Het moet niet gekker worden..na ons vlaggenschip en de beloften is nu ook onze A1 doorgedrongen tot de landelijke bekerfinale na een 3-1 overwinning op Ajax!
A1 in bekerfinale na zege op Ajax
09 mei 2009
Na de hoofdmacht van sc Heerenveen en het beloftenteam, is ok A1 doorgedrongen tot de bekerfinale. Op sportpark Skoatterwâld werd vanmiddag Ajax met 3-1 verslagen. Luciano Narsingh scoorde twee maal. De derde treffer kwam op naam van Quenten Martinus. Het elftal van trainer Johnny Jansen treft in de finale FC Volendam dat FC Groningen wist te kloppen.
Die Trond heeft zijn status vooralsnog waargemaakt ..
Knappe prestatie van de verschillende teams..nu die sjansen benutn..
Alleen maar bekerfinales. 3 teams in de finale. 3 bekers naar Heerenveen brengen zou leuk zijn! Jammer dat de C-junioren zijn uitgeschakeld, door DKV nog wel.
Inderdaad een ongunstige dag/tijd/locatie ivm Guus. Verder heb ik begrepen dat Pawel Wojchiechowski (correct me als de spelling fout is ) waarschijnlijk mee kan spelen na een tijd van blessureleed.
Ik ben in Hoogezand geweest. Behalve Pavel Wastoljovski kende ik eigenlijk geen eentje. Maar het was wel een aardige wedstrijd. Vooral de eerste helft. Tweede helft kakte wat in, maar toen stonden we ook al met 3-0 voor. Er lopen toch wel wat talentjes rond. Maar zoals gezegd; ik heb geen idee wie het zijn. En verder waren Riemer & Annie er nog en Yme Kuiper. En de jongens waren blij met de beker. Dus.
Ja ja, leuk deze overwinning hier bij ons in Hoogezand. Als Fries natuurlijk blij met de overwinning.
Ik had ook mijn zoontje van 4 mee. Heeft Heerenveen mooi zitten supporteren op de tribune.
Heb hem hier in het groningerland al geleerd dat je voor Heerenveen moet zijn.
Een speler van Heerenveen heeft hem nog blij gemaakt met een (inloop) shirt. Helaas geen echt shirt!