09-03-2003: RKC-sc Heerenveen (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Beschamend om te zien hoe weinig supporters er mee waren! Ik dacht na de eerste 10 minuten dat het een redelijk makkelijke overwinning zou worden. Maar o wat zijn we afgerekend op de doeltreffendheid van onze ploeg. Niks maar dan ook helemaal niks ging goed. Zo dat was dat dan.

En hoe nu verder?

Ik denk dat je optimistisch moet blijven, al is dat na gisteren heel moeilijk.

O ja, nog even wat anders: De megafoon mocht niet mee naar binnen. Dat hadden ze van boven doorgekregen. HAHA neppers! Voor het einde van de wedstrijd stond ik bij de uitgang. Er waren mensen die naar huis toe wilden. Een RKCstewart deed de deur open. Toen kwam er een stoere Heerenveenstewart die zei dat de deur dicht moest. En moesten die paar supporters wachten tot het einde van de wedstrijd. Dus de deur ging dicht. Echt heel zielig! Straks hebben we problemen......toch
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Jullie klagen nu wel allemaal over petrovic dat die te hard was, maar daar kunnen de spelers van heerenveen nog wat van leren. Hij toont tenminste inzet en vechtlust iets wat bij heerenveen totaal niet aanwezig was
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Heerenveen is niet de enige club waar de laatste tijd niet zoveel supporters mee naar uitwedstrijden gaan. Zie onderstaande foto maar.

De Utreg-aanhang in Arnhem.
Afbeelding
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Waren daar vorig jaar niet van die rellen?!?!?!?!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

[quote="Eastermar"]Heerenveen is niet de enige club waar de laatste tijd niet zoveel supporters mee naar uitwedstrijden gaan. Zie onderstaande foto maar.

Ik hoop dat er straks als er een NN-vak is, meer mensen meegaan, anders wordt het wat een aflopende zaak :crying:
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Ik denk dat dat toch vooral komt doordat, wat Friessie in een ander topic al aangaf, de prijzen absurd zijn gestegen!
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Een kaartje voor vak HH kostte 12,50. En dat was het vak ernaast op de lange zijde. Beetje vreemd dat die goedkoper zijn dan die voor de korte zijde. :?
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Jammer, maar helaas. Terecht verloren. En wat moeten clubs als RKC en Utrecht nou in Europa met hun volgend jaar ongetwijfeld sterk uitgedunde selecties en financiele problemen? Een ronde en ze zijn weer uitgeschakeld. Is dat nou zo geweldig dan?
:roll:
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Plaats reactie