15-03-2003: sc Heerenveen-FC Twente (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

15-03-2003: sc Heerenveen-FC Twente (3-0)

Bericht door ALS 26.000 »

Het vreemde is dat 2 dagen voor de wedstrijd er op dit forum nog niet eens over gesproken wordt. Wat wordt het en hoe moet Foppe aantreden.

Ik denk 2-1

Vonk

Bakatti Klompe Hansson Edman

Radomski De Jong Vayrynen

Nurmela Sibon Samaras

Nurmela een beetje hangend op rechts. VAyrynen komt door op links, samen met Edman. Maar goed, dit zal het wel niet worden. VAyrynen en Samaras zullen wel plaats moeten maken voor JEnsen en Denneboom.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Ja dat lijkt mij ook wel wat, Samaras zijn eerste basisplaats.
Maar ik vond Denneboom wel aardig spelen tegen RKC, dus hij zal wel linksvoor spelen
F.A.R.K.
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Ik ben het met jullie eens. Ik denk dat Samaras zijn eerste basisplaats wel verdiend heeft.
Alhoewel ik vind dat Selakovic afgelopen zondag ook niet slecht speelde! :P
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Volgens de statistieken scoort Samaras om de 18 minuten...4 uit 5 wedstrijden meende ik...dus idd mag ie van mij in de basis...
Als j dus die 18 minuten omrekend naar een hele wedstrijd, dan zou dat betekenen per wedstrijd precies 5 keer scoort...dus doe maar in de basis ja :mrgreen:

Uitslag: 2-0 (De Jong, Sibon)
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik eis een overwinning!!! Bloed,zweet en tranen dat is wat ik wil zien zaterdag.

3-0
2x Sibon
1x De Jong
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Het wordt zaterdag het fameuse "alles of niets". Bij winst doen we nog mee, bij verlies moeten we onze wonden likken en het seizoen uitspelen met die spelers die in principe ook volgend jaar in de basis komen te staan. Dus geen Nurmela meer, geen Jensen meer en als het moet ook geen De Jong meer. Niet dat ik iets tegen deze spelers heb, in tegendeel, maar in ieder geval Nurmela en Jensen hebben aangegeven niet te willen blijven en op basis daarvan moet je dan verder gaan.
In alle eerlijkheid betwijfel ik ten zeerste of Foppe mijn mening deelt, want je loopt natuurlijk het risiko dat er een tijdje een niet stabiele ploeg staat en je een paar keer flink op je bek gaat. En dat vinden Bestuur, Sponsors en Supporters natuurlijk niet leuk (en de Foppe denk ik ook niet....)
Maar het zou een betere voorbereiding op het komende seizoen zijn dan al die vrijblijvende oefenwedstrijden in de zomer.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

ik ben vooral benieuwd hoe Bakkati het gaat doen, hij heeft toch al een tijdje niet gespeeld door het uitstekende spel van Venema.

Ik hoop dat hij het Foppe moelijk gaat maken want hij is toch onze toekomst op de rechtsback
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

Ik heb een goed gevoel over twente
ik denk dat ze de eerste helft nog wat tegen spartelen
bij rust een kleine voorsprong 1-0
de tweede helft vermoed ik dat ze echt los gaan
en dat we weer eens wat te vieren hebben
eindstand 5- 0
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

het word 3-1 Denneboom 2x en John de Jong
marc
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 10-03-2003 13:00
Locatie: Gramsbergen

Bericht door marc »

Volgens mij gaan we nog een aardige kluif krijgen aan Twente. Ik verwacht de eerste helft dan ook geen doelpunten. In de tweede helft scoort Sibon al vrij snel. De beslissende 2-0 word door Samaras gemaakt die in de tweede helft de (alweer) tegenvallende Denneboom aan de zijlijn houd.

PS Joepjunior volgens mij klopt je opstelling niet helemaal want Vayrynen zit op de tribune met een blessure :wink: [/code][/quote]
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Ben niet zo positief meer: 1-2 (kan het alleen nog maar meevallen)
Heiden
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-03-2003 12:10
Locatie: Grunn

Bericht door Heiden »

Het wordt een krappe 1-0 ,doelpuntje van Sibon.



1-0 is ook 3 punten. :lol:
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

ik denk 2-2 dan kan het nog meevallen.
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ten eerste hoop ik dat het niet zo'n wedstrijd wordt als de laatste thuiswedstrijd van vorig seizoen.
Denk zelf aan een nipte overwinning 2-1.
Mochten we verliezen dan sluit ik mij aan bij de woorden van Arnoud. Volgens mij is er onder de leiding van Foppe nog niet een jeugdspeler doorgebroken. Dat terwijl de A1 en de beloften het goed doen. En aan verliezen ben ik helaas dit seizoen al gewend. :cry:
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Riemer schreef:Ten eerste hoop ik dat het niet zo'n wedstrijd wordt als de laatste thuiswedstrijd van vorig seizoen.
Denk zelf aan een nipte overwinning 2-1.
Mochten we verliezen dan sluit ik mij aan bij de woorden van Arnoud. Volgens mij is er onder de leiding van Foppe nog niet een jeugdspeler doorgebroken. Dat terwijl de A1 en de beloften het goed doen. En aan verliezen ben ik helaas dit seizoen al gewend. :cry:
gaan we nu foppe weer afkraken??
Ladies and gentleman: We've got him!
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

nog ff snel op het forum kijken vor ik naar het asl vertrek.
ik blijf er bij dat we met ruime cijfers winnen vanavond.
positief blijven!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Doorgebroken jeugdspelers onder Foppe in huidge team:

Klompe, Venema, Denneboom

Bijna doorgebroken:

Bakatti, Samaras
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

En ja hoor!!! 3-0...!!!
Eerste hekft was slecht, maar 2e helft heb ik mij prima vermaakt...nog een klein kansje dus nog op Europees voetbal!!! Ik geef de moed niet op!!!

(PS: wereldgoal hoor die 3e :lol: )
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Ik hep nu nog hoop op Europees voetbal! Vooral nu we Nec en Roda nog ontvangen die week zal nog interresant worden en voor de rest moeten we tegen de ondersten dus het kan lukken. :lol: :) :lol: :) :D
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

ik ben net thuis van een avondje voetbal in het asl.
de eerste helft vond behoorlijk slecht.de tweede helft
vondt ik iets beter maar ondanks de drie doelpunten niet goed.
wel positief vond ik de inavlbeurt van selacovic met twee doelpunten.
vooral de tweede vond ik een beauty.
de scheids vond ik ook niet goed.
naar mijn mening had rahim er met rood af gemoeten.
maar goed de drie punten zijn binnen
en daar ben ik heel blij mee
daar zal ik ook zeker een paar biertjes op drinken
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Ik ben idd ook zeker blij met de 3 punten...wellicht dat we nog kans maken op Europees voetbal..zou dus mooi zijn als Willem II verliest morgen, stijgen we weer een plaats.
En Selakovic maakte idd een opvallende invalbeurt, zo zie je em nooit en zo scoort ie twee goals, waarvan de laatste van zeer grote kwaliteit...hulde!!!
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Mooie voor Selacovic, maar de man van de wedstrijd vond ik Said Bakkati machtige voetballer. maar ja ik sms niet ;) niet echt een mooie pot maar de punten zijn binnen en daar gaat het om.

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Meer 'kenners' vonden Bakkati blijkbaar de man van de wedstrijd aan de spreekkoren te horen..................... :urgs:

Zeer matige wedstrijd. Met weer een dieptepunt qua sfeer. Begin me er meer en meer aan te ergeren. Er schijnt een vereniging te zijn ter bevordering van de sfeer in het stadion en waar je €20 contributie voor betaald, maar verder dan één sfeervak per seizoen komt het niet helaas. :( Zal wel nog een sfeerloos seizoen worden.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Grappig effect bij de persconferentie.
Op een gegeven moment wordt Foppe onderbroken in zijn betoog. Er gaat een scherpe zoemer af, en als je de perconferentie volgt zeer pijnlijk voor de oren, en Foppe is even de draad kwijt. Ga kijken op de clubsite.
Wéér uit!!!!
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Ik vond de 2de helft beter als de 1ste. Het is mooi voor Sella en nu maar hopen dat hij zijn zelfvertrouwen terug heeft. Bakkati speelde ook een zeer goeie pot. Verder ben ik blij dat we na 5 keer een gelijkspel SCH-Twente nu eindelijk weer eens hebben gewonnen! :lol:
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Gelukkig na de zwakke 1e helft toch nog gewonnen! Persoonlijk gun ik het Sela van harte dat ie 2x scoorde! Toch nog een kleine kans op Europees?
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik heb nog even gekeken bij het topic "Twente vooraf"en daar blijkt dat niemand maar dan ook helemaal niemand de namen van Nurmela en/of Selacovic genoemd heeft als doelpuntenmaker(s). Vreemd hoe slecht we in het voorspellen zijn.

Geen goede wedstrijd, maar wel drie punten en we blijven in de buurt van de aansluiting.
Twee zaken die me opvielen: Samaras leek onder de verwachtingen te bezwijken - ik vond het geen goede invalbeurt.
En Denneboom oogt op het veld regelmatig erg knullig en vooral egoïstisch, maar als je dan de samenvatting ziet dan blijkt dat hij toch weer een assist gegeven heeft en dat hij behoorlijk gevaarlijk is.
Komende zaterdag Feijenoord-uit.......dat zal een hele klus worden om er ook maar één punt weg te slepen. Maar ik denk niet dat er veel supporters zijn die denken dat die wedstrijd punten gaat opleveren voor de scH.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ach.. wie verwacht er nou dat juist díe twee ervoor zorgen dat wij van Twente winnen. Nurmela is al het hele seizoen uit vorm en Selakovic krijgt weinig de kans om zich in vorm te spelen. Mooi om te zien hoe de andere spelers ook blij waren dat Selakovic eindelijk scoorde.
Ik vond geen 1 heerenveen speler echt goed, maar als er een man van de wedstrijd moest wezen dan wel Bakkati, of eventueel Denneboom.
Swiftboys
Nieuw talent
Berichten: 77
Lid geworden op: 02-12-2002 15:34
Locatie: Joure

Bericht door Swiftboys »

Eerste helft was slecht met een veel te laag baltempo. Tweede helft was een kwartiertje leuk en het is natuurlijk fantastisch voor Sella dat hij weer eens scoort. Nurmela had weer niks in te brengen en Bakkatti speelde verdedigend erg sterk maar leed opbouwend een paar keer dom in. Ik vond Edman de man van de wedstrijd. Stond verdedigend steeds op de goeie plek en kwam er aanvallend, vooral 2e helft, een paar keer goed overheen.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ook schrijnend om te zien, hoe veel balverlies Radomski lijdt. Van hem gaat weinig uit de laatste tijd. Knullig balverlies, domme overtredingen en weinig passes die aankomen.

Said Bakkati speelde wel leuk, maar ik vond het een beetje triest dat er voor hem gezongen werd, terwijl Selakovic, terecht, de man van de wedstrijd werd. Die is nauwelijks toegezongen...

Schenkels floot, vond ik, verder een redelijk goede pot. Hij had een rode kaart kunnen geven en het was natuurlijk een 100% strafschop, maar verder maakte hij eigenlijk geen fout. Heerenveen maakte gewoon een flink aantal overtredingen. Pas als de scheids veel begint te fluiten, gaan die domme boeren in het ALS pas echt op de banken staan. Als dat nou ook eens gebeurd voor de ploeg. De sfeer was weer dieptriest namelijk. Om je kapot voor te schamen...
Plaats reactie