15-10-2006: Heracles Almelo-sc Heerenveen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Het is schandalig als je als trainer het niet voor mekaar kunt krijgen zoveel miljoenen [lees kwaliteit!] bij elkaar aan het voetballen te krijgen!
Voor mij was het allang duidelijk...Maar hier knapt iedere Heerenveen supporter op af, dit is on- Heerenveens voetbal, en geen respect hebbend voor je supporters!!
Sinds JAREN heb ik het niet zo dramatisch slecht gezien. Het is duidelijk dat de trainer nu toch wel zijn conclusies mag gaan trekken zo langzamerhand.
GjV heeft nog enigzins wat kunnen teren op de inbreng van Foppe destijds, maar dat raakt nu zo langzamerhand ook op...

Voorzitter wordt wakker en hang morgen aan de telefoon bij CO!!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Complottheorie?
Deze penal was anders meer dan terecht. Wat een domme overtreding! VDb was al onderweg naar de bal.

Ik ben geen fan van Verbeek, van mij mag hem wel duidelijk gemaakt worden dat fans wel wat meer verwachten dan dit. En het bestuur gaat het niet doen. Spandoeken, liederen? Anti-countervoetbal! Ach ik zal de club wel blijven steunen, maar de komende potten moet er echt wat veranderen (tegen Groningen zal dat wel gaan, maar de andere potten?)...
yavva
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-10-2006 23:17

Bericht door yavva »

't Is gewoon tijd dat Verbeek vervangen wordt. Het spel van Heerenveen is gewoon onacceptabel, ik heb er echt de balen van! Zooo'n budget, volgens mij zelfs groter dan die van AZ, maar Heerenveen kan zich nog niet eens meten met Heracles. Droevig gewoon. Er worden veel te veel wedstrijden verloren op "te weinig beleving" of andere slappe smoezen die Verbeek heeft. Volgens mij zit er meer dan genoeg kwaliteit in deze ploeg maar kan de trainer het niet aan. Met zo'n selectie moet je meedoen met de top 5 (top 3 zelfs?), we mogen nu al blij zijn als we een keer winnen. Ik houd mijn hart vast als we tegen Groningen moeten... nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen. Volgens mij moet de doelstelling van Heerenveen altijd zijn minimaal boven Groningen te eindigen....

Sorry mensen, mijn eerste post gelijk negatief. Maar ja, heb gewoon enorm de balen van het niveau van Heerenveen de afgelopen maanden. Of vanaf winterstop vorig seizoen zeg maar.... :cry:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Mensen, op zich is het logisch dat de discussie rond Verbeek rond deze wedstrijd weer oplaait. Maar laten we dat dan vooral in het Verbeek-topic doen. Dan blijft het wat centraal.

Dank!
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

En weer geen bezieling,strijd en/of redelijk voetbal. Weer afwachten en hopen op een counter. Toon gvd eens dat je beter bent dan een tegenstander en klap er op, laffe voetballers......

Heb werkelijk geen enkele speler gezien die zijn niveau haalt met als dieptepunten Alves, Nilson en Hansson. Alleen maar lange halen naar voren op Friend die wel een bal kan aannemen maar niet kan afmaken. Wat een afbraakvoetbal...........

De enige die wel strijdend op het veld stond was Yildirim, dat zijn voorzetten vervolgens niet al te best waren is nog tot daaraantoe maar hij had wel beleving en strijd

Ik vraag me steeds meer af wat de lol is om met Heerenveen naar een uitwedstrijd te gaan. Had ik mijn verjaardag maar gewoon op zondag gevierd........... :urgs:
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

dat scheerenveen slecht aan spelen zie we allemaal helaas nu
of het penalty mag iedereen ook zijn mening over geven...
maar waar ik me echt kwaad over kan maken is de beleving als we een penalty tegen krijgen..ik weet ok wel dat een scheidsrechter nooit terug draait(oh ..ik zit verkeerd..is geen penalty)ik zie de spelers makke schapen elkaar aan kijken en doen ninks verder...
als ik daar stond...vloog ik op die scheisrechter af...waar ben je g.v.d mee bezig..
ga een discussie aan die 2/3 minuten kan duren...haal de penaltynemer uit zijn concentratie ofzo..(sorry hoor voor dit gelul misschien maar ik zit nog te balen)
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
Giusto
Nieuw talent
Berichten: 113
Lid geworden op: 31-05-2005 17:47
Locatie: Granada

Bericht door Giusto »

Dan heb jij wat anders gezien dan ik, er was wel degelijk protest en discussie..
Dat kan je wel 5 minuten vol gaan houden, maar lijkt me niet heel zinvol, als je weet dat de scheidsrechter van die mooie kaarten op zak heeft..
Bovendien denk ik dat veel spelers ook zoiets hadden van; gaaan we weer...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Arjen schreef:En weer geen bezieling,strijd en/of redelijk voetbal. Weer afwachten en hopen op een counter. Toon gvd eens dat je beter bent dan een tegenstander en klap er op, laffe voetballers......

Heb werkelijk geen enkele speler gezien die zijn niveau haalt met als dieptepunten Alves, Nilson en Hansson. Alleen maar lange halen naar voren op Friend die wel een bal kan aannemen maar niet kan afmaken. Wat een afbraakvoetbal...........

De enige die wel strijdend op het veld stond was Yildirim, dat zijn voorzetten vervolgens niet al te best waren is nog tot daaraantoe maar hij had wel beleving en strijd

Ik vraag me steeds meer af wat de lol is om met Heerenveen naar een uitwedstrijd te gaan. Had ik mijn verjaardag maar gewoon op zondag gevierd........... :urgs:
Zo vraag je je af of het nog leuk is Heerenveen fan te zijn. Het antwoord is ja :mrgreen: , maar als je keer op keer weer teleugesteld wordt, dan is de maat wel eens vol.Ik kan me voorstellen als je weer een zondag op pad bent en zoiets dramatisch krijgt voorgeschoteld, dat je het zat bent. En dat zouden wij supporters best eens mogen laten horen/zien.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Een keer een (volledig) leeg uitvak bij een uitwedstrijd, zou dat helpen als signaal? Het is een structureel probleem dat niet samenhangt met de spelersgroep want met totaal andere selecties hebben we dit fenomeen ook gehad.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Een keer een (volledig) leeg uitvak bij een uitwedstrijd, zou dat helpen als signaal? Het is een structureel probleem dat niet samenhangt met de spelersgroep want met totaal andere selecties hebben we dit fenomeen ook gehad.
Ik denk niet dat dat veel impact heeft. Een compleet leeg NN-vak in een thuiswedstrijd, dat heeft meer impact. Persoonlijk ben ik daar geen voorstander van, liever een stille actie in de trend van vorig seizoen.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Uitvak leeg vinden ze toch niet erg, heb niet echt het gevoel dat ze bij de club pro-uitsupporter zijn. Stille actie heeft meer inpact denk ik, maar laten we nou gewoon de komende twee ''toppers'' afwachten.
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

sc heerenveen 4 ever schreef:Stille actie heeft meer inpact denk ik
Als je het voor de 2e keer doet is het geen verassing meer, niet orgineel en zal dus weinig inpact hebben.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Enig impact zal het wel hebben, maar sowieso lijkt me de komende drie thuiswedstrijden (Groningen, Ajax, Odense) geen goed moment daarvoor.. Dus laten we eerst maar even afwachten.
Plaats reactie