28-10-2006: sc Heerenveen-Ajax (0-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Andrew
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 30-10-2006 12:25

Bericht door Andrew »

Ik als echte cambuurfan was zaterdag aanwezig in nieuw noord.
Het was best leuk in dat vak en de sfeer was aardig, maar kan nog veel beter als je kijkt hoeveel supporters er zitten!
Het publiek is veel minder fanatiek dan bij cambuur. De sfeer was iets beter dan bij cambuur momenteel, dus viel me wat tegen.
Over de wedstrijd: Ajax speelde Heerenveen van de mat en Heerenveen mocht blij zijn dat het bij rust niet 0-4 stond.
Het spel van Heerenveen viel mij erg tegen. Jammer dat een Prager geblesseerd was en dat Nilsson echt een drama is momenteel!
Toch een leuke avond gehad en ik zou zeggen ga zo door met nieuw noord.
Persoonlijk vind ik de sfeer op Noord bij cambuur beter, maar ja das mijn mening he.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Dat is op zich wel grappig om te horen. Ik ben namelijk dit seizoen ook bij Cambuur geweest en vorig seizoen ook een keer. En de sfeer was beide keren dramatisch. Misschien dat ik dan net de 2 verkeerde wedstrijden heb bezocht. (Ze wonnen overigens wel beide wedstrijden) Maar er werd misschien 20 van de 90 minuten gezongen. Het viel mij dus erg tegen. Ik vond de sfeer op NN vrij aardig.
Op naar het volgende seizoen....
Andrew
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 30-10-2006 12:25

Bericht door Andrew »

Ik ben het met je eens dat de sfeer bij cambuur dit seizoen en vorig seizoen meestal niet echt super is.
Af en toe gaat het nog wel eens lekker tekeer.
Maar Heerenveen behoort tot de subtop van de eredivisie en Cambuur is een laagvlieger in de jupiler league(al jaren).
Als er dan bij Heerenveen 26.000 supporters zitten, vind ik de sfeer niet bijzonder.
Als cambuur weer een beetje draait, is er meer sfeer.
Maar genoeg gehad over de sfeer.
Het was een leuk avondje en vond het jammer dat Heerenveen heeft verloren!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Andrew schreef:Ik ben het met je eens dat de sfeer bij cambuur dit seizoen en vorig seizoen meestal niet echt super is.
Af en toe gaat het nog wel eens lekker tekeer.
Maar Heerenveen behoort tot de subtop van de eredivisie en Cambuur is een laagvlieger in de jupiler league(al jaren).
Als er dan bij Heerenveen 26.000 supporters zitten, vind ik de sfeer niet bijzonder.
Als cambuur weer een beetje draait, is er meer sfeer.
Maar genoeg gehad over de sfeer.
Het was een leuk avondje en vond het jammer dat Heerenveen heeft verloren!
Ik heb een heel simpel antwoordt; Gelul !...en aanstichten tot stemmimgmakerij! :mrgreen:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

En dat komt uit jou mond cq toetsenbord?
ROFLOL , die is goed.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Freezeman; Je kunt het er toch nooit mee eens zijn dat een NN wordt vergeleken met een supp.cluppie uit lwrd? :mrgreen:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Andrew schreef: Persoonlijk vind ik de sfeer op Noord bij cambuur beter, maar ja das mijn mening he.
Jou mening telt hier niet als DKV supporter :P
Laatst eens 's bij DKV geweest, en de sfeer was daar om te huilen. Heb 2x een anti-heerenveen nummer gehoord, 2x dat achterlijke woonschip, en de andere 84 minuten was het akelig stil....
Ik heb geen onderschrift nodig...
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Jou mening telt hier niet als DKV supporter
Laatst eens 's bij DKV geweest, en de sfeer was daar om te huilen. Heb 2x een anti-heerenveen nummer gehoord, 2x dat achterlijke woonschip, en de andere 84 minuten was het akelig stil....
Ach hij is tenminste nog een DKV-er met een normale mening. Maar was dit niet het SCH-Ajax topic?
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

paparazzi schreef:Freezeman; Je kunt het er toch nooit mee eens zijn dat een NN wordt vergeleken met een supp.cluppie uit lwrd? :mrgreen:
Nee, al gaan jullie de goeie kant op met Spons Bob I en II in de gelederen. Het is net Tubbie(Angerfist) en we weten allemaal hoe dat is afgelopen...
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
SuperSub1981
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 01-11-2006 09:19
Locatie: Emmeloord

Bericht door SuperSub1981 »

Garcia-Garcia schreef:Dat is op zich wel grappig om te horen. Ik ben namelijk dit seizoen ook bij Cambuur geweest en vorig seizoen ook een keer. En de sfeer was beide keren dramatisch. Misschien dat ik dan net de 2 verkeerde wedstrijden heb bezocht. (Ze wonnen overigens wel beide wedstrijden) Maar er werd misschien 20 van de 90 minuten gezongen. Het viel mij dus erg tegen. Ik vond de sfeer op NN vrij aardig.
Helemaal mee eens... De sfeer bij onze buurtjes is beduidend minder dan bij ûs in het ALS
Wie het tegendeeld beweerd is gewoon jaloers...
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

SuperSub1981 schreef: Helemaal mee eens... De sfeer bij onze buurtjes is beduidend minder dan bij ûs in het ALS
Wie het tegendeeld beweerd is gewoon jaloers...
Op NN is de sfeer goed...dat is duidelijk,maar het overgrote deel van het ALS blijft zitten en houdt zijn bek...behalve bij een liedje vooraf, de doelpunten en bij een zekere overwinning 2 minuten voor alfloop. Als men dan al niet weg is. :wink:

Ik ga niet roepen dat de sfeer bij Cambuur beter is want daarvoor ben ik er te weinig geweest.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Dan vraag ik me af, hoe vaak kom je bij een wedstrijd in het ALS?
Kom je daar regelmatig zodat je daar wel over kunt oordelen?
(komt Poenkt uit de kast?) :D
Anti anti. :)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

5 dagen per week ben ik in het ALS om te praten met Hansje Viser en Sjakie Storm, 2 oude helden van Poenkt. :wink:

Ten eerste kom ik 1 maal per seizoen naar een wedstrijd in het ALS en de laatste 2 maal in het nieuwe uitvak. Tweemaal werd er dik verloren en dan verwacht je een kolkend stadion. Helaas. Alleen de 1000 mensen op NN doe hun best en af en toe een plukje mensen op Zuid. Als blijkt dat de wedstrijd gewonnen kan worden wordt men iets brutaler en in de laaste minuten blijkt dat men wel kan zingen...Dat zakte de laatste keer plots in door een onterechte strafschop. :D

Ten tweede ben ik een aandachtig lezer(en poster) hier en de commentaren zijn hier ook niel mals.

Ten derde werken er diverse ALS-bezoekers binnen hetzelfde bedrijf als ik en die bevestigen het ook nog eens.

Ten vierde spreek ik door mijn vrijwilligerwerk tweewekelijks supporters van alle andere clubs in NL en daar hoor ik ook diverse zaken(ook postieve)


Meer kom ik niet uit de kast... 8)
Graaijax Hamsterdam!!
Andrew
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 30-10-2006 12:25

Bericht door Andrew »

Helemaal mee eens... De sfeer bij onze buurtjes is beduidend minder dan bij ûs in het ALS
Wie het tegendeeld beweerd is gewoon jaloers...[/quote]


Ben ik niet helemaal met je eens. Momenteel is de sfeer bij Jullie wel beter dan bij cambuur. Echter als er weer zo'n 4000-5000 toeschouwers zijn bij Cambuur dan is de sfeer daar weer beter.
Toen cambuur in de eredivisie speeldde was het 90 minuten lang zingen, ongeacht het wedstrijdverloop. Dat moet bij jullie toch ook kunnen?
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Toen cambuur in de eredivisie speeldde was het 90 minuten lang zingen, ongeacht het wedstrijdverloop. Dat moet bij jullie toch ook kunnen?[/quote]

En daar ben ik het niet mee eens, er waren wedstrijden bij dat het publiek morrend wegliep en je ze grotendeels niet eens hoorde! Dus ga weg met dat grootspraak want het slaat nergens op. Mja je kan het makkelijk zeggen natuurlijk, promoveren doen jullie de komende eeuw toch niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik gelijk heb :wink:
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Inderdaad.
Plaats reactie