01-03-2003: sc Heerenveen-PSV (0-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

01-03-2003: sc Heerenveen-PSV (0-1)

Bericht door Cross79 »

Gaat Lekker op en neer, denk als ik het zo hoor dat we het betere van het spel hebben.
Lang leve het censuur
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik heb de hele wedstrijd Omrop Fryslan ervoor gehad, en zat op msn met mannus hier van het forum, ik zei tegen hem dat ik bang was dat we in de laatste minuten zouden verliezen.
Wat gebeurd er GVD? Wint Lucky PSV met 1-0 grrrrrrrrrr
Ben erg ontdaan!
Lang leve het censuur
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik baal als een stekker,in de blessure tijd nog verliezen. En wat me al jaren opvalt is dat ''topclubs'' altijd een streepje voor hebben bij de scheidsrechters,ook dat was vanavond weer het geval. Sibon man of the match en dat was zeer terecht,hij speelde geweldig en Radomski op 1 fout na ook een dikke voldoende. Romano krijgt een onvoldoende,ik vond hem niet sterk vanavond. En velen zien het met Vonk niet zitten ,ik dacht daar altijd anders over maar ik vond hem vanavond onzeker,en dat is het laatste jaar wel vaker zo ,dus toch maar op zoek naar een opvolger?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Verschrikkelijk frustrerend dit. Een laf PSV wat volgens mij met de luier om speelde, heeft verder vrijwel niets afgedwongen en dan maken ze zo'n lullige goal. Robben had natuurlijk al lang neergelegd moeten worden voordat hij die bal in kon schieten.

Maar wat een zeikploeg..................... en een drama van een scheids. :twisted:
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Goed klotuh dit :cry: Toch een lichtpuntje :D de mannen zijn tot op het bot gemotiveerd, zodat wij woendag door bekeren. Een ding is zeker PSV uit de beker :blbl:
Groningen - Heerenveen 0-3
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Het is knap zuur voor ¨ons¨ maar doordat we verloren hebben willen ze revanche en dat zullen we krijgen ook. Let maar op:

het word 1-3 voor ons

2 keer sibon

1 keer Vayrinen

:( word dan :lol:
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

aangeslagen zat ik in vak 13

toen ik dacht dat we nog een vrije trap kregen,
lag de bal er op onze kant achter vonk al in.
of ben ik de enige die vindt dat de scheids had moeten fluiten??
maar goed ik ben het ook met hierboven eens dat robben neer had gemoeten.
ook had sibon moeten scoren voor open doel.
tja erg zuur vanavond
wel positief voor de bekerwedstrijd is dat er revanche gehaald moet worden
dan is de weg naar de blauw/witte kuip een stap dichterbij
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2452
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Baal hier ook flink van, een 0-0 zou goed zijn en een 1-0 verdient maar een 0-1 zeker NIET! Nu maar hopen dat we er woensdag meer van bakken, wat ik overigens niet denk (laten we realistisch blijven..)

Ik heb ook voor het eerst mijn digitale camera meegenomen, foto's zijn misschien niet super boeiend en ik weet hoe ik ze de volgende keer duidelijker kan maken, maar ze staan in ieder geval hier te wachten.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Wat een drama, ongelooflijk. Van Egmond was nog niet eens de persoon waar ik mij het meeste aan geirriteerd heb, want dat is en blijft alitijd van Bommel met stip op 1!

Van Egmond moest waarschijnlijk nog door de PSV bus thuis gebracht worden.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Wat een frustratie ! Ik ging vannacht om 3 uur m'n bed in maar om 7 uur was ik al weer wakker met maar 1 fragment van de wedstrijd in m'n hoofd: supporters die je uitzicht verpesten omdat ze zonodig 2 minuten voor tijd al weggaan, Sibon die, denk ik, een vrije trap meekrijgt, 'm niet krijgt waardoor PSV onverwacht in bal bezit komt, het passje bedoeld voor Kezman dat echter door Robben opgepikt wordt, het doelpunt en de totale ontreddering bij alles wat Heerenveen is :crying:
Hoe is het mogelijk ? Een scheidsrechter die de eerste helft beeindigd op het moment dat wij een corner mogen nemen, en diezelfde man die de tweede helft dusdanig verlengt dat PSV nog kan scoren :urgs:
Vandaag neem ik maar een baaldag - woensdag op naar Eindhoven en zien dat wie die ploeg uit de beker smijten.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Frustratie alom, in de blessuretijd onterecht verliezen, erger kan niet volgens mij. Heerenveen speelde gedegen, acherin werd heel scherp op buitenspel gespeeld. Echte open kansen tegen PSV creeren is erg moeilijk, ze hebben natuurlijk niet voor niets nog maar 10 doelpunten tegen dit seizoen. De vleugels kwamen hun man niet voorbij en in het centrum was het dermate vol dat er weinig eer te behalen viel, zodat je al snel op de dode spelmomenten bent aangewezen.

De scheids had zeker een nieuwe breedbeeldtelevisie nodig. Dieptepunt was toen hij vlak voor ons vak (21) een gezellig onderonsje met Van Bommel had. En een lol dat die twee hadden, lachen, gieren, brullen. :blbl:

WOENSDAG WRAAK!!!
Tja....
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Jazeker wraak!!!
Dit vind ik nou typerend voor dit seizoen, zit alles in de eerste helft van het seizoen al tegen krijg je dit weer....
Maar ligt het nou aan mij of hebben wij elke week, elke wedstrijd een slechte scheidsrechter?
Ik irriteer mij er elke week weer aan.
F.A.R.K.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2452
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Arie de Boer schreef:Jazeker wraak!!!
Dit vind ik nou typerend voor dit seizoen, zit alles in de eerste helft van het seizoen al tegen krijg je dit weer....
Maar ligt het nou aan mij of hebben wij elke week, elke wedstrijd een slechte scheidsrechter?
Ik irriteer mij er elke week weer aan.
Laat ik het anders stellen, welke scheids is wel goed in Nederland?
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Scheids was echt triest... de hele wedstrijd domineren en dan zo'n schlemielig klotegoaltje in blessuretijd... weekend verknald :grmbl:
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2029
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

:| :( :cry:
Woensdag Wraak!!!!!
K.Kist
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 27-12-2002 17:41
Locatie: Sneek

Bericht door K.Kist »

toen ik dacht dat we nog een vrije trap kregen,
Zo zie je maar, dat je er nooit vanuit moet gaan, dat je een vrije trap krijgt...!!!

Verschrikkelijk zuur,kwaad, teleurgesteld etc,etc...

90 minuten scherp en dan even niet opletten. :angry: :angry: :angry: :angry:
Live untill you Die...
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Het volkslied werd gisteren trouwens weer eens op ongekende wijze verkracht. Toen de dames de eerste tonen inzetten liepen de koude rillingen me over de rug, en dat was bepaald niet van genoegen. Daarna maar zo hard mogelijk meegezongen (dat was dan weer positief) om boven het kattegejank uit te komen. Allemachtig, de club snapt toch ook wel dat dit niet in een voetbalstadion thuishoort? Een bijeenkomst van de Friese Plattelandsvrouwen lijkt me een meer geschikte gelegenheid voor dit soort vertolkingen.
Tja....
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2452
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

dekoning schreef:Het volkslied werd gisteren trouwens weer eens op ongekende wijze verkracht. Toen de dames de eerste tonen inzetten liepen de koude rillingen me over de rug, en dat was bepaald niet van genoegen. Daarna maar zo hard mogelijk meegezongen (dat was dan weer positief) om boven het kattegejank uit te komen. Allemachtig, de club snapt toch ook wel dat dit niet in een voetbalstadion thuishoort? Een bijeenkomst van de Friese Plattelandsvrouwen lijkt me een meer geschikte gelegenheid voor dit soort vertolkingen.
Idd, gewoon door de glasblazers (toch? :D) laten doen, veel beter :)

offeh... pigmeat :D haha
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2866
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Nu we het toch over die platte vrouwen hebben, een groot gedeelte van het publiek mag daar van mij ook heen.
Wat een stelletje kansloze figuren hebben wij op de tribune.
5 minuten voor het einde begint het geschuifel van de bajaarde mannetjes al om naar de auto te gaan.
En komen we daarna ook nog achter te staan is het helemaal bar en boos.
Ik heb de laatste 2 minuten alleen maar weglopende mensen gezien en geen enkele speler of bal.
Mensen blijf toch zitten.

Maar ja, het heeft waarschijnlijk weinig zin om dat hier neer te zetten, maar het lucht wel weer een beetje op :D
Laatst gewijzigd door Freezeman op 03-03-2003 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Anti anti. :)
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

offeh... pigmeat haha
Pigmeat, ja dat was de beste ooit, gillende gitaren in plaats van gillende wijven. :D
Tja....
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Heeeel erg.
Suppelatieven schieten te kort!
Scheids inderdaad zwak.
Foppe had de jongens goed neergezet. DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGD WORDEN!!!
Jammer dat Vayrryen net degene was die verkeerd stond bij die goal. Te ver voor de linie. Ik vond Vonk trouwens zeer zwak acteren. Hij durft de bal maar niet in 1x te nemen. Waarom niet??????? Vertrouwen?? Radomski erg twijfelachtig!
Sibon wat mij betreft uitblinker. Wat een aanwinst! Denneboom was ook goed bezig. Ik snap steeds meer waarom de rest van Nederland hem de hemel in prijst. Waarom hij gewisseld werd is mij een raadsel!
De wissel van de Jong trouwens ook! De man die DE angel uit het spel van PSV haalde word gewisseld!!!!! Niet lang daarna gaat het fout. Echt KLOTE!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2452
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Cult schreef:Heeeel erg.
Suppelatieven schieten te kort!
Scheids inderdaad zwak.
Foppe had de jongens goed neergezet. DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGD WORDEN!!!
Jammer dat Vayrryen net degene was die verkeerd stond bij die goal. Te ver voor de linie. Ik vond Vonk trouwens zeer zwak acteren. Hij durft de bal maar niet in 1x te nemen. Waarom niet??????? Vertrouwen?? Radomski erg twijfelachtig!
Sibon wat mij betreft uitblinker. Wat een aanwinst! Denneboom was ook goed bezig. Ik snap steeds meer waarom de rest van Nederland hem de hemel in prijst. Waarom hij gewisseld werd is mij een raadsel!
De wissel van de Jong trouwens ook! De man die DE angel uit het spel van PSV haalde word gewisseld!!!!! Niet lang daarna gaat het fout. Echt KLOTE!
Idd ... die paar minuten had hij ook wel uitgehouden en het had misschien wel anders afgelopen. Maar ja als, als, als :(

Het volkslied kan trouwens voor de wedstrijd ook wel weg, gewoon aftrappen en het dan gewoon zingen. Maar dan heb je natuurlijk weer dat de rest geen motivatie heeft om mee te zingen :(
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik vond, op die fatale miskleun na, de scheids deze keer niet eens zo slecht als men denkt. Hij had natuurlijk moeten affluiten voor die duw van Mark van B. maar voor de rest viel het wel mee. Het spel was van beide kanten niet echte spectaculair.
Wéér uit!!!!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Wat ik van de verslaggever van de radio begreep: de scheids was heel, heel, heel erg slecht.
En de verslaggever was juist weer erg lovend over Hans Vonk.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Dan wil ik wel eens weten wat hem zo onderscheidde. Buiten die trap van Robben (al voor de goal viel) en een beetje meespelen als 11de man in de opbouw heb ik weinig opzienbarends gezien. Geen fouten of zo maar om nu te zeggen dat hij zó vreselijk goed bezig is om hem zo op te hemelen, nou nee.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Valt Vonk te beoordelen dan?? Die jongen heeft bijna geen bal gehad.

Was dit echt psv, de komende kampioen, die we zagen zaterdag???? Moest af en toe ff met m'n ogen knipperen om niet te denken dat we tegen bv Zwolle speelde. Ongeloofelijk wat een verdedigende ploeg. Hoop dat Feyenoord nog voor een grote verassing kan zorgen.

Heerenveen heeft goed gespeeld. Alleen Arek speelde beneden zijn kunnen. Ben nu nog kapot van dat doelpunt. Woensdag maar ff flink wraak nemen en keihard de duels aangaan.

Sfeer in het stadion: triest!! En dit is geen verwijt naar de koffie kanners dit keer, maar naar de eigen clan achter het doe :cry: l. Met deze wedstrijd mag je er wel staan!
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Ja die sfeer was niets dat ben k met je eens!

Daar moet maar eens gauw varandering in komen!
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Sfeer in het stadion: triest!! En dit is geen verwijt naar de koffie kanners dit keer, maar naar de eigen clan achter het doe l. Met deze wedstrijd mag je er wel staan!
Ja, idd. Het was erg tam. Waarom werd er niet gezwaaid met de vlaggen in vak 27??
M. van Bommel is één van de irritanste spelers die er in Nederland rond loop. Wat een verschrikkelijkel iemand is dat.
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

De scheids was inderdaad weer eens klote. Ook snapte ik niet waarom Romano en De Jong werden gewisseld?!?!?! En de sfeer? was uiteraard ook weer nix(maar das altijd al zo jamemr genoeg:S) heb wel een swat proberen in te zetten, maar dan houd het op bij 20 man die meezingen, beejte jammer maarja! Hopen maar dat het stadion snel klaar is!!!!!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Brabander
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-03-2003 16:55

Bericht door Brabander »

Ben een keer niet naar een wedstrijd van onze club, PSV geweest maar heb 'm op televisie bekeken. Vond het een gruwelijke kut wedstrijd om het duidelijk te zeggen. Beide ploegen speelde saai voetbal. Een 0-0 gelijkspel was terecht geweest zeg ik in alle eerlijkheid. Maar met een nipte overwinning ben ik natuurlijk tevreden. Ik kan me jullie frustratie wel voorstellen. Andersom was dat hetzelfde geweest.

tot woensdag, met hoeveel man komen jullie naar Eindhoven?
Plaats reactie