15-10-2006: Heracles Almelo-sc Heerenveen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

wald pyk schreef:
anders durft anti-ajax niet meer :P
Superfriezen!!!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

ook hier kappen met de one-liners en de nodeloze discussies over kaartverkoop
anti ajax
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 10-10-2006 21:03
Locatie: bergum

Bericht door anti ajax »

kan ik morgen nog een kaart kopen voor heracles ?
blue white dynamite!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

anti ajax schreef:kan ik morgen nog een kaart kopen voor heracles ?
ooit iets anders dan een oneliner gepost? :evil:
TheArjan
Bankzitter
Berichten: 177
Lid geworden op: 08-10-2004 10:21

Bericht door TheArjan »

anti ajax schreef:kan ik morgen nog een kaart kopen voor heracles ?
Ja dat kan, volgens het ticketbox apparaat kun je tot 14:29 op zondag nog kaarten kopen. Moet je alleen wel eerst een winkel vinden die open is op zondag en dan naar het stadion rennen :wink:

Tip: misschien voortaan eerst even de officiele heerenveen site bekijken ...
pranjic
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 09-09-2006 21:21

Bericht door pranjic »

bussen nog niet vol dus dan haal ik morgen ook nog effe snel kaart voor de radio word ik ook gek
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Heerenveen mist Bosvelt door griep

SC Heerenveen moet Paul Bosvelt missen in het uitduel bij Heracles Almelo (zondag, red.). De routinier zit met griep thuis en zal waarschijnlijk worden vervangen door Michael Bradley.
Coach Gert Jan Verbeek heeft naast Bradley ook nog Abdelkarim Kissi en André Hanssen achter de hand. Heerenveen lijkt in Almelo gewoon te kunnen beschikken over Gianni Zuiverloon, die een liesblessure opliep in een oefenduel met Jong Oranje
Van mij mag Bradley inderdaad ook weleens spelen. Hij vliegt er altijd lekker vel op wat we tegen Heracles wel kunnen gebruiken.
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Morgen weer naar Almelo. Verleden jaar een knullig gelijkspel 1-1.
Toen waren we de hele wedstrijd sterker, maar wist Tanghe 10 minuten voor tijd de gelijkmaker te produceren. In de slotminuut nog een geweldige redding van Brian van Loo op een vrije trap van Norregaard.

Ik verwacht morgen een moeizaam duel. Heracles heeft niks te verliezen.
Wordt weer een beetje de outsider. Kan van elke ploeg winnen, maar ook verliezen.
Ik heb begrepen dat ze van Heracles kant morgen een fantastische sfeeractie hebben.
We zullen zien, en hopen dat we 3 punten meenemen naar Friesland. Kunnen we goed gebruiken om in het spoor van FC Twente te blijven.
Ken-nie Steppe, wel keepen
pranjic
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 09-09-2006 21:21

Bericht door pranjic »

net nog effe kaarten gehaald voor de bus nog niet vol dus schroom niet en haal nog effe we moeten ons cluppie naar overwinning schreeuwen oant moarn
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Is er dit keer ook weer gratis broodjes en koffie voor de wedstrijd in het uitvak? :mrgreen: Op zich wel relaxte service van Heracles-kant, alleen hopen dat dit keer de koffie ook nog warm is als we aan komen zetten... :wink:

Enschede is dit jaar vertegenwoord met 6 man. 8) En we gaan niet voor minder dan 3 punten weer weg uit het Polman Stadion! ;)

Hopelijk wordt het een leukere wedstrijd om te zien dan vorig jaar. Toen speelde Heerenveen matig, kwam wel met 1-0 voor, maar vertrok alsnog niet geheel onterecht met een gelijkspel weer uit Almelo.
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Wij reizen morgen met de auto naar almelo,
maar kan iemand mij vertellen of er de mogelijkheid
is om de auto bij het uitvak te parkeren.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Wij reizen morgen met de auto naar almelo,
maar kan iemand mij vertellen of er de mogelijkheid
is om de auto bij het uitvak te parkeren.
Ik geloof dat dat mogelijk is. Wat ook goed te doen is, is de auto parkeren bij een nabijgelegen amateurveld. Daar zijn ook enkele parkeerplaatsen beschikbaar. Daarna moet je ongeveer 200 meter lopen naar het stadion.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Hoe gaat het morgen met het omwisselen van het ticket?
gebeurt dat gewoon bij heracles stadion??
of bij het ALS
of in de bus??
en ik hoorde dat je mag zitten waar je wilt in de bus???

Graag antwoord :upto:
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

en ik hoorde dat je mag zitten waar je wilt in de bus???
Daar is geen sprake van ! Indien er één bus rijdt zijn de voorste plaatsen gereserveerd voor de vaste crew van busje 2 (inclusief witte duiven) en zijn de achterste plaatsen (pakweg een plaats of10, inclusief de achterbank) gereserveerd voor het vaste tuig van busje 1. Verder is ookj de chauffeurs plaats al gereserveerd, evenals de plaatsen voor de mee reizende stewards.
Nieuwkomers, groupies en overigen nemen plaats tussen deze beide groepen in.
Als er 2 bussen rijden dan zijn in bus 1 dus de achterste 10 plaatsen gereserveerd voor het vaste tuig.
Nieuwkomers worden geacht deze regels te respecteren :mrgreen: :mrgreen:

Oh ja, de kaarten worden in de bus gechecked en omgewisseld.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

haha ke
maar op mijn kaartje staat dus rij 1 plaats 37
rij 1 is dus bus 1:P dat snap ik nog
maar ik begrijp dat ik dus op plaats 37 moet zitten
of is 37 achteraan?
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Lasse wat lullig voor je, je zit niet aan de raam kant in de bus...
De even nummers zijn aan het raam. Je zit waarschijnlijk naast 1920 aan het gangpad. Sterkte!
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Volgens mij zit je dan op het gang pad toch. Die rij heeft maar 1 stoel :upto:
NN gekkenhuis
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Arnoud schreef: Daar is geen sprake van ! Indien er één bus rijdt zijn de voorste plaatsen gereserveerd voor de vaste crew van busje 2 (inclusief witte duiven) en zijn de achterste plaatsen (pakweg een plaats of10, inclusief de achterbank) gereserveerd voor het vaste tuig van busje 1. Verder is ookj de chauffeurs plaats al gereserveerd, evenals de plaatsen voor de mee reizende stewards.
Nieuwkomers, groupies en overigen nemen plaats tussen deze beide groepen in.
Als er 2 bussen rijden dan zijn in bus 1 dus de achterste 10 plaatsen gereserveerd voor het vaste tuig.
Nieuwkomers worden geacht deze regels te respecteren :mrgreen: :mrgreen:

Oh ja, de kaarten worden in de bus gechecked en omgewisseld.
Ze hebben vaste plaatsen.......... :roll: :lol: Vastgeroest zooitje. :lol:
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

Deze wedstrijd moeten we toch echt gewoon winnen,met deze selectie kunnen we bij deze eerste 5 eindigen!(het zal leuk zijn als we dat in het veld ook eens zouden uitstralen :P ).

We spelen natuurlijk vandaag op kunstgras,ben benieuwd in hoeverre dat nog een nadeel gaat zijn.

Maar als ik dit topic doorlees schrik ik toch een beetje van de reacties als:'Ach, een puntje zou mooi zijn'. Want onze selectie is natuurlijk vele malen sterker dan Heracles en als wij ook volgend jaar de Uefa-Cup willen bereiken,zou je toch echt dit soort wedstrijden moeten winnen :wink:

Come on Superfriezen! 8)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Wij nemen veel te makkelijk aan dat onze selectie ( liefst ) vele malen zo sterk is als die van Heracles ( en een aantal andere clubs ). Zo groot zijn de verschillen helemaal niet.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Massale vechtpartijen in AlmeloOp en rond een aantal Almelose voetbalvelden zijn zaterdagmiddag tientallen personen met elkaar op de vuist gegaan. De politie kon met de grootst mogelijke moeite de vechtende partijen scheiden en tot rust krijgen. De politie Twente heeft dit zaterdag meegedeeld.

De politie kreeg eerst een melding dat een groep van ongeveer veertig personen een kantine was binnengedrongen van een voetbalvereniging aan de Maardijk in Almelo. In de kantine waren vernielingen door de groep aangericht en was met flessen gegooid.

Bij de komst van de politie was de groep verdwenen en was een groot aantal leden, tussen de veertig en vijftig, van de voetbalclub op zoek naar de groep. De hele buurt werd door hen afgezocht en het lukte de politie niet hen tot bedaren te krijgen.

Op een gegeven moment renden ze het terrein op van een andere Almelose voetbalclub aan de Koedijk in Almelo. In een van de kleedkamers troffen zij een elftal van een vereniging uit Enschede en er werd direct op deze mensen ingeslagen door de Almeloërs. Met de nodige moeite konden de ter plaatse gekomen politiemensen de groepen scheiden.

De Enschedeërs werden naar hun auto's gebracht waarop zij konden vertrekken. Niemand wenste iets te verklaren of aangifte te doen van de mishandelingen. De leden van de Almelose club vertelden dat er onder deze groep enkele personen zouden zijn geweest die bij de vernielingen in hun kantine aan de Maardijk betrokken waren. De politie heeft nog geen aanhoudingen in deze zaak gedaan.

Om even over vieren werd een massale vechtpartij gemeld op een voetbalveld aan de Veenelandenweg in Almelo. Op dat moment vond daar een wedstrijd plaats tussen de A1 elftallen van de thuisclub PH en Tubantia uit Hengelo. In de 34e minuut van de tweede helft scoorde PH 3-2 en ontstond om nog onduidelijke reden een massale vechtpartij op het veld. Diverse mensen, spelers, begeleiders en publiek, van beide partijen gingen met elkaar op de vuist en over en weer vielen klappen. De scheidsrechter had de wedstrijd toen al gestaakt en het veld verlaten.

Toen de politie kwam was de rust weergekeerd. In een gesprek met beide partijen en de scheidsrechter werd afgesproken dat een een ander in eerste instantie ter beoordeling bij de KNVB wordt neergelegd. Ook in deze zaak heeft de politie nog geen aanhoudingen verricht en is nog geen aangifte gedaan.
Weet zo snel ook niet in welk topic dit past, maar aangezien vandaag Almelo het onderwerp is.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ach, zolang ze het onder elkaar houden dan vindt ik het best .... er zijn vandaag trouwens een paar extra heerenveen supporters mee naar de wedstrijd bijna het voltallige personeel van Sc Heerenveen zal de wedstrijd ook bezoeken onder het mom van een bedrijfsuitje. Ik weet alleen niet of ze in het uitvak plaats zullen nemen.
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

oldtimer schreef:Wij nemen veel te makkelijk aan dat onze selectie ( liefst ) vele malen zo sterk is als die van Heracles ( en een aantal andere clubs ). Zo groot zijn de verschillen helemaal niet.
Wel eens de selectie van Heracles gezien? Die hebben een paar goeie spelers(vooral huurlingen) als Schilder,Biseswar en Boakye..vooruit,Everton kan er ook mee door :P

Maar als je gewoon realistisch naar beide selecties kijkt,kom je er niet onderuit dat die Heerenveen een stuk sterker is.Dat neemt niet weg dat we het lastig zullen krijgen vandaag in Almelo want Heracles versla je niet makkelijk!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

De chat is ook weer open: http://www.abelenstra.com/chat.HTM
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Satyricon schreef:Ik kan wel janken, wat een treurige middag in Almelo zeg. Wereldrecord penalty veroorzaken ligt ook nog binnen handbereik.
Dit is inderdaad niet te geloven. Het kan toch niet dat we gemiddeld 1 wedstrijd 1 penalty tegenkrijgen :evil: Vandenbusche is ook niet een echte penaltykiller, hij heeft nog maar 1 keer een penalty gepakt en toen wees Dingsdag hem ook nog de hoek. Keertje trainen op de penaltys lijkt me geen verkeerd idee.

Deze wedstrijd tegen heracles bewijst maar weer dat de hoge verwachtingen die we vooraf aan het seizoen hadden nergens op zijn gebaseerd.
Pride of the north
Bankzitter
Berichten: 187
Lid geworden op: 19-04-2004 21:27

Bericht door Pride of the north »

Die verwachting was wel juist alleen wel met AANVALLEND VOETBAL en niet met dit spel. Gert Jan moet snel aanvallender gaan spelen, want anders wordt dit wel een heel triest seizoen.
I love SCH -4-ever
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Het lijkt me duidelijk dat Verbeek van deze kwalitatief toch aardige voetballers geen goed elftal kan maken. Aanvallend is het helemaal niks.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Nou, volgens Omrop Fryslan was het allemaal niet best. De laatste keer dat we gescoord hebben ligt intussen wel weer heel ver achter ons, geeft toch te denken. En wat nu? De heren mogen wel heel snel zorgen voor een ommekeer, anders ziet het er met het programma van de komende weken donker uit.
Tja....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En weer niet gescoord. Op naar de 10 wedstrijden zonder goal! :evil: Onder Verbeek kan dat best, hij richt zich toch alleen maar op verdedigen (waar is ADRIAANSE!!!!!!).
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

We zijn nu inmiddels al 463 minuten doelpuntloos. Met zo'n selectie mag dat nooit gebeuren. Zo te horen op de radio was het weer helemaal niks vanmiddag. Zelfs Verbeeks geliefde pompen of verzuipen leverde niks op. Ik zie de aankomende wedstrijden somber in. :(
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie