08-02-2003: sc Heerenveen-AZ (5-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Zoek ook zo me bed op, maar heb een wereldsamenvatting gezien. Echt onder de indruk van de mooie goals van Venema en de Jong. Ook een super hakje van Sibon trouwens!!!!! Deze wedstrijd geeft de burger nog meer moed. Graafschap en Utrecht here we come.......
Groningen - Heerenveen 0-3
Super Radomski
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 02-12-2002 19:48

Bericht door Super Radomski »

Klinkt misschien raar maar ik vond het een oersaaie wedstrijd ondanks die 5-0.
AZ voetbalde ook dramatisch slecht er zat helemaal geen lijn en ze deden maar wat. (opmerkelijk: bij nog 10 minuten op de klok, en een 5-0 achterstand, brengt Adriaanse nog eens 2 spitsen)
Wedstrijd begon aardig maar was denk ik na die tien minuten al gespeeld, en dat voelde Heerenveen ook. Ik kon persoonlijk nog niet echt warm worden van Sibon, die bal achter het standbeen langs was wel briljant natuurlijk.
En dan die belachelijke overtredingen van AZ, Temmink was veel te soft. Van Galen en Fortes hadden beide een rode kaart moeten hebben, Fortes eerst op Denneboom en later bij dat doelpunt van Hansma ook nog eens. Van Galen eerst op Denneboom en later op Hansson. Idioten daar bij AZ maar ja dit wisten we al van van Galen.
Ik zeg pas iets, als ik iets te zeggen heb!!!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Tsja.. dat het een saaie wedstrijd werd lag voornamelijk aan die 2 vroege goals. Heerenveen hoefde niet meer en AZ kon niet meer. Ik moet zeggen dat ik me de hele wedstrijd wel vermaakt heb. Genoten van De Jong, Geirriteerd aan Van Galen (wat een ongelovelijke stakker..) en veel gelet op Sibon, die het moeilijk had maar toch een niet onverdienstelijk debuut maakte in het ALS.
Het mooiste van van de avond vond ik die goal van Venema.. schitterende combinatie en fantastisch afgerond. Bovendien was het zijn eerste competitie treffer volgens mij.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Barry haalt het einde niet ;) :lol:

Na de 2-0 was het wel wat saai trouwens, de mensen achter de goal probeerden nog wel wat sfeer te brengen, maar de rest van het publiek had daar jammer genoeg geen zin in :(
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Ondanks de 2 mooie goals. Vond ik het ook een oersaaie pot, Maar dat maakt me helemaal niets uit de 3 punten zijn binnen!!!!!!!!!! Oh wat heb ik genoten van die goal van Venema!!!(lekker hakje van Sibon). Graafschap is de volgende die word afgeslacht :D

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Het was niet de 1e goal van Venema, Robert H. Ironisch genoeg scoorde de rechtsback al eerder dit seizoen BIJ AZ in de eerste wedstrijd vh seizoen! :D [/quote]
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ik verwachte een heerlijke pot voetbal met en uitblinkende Sibon. Uitslag 4-0

1-0 De Jong
2-0 Sibon
3-0 Denneboom
4-0 Sibon

Heel misschien dat na een publiekswissel Samaras ook nog de 5-0 maakt, maar dat geeft de glazen bol niet helemaal helder aan. Hij kan ook op de paal terecht komen
_________________

Dit schreef ik zelf, tsja, niet alle doelpunten goed, maar zat er toch wel heel dicht bij :D
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Ik heb afgelopen nacht de samenvatting ook nog ff gezien...
Wat ik zag, zag dr niet slecht uit....

Maar die Barry van Galen wat een H*****jong. Hij moet en hij zal zn agressie ook op de spelers van de tegenpartij afreageren in plaats van op de bal!
Bij Telstar uit zat ik ook luidkeels mee te zingne; "Barrry van Gaaalllen", maar nu ik hem weer eens heb zien voetballen ( op TV ), ben ik anti van Galen.
Let's Go Blue White Army!!
Fausto
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 19:16
Locatie: Costa del Iselmar
Contacteer:

Bericht door Fausto »

Ik vond Sibon juist wel goed spelen. Het applaus dat hem ruimschoots ten deel viel bij zijn wissel was dan ook zeer terecht. Ze kunnen de bal altijd bij hem kwijt, als hij in de spits de bal krijgt aangespeeld bewaart hij de rust en heeft oog voor medespelers, stoort goed voorin en heeft ook achterin een aantal ballen met het hoofd weggewerkt. En technisch is het allemaal dik in orde wat hij laat zien. Prima debuut in het ALS.
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Ik denk dat Samaras ook nog weleens heel belangrijk voor ons gaat worden.... Hij maakte die goal van gister ook weer ijskoud met een klein stiftballetje over de goali. Geweldig om naar m te kijken, NU AL....
Let's Go Blue White Army!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

die samaras pakt zijn doelpuntjes wel mee hoor! hij is 4 keer ingevallen en scoort 3 keer. dat is een onwijs gemiddelde, als je bekijkt dat hij volgens mij nog geen 100 minuten heeft gespeeld....
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Ik vond het feestje in het ALS ronduit matig, terwijl ik toch even stille hoop had dat ze de doelpunten in rap tempo erin zouden knallen :cry:

De afterparty was echter één groot feest! En op weg naar huis mocht ik me ook nog eens laten vergezellen door zeer aangenaam gezelschap :lol: :lol: Als je nog eens een lift wilt Jelle, dan horen we het wel :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Wie SMS-te me eigenlijk? Ik kreeg het bericht:

"Heb je het nummer van Jelle Engelsma?"

Van wie was dat?
Wéér uit!!!!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

AZ was echt onthutsend slecht, zelden een ploeg zo zien stuntelen. Dat Van Galen niet op een voetbalveld thuishoort wist ik al langer, in deze wedstrijd bevestigde hij dat weer eens. Sowieso maakte AZ veel vervelende soms gemene overtredingen.

Die goals van De Jong en Venema waren prachtig, vooral leuk voor Ronnie. Ik heb ook speciaal op Sibon gelet maar was niet bepaald onder de indruk, ik vond hem juist veel te vaak niet aanspeelbaar en te vaak inactief. Maar goed, dat hakje vergoede veel en ik verwacht dat het de komende wedstrijden alleen maar beter met hem zal gaan.

De sfeer was waardeloos, maar ach, zelfs dat begint te wennen.
Tja....
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Jezus, wat een azijnzeikers hier :lol: :lol:

Winnen we eens een keer dik is het nog niet goed genoeg... :cry:
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Fantastisch natuurlijk, de uitslag, maar idd vreemd dat er totaal géén sfeer was... En dan die Adriaanse met z'n lulverhaal tijdens de persconferentie :huh:Ja en dan zegjuh teguh eeeh.. die verdedigurs dattuh, ze hunneh vak eeeh nietuh verstaan ennuh
bakken zenuh er nog niets vannuh..
:erm:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Foto's en filmpjes zijn online. Ja, ook die goal van Venema.

http://www.feanfans.nl

Het kan zijn dat er teveel verkeer komt. Ik zal als het nodig is een paar nieuwe download locaties (laten) aanmaken.
Wéér uit!!!!
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

He wat is dat hier weer tuurlijk was Sibon niet super is net bij heerenveen speelt vervolgens 3 wedstrijden in een week das ook niet niks als straks het ritme weer normaal is gaan we echt genieten.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Beetle schreef:Wie SMS-te me eigenlijk? Ik kreeg het bericht:

"Heb je het nummer van Jelle Engelsma?"

Van wie was dat?
Does ff nie zo onnozel 8) 8)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik kan ook wel optellen hoor. Maar er wordt niet opgenomen, vandaar.

Inmiddels is het hier een heksenketel want de filmpjes worden bij het leven gedownload. Ze stonden net online of de download limiet was alweer bereikt. Dat blijkt maar een mager 84 megabyte te zijn. Ik ben druk bezig andere mogelijkheden te proberen.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Beetle schreef:Ik kan ook wel optellen hoor. Maar er wordt niet opgenomen, vandaar.
Je kan ook zoiets als een "voojsmeel" inspreken, en als je op kan tellen..... (nee ik ga het niet zeggen..*sucht*)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Fantastisch..5-0!!!....minder was....ik heb het gemist :angry: ....zat met me luie reet in Centerparcs...maakt het nog enigzins goed...

het word nu tenminste weer echt spannend om europees voetbal...we doen weer volop mee :D
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

En als de voojsmeel niet aan staat.....

Ik bel morgen wel. Nu naar bed. Ik moet er om half 5 weer af.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Sjoppie
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 17-01-2003 09:08
Locatie: Jirnsum
Contacteer:

Bericht door Sjoppie »

Ik ben het met velen eens. Ondanks de grootste thuisoverwinning van dit seizoen, vond ik wedstrijd veel te saai. Heerenveen speelde niet groots, maar Az was helemaal bedroefend. Stel je eens voor hoeveel het was geweest als we gewoon doorgevoetbald hadden.

Maar ja zoals gewoonlijk inzakken na een aantal goals. Een speler viel me wederom tegen, Nurmela. Steeds dezelfde actie, wat heel verdedigend Nederland inmiddels nu wel weet. En ook de vechtlust die hij normaal wel heeft, ontbrak hem zaterdag, of heb ik dat verkeerd gezien.

Sibon heeft redelijk gedebuteerd, maar vooral door het keiharde spel van Fortes Rodriges kwam hij er vaak niet aan te pas. Kopduels werden verloren omdat de scheids niet goed oplette. Fortes duwde namelijk Sibon voortdurend naar beneden. maar ja over de hele wedstrijd gezien biedt dit alles perspectief.

Een voortreffelijke John de Jong, een fair en gedegen achterhoede met weer een goede Edman, etc.

We shall see.

De reutel Sjoppie
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Door vroege score bloedde de wedstrijd snel dood, maar ik heb in de eerste twintig minuten en het laatste kwartier toch een erg goed voetballend elftal gezien. De Jong heel erg sterk en Venema begint passes te geven en zelfs te scoren: het moet niet gekker worden! En die Samaras, hoe hij de een-twee bij zijn goal opzette: prachtig. Wordt echt een grote denk ik, weet niet waarom.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Je ziet inderdaad aan die Samaras dat hij het in zich heeft.

En achterin mis ik toch onze leider: Tieme Klompe. Hansson doet het goed en Hansma doet het redelijk, maar toch blijf ik Gerard en Tieme het beste verdedigingsduo vinden. Zonde. Probleem is natuurlijk voor Tieme, dat het moeilijk is om weer in de basis te komen. Hansson en Tieme naast elkaar kan niet en Hansson gooi je ook niet zo snel buiten de basis.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Waarom zou Hansson in godsnaam buiten de basis moeten? Ik vind het een goede verdediger voor ons team en zoals hij samen met Hansma de boel draaiende houdt moet je er niet meer aan sleutelen (Hansma moet misschien ff een beetje meer tempo in de wedstrijd gooien). Tieme en Gérard is voltooid verleden tijd, dus daar zitten geen mogelijkheden meer. Misschien voor het komende seizoen een nieuwe combi tussen Hansson en Klompe? Hansma is inmiddels aan afbouwen toe lijkt me.
Laatst gewijzigd door (pl)euro op 10-02-2003 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Nee hoor, Hansma heeft bijgetekend voor nog een seizoen, dus die optie is voorbij. Hansma en Hansson samen is een sterk duo. Niets aan veranderen dus.
Verder vind ik het een lekker idee dat, wanneer de spits niet scoort, er 4 andere spelers zijn die dat wel doen. Is wel eens anders geweest.
Heb ook het idee dat er, met name op het middenveld, weer flink geknokt werd. Vooral toen van Galen het te bont maakte: hij werd drie keer neergehaald, door drie verschillende middenvelders en moest toen ineens geblesseerd het veld verlaten. Grappig. Daar hou ik wel van.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik zeg dus ook niet dat je Hansson buiten de basis moet houden, pleuro. Maar ik vind wel dat Tieme een kans moet krijgen om zich weer in de basis te knokken.

En Hansson-Tieme in de verdediging lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

En daar heb je volkomen gelijk aan! Tieme moet weer terug, laten ze hem in godsnaam niet doodbloeden op het bankje pliessssss :cry:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Plaats reactie