De Week van de Waarheid

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

De Week van de Waarheid

Berichtdoor ALS 26.000 » 24-02-2003 12:12

Een erg belangrijk 8 dagen zitten er aan te komen met Utrecht en 2x PSV. Wat verwachten jullie?

Ik verwacht een overwinn9ing op Utrecht. Onze mannen zijn beter uitgerust, in grote vorm en voordeel is dat Utrecht zich gisteren nog volledig moest geven in de voor Utrecht 'wedstrijd van het jaar'. Of ze dat voor een 2e keer in 4 dagen kunnen is maar zeer de vraag. PSV wordt natuurlijk bijzonder lastig zaterdag, maar ik denk dat wij er mar eens voor moeten zorgen dat dat doelsaldo wat slechter wordt; 3-1. Maar goed, voor hetzelfde wordt het 0-3 met een uitblinkende KEzman, maar als ik moet kiezen win ik liever zaterdag dan voor de beker. Ik geef ons in de comp. meer kans op Europees dan voor de beker. Liefst beide natuurlijk :D
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Caspar » 24-02-2003 14:18

ik geef inderdaad ook de voorkeur aan de competitie, we hoeven maar 3 punten in te halen op de rest en we spelen gewoon europees hoor!!

beker zou natuurlijk ook mooi zijn maar volgens mij toch wel degelijk wat 'onmogelijker'..
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

week van de waarheid

Berichtdoor Sjoppie » 24-02-2003 15:15

Qua beker is het zeker de week van de waarheid. Qua competitie zie ik het niet zo. Er komen immers nog menig wedstrijden, waarin we zeker punten gaan pakken.

Ik zie de komende weken met vertrouwen tegemoet. Als PSV zo speelt als tegen NAc dan hebben we zeker kansen. het enige waar ze voor moeten oppassen is de voorhoede. Jensen dolt die Van Bommel weer net als andere jaren en Radomski Vogel.

Utrecht winnen we zeke, al is het de laatste jaren daar niet echt positief gegaan.
Het enige nadeel is dat je binnen twee weken tegen dezelfde ploeg speelt. Dat hebben we eerder gehad tegen Utrecht. In de competitie wonnen we toen, maar in de beker verloren we. (mede door missen penalty Lurling)

We zullen het zien!!
Dus jung!
Avatar gebruiker
Sjoppie
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 17-01-2003 09:08
Woonplaats: Jirnsum

Berichtdoor Caspar » 24-02-2003 15:34

vorig jaar speelden ze in de competitie gelijk toch tegen utrecht uit?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Arnoud » 24-02-2003 17:37

Tegen Utreg hebben we zeker een kans. Zij zijn redelijk diep gegaan tegen Ajax, terwijl onze spelers 10 dagen hebben kunnen bijkomen. Voor Stijn Vreven ben ik niet ben bang gezien de bloedvorm van Erik Edman en Dirk Kuyt wordt wel in bedwang gehouden door Petter Hansson.
En, ik heb het gevoel dat met John de Jong en Gerald Sibon er wat meer agressiviteit in de ploeg zit, iets wat noodzakelijk is tegen een ploeg als Utreg.

Tegen PSV geef ik ons, niet uit pessimisme maar uit realisme, weinig kans. PSV heeft de minst gepasseerde achterhoede van de Eredivisie en een levensgevaarlijke voorhoede.
Maar goed, verliezen van de waarschijnlijke kampioensploeg is niet echt een schande en wie weet, pakken we thuis toch nog een puntje !
Laatst bijgewerkt door Arnoud op 24-02-2003 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Mika the best » 24-02-2003 17:56

Ik denk dat we tegen Utreg winnuh en thuis tegen PSV ook :D , alleen voor de beker ben ik bang ook omdat dat weer PSV is dat we die gaan verliezen. :crying:
Mika the best
Nieuw talent
 
Berichten: 127
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:57
Woonplaats: Heerenveen the place to be!

Berichtdoor Heerenveennr1! » 02-03-2003 00:10

tegen utrecht spelen we 2-2 en tegen Psv verliezen we thuis (0-1, laatste minuut Arjen Robben) En we WINNEN uit tegen Psv met 1-3 of 1-2! :( :lol:
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Heerenveennr1!
Nieuw talent
 
Berichten: 99
Geregistreerd op: 01-03-2003 22:25
Woonplaats: axel

Berichtdoor wikenoost » 02-03-2003 00:18

een heerenboy is dat net zoiets als een schandknaap??

ok on topic

ik geef toch ook de voorkeur om in de beker door te gaan.
heb ook weinig keus trouwens na deze zure avond.
maar ook ik denk dat we nog genoeg punten gaan pakken,
zeker als ze zo spelen als vanavond(uitgezonderd de blesure tijd dan)
der van uitgaand dat de concurentie ook van de top 3 verliest is het nog niet eens
zo erg.
we gaan nog heel ver komen aan het eind van het seizoen.
ik heb de dag erna al vrij genomen voor hte feest.
Avatar gebruiker
wikenoost
Selectiespeler
 
Berichten: 316
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:35
Woonplaats: Drachten/wolfhonden-online.nl


Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten