26-02-2003: FC Utrecht-sc Heerenveen (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor E.D. » 27-02-2003 19:05

Weer geen penalty stopte? Doen alle goede keepers dat dan wel? Vonk krijgt naar mijn mening in verhouding ook weinig strafschoppen te verwerken. Volgens mij is het zo dat wanneer een speler een penalty goed inschiet, de keeper de bal niet kan keren. Dus wanneer een keeper een penalty stopt is het meer de fout van de speler. Er zijn natuurlijk ook fanastische reddingen van keepers bij. In mijn ogen ligt het lot van een penalty grotendeels in handen van de penaltynemer. Tuurlijk heeft de keeper een aandeel hierin, maar het komt een beetje raar op mij over Roelof.
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor Arie de Boer » 27-02-2003 20:04

Ja dat is zo, maar in Heerenveen scoorde Kuyt ook al uit een penalty en ook in de zelfde hoek, dus naar mijn mening had hij hem gewoon moeten hebben als hij ff logisch nadenkt.
Hetzelfde met van Nistelrooy, altijd in de zelfde hoek alleen hij schiet ze veel harder en precieser in.
Toch nog mazzel gehad dat we niet verloren, met Arek als man van de wedstrijd
F.A.R.K.
Arie de Boer
Selectiespeler
 
Berichten: 213
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:49
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor 1920 » 27-02-2003 20:58

Alhoewel ik dus op de hoofdtribune zat heb ik er niks van meegekregen dat Foppe zo werd belaagd door de Utrecht-supporters, we zaten ook vrij hoog. Maar goed, belachelijk dat dit gewoon kan gebeuren en dat er klaarblijkelijk niet wordt ingegrepen. Het is toch duidelijk wie degenen zijn die dit doen, die pluk je dan toch gewoon van de tribune lijkt me? Is het angst dat dit niet wordt gedaan, of vindt de FC dit geintimideer wel prima? Als je ook zag hoe John de Jong bekogeld werd toen hij geblesseerd in het strafschopgebied aan kant van de Bunnik-Side lag, niet normaal, en dan hangen ze een net om het uitvak.....


Ik erger me steeds meer aan die netten, het lijkt wel een trend te worden in voetballand. Het is toch niet normaal, dat je 10 euro moet dokken voor een vak met zo net ervoor... Echt irritant!

Over dat intimideren, tuurlijk vindt FC Utrecht dat goed! Ze zullen het nooit openlijk zeggen en het altijd "zogenaamd" afkeuren. Hoe meer heksenketel, hoe beter...
Het heeft gewoon altijd invloed op een scheids en op de tegenstander!

En over Haverkort, kunnen we niet eens verzoek indienen bij de KNVB, zodat hij eens niet een leuk potje voetbal verknalt door zijn inconsequente fluitgedrag!!

**Fotoreportage FC Utrecht-SC Heerenveen online **
http://www.feanfans.nl
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor COR » 28-02-2003 03:50

Niet zeuren Sammygoal, ik heb 15,50 euro betaald :blbl: Verder was Havenkort idd heeeeeeel slecht, moeten we niet over Hans zeuren de bal was al achter voor hij hem pakte bij de eerste goal. Ben ik blij met het punt, maar er had meer ingezeten. Utrecht publiek viel als vanouds tegen. Alleen als het goed gaat hoor je ze. Bij de 0-1 was het heeeeeeeeeeel stil. Vreven had bij de penalty zijn tweede geel en dus rood moeten hebben. Sirene en net is beide belachelijk :blbl:
Groningen - Heerenveen 0-3
COR
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:45
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-02-2003 11:22

Hopen dat de spelers zaterdag allemaal logisch nadenken Arie, dan wordt het een eitje. :urgs:
Wat een 'geweldige' theorie..............., Kuyt heeft de bal in dezelfde hoek geschoten dan in Heerenveen, dus dan had Vonk hem moeten hebben. Een goed ingeschoten penalty zit altijd. Ook al schiet je hem 10 keer in dezelfde hoek.

Vooral dankzij Vonk een punt gehaald.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Roelof » 28-02-2003 16:11

Je hebt gelijk E.D. Feit blijft wel, dat ie nooit een pingel stopt. Is geen drama, maar toch.

En die geweldige sfeer die er hangt in het Galgenwaard, wordt altijd enorm overdreven. Net als bij Feyenoord, is het altijd "sing when you're winning". Logisch natuurlijk, gebeurt bij ons ook. Maar deze twee clubs nog erger. Alleen Twente maakt zijn reputatie waar; daar hangt, volgens mij, bijna altijd wel sfeer.

"Deze vier zijn de winnaar van de Amstel Cup - of de verliezer, als de winnaar van de Amstel Cup zich heeft geplaatst voor de Champions League - en de eerstvolgende drie clubs op de eindranglijst die zich nog niet op een andere manier plaatsten."


Moet er eigenlijk niet staan: "Deze vier zijn de winnaar van de Amstel Cup - of de verliezer, als de winnaar van de Amstel Cup zich heeft geplaatst voor de Champions League of UEFA Cup- en de eerstvolgende drie clubs op de eindranglijst die zich nog niet op een andere manier plaatsten."
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten