22-03-2003: Feyenoord-sc Heerenveen (5-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

22-03-2003: Feyenoord-sc Heerenveen (5-0)

Bericht door Heert-Jan »

Kaarten zijn te koop en wel voor het lieve sommetje van 19,50 Euro. Dat is toch GVD asociaal. Een vak van niets, maar wel bijna 45 piek moeten betalen, ongelooflijk.
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Dat wordt dus een leeg vak met een paar dagjesmensen :blbl:
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Dat is inderdaad een hoge prijs en dan zit je ook nog in zo'n vak waar je alleen maar poppetjes ziet lopen! :evil:
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Het geluk is met de dommen en simpele van geest : ik ben door een goede kennis uitgenodigd (inclusief eten, businessseat, Bestuurskamer etc.) . En ik blijf hopen dat we in ieder geval één keer Feyenoord in de Kuip zullen verslaan. Waarom dit jaar niet ??
Laatst gewijzigd door Arnoud op 04-03-2003 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Vond 16,5 euro voor RKC al vrij prijzig, (maar goed staan er financieel ook niet goed voor, dus misschien wel logisch :? ) dit is echt gekke werk. 45 piek voor een tweederangs plaatsje. :evil:
Groningen - Heerenveen 0-3
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Das idd. behoorlijk aan de hoge kant. Geheel in de tend van de algehele prijsontwikkelingen??? Alles wordt steeds duurder, zelfs de loempia's op de markt :?
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Afgezien de hoge prijs voor het kaartje, gaan er ook nog mensen heen? Ik zelf heb al een kaartje. Weet alleen nog niet hoe ik er heen ga.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ga met 4 man met de supportersbus.
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Ik denk er nog over na om er naartoe te gaan.
Is die kuip een beetje goed te bereiken met het OV? (zo ja..hoe?)
De beste aanval is een goede aanval.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Ik ga vanuit Amsterdam met de trein.

Fulton we kunnen wel samen die kant op. Als er meer mensen zijn uit Amsterdam e.o. kunnen we misschien samen in de trein.
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Ik ga met n paar vrienden uit Meppel met de auto!
Do u really need a cigarette to look cool?!
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Fritz en ik hebben wel een stuk of 12 'successupporters' mee gevraagd, dus dat van ons word zoiezo wel gezellig.... :D
F.A.R.K.
Friessie
Nieuw talent
Berichten: 75
Lid geworden op: 02-12-2002 12:16
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Friessie »

De prijzen van kaartjes zijn de afgelopen jaren belachelijk omhoog gegaan! De eenige positiefe uitzondering was P.S.V. uit door de beker dit jaar. De prijzen van de kaartjes zullen alleen nog maar omhoog gaan en dit moet volgens mij een halt worden toe geroepen. Maar ik heb gehoort dat clubs korting krijgen als ze supporters met de combie laten komen. Dit kan ik mijn wel voorstellen. Maar er is niks fijner om natuurlijk met eigen vervoer te komen maar zo`n reisje kost + vervoer en wat sapjes al zo`n snel 50euro. Waar gaat dit heen? Als arme student die geen seizoenskaart heeft is het straks niet meer mogelijk om naar het voetballen te gaan en dit moet natuurlijk niet de bedoeling zijn! Voetbal moet voor iedereen zijn en voor iedereen betaalbaar zijn!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

In eerste instantie was ik wel van plan om te gaan, maar door de hoge prijs van het kaartje en omdat er niet veel 'bekenden' mee gaan heb ik toch maar besloten om niet te gaan. Wat wordt de eerste volgende interessante uitwedstrijd?? Liefst met eigen vervoer natuurlijk.
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

19 april Excelsior uit
3 mei Willem II uit
17 mei Zwolle uit
29 mei Ajax uit, laatste wedstrijd van het seizoen
Nog 11 wedstrijden, 5 uit!!!! en 6 thuis!!!! Gelukkig
F.A.R.K.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Excelsior uit 19 april is op een zaterdag. Ik denk wel dat, dat nog een leuk treinreisje kan worden.
Verder is Zwolle afwachten of het toch een combi wordt of niet, maar ik ga er sowiezo heen...
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ik zou het erg mooi vinden, als Zwolle-uit GEEN buscombi wordt. Kunnen we mooi met de trein naar Zwolle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Fritz schreef:Ik zou het erg mooi vinden, als Zwolle-uit GEEN buscombi wordt. Kunnen we mooi met de trein naar Zwolle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mag van mij ook wel vrij vervoer worden, maar dan hoop ik wel dat het geen "kinderriesje" word net als bij de Graafschap uit. toen voelde ik met me 18 jarige leeftijd al een beetje opa :S:S

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hoe vaak moet het nog gezegd worden dat Zwolle een combi is!? Dat heeft niets met Heerenveen te maken maar de burgemeester van Zwolle heeft besloten dat alle duels dit seizoen een combi zijn. Dus ook de supporters van RKC. RBC en meer van dat soort clubs dienen met georganiseerd busvervoer te komen en gaan.

Zet die wedstrijd dus maar uit je hoofd. Excelsior daarentegen is natuurlijk wèl interessant! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

Sander schreef:Ik ga vanuit Amsterdam met de trein.

Fulton we kunnen wel samen die kant op. Als er meer mensen zijn uit Amsterdam e.o. kunnen we misschien samen in de trein.
Wederom niemand die reageert.
Ben ik nou de enige Hv-supporter in Amsterdam?

Trouwens, we moeten nog even bellen hoe laat we de trein pakken.
Mailen heeft geen zin want dat kan ik niet lezen in a'dam
De beste aanval is een goede aanval.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, Feyenoord hebben we nog nooit gewonnen uit. Tijd voor de eerste keer! FEyenoord heeft al een tijdje niet verloren en kwam goed weg tegen NEC. MAar goed, het kan net zo goed 4-0 worden voor Feyenoord. GEen idee!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Aan de kaartjes te zien gaan er nog aardig wat fans heen. Ik heb kaartjes voor bus 5.

Als ze net zo voetballen als de afgelopen weken, dan worden ze afgedroogd ben ik bang. Maar als van Persie en Kalou niet mee doen omdat ze geblesseerd zijn (bron VI :wink: ) en ze zelf agressief spelen, dan moet een punt mogelijk zijn.
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Zes kaartjes voor vak OO, dus gezellig tussen de Feyenoorders in :stan:
Roelof hoeft dus niet bang te wezen dat er vreemde eenden in het uitvak komen(belachelijk natuurlijk). Planning voor die dag, er vroeg zijn, pilsje voor de wedstrijd en hopelijk ongeacht de uitslag, zondagmorgen weer thuis.

Hopelijk hoor ik jullie, :upto: maar ergens kan het me ook geen barst schelen, we winnen trouwens wel. 1-2
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik voel aan mijn water dat het 1-1 word,doelpunt John de Jong
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Roelof hoeft dus niet bang te wezen dat er vreemde eenden in het uitvak komen(belachelijk natuurlijk).
Zo zwart-wit heb ik het nooit gezegd, Jelle. Natuurlijk vind ik ook dat het moet kunnen. Die mannen die jij de vorige keer mee had, stond ik praktisch naast (heb je toen misschien niet zo gezien, vanwege de geestelijke toestand op dat moment ;)) en daar heb ik geen problemen mee. Maar ik vind het wel provocerend en dom als je uitgebreid gaat staan te juigen of in Feyenoordkleren gaat staan (al moet dat ook kunnen).
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Met je feyenoord keleren in de kooi staan....moet dat kunnen....ECHT NIET!

Het gastenvak is voor de supporters van de tegenpartij. Als er dagjesmensen meekomen die voor de thuisclub zijn....dan moeten deze kaarten kopen voor de andere vakken. Enkel als je het niet echt laat merken heb ik er geen probleem mee. Juichen en kledij kunnen echt niet. Stewards en politie horen hier ook op toe te zien, echter bij Heerenveen kan alles. Zulke mensen moet je 1 keer waarschuwen en vervolgens zullen ze moeten verkassen. Pure provocatie!
[/quote]
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Ben het helemaal met de rock eens! Weg met die dagjesmensen die in Heerenveen of omstreken wonen en van wie Feyenoord hun 'cluppie' is zodat ze vervolgens lekker met de heerenveenbussen naar Rotterdam afreizen en in het GASTENvak gaan zitten.
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Het gastenvak is voor de supporters van de tegenpartij


Wie zegt dat ?? Volgens mij is het gastenvak een stuk verantwoordelijkheid van de thuis spelende club. Een gastenvak is uit nood geboren, omdat vroeger zich zelf supporters noemende randdebielen, zich niet konden gedragen. Daarom en niet anders, je moet me niet aankomen met eigen uitvakken en al dat soort flauwekul meer.
Door figuren zoals jij misschien, zitten we gebonden aan combikaarten, clubkaarten en al die vreselijke dingen, die in mijn ogen het voetbal naar de kloten helpen. Ik druf zelfs te beweren dat dit soort zaken zoals jij beweert, de reden zijn dat jullie niet lekker bijelkaar staan in het ALS. Ga maar lekker stoer doen hoor zaterdag, ik heb met al deze onzin toch wel een leuke dag.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik ben het wel en niet met je eens Jelle. Wel met je eens dat we allemaal door elkaar zouden moeten kunnen zitten, supporters van de ene en de andere club, zonder dat we elkaar de hersens in slaan. Zelf zit ik zaterdag op de Feijenoord businesstribune, temidden van allemaal mensen die best wel fanatieke supporters zijn, maar gewoon met m'n Heerenveen sjaal om m'n nek zonder dat dat maar enig probleem geeft.
Niet ben ik het met je eens dat als je dan als club een speciaal Uitvak moet maken omdat het kennelijk niet kan zoals hierboven beschreven, dat je dan mensen toelaat in het shirt van de thuisspelende club.In dit geval dus Feijenoord supporters in het Heerenveen-vak. En dan doet het er niet toe waar die mensen wonen - ze horen dan niet in dat Uitvak thuis.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Precies Arnoud. Natuurlijk zou het zo moeten zijn dat iedereen doorelkaar kan zitten, echter dit is niet de realiteit. Daar komt bij dat het toch veel leuker is dat je als club bijelkaar gaat zitten ipv met zijn allen doorelkaar. Waar eens aan gedacht kan worden is dat het gastenvak wat meer geintregeerd kan worden met de rest van het stadion. In veel stadions wordt je op een beroerde en wegestopte plaats gezet achter een hek of plasticglas. In het ergste geval hangt hier nog een net voor. Dit geeft een enorm hokjesgevoel. Ik denk dat er niet veel meer problemen zouden zijn indien de hekken ed. gehalveerd worden en er een afscheiding wordt gemaakt van stewards.

Jelle, je komt nu aan met 'de mensen die het voetbal kapot maken'. Die zijn er idd. maar het wordt mijns inziens ook wel eens wat overdreven. Wat gebeurt er nu uiteindelijk? Enkele incidenten, maar die zullen er altijd zijn. Er zijn wel zwaardere tijden geweest wat betreft het voetbalvanadlisme. Daarnaast leg je de link met het groeperen van supporters in het ALS...beetje dom en snel gezegd.

Stadions hebben een gastenvak en deze is bedoeld voor de supporters van de tegenpartij. Mensen uit friesland die graag een keer naar Feyenoord, Ajax of welke club dan ook willen moeten daarvoor een kaart kopen op de 'normale' tribune. Slaat nergens op om dan in het Heerenvaanvak te gaan staan. Doe je het wel, laat het dan niet te veel merken...dit kan tot incidenten lijden. Ga niet hard juichen, klappen en doe vooral geen shirt of sjaal om. Veiligheidsmensen moeten deze personen hierop aanspreken en ze er op wijzen dat er wel eens vervelende reacties op kunnen komen. Nu valt dit bij Heerenveen wel mee...maar probeer het niet bij bijv. NAC. Ik heb dit gehad in de Arena...was een vent die erg overdreven juichtte voor jeweetwel. Sprak hem hierop aan en hij zette mij te kijk. Het was omdat een steward mij wegtrok, maar die grijns hoefde ik niet te pikken...of maak ik nu het voetbal kapot???
Plaats reactie