05-03-2003: PSV-sc Heerenveen (2-1, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Lijkt mij inderdaad het meest logische. Bovendien vind ik Vayrinen sowieso beter dan Jensen maar ok..
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Ik vind Vayrynen meer een vechtersbaasje, Jensen wil het technish vaak veel te mooi doen.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Vayrynen was de man die mede symbool stond voor de wederopstanding van ons team voor de winterstop. Ik ben Fan van die jongen geworden en ben dus ook blij dat hij morgen speelt en waarschijnlijk zo goed speelt dat Foppe niet meer om hem heen kan.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Ben ik niet helemaal met jullie eens: Vayrynen mag dan een vechtertje zijn, Jensen heeft de laatste maanden ook aangetoond een enorme knokker te zijn, die bovendien technisch en vooral ook aanvallend sterker is dan Vayrynen. Neemt niet weg dat ik Vayrynen een geweldige middenvelder vind, maar je moet aanvallend spelen om te winnen en dan kies ik voor Jensen.
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

By the way, die uitspraken van Sibon: THAT'S THE SPIRIT!
Eindelijk eens iemand die ook in de pers opportunistisch durft te zijn.
Zo hoeft niet iedereen te zijn binnen de club, maar af en toe zo iemand er tussen werkt volgens mij ontzettend goed.

GERALD: je bent fantastisch!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2458
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Martsje de Jong schreef:By the way, die uitspraken van Sibon: THAT'S THE SPIRIT!
Eindelijk eens iemand die ook in de pers opportunistisch durft te zijn.
Zo hoeft niet iedereen te zijn binnen de club, maar af en toe zo iemand er tussen werkt volgens mij ontzettend goed.

GERALD: je bent fantastisch!
Idd, ik schrok bijna van dat bericht, zoiets hoor je niet zo vaak van de heerenveen kant :D
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Sahu en Damaster zijn ook weer van de partij in Eindhoven.
Het is voor mij de eerste keer dat ik naar het Philpisstadion ga.
Ben benieuwd !

Wij gaan lekker met eigen auto dus zijn al vroeg in Eindhoven.

Mijn prognose:1-1
Heerenveen wint na strafschoppen.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Ik ga voor de overwinning: 1-2
0-1 De Jong
0-2 Sibon
1-2 Kezman

En dan: op naar de pinksterdagen! Drie maal is scheepsrecht en zo.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, Sibon zet de spelers van PSV in ieder geval goed op scherp. Die beginnen morgen als een dolle aan die wedstrijd en we staan na 10 minuten al 0-2 achter.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Joepjunior schreef:Tsja, Sibon zet de spelers van PSV in ieder geval goed op scherp. Die beginnen morgen als een dolle aan die wedstrijd en we staan na 10 minuten al 0-2 achter.
Om vervolgens met 3-2 te winnen.
Be positive! :wink:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Del_Mario
Nieuw talent
Berichten: 68
Lid geworden op: 13-12-2002 15:09
Locatie: Langweer

Bericht door Del_Mario »

En die Joepie de poepie claimt een voetbalkenner te zijn :lol: :lol:

Het wordt een 2-0 overwinning voor onze club en de doelpuntenmakers zijn niemand minder dan Denneboom en Sibon :!:
Superrrr Mariooo was eens Lid van de dag!
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Gaan weer gezellig met z'n tweetjes ( sahu ) naar Eindhoven toe.
Ben er al een paar keer eerder geweest,ook toen SCH daar won door een goal van wilco, de sfeer was toen echt superrrrrrrrrr.
Ik hoop op een vol uitvak, want dan is de sfeer ook super.
SCH gaat met 1-2 winnen, wij scoren de winnende in de verlenging en jawel John de Jong scoort de winnende :lol:

Hoeveel mensen gaan er eigenlijk naar Eindhoven toe?
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Ik ga met 5 andere vrienden, en wij zitten in bus 2
F.A.R.K.
Gebruikersavatar
betonschaar
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-02-2003 18:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door betonschaar »

Damaster schreef:Gaan weer gezellig met z'n tweetjes ( sahu ) naar Eindhoven toe.
Ben er al een paar keer eerder geweest,ook toen SCH daar won door een goal van wilco, de sfeer was toen echt superrrrrrrrrr.
Ik hoop op een vol uitvak, want dan is de sfeer ook super.
SCH gaat met 1-2 winnen, wij scoren de winnende in de verlenging en jawel John de Jong scoort de winnende :lol:

Hoeveel mensen gaan er eigenlijk naar Eindhoven toe?
Ik zit in bus 3 ...dus ieder geval 3 bussen :? lijkt mij lang niet genoeg voor een 1/4 finale en al helemaal niet gezien het feit dat er geen thuiswedstrijden zijn gespeelt voor de amstelcup...ik hoop dus dat er idd veel meer gaan
Gebruikersavatar
betonschaar
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-02-2003 18:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door betonschaar »

weet iemand precies hoe dat net zit voor het uitvak... akan je er pleerollen oid erover gooien???? anders neem ik allerlei dingen voor niets mee
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik zit in bus 3 ...dus ieder geval 3 bussen
De stand van zaken afgelopen zaterdag was: 2 bussen ! Kan me niet voorstellen dat er na zaterdag veel meer mensen bijgekomen zijn.
Ik zit zelf in bus 1.
En wc-rollen of i.d. kan je wel vergeten, want waarschijnlijk worden ze je al bij het fouilleren afgenomen. Mocht je ze kunnen behouden, omdat je verteld hebt dat je incontinent bent, dan kan je ze nog niet kwijt op het veld want bij PSV zit je achter netten.

Toch een wereld van verschil: zaterdag een hele horde PSV-supporters in de kantine, zonder dat er een wanklank te horen viel :D - en die jongens waren ook gewoon met de bus gekomen - en woensdag worden wij weer als criminelen behandeld :urgs:
Gebruikersavatar
betonschaar
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-02-2003 18:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door betonschaar »

Arnoud schreef: De stand van zaken afgelopen zaterdag was: 2 bussen ! Kan me niet voorstellen dat er na zaterdag veel meer mensen bijgekomen zijn.
Ik zit zelf in bus 1.
En wc-rollen of i.d. kan je wel vergeten, want waarschijnlijk worden ze je al bij het fouilleren afgenomen. Mocht je ze kunnen behouden, omdat je verteld hebt dat je incontinent bent, dan kan je ze nog niet kwijt op het veld want bij PSV zit je achter netten.

Toch een wereld van verschil: zaterdag een hele horde PSV-supporters in de kantine, zonder dat er een wanklank te horen viel :D - en die jongens waren ook gewoon met de bus gekomen - en woensdag worden wij weer als criminelen behandeld :urgs:
er staat toch heel duidelijk rij 3 op mij kaartje...en tot nu toe is het rij nummer altijd mijn busnummer geweest.
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

De laatste keer dat ik naar PSV-Heerenveen ben geweest is alweer een jaar geleden, ik weet nog dat ze toen zo'n lint hadden gespannen, zodat we helemaal bovenin het vak moesten zitten/staan. Kan iemand me vertellen od dat dit seizoen weer het geval was, want ik ben niet weer van plan om daar helemaal bovenin te gaan staan(en dan ook nog tegen zo'n net aan staan te kijken :crying: ).
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Er gaan ook wel redelijk veel met eigen vervoer, zit er maar niet over in!
Gebruikersavatar
F@N@TIC
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 02-12-2002 23:09
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Bericht door F@N@TIC »

Ik ga ook weer eens naar een wedstrijd van jullie SC Heerenveen kijken. Het is dan wel in een PSV-vak, maar als de kaartjes maar 5 euro kosten (via mijn amateurclub werd dat geregeld) ben ik natuurlijk van de partij! ;)
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

[quote="Fritz"]De laatste keer dat ik naar PSV-Heerenveen ben geweest is alweer een jaar geleden, ik weet nog dat ze toen zo'n lint hadden gespannen, zodat we helemaal bovenin het vak moesten zitten/staan. Kan iemand me vertellen od dat dit seizoen weer het geval was, want ik ben niet weer van plan om daar helemaal bovenin te gaan staan

...en jij kan geen lint doorbreken...wat zijn we toch ook brave boefjes
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hmmm, een vaag verhaal Torcida. En het gekke is dat ik gister nog iemand tegenkwam die om 17.30u nog een kaartje had gehaald bij de Ticketbox in Heerenveen, voor de wedstrijd tegen PSV... :?

Overigens ben ik niet van de partij helaas omdat ik moet spioneren bij onze tegenstander van komende zaterdag in de finale van het Noordelijk Kampioenschap. Maar dat terzijde.

En dan denk je; het komt vst wel op SBS... Nee, dus. Wat een kloteprogrammering daar weer zeg. Die lui maken het hele toernooi tot een lachertje zeg. Alleen daarom al zou je hem haast niet willen winnen... Tis dat er een prijs aan vast zit. :mrgreen:
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Niet op SBSucks??? Wat een ontzettend gore klootzakken zijn dat daar toch.

Ook ik heb gister kaarten gehaald. Overigens kun je vandaag nog kaarten halen tot 21.00.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

KLOMPE IN DE BASIS

Door ziekte van Hansma speelt Tieme eindelijk weer eens..

Dit is het volledige bericht:
Faber niet tegen SC Heerenveen



--------------------------------------------------------------------------------
4-3-2003
PSV treedt woensdag in de Amstel Cup aan zonder Ernest Faber. De verdediger moet de wedstrijd tegen SC Heerenveen wegens overbelasting missen. Bij de Friezen ontbreekt Johan Hansma door ziekte.

Op last van de medische staf moet Faber voorlopig rust houden. Op deze manier moet de overbelaste hamstring herstellen. André Ooijer is de voornaamste kandidaat om de positie van Faber in te nemen. De Amsterdammer was zaterdag tegen SC Heerenveen door een schorsing niet van de partij. Wilfred Bouma en Arnold Bruggink kwamen niet ongeschonden uit de strijd in Friesland. Maar de kleine blessures zijn geen belemmering voor een optreden in de Amstel Cup.

SC Heerenveen ondergaat waarschijnlijk twee wijzigingen in vergelijking met zaterdag, toen onverwacht in de slotfase een punt uit handen werd gegeven. Daniel Jensen en Tieme Klompe nemen de plaatsen in van Mika Väyrynen en Johan Hansma, die vanwege ziekte verstek moet laten gaan.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Hé Mozgraffiti, doe iedereen een plezier en quote niet de hele post van iemand maar alleen datgene dat van belang is voor je post. Daarvoor gebruik je "Quote"en "*Quote" bovenin het normale "plaats reactie"venster.
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

Zouden er vanavond net zoveel mensen in het uitvak zitten als de vorige keer..........

Afbeelding
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Hoop het niet, en denk het ook niet!!!!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

We zitten dus waarschijlijk wel weer helemaal bovenin :cry: . Of zullen we daar met z'n allen ff wat aan doen? :twisted:
Plaats reactie