22-03-2003: Feyenoord-sc Heerenveen (5-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

RBC was in het begin van het seizoen, roda kan ik me zo snel niet herinneren en PSV, RKC en feyenoord staan boven heerenveen en dan kan je dus verwachten dat je het in uitwedstrijden erg moeilijk gaat krijgen...
Wat wil je mee hier zeggen dat het dan geoorloofd is om slechte te voetballen en slechte resultaten te behalen???
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

Maar waar was jij Del Mario? :lol:
Thuis met een paar vrienden naar Canal + gekeken, en daarna met een enorme kater mijn bed ingedoken. :?
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

zoals ik verleden week na de overwinning ook al zei,we hebben een redelijke ploeg niet meer en niet minder. Nu we uitgeschakelt zijn voor europees voetbal moet er toch wat gebeuren. Over Edman wil ik wel zeggen dat hij een goede verdediger is en dat iedereen wel eens een keer een fout maakt.
Maar als ik Foppe was begon ik nu te bouwen aan een team voor volgend jaar. Nurmela en Jenssen willen toch weg ,eruit met die twee. Probeer het met jongens uit het belofte team of uit de A ,s. Daar zitten toch ook wel goede spelers,ze staan beide er goed voor in de competitie.
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Nu zeggen jullie wel dat ik alles op Edman afschuif maar Roelof kan er ook wat van:
Dat kan niet gezegd worden van voornamelijk Venema. Wat mij betreft wordt het wel tijd voor Bakkati. Tegen Twente bewees hij al goed mee te kunnen. Venema kan tegen ploegen die wat minder zijn of waarbij hij geen directe tegenstander heeft excellereren. Maar met tegenstanders als Robben, Van Persie, Van der Meyde, Cairo, Soetaers, Bobson en noem ze maar op is Venema kansloos
Dit is toch ook onzin?

Venema speelt het hele seizoen al op een constant en goed niveau, en als hij dan 1 keer de mist in gaat tegen Feyenoord wordt ie meteen afgemaakt. Tegen RKC kan ik mij nog herinneren dat hij een van de minst slechte was.

Het eninge wat ik met Edman wilde zeggen was dat hij totaal geen concurentie heeft op zijn positie, waardoor hij kan gaan verslappen omdat hij weet dat er toch geen betere linksback bij Heerenveen is.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Sammygoal schreef: Wat wil je mee hier zeggen dat het dan geoorloofd is om slechte te voetballen en slechte resultaten te behalen???
Nee, maar een negatief resultaat is wel te verwachten.
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Ik vind het ook knap van jou, Anoukje, dat je in ruim tien minuten van R'dam naar Meppel rijdt, applaus!
Thanks voor het applaus maar dat was niet nodig. Ik kan namelijk niet lopen door een blessure dus een boel trappen oplopen in de Kuip lukt dan niet echt he....!
Ja precies, eerst lekker belangrijk doen dat je met vrienden(hahaha)
hihi :urgs: ,juist ja.
en vervolgens ijskoud je mond durft open te trekken
joh, ik was gewoon benieuwd naar wat je van plan was, heet dat tegenwoordig ''ijskoud je mond opentrekken''??? :urgs:
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Was weer lekker drama. "Gelukkig" werden het er 5, want ik heb me ontzettend geirriteerd aan Jol... Wat een zaadfluiter is dat bij tijd en wijle..

Ah, ik zie weer een mooie foto bij feanfans... Achtervolging naar iemand die naar de pomp loopt. zucht :?
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Nee, maar een negatief resultaat is wel te verwachten.
Tuurlijk, kan dat !

Maar het gaat de manier waarop...

Je zou eigenlijk zo eens een beroerde uitwedstrijd moeten meemaken :)
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

En wie was die mafketel die een fakkel meekreeg in het vak??

Afbeelding
Wéér uit!!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Roelos schreef:Nu zeggen jullie wel dat ik alles op Edman afschuif maar Roelof kan er ook wat van:
Dit is toch ook onzin?

Venema speelt het hele seizoen al op een constant en goed niveau, en als hij dan 1 keer de mist in gaat tegen Feyenoord wordt ie meteen afgemaakt. Tegen RKC kan ik mij nog herinneren dat hij een van de minst slechte was.
Ik vind dat Venema dus al vaker dit seizoen tegenvalt. En dat leg ik ook uit. Edman werd beoordeeld op 1 blunder, terwijl hij dit seizoen verder redelijk speelt. Dat hij geen concurrentie heeft is waar, en een slechte zaak.
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

En....hoeveel van die randfiguren waren er mee naar Rotterdam???
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

En ja hoor....voor de duizendste keer in zijn functie als trainer zegt Foppe na afloop van een verloren wedstrijd: 'we misten een stuk felheid en agressie'.

Ik word daar wel zo #### moe van!! :( :(

Zorg dat je die spelers haalt of zorg dat je bestaande spelers aan die kwaliteit gaan voldoen. Dit is al jaren HET mankement bij Heerenveen. Om moedeloos van te worden!!

Wedstrijd door bovenstaand verloren, in combinatie met persoonlijk gepruts. Het heeft overigens geen zin om enkele spelers verantwoordelijk te houden. Gezien de voorspelbare analyse van Foppe...houd ik hem en zijn bestuur als verantwoordelijk!!!!
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Volgens de VI was Edman zeker niet de slechtste man van het veld. Samen met Jensen werd hij 'beloond' met een 6.0
Hansson, Sibon, Radomski & Nurmela deden het minder aldus VI.

Tsja......
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Ja, maar ik verbaas me wekelijks over die noteringen op vi.nl.

Als een speler gewoon slecht heeft gespeeld krijgt hij toch altijd wel een 5.5 of als het echt erg is een 5. Bijna 3/4 van alle spelers krijgt een nietszeggende 6. Als je gewoon goed speelt krijg je maximaal een 7. Zo is er toch niets aan? Waarom nou nooit eens een 3 of een 9?

Geef mij dan maar de Sportweek die niet van die nietszeggende 6'jes geeft maar gewoon hard een 2 of een 3 durft te geven.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Toch is Venema beter dan Bakkati
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Beetle schreef:En wie was die mafketel die een fakkel meekreeg in het vak??
Mooi toch?
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Aangezien Venema weer geschorst is voor de volgende wedstrijd krijgt Bakkati weer een kans om zich zelf te bewijzen. Maar ook al doet hij het goed, Venema blijft op dit moment een betere speler.
Plaats reactie