26-08-2006: sc Heerenveen-Willem II (5-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Ziet er geweldig mooi uit. En wat een werk moet dat van tevoren wel niet zijn geweest.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Leuke overwinnig voor ons, en wat word die Tomas Prager goed zeg is een heerlijke voetballer om naar te kijken.
Belachijk van de mensen om Ugur Yildirim uit te fluiten, moet je eens opletten als hij de winnende tegen ajax of feyenoord uit een vrije trap erin knalt, dan staan alle fluiters weer te juichen als een boer met kiespijn
Ook Leuk voor onze vrienden uit groningen dat Ron Jans zichtbaar zat te genieten voor de cameras van TALPA. dat Zal de groningse aanhang goed doen!!!!

Klasse nieuw noord met je sfeeractie en wat was er een leuke sfeer zowel bij NN als bij de feanfans op zuid.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door camataru op 27-08-2006 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

El Hamdaoui.....wat een geweldige voetballer....genieten!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Crash schreef:El Hamdaoui.....wat een geweldige voetballer....genieten!
vind je, ik heb alleen gezien dat hij als een dwaas over het veld rent. En overal staat waar juist niet zijn positie is, hij staat constant zijn medespelers in de weg.
Hij vooral zichzelf erg heel goed vind.
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Dieder schreef:Heerenveen is gewoon nu goed bezig. Tegen Excelsior, NEC en Utrecht zijn ook kansen, als we die allemaal winnen... Die Alves lijkt me echt een aanwinst. Op Radio 1 zeiden ze dat het duo Hansson/Dingsdag heel goed is, Hansson houden dus!
Als we zo blijven draaien, en we maken een supperseizoen door. Dan kan ik me bijna niet voorstellen dat Hansson weggaat. Maar oké, dat is allemaal nog koffiedik kijken natuurlijk, het seizoen is nog lang.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Belachijk van de mensen om Ugur Yildirim uit te fluiten, moet je eens opletten als hij de winnende tegen ajax of feyenoord uit een vrije trap erin knalt, dan staan alle fluiters weer te juichen als een boer met kiespijn
Zal wel mee vallen, heb me in Den Haag ook kunnen inhouden.

Ik vind dat we best een signaal mogen geven dat we zulk gedrag niet pikken, bovendien heeft hij aangegeven dat 't hem toch niks interesseert.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Geweldige sfeeractie, zowel van noord als van zuid. Hulde voor al die mensen die al die gekleurde a'4tjes hebben neergelegd.

Over de wedstrijd, leuke eerste helft en een iets mindere tweede helft maar dat heeft natuurlijk met het scoreverloop te maken, na 5-0 hoef je natuurlijk niet meer en dat sluipt er toch automatisch in bij spelers.

Wat me bij 5-0 opviel was het "paniek" voetbal van Drost, alle tijd hebbende en dan toch nog een aantal ballen onnodig over de zijlijn trappen, onvoorstelbaar. De enige speler die van mij een onvoldoende krijgt alleen al om bovenstaand feit.
Gebruikersavatar
Shota
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 07-08-2006 15:09
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door Shota »

camataru schreef: vind je, ik heb alleen gezien dat hij als een dwaas over het veld rent. En overal staat waar juist niet zijn positie is, hij staat constant zijn medespelers in de weg.
Hij vooral zichzelf erg heel goed vind.
Ik vond die El Hamdaoui ook een hele goeie voetballer, veel dreiging naar de goal toe
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ehh prachtige actie van NN?? Ik weet niet waar jij zit maar ik geloof dat de actie niet alleen door NN werd gevoerd of wil je de andere kant niet zien.
Kom op hansrob, niet van die lange tenen. Er zijn hier zat mensen die feanfan ook de nodige credits geven. Ik bij deze ook. Hulde!

Het is (meer dan) een paar uur zweten, schilderwerk, plakwerk e.d., maar het resultaat is super! :stan:

Ik vond het trouwens verrassend dat het op Noord ook zo goed uit de verf kwam, want juist wij kregen ontzettend veel nieuwe supporters voor de kiezen. Maar ik heb niks anders dan enthousiaste reacties.
En op Noord zag ik het effect al tijdens de wedstrijd, toen we het doek naar beneden begeleidden. Top!

Oh ja, naar wat ik begrepen heb kregen we van Oost en West een groot applaus voor de actie! Hoera! :mrgreen:

Over de wedstrijd: lekker, leuk en behoorlijk genoten. Weinig stem meer over. Jammer dat nog niet iedereen in NN op de hoogte is van de nieuwe songs, maar we zetten gewoon door. Het repertoire wordt steeds groter en dat is prima.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Nielshh schreef:Het is (meer dan) een paar uur zweten, schilderwerk, plakwerk e.d., maar het resultaat is super! :stan:
En dan is het toch jammer dat er weer mensen zijn die die dingen dan ook nog meenemen. Heb nog twee mensen verzocht om die dingen terug te leggen omdat het niet de bedoeling was dat ze ze meenamen. Verder natuurlijk een schitterende actie, heb mijn ogen uitstaan kijken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Op Noord hebben vele mensen ze keurig laten liggen. Dat weet ik uit ervaring... Pfff, heb je ze opgeplakt, moet je ze ook nog weer verzamelen! :mrgreen:
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Sodemieters wat een avond! Heerlijke sfeeractie. Hulde ook voor Zuid.

Jammer dat Verbeek in de tweede helft niet een fitte en gretige Tarva inbrengt. De wedstrijd ging nu toch een beetje als een nachtkaars. Je moet toch wat te zeiken hebben hè :mrgreen:

Een aantal keer wordt aangegeven (door thuisblijvers) dat er weinig lawaai was in het stadion.
Ik geef toe dat de sfeer wel beter is geweest in het vak. Al zou het score verloop ook van invloed zijn geweest. Na 20 minuten was er natuurlijk al geen spanning meer. De buit was al binnen waardoor net dat fanatieke ff ontbreekt in de songs.
Ander punt is natuurlijk dat we (NN) vorig jaar met onze stembanden ongeveer 5 meter van de microfoons stonden. In de nieuwe situatie is dat dus even wat groter.....
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Is niks gebeurd op de terugweg! Alles was gewoon onder controle.
Dat iemand een shirt ruilt is niet erg, ook is het niet erg wie dat doet. Als je zo ruim achter staat is dat zelfs een best goede ludieke aktie.

Het was alleen in dit geval de verkeerde persoon en het verkeerde moment! Deze man had namelijk eerst provorcerend gedrag naar het uitvak wat nergens op sloeg. (Hij doet hij overgens elke wedstrijd staat op de kingside.) Na dat gedrag ontstond er een woordewisseling met hem en wat supporters.... die zijn gedrag terrecht niet accepteerde.

Er kwam natuurlijk meer reactie op zeker na het kussen van het SC Heerenveenshirt.... tongue6

De schade is dus gebleven bij.....

2 kapotte klokken bij de McDonald's

en een wc die in de brand is gezet...... (Applaus voor de stoere mannen.....Biertje?
bron: http://www.tilbo.com
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Wat een heerlijke eerste helft .... eerst de Tifo actie die geweldig lukte, het volkslied dat volgens mij bijna nooit zo luid is gezongen en de snelle eerste goal. Vooral de eerste twee doen de tegenstander volgens mij vermoeden dat het een zware avond gaat worden.

Ik vond het verdedigend erg goed staan, Dingsdag en Hansson geven elkaar altijd goed rugdekking en de laatste man staat nooit vast zonder aanspeelpunt, in mindere mate staan Drost en Zuiverloon ook vaak vrij om een bal te krijgen.

Pranjic, Prager en Bosvelt zijn alle drie agressieve jagende spelers waardoor de tegenstander op het middenveld geen moment de kans krijgt om de bal rustig te circuleren, al weet ik niet of ze dat ook kunnen volhouden wanneer een tegenstander 4-4-2 speelt.

De aanval kan uit het niets scoren met twee watervlugge spitsen en een sterk aanspeelpunt. Vooral Alves en Nisson zullen veel trainers kopzorgen bezorgen wanneer Verbeek uit weer een kiest voor een countersysteem.

Prachtig avondje, jammer voor de Willem II supporters die gelukkig in het stadion heel rustig zijn gebleven naar de Heerenveen supporters die daar 10 meter vanaf zaten ... weer een raar spinsel uit het brein van de club. Ik zou daar in ieder geval niet graag zitten wanneer Heerenveen een ploeg met 5-0 oprolt.

[offtopic]

Code: Selecteer alles

Wolter Forever
Johan, mooi doekje voor je pa, gecondoleert nog.
[/offtopic]
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

vlqrt schreef:Pranjic, Prager en Bosvelt zijn alle drie agressieve jagende spelers waardoor de tegenstander op het middenveld geen moment de kans krijgt om de bal rustig te circuleren, al weet ik niet of ze dat ook kunnen volhouden wanneer een tegenstander 4-4-2 speelt.

De aanval kan uit het niets scoren met twee watervlugge spitsen en een sterk aanspeelpunt. Vooral Alves en Nisson zullen veel trainers kopzorgen bezorgen wanneer Verbeek uit weer een kiest voor een countersysteem.
Komt nog bij de Pranjic, Nilsson en Alves constant van positie wisselen. Die mannen staan nog geen 5 minuten op een plaats en dan staan ze alweer ergens anders. Daar word je gek van als verdedigers zijnde.

Trouwens, Verbeek had ons beloofd dat Alves niet mee zou verdedigen. Maar ik heb hem wel degelijk behoorlijk mee zien werken achterin.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Leuke wedstrijd en de akoestik is stukken beter, toen ik op het bordes stond bij de hoofdtribune kwam er enorm veel lawaai vanaf Noord keihard, en de sfeeractie was machtig om te zien,maandag op Friesland nog even nagenieten.

leuke nieuwe liedjes, alleen de tekst kon nog ik niet helemaal volgen, maar het seizoen is nog lang.
Laatst gewijzigd door SuperFries op 28-08-2006 05:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Zo'n lekkere seizoensopening (hulde voor de TIFO) hebben we allang niet meer meegemaakt....

Eerste helft natuurlijk superieur aan een onthutsend zwak WIllem II, vooral in defensief opzicht. We lijken er goed op te staan, het is natuurlijk afwachten hoe het tegen goede tegenstanders gaat. Tweede helft rustig uitgespeeld, aanvallers waren op een gegeven moment ook moe (Nilsson, Alves).

Wat me opviel was dat Heerenveen uitgekiend speelde. Ze lieten Willem II af en toe komen, wachtten op het foutje en straften dat met een scherpe steekbal een paar keer af. Dit lijkt me een schitterende tactiek (Snelheid Alves, Pranjic, Nilsson), die vooral bruikbaar is tegen de top-4.

Kan wel eens een mooi seizoen worden.....
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Van Tilbo.com:
Willem II bakte er vandaag in het Abe Leenstra helemaal niks van.
Leenstra? Dat staat toch in Alkmaar?
Laatst gewijzigd door Beetle op 27-08-2006 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Tilo.com is in dat geval even storend als Leenstra........
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Flying Tilster schreef: Dat was volkomen terecht. De manier waarop hij zich de laatste tijd heeft gepresenteerd schreeuwt om een schop onder zijn hol.
Je kon het ook gelijk zien, want het niveau zakte aardig naar beneden toe. Gauw nog verkopen voor 31 augustus...
Er staat een boel onzin op het forum maar deze is wat mij betreft de meest onzinnige, "Yildrim komt erin en het niveau zakt aardig naar beneden...", wat een kul. Wilde jij hier ook nog een duit in het zakje doen of meen je dit nog serieus ook? Dat zou toch wel een groot gebrek aan voetbalinzicht zijn.....

Laten we nu toch es gewoon kappen met al die flauwekul en geef deze jongen weer een kans, je kan niet bezig blijven. Hoe zou iedereen hier zichzelf gaan voelen als er zoveel mensen over je heen walsen, mooi kut kan ik je vertellen, dat komt het voetbal niet ten goede maar ook zeker mentaal krijgt hij momenteel knal op knal.

Wat mij betreft zand erover en weer positief naar de future...
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Squerrel schreef: Er staat een boel onzin op het forum maar deze is wat mij betreft de meest onzinnige, "Yildrim komt erin en het niveau zakt aardig naar beneden...", wat een kul. Wilde jij hier ook nog een duit in het zakje doen of meen je dit nog serieus ook? Dat zou toch wel een groot gebrek aan voetbalinzicht zijn.....

Laten we nu toch es gewoon kappen met al die flauwekul en geef deze jongen weer een kans, je kan niet bezig blijven. Hoe zou iedereen hier zichzelf gaan voelen als er zoveel mensen over je heen walsen, mooi kut kan ik je vertellen, dat komt het voetbal niet ten goede maar ook zeker mentaal krijgt hij momenteel knal op knal.

Wat mij betreft zand erover en weer positief naar de future...
Hier ben ik vollegig mee eens squerrel.Laten we op houden met dat gezeik over yildirim.
Hij heeft het in ieder geval kunnen opbrengen om het publiek te bedanken.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Squerrel, niet met je eens. Die jongen heeft genoeg kansen gehad. Ik vind het logisch dat (een deel van) het publiek zijn gedrag niet meer accepteert. De mensen bij Heerenveen fluiten niet vaak eigen spelers uit, maar als het wel gebeurt is er ook een goede reden voor. Ik ben ook tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar door zijn gedrag beschouw ik Ugur niet meer als eigen speler! Strik erom! Als alle wissels zo deden dan zou het een gezellige boel worden. De kans is nu eenmaal aanwezig dat je wissel bent als je bij Heerenveen speelt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar probeer dan op een positieve manier om je terug te knokken in de basis en ga niet direct schreeuwen om een andere club!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik ben ook tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar door zijn gedrag beschouw ik Ugur niet meer als eigen speler!
Wen er maar aan. Hij draagt het shirt van Heerenveen en als er niet heel snel iets gebeurt, blijft hij dat nog minstens een half jaar doen. Als hij tegen Vitoria Setubal een beslissend doelpunt maakt, beschouw je Heerenveen dan ook als niet geplaatst voor de volgende ronde?
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Tsja, als hij de beslissende maakt dan zijn we geplaatst voor de volgende ronde. Beetje lastig om dan te beschouwen dat ze niet door zijn :) De vergelijking die jij maakt slaat beetje als een tang op een varkentje, al snap ik wel wat jij bedoeld. Natuurlijk ben ik blij wanneer hij voor SCH scoort. Maar dan puur omdat ik supporter ben van Heerenveen......
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

HV ON TOUR schreef: Natuurlijk ben ik blij wanneer hij voor SCH scoort. Maar dan puur omdat ik supporter ben van Heerenveen......
Ik vind dat je als heerenveen supporter geen eigen spelers uit fluit.Je help hem er niet mee.Spelers moet je steunen.In goede maar ook in slechte tijden.Met steun kan je een speler weer op de been krijgen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Natuurlijk ben ik blij wanneer hij voor SCH scoort. Maar dan puur omdat ik supporter ben van Heerenveen......
Laten we er eens van uitgaan dat de kans dat hij goed (of redelijk of niet heel beroerd, om de lat niet te hoog te leggen) speelt en/of scoort groter is wanneer hij in het veld steun krijgt van supporters dan wanneer hij wordt uitgefloten. Dan zou je puur omdat je supporter van Heerenveen bent dat uitfluiten niet meer moeten doen.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Nielshh schreef: Kom op hansrob, niet van die lange tenen. Er zijn hier zat mensen die feanfan ook de nodige credits geven. Ik bij deze ook. Hulde!
Nielshh,natuurlijk is de hulde aan NN ook terecht maar dat is even niet waar het nu omgaat.

Als het om mij zou gaan dan kon ik het allemaal goed hebben en zou ik dus ook niet hebben gereageerd. Het gaat echter niet om mij, het gaat mij om die ruim 20 mensen die die zich voor deze actie hebben ingespannen (onder wie die gene die er voor heeft gezorgd dat het materiaal voor BEIDE zijden gratis werd geleverd) en die door een dereglijke reactie naar mijn mening te kort gedaan worden, iets dat zij zeker niet verdienen. Vandaar mijn reactie

En natuurlijk is de hulde aan NN ook terecht
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Is goed Giny 8)

Zag er prima uit dacht ik, ook de medewerking viel mij niet tegen. Dat is wel eens anders geweest.
Plaats reactie