myself again.... Volgende keer batterijen wél opladen....)

Tot slot nog een leuke quote van het Rodaforum:
bartje schreef:

Het is werkelijk niet te geloven.. Die woorden waren van ieders lippen te scheppen, toen men terugkeerde in de bus. En terecht..

Voor de 3e keer dit jaar bleek een voorsprong van maarliefst 2 doelpunten in een uitwedstrijd niet voldoende voor Roda om de 3 punten mee naar huis te nemen. Twente ontbrak de tijd om Roda de genadeklap toe te brengen, Heerenveen en Groningen pakten allen we de volle winst. Ik heb geen idee wat het is. Dan toch weer die leider die we missen? Arrogantie? Ik zou het niet weten, wat ik wel weet is dat ik er langzamerhand strontziek van begin te worden. Elke keer verprutsen we het wéér. En dan uitgerekend weer tegen Boerenveen, een club waar ik sowieso al een hekel aan heb. Dat het dan ook nog door een doelpunt moet komen dat niet over de lijn was is natuurlijk 3-dubbelzuur. Voor de geïnteresseerden, dit vond Temmink ervan, maargoed, daar kopen we nu niks meer voor, tyfushond! :angry:
http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/n ... temmink.rm
Wat anderen al niet zeggen. Uit het verslag van http://www.rodafans.nl:
En Heerenveen bleef maar aanvallen in het nadeel van Rodajc
Grnnniffl
Afbeelding :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Wat mij ook opviel was het onderling gekift in het uitvak. Een opstootje na 25 minuten spelen. In 27 was het overigens ook even onrustig na de 0-1. Wat was daar aan de hand?
dat kwam omdat ze in vak 27 er is maar 1 fc limburg zongen.

dat opstootje in 27 zelf kwam omdat een gast met roda sjaaltje omhoog stond, die kreeg wat flesjes om de oren..............
Ladies and gentleman: We've got him!
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Dit was een wedstrijd die SCH op agresiviteit heeft gewonnen. We gaan dus vooruit!
Het spel in de 1e helft was vooral verdedigend niet sterk. Stomme fout Hanson bij de 1e en wat deden Edman en Hansma bij de 2e??????

1e helft: Snel vergeten.
2e helft: Het is eigenlijk best leuk om te concluderen dat SCH op een Engelse manier de wedstrijd wist te kantellen. (waar is Allback? :lol: ) Van opbouw was beslist geen sprake. Lang halen naar voren en de beuk erin. Dit kwam de amusementswaarde zeker ten goede.
Vandaag: Pijn in m`n kop van het bier en geen stem meer over.
The Ghost
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 02-12-2002 17:34
Locatie: Tzummarum

Bericht door The Ghost »

Beetle schreef: Kennelijk heeft Denneboom een goed geheugen want Roorda kreeg die misdaad met rente terug.
Als een ieder er zo over gaat denken dat zal het niet goed komen in de maatschappij.

Ook de Roda spelers mogen wel eens naar zichzelf gaan kijken. Want hoe men te keer gaat tegen de man in het zwart dat is bij de beesten af.
Ik begrijp dan ook niet dat er niet meer kaarten zijn gevallen.

Overigens wel een spectaculaire 2e helft.
De hartkleppen werden weer eens goed getest.
You can't see the Ghost, but he is always there.
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Na een slechte eerste helft (met als hoofdrolspeler in positieve zin Roorda) een spectaculaire tweede helft (met Roorda als hoofdrolspeler in negatieve zin). Het is vrij zuur voor hem dat hij een zeer goede eerste helft keept, vervolgens de fout ingaat bij de goal van Jensen (toch wel een houdbare bal) en daarna door de benen wordt gespeeld door Denneboom. Dan is het natuurlijk dom van hem om die beuk aan Selakovic uit te delen, maar vervolgens is zijn frustratie niet meer dan terecht als de goal niet een goal blijkt te zijn. (Dappere grensrechter overigens die, op 16 meter staand, toch het lef had om de "goal" goed te keuren). En de overtreding op Roorda van Denneboom was er echt eentje (heb het een paar keer nagezien op de beelden en het werd mij later ook bevestigd), dus van toneelspel was geen sprake. Al met al een sneue avond voor Roorda, na een sterk begin een min of meer roemloze aftocht.
Ben blij met de drie punten, maar het hadden er ook zo maar een of nul (kansen Cristiano en Soetaers) kunnen zijn. 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

En vanwaar al die aandacht voor Roorda hetto? (wil je ons soms wat duidelijk maken? :wink: )

De eerste helft was zwaar waardeloos! Zoveel kansen krijgen en dan de tegenpartij er met het grootste gemak 2 inzien fluiten :cry: :cry:

Tweede helft???? (geen idee eigenlijk.. volgens de teletekst pagina van de tv in de Trend werden er door sc Heerenveen zomaar 3 doelpunten gemaakt :mrgreen: :mrgreen: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Heb alleen de 2e helft bij gewoond( wat zaten we lekker in de kroeg een biertje te drinken ;) ) Maar wat een vechtlust bij heerenveen, kwam ook mede doordat het publiek er achter ging staan! Dit geeft maar eens aan hoe veel invloed de "twaalfde man" heeft!
Dus geef ons snel een eigen vak!


Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Dankzij de jeugd in de rust heeft heerenveen gewonnen :D Daardoor kwam er (eindelijk) wat sfeer op de tribunes ... De eerste helft was het angstvallig stil achter de goal, en ik denk dat het "ole" geroep meer sfeer brengt dan het zingen.

En, bij rust fluiten voor je ploeg is ook niet echt een goeie manier om ze te motiveren, maar gelukkig pakte het goed uit.

Trouwens, Venema en Sibon speelden geen sterke wedstrijd, maar ze werkten allemaal hard om er iets van te maken en dat is natuurlijk positief :)

Nog 1 ding, wanneer kappen ze nou eens met het draaien van "simply the best" na een gewonnen wedstrijd? Ik vind het nu knap irritant worden.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Heb helaas alleen de laatste 20 minuten kunnen zien...op weg naar het stadion 2x gejuich gehoord, dus ik heb wel aardig wat gemist...
En ik had dus ook helemaal niet verwacht dat het zo'n spectaculaire wedstrijd zou worden...

PS: leuke confrontatie tussen Vloet en De Haan bij persconferentie... :D
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waar een donderspeech van Foppe niet tot kan leiden :lol:. Zo'n tweede helft zouden we iedere wedstrijd moeten zien.
Wel een paar minpunten. Venema vond ik dramatisch slecht. Verkeerd dekken, steeds te laat. Laat Bakkati nu maar eens een paar wedstrijden in de basis beginnen. Ook Hansson wordt er niet beter op...................... :(

Maar europees is dus nog mogelijk, helemaal vanwege het relatief gemakkelijke programma.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Leuke open wedstrijd. Heerenveen kreeg in het begin aardige kansen, echter toeb Roda scoorde knakte er wat. Erg knap hoe we in de tweede helft terug zijn gekomen. Mede door de hulp van het publiek, wat het een en ander nog maar eens bewijst :D

Absoluut geen doelpunt, bal was meer voor dan achter de lijn. Die Roorda is echt een loser. Probeert hij Romano een kaart aan te smeren door zich te laten vallen...bleseerd hij zichzelf daarbij..haha

Die kwast met die Roda sjaal ging te ver. Nadat hij gejuigd had met dat vod, vond hij het nodig ff lekker door te provoceren. Die (nieuwe) waardeloze steward zag niet in dat hij die vent moest vermanen. Ik heb de persoon in de rust aangesproken en hij zei: 'ik heb al 20 jaar een seizoenkaart bij Heerenveen en jullie kunnen niet tegen wat humor". :? ....ach domme mensen worden ook geboren.

Ik zou zeggen...we doen nog steeds een beetje mee.
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Absoluut geen doelpunt, bal was meer voor dan achter de lijn. Die Roorda is echt een loser. Probeert hij Romano een kaart aan te smeren door zich te laten vallen...bleseerd hij zichzelf daarbij..haha
Romano raakte hem wel degelijk. Dus nix geen kaart aansmeren! 8)
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Ik vond Hansson voor de derde keer op rij matig spelen met deze keer ook een (bijna) fatale fout. Volgens mij wordt het tijd voor Klompe in de basis!

Verder een spectaculaire overwinnig natuurlijk. Zo moet het elke week zijn!
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

ik zag het na de eerste helft al niet meer zitten maar de tweede helft jongens, wauw!!
Echt fantastisch dat het hele publiek erachter ging staan, dat gaf ze duidelijk vleugels,
met alle gevolgen van dien! Iedereen die zich daar sterk voor heeft gemaakt: FANTASTIC!
Ook prachtig om te zien dat heerenveen dus echt wel kan winnen met strijd!

Met als uitsmijter natuurlijk de discussie tussen Foppe& Wiljan op Studio Sport :urgs:

voetbalkrant.nl:

:lol: FURIEUZE FRIESE STORMLOOP BLAAST RODA JC NA RUST OMVER :lol:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Owh jah, Klompe mag het van mij ook wel weer eens proberen!! De verdediging was er dus echt voor geen meter bij gister! :huh:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Vrieskist schreef:Trouwens, Venema en Sibon speelden geen sterke wedstrijd
Ja en wat dacht je van Denneboom, was ook niet om aan te zien!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Dat het in de eerste helft op rechts een aantal keren fout ging was ook Selakovic aan te rekenen omdat het zijn man was (Filipovic geloof ik) die tamelijk vrij kon opkomen.

Ik was echt blij dat de ploeg liet zien dat ze kunnen knokken voor de punten en dat ze als het moet ook anders kunnen voetballen dan dat soms eindeloze getik. De sfeer zat er meteen na rust (in tegenstelling tot de eerste helft) wel goed in op de tribunes en de spelers gingen er vol tegenaan en dat had een wederzijds effect. Toen daarna al zo snel een doelpunt viel kon het al niet meer stuk.

En Finuh, we weten intussen wel dat je een rothekel hebt aan Denneboom.
Laatst gewijzigd door dekoning op 06-04-2003 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

De verdediging was zo lek als een zeef. Alleen Edman was goed, want zijn directe tegenstander heb ik de hele wedstrijd niet gezien. Venema had helemaal niks in te brengen tegen Soetaers. Nou is Soetaers een erg goede voetballer, maar met het gemak waarmee Venema elke keer gedold werd, mag je toch vraagtekens zetten. Met een simpele schijnbeweging dol je Venema zo. En hij is zo ontzettend langzaam. Toen Bakkati er in kwam, zag je Soetaers nauwelijks nog. Ik vind dat Bakkati en Venema wel bewezen hebben de laatste paar wedstrijden wie er nou in de basis moet: Bakkati!
Ook Hansma en Hansson speelden niet goed. Vooral de eerste helft. Elke aanval van Roda was gevaarlijk. Anastaciou (?) is alleen maar gevaarlijk in de zestien, maar toch stond hij meerdere keren helemaal vrij. Slechte dekking achterin. En opbouwend was het ook niet geweldig. Hansma moet het toch vooral hebben van zijn opbouwende kwaliteiten, maar ik vind dat ie daar in te kort schiet. Een alternatief voor Hansma is er echter niet. Nog maar weer eens zeggen; het blijft dom, dat Gerard verkocht is.

Verder kan Sibon me nog niet bekoren. Maar hij speelde wel leuk. Denneboom speelde best goed. Was veel aan de bal en redelijk dreigend. Bovendien scoort ie weer. De Jong was weer erg goed, maar scoren zit er toch weer niet in bij hem. Dat is zijn enige manco. Die bal in de 2e minuut moet er gewoon in.

En tja, de sfeer was weer klote. De tweede helft was het natuurlijk wel mooi, maar dat mocht ook wel, met zo'n geweldige wedstrijd. De trommel was nauwelijks te horen, de zwaaivlaggen staan er wel, maar je ziet ze nauwelijks (zonde van het geld, denk ik dan), de muziek die er gedraaid werd, was weer dieptriest (ongelooflijk dat, dat nog nooit eens veranderd is) en het publiek was weer akelig stil.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ach de sfeer, de sfeer.... Laten we wel wezen, de sfeer wordt in eerste instantie bepaald door wat er op het veld gebeurd. En dat was in de eerste helft dramatisch slecht. Direkt na de rust gingen onze jongens er vol tegen aan en het publiek beloonde dat onmiddellijk door voluit te razen. Toen de storm op het veld ging liggen was ook het publiek weer snel tot rust. Niets typisch des Heerenveens, ik heb het dit jaar zo'beetje in alle stadions zo meegemaakt.
Neemt niet weg dat je je eigen spelers niet uitfluit en dat je niet voor tijd weggaat. Maar ook dat zie je helaas overal gebeuren.
Komende zaterdag NEC - dan zullen we de eerste helft toch uit een ander vaatje moeten tappen willen we in de buurt van de aansluiting blijven.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Dat ben ik wel met je eens Arnoud. Maar ik spreek ook vooral over de sfeer die er is, als je het los kijkt van datgene wat er op het veld gebeurt.

Moet je dit eens horen trouwens: http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/n ... oda_1_2.rm

Heerlijk kabaal na die goal. Kippevel zelfs! Ook bij deze goal: http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/n ... oda_2_2.rm Henk Kok die eens uit zijn dak gaat.

En Maarten de Jong vond het geen doelpunt. Knap dat hij daar zo over kan oordelen. Want je zag het gewoon niet. Alhoewel mijn gevoel ook zegt, dat ie er niet over heen was. http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/n ... oda_2_2.rm
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Arnoud schreef:Ach de sfeer, de sfeer.... Laten we wel wezen, de sfeer wordt in eerste instantie bepaald door wat er op het veld gebeurd. En dat was in de eerste helft dramatisch slecht. Direkt na de rust gingen onze jongens er vol tegen aan en het publiek beloonde dat onmiddellijk door voluit te razen. Toen de storm op het veld ging liggen was ook het publiek weer snel tot rust. Niets typisch des Heerenveens, ik heb het dit jaar zo'beetje in alle stadions zo meegemaakt.
Volledig mee eens!
Ik hoop dat we nu eindelijk eens van dat geneuzel en het geneuzel over een "eigen"vak in het "sfeer" topic af zijn. Als er wat gebeurt op et veld, slaat dat over op de tribune. Zo is et, zo wordt et en zo is et altijd geweest!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik kan die geluidsfragmenten niet afspelen Roelof, want mijn computer is op het ogenblik vrijwel "ontmanteld"i.v.m. opknapwerkzaamheden. Waarschijnlijk ben ik de enige op het Forum met een computer die onder een dekbed-hoes staat, maar dat terzijde.
Maar jij schrijft het volgende:
Maar ik spreek ook vooral over de sfeer die er is, als je het los kijkt van datgene wat er op het veld gebeurt.
En dat geldt maar voor een beperkt deel van de supporters. In het ALS is de sfeer gerelateerd aan de gebeurtenissen op het veld, d.w.z. voor het overgrote deel van het publiek. Misschien verandert e.e.a. als er een zgn. NN- of sfeer-vak komt, maar zelfs als dat vak er bijvoorbeeld gisteren al geweest zou zijn dan weet ik nog niet zo zeker of dat vak de eerste helft voor zoveel sfeer gezorgd zou hebben. Want daarvoor was het vertoonde spel van onze eigen spelers gewoon te ondermaats.
Wat me wel altijd weer opvalt is dat de betrekkelijk kleine groep supporters die meegaat naar de uitwedstrijden in het algemeen voor behoorlijk wat sfeer en herrie weet te zorgen.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

roelof de vries schreef:De trommel was nauwelijks te horen, de zwaaivlaggen staan er wel, maar je ziet ze nauwelijks (zonde van het geld, denk ik dan)
Idd, ik pak wel regelmatig een vlag, maar had er zaterdag niet echt veel zin in, ging ff bovenin staan.

Maar, mochten er mensen zijn die ze willen pakken -> doen!
beetle schreef: Memo to myself: Gérard niet vergeten te bellen. Rood.
( Memo to myself again.... Volgende keer batterijen wél opladen....)
uhm ja en? Sommige dingen interesseert de meesten niet, zoals dit.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Heert-Jan schreef: uhm ja en? Sommige dingen interesseert de meesten niet, zoals dit.
Beetje een lollige bui. Man, waar maak je je druk om...
Wéér uit!!!!
Plaats reactie