15-03-2003: sc Heerenveen-FC Twente (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

ik ben niet geweest, maar naar de verjaardag van Marca, dus ik fietste met een vriend langs het stadion en ik hoorde helemaal niks.................

ik ben echt blij voor Sella, ik hoop dat hij komende zaterdag weer gewoon in de basis staat voor Nurmela, want die staat toch niet echt lekker te ballen...
Ladies and gentleman: We've got him!
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Mister Grie schreef:de man van de wedstrijd vond ik Said Bakkati
Ik vond Edman de man van de wedstrijd, die had werkelijk elke bal, prachtig!!!!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

gaan die domme boeren in het ALS pas echt op de banken staan.
Geweldig Roelof, zoals je over de supporters in het ALS denkt. Wat verbeeld je je niet ?
Waarom zijn die mensen dom ? Omdat ze een andere beleving hebben dan jij ? Waarom zijn het boeren ? Omdat ze in meerderheid vanuit Friesland komen ? Ik meen toch te weten dat je daar zelf ook vandaan komt. Ben je dan ook een boer ?
Minnetjes hoor, om mensen met een andere beleving op die manier te karakteriseren.
De sfeer was weer dieptriest namelijk. Om je kapot voor te schamen...
Slaat dat alleen op die "domme boeren"of betrek je dat ook op de vakken op Zuid ? Want ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het ook aan die kant maar een tamme bedoeling was.

Verder wordt het tijd dat we eens erkennen dat niet alleen de sfeer in het ALS bij tijd en wijle niet geweldig is. Ook bij Utrecht en PSV was het thuispubliek maar heel stilletjes en met name het Utrecht-publiek wordt altijd geroemd om zijn enthousiasme.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Net of het elders zo geweldig is. De commentator bij Ajax vertelde vanmiddag dat de ArenA wel een bibliotheek leek....

Maar goed, er was wel wat te genieten. Straks bij feanfans weer volop filmpjes. O.a. de penalty, de schwalbe die Hansson een gele kaart opleverde en beide handsballen zijn ook gefilmd.
Wéér uit!!!!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

ik heb altijd mijn twijfels gehad over dat sms sen,ik wil er wel eens een keer bij zijn. Bakatti was de man van de wedstrijd en dat dachten velen met mij. Prachtig dat Sella die twee goals maakte ,maar dat lukt Bakatti niet als verdediger.

En over de wedstrijd een slechte eerste helf en een mooie tweede helft,maar als je alles op een rijtje zet dat hebben we een redelike ploeg niet meer en niks minder,wat we missen is een echte leider die de ploeg op sleeptouw neemt.
ik heb gezegd uch.
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Beetle schreef:Net of het elders zo geweldig is. De commentator bij Ajax vertelde vanmiddag dat de ArenA wel een bibliotheek leek....
Dat zijn we ook wel gewend van de Arena
De beste aanval is een goede aanval.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik vond Edman de man van de wedstrijd, die had werkelijk elke bal, prachtig!!!!
Ben het helemaal met Finuh eens, en niet alleen deze wedstrijd. Erik speelt de 2de seizoenshelft ijzersterk, maar ja, is een verdediger en die spreken kennelijk altijd minder tot de verbeelding. Enige uitzondering daarop was met name vorig jaar Gérard de Nooijer, maar die was ook een beetje een "cult"figuur geworden.
Overigens, hebben jullie gezien dat Gérard z'n haar er af is ? Niets geen Italian Look meer, gewoon Rooterdams kort - geen woorden maar.....nou ja, zo iets.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Bakkati speelde inderdaad een goede wedstrijd, jammer dat ie Venema voor zich heeft, die toch nog wel een aantal jaartjes (terecht) de voorkeur zal krijgen.

Maar zeker is dat het een hele grote voor Heerenveen kan worden.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Geen woorden, geen draden zullen we maar zeggen.

De filmpjes zijn online!! Het ziet er prachtig uit allemaal. Wat nu erg duidelijk is is dat we bij de eerste handsbal al een penalty verdiend hadden. Moet je kijken waar de bal is. Precies op de hand van Heubach. Zijn hoofd zit daar nog minstens 40 centimeter vandaan. Dus bescherming van het lichaam was het zeer zeker niet!

www.feanfans.nl
Wéér uit!!!!
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

De filmpjes zijn online!!
En de foto's ook

http://home.planet.nl/~devri095/erik/

Mischien iets voor de cross-side..?????
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Man van de wedstrijd;

ERIK EDMAN

ben errug blij voor Stefan Selakovic. Volgende week maar een basisplaats!!
Let's Go Blue White Army!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

SuperFries schreef: En de foto's ook

http://home.planet.nl/~devri095/erik/

Mischien iets voor de cross-side..?????
Klasse!
Wéér uit!!!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Vaag verhaal Roelof........

Bakkati en Edman speelden gewoon goed op de back en ook nog eens een hele wedstrijd.

Maar goed, als er 15 mensen "massaal" op sella stemmen...
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Natuurlijk speelde Said een goede wedstrijd, maar ik vond het terecht, dat Sella man van de wedstrijd werd. Als je invalt en twee keer scoort, doe je het erg goed. Als Said man van de wedstrijd was geworden, had ik er ook vrede mee gehad. Maar jullie zijn het toch wel met me eens, dat het voor Sella erg lullig is, dat er voor Said gezongen word, terwijl Sella net Man v/d wedstrijd geworden is.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Dit zal twee oorzaken hebben Roelof.

Ten eerste heeft Sella heel lang te maken gehad met een enorme vormdip. In plaats van dit te compenseren met een dosis inzet liep hij meestal als een afwezige zoutzak over het veld te hobbelen....dit verdiend weinig respect. Nu scoort hij tweemaal...heel goed en hoopvol, maar ik kan me voorstellen dat men hem nu niet meteen in de armen sluit.

Ten tweede is er niet een liedje wat gebruikt wordt om hem toe te zingen. Ja, er is er een maar die wordt niet goed opgepikt.

Ik heb na de wedstrijd toch wel weer wat hoop gekregen. Zaterdag tegen F. zal het, sinds tijden, weer een redelijk open wedstrijd worden. Dit past het beste bij ons en ik acht Heerenveen niet kansloos.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Volgens mij was Bakkati in de eerste helft juist een onzekere factor. Gaf nog totaal onnodig een corner weg en zorgde soms voor onnodige onrust. De tweede helft was hij, zoals het gehele team een stuk beter. De eerste helft was het vooral Denneboom die met rushes probeerde er wat van te maken en de eerste 2 doelpunten werden ingeleid door hem. Maar goed, Denneboom heeft totaal geen krediet bij het Heerenveense publiek, die maar niet begrijpt dat een speler balverlies kan lijden, onbegrijpelijk.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Misschien een vreemde vraag maar ik vroeg mij af waar het spandoek is die we met z'n allen hebben betaald. Waarom hangt die nooit meer in het ALS? Of moeten we wachten op dat tuinhuisje?

De sfeer was idd niet al te best. Maar dat kwam natuurlijk ook door het slechte spel in de eerste helft.

Trouwens, de muziek na afloop van de wedstrijd dat is nog steeds niet geregeld. Daar erger ik mij behoorlijk aan.
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

Ik heb me echt helemaal suf zitten ergeren de eerste helft van de wedstrijd. De drie doelpunten in de tweede helft heeft een boel goedgemaakt, maar een qualitatief hoogstaand stukje voetbal heb ik niet kunnen vinden deze avond. Als we op deze manier ook nog eens Intertoto moeten spelen dan maak ik me ernstige zorgen.
:cry:
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Ik heb genoten! :P
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Plaats reactie