08-08-2006: sc Heerenveen-Middlesbrough (4-0, oefen)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

08-08-2006: sc Heerenveen-Middlesbrough (4-0, oefen)

Bericht door schfries1989 »

de laatste wedstrijd voor aanvang van de competitie, mijn vraag is als volgt: is er al wat bekend over de kaartverkoop. Aangezien de kaartverkoop meestal 3 weken van tevoren start en we morgen 3 weken voor de wedstrijd zijn.
Superfriezen!!!!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Ik heb gehoord van mensen binnen de club dat ze echt een masale run op de deze kaarten verwachten, ik zal maar met een slaapzak voor de deur gaan liggen bij een ticketbox verkooppunt :upto:
Een onderschrift: wat is dat?
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Kunnen we de nieuwe liedjes even inbrengen !
ga er denk ik wel heen,Verwacht niet dat het echt duur wordt.
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

sch4-live schreef:Verwacht niet dat het echt duur wordt.
Als ze tegen Telstar al 10 euro vragen houd ik m'n hart vast :heart:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Als ik me niet vergis was die wedstrijd door Telstar georganiseerd.
Jos in de basis
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

waarschijnlijk hebben seizoenkaarthouders gratis toegang! en is iedereen vakgebonden, maar niet plaatsgebonden. Dit was nameljk ook het geval tegen o.a Chelsea, en Real Zaragoza...
nu nog afwachten waneer de verkoop begint
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

schfries1989 schreef:waarschijnlijk hebben seizoenkaarthouders gratis toegang! en is iedereen vakgebonden, maar niet plaatsgebonden. Dit was nameljk ook het geval tegen o.a Chelsea, en Real Zaragoza...
nu nog afwachten waneer de verkoop begint
Ooh gelukkig, maar als het niet anders is, dan maar even een kaartje kopen :D

Zouden ze deze zomer ook niet tegen Man. City spelen? want er stond mij iets van bij dat dit in de clausule stond van de transfer van Samaras..
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

We spelen in de komende 3 jaar een keer tegen Man City, niet per se dit jaar
No retreat, No surrender!
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Ik heb even een mailtje naar de club gestuurd met de vraag hoet het nu zit met de kaarten verkoop, nu maar hopen dat ze terug mailen.....
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

sf-NN schreef:Ik heb even een mailtje naar de club gestuurd met de vraag hoet het nu zit met de kaarten verkoop, nu maar hopen dat ze terug mailen.....
club mailt niet zo snel terug, maar ik heb nagevraagd bij de ticketbox. Naar alle waarschijnlijkheid aankomende zaterdag 9:00 :wink: ze konden dit niet met 100 procent zekerheid zeggen omda ze het nieuwe formulier pas vrijdag krijgen. Dus mocht er vrijdag nog niks op internet ofzo staan ga ik er weer langs
Superfriezen!!!!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Die wedstrijd tegen Telstar was niet door Heerenveen georganiseerd, op het kaartje staat ook de url van de website van Telstar, dus die prijs heeft SCH niet bepaald.
markdark
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 08-07-2004 11:30
Locatie: Nieuwebrug

Bericht door markdark »

Kaartverkoop Heerenveen- Middlesbrough
19 juli 2006
Dinsdag 8 augustus vindt in het Abe Lenstra Stadion het duel plaats tussen Middlesbrough FC en sc Heerenveen. De kaartverkoop voor die wedstrijd die om 19.30 uur begint, start zaterdag 22 juli bij de Ticketbox verkooppunten.

Er geldt voor deze wedstrijd geen clubkaartverplichting. Ook is het aantal kaarten dat u wilt kopen niet aan een maximum gebonden. Uiteraard geldt wel: zolang de voorraad strekt!
Seizoenkaarthouders hebben op vertoon van hun nieuwe pas gratis toegang! De kaarten (ook die seizoenkaarthouders) zijn voor deze wedstrijd niet plaatsgebonden.

Aan het stadion zijn op de wedstrijddag vanaf 18.00 uur bij de kassa kaarten verkrijgbaar, mits nog voorradig.

Prijzen:
Alle tribunes € 12,-
Jeugd t/m 14 jaar € 6,-

De directie behoudt zich het recht voor de verkoop tussentijds te wijzigen.

Bron: http://www.sc-heerenveen.nl
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

markdark schreef:Seizoenkaarthouders hebben op vertoon van hun nieuwe pas gratis toegang! De kaarten (ook die seizoenkaarthouders) zijn voor deze wedstrijd niet plaatsgebonden.
Ik zal wel dom wezen, maar hoe bedoelen ze dit? Moeten we dan nog met onze nieuwe pas toch een kaartje halen? Of gewoon vrolijk doorlopen bij de ingang van het ALS?

En als niets plaatsgebonden is zal het lekker druk worden op de noordzijde dacht ik zo...
Ik heb geen onderschrift nodig...
markdark
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 08-07-2004 11:30
Locatie: Nieuwebrug

Bericht door markdark »

SpongeBob schreef: Ik zal wel dom wezen, maar hoe bedoelen ze dit? Moeten we dan nog met onze nieuwe pas toch een kaartje halen? Of gewoon vrolijk doorlopen bij de ingang van het ALS?

En als niets plaatsgebonden is zal het lekker druk worden op de noordzijde dacht ik zo...
Ik zal ook wel dom wezen maar ik dacht dat ook, dus gelijk gebelt met SCH en die vertelden me het volgende:

Volgende week komen de nieuwe seizoenskaarten binnen en daarmee kun je gewoon naar de oefenwedstrijd. Je hoeft dus niet op vertoon van je nieuwe seizoenkaart een kaartje te halen. Je kan dus zo het ALS naar binnen wandelen.

Het zal inderdaad wel druk worden op de noord tribune, dus dat betekent dat iedere NN lekker vroeg naar het stadion moet gaan :-)
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Dat wordt dus een gruwlijke chaos weer als ze het zo regelen, ik neem aan als ik voor NN een kaart heb dat ik daar dan ook ga staan. Maar goed sfeer toeristen genoeg natuurlijk. wha 8)
NN gekkenhuis
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Gaat reuze meevallen. Het zal op de lange zijdes veel drukker worden. Verder zijn veel mensen op vakantie.
markdark
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 08-07-2004 11:30
Locatie: Nieuwebrug

Bericht door markdark »

Jeroen schreef:Gaat reuze meevallen. Het zal op de lange zijdes veel drukker worden. Verder zijn veel mensen op vakantie.
Mooi hoop dat je gelijk hebt :) Iedereen op de lange zijdes, dan is het 'rustig' op noord en kan ik normaal bier halen ;)
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Goeie actie van heerenveen alleen hoop ik voor hun en voor ons dat het niet een chaos wordt !
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Toch een klein risico. Hoeveel kaarten zouden ze willen verkopen? Als er 20.000 seizoenkaarthouders komen en bijv 10.000 kaarten worden verkocht??

(zal wel niet zo gaan, maar toch gratis is aantrekkelijk voor ons als seizoenkaarthouders) :wink:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

beter was geweest dat de verkoop net als met de heeren van het veen via ticketbox was geregeld

kosten waren € 0,50 per kaartje, maar dan heb je ook geen discussie straks

aan de andere kant is het zo dat er natuurlijk nog veel mensen op vakantie zijn en we kunnen 26000 mensen bergen
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Onedayflyer schreef:Toch een klein risico. Hoeveel kaarten zouden ze willen verkopen? Als er 20.000 seizoenkaarthouders komen en bijv 10.000 kaarten worden verkocht??

(zal wel niet zo gaan, maar toch gratis is aantrekkelijk voor ons als seizoenkaarthouders) :wink:
en de nieuwe seizoenskaart houders dus dan zit je ook rond de 26,000
markdark
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 08-07-2004 11:30
Locatie: Nieuwebrug

Bericht door markdark »

laten we er maar vanuit gaan dat heerenveen bij al die dingen heeft stilgestaan (of zeg ik nu weer iets doms?)

anders misschien een mail richting SCH hoe ze denken hiermee om te gaan zodat we weten wat ons te wachten staat.
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Niet nodig, dat is vast goed geregeld. Ze weten heus wel wat ze doen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

markdark schreef:Volgende week komen de nieuwe seizoenskaarten binnen en daarmee kun je gewoon naar de oefenwedstrijd. Je hoeft dus niet op vertoon van je nieuwe seizoenkaart een kaartje te halen. Je kan dus zo het ALS naar binnen wandelen.
Moet men dit jaar wel alle kaarten op tijd de deur uit doen, dat was vorig jaar ook een crime.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

waarom zou het een chaos worden?
alle losse kaartjes die er normaal zijn worden verkocht, alleen niiet plaatsgebonden wel vakgebonden. Alle seizoenkaarthouders hebben een vak en een plaats op hun kaart staan. voor hun geldt hetzelfde wel vakgebonden niet plaats. Dus seizoenkaarthouders hebben geen recht hun eigen plek te willen waneer deze door iemand anders bezet is, je bent immers alleen vakgebonden.
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Vorig jaar was het alleen beetje chaos met het versturen van de kaarten. Het bedrijf dat de kaarten moest maken had het heel erg druk en hierdoor kwamen de kaarten verlaat binnen bij de meeste mensen (wel op tijd voor comp) ik denk dat ze dat bedoelen. Als dat dit jaar weer zo is kan het zijn dat je niet met de seizoenskaart naar binnen kan omdat je die ngo niiet hebt
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Currahee schreef:Vorig jaar was het alleen beetje chaos met het versturen van de kaarten. Het bedrijf dat de kaarten moest maken had het heel erg druk en hierdoor kwamen de kaarten verlaat binnen bij de meeste mensen (wel op tijd voor comp) ik denk dat ze dat bedoelen. Als dat dit jaar weer zo is kan het zijn dat je niet met de seizoenskaart naar binnen kan omdat je die ngo niiet hebt

In het verleden dacht ik dat alle seizoenkaarthouders van het seizoen daarvoor gratis er in konden, is dit nu ook niet evt het geval?
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

geen idee ik denk dat we het gewoon rustig af moeten wachten van het hoe en wat. Is deze wedstrijd trouwens onder het mom van : de opening van het "nieuwe" stadion ?? of gewoon een lekkere oefenwedstrijd ?
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Currahee schreef:geen idee ik denk dat we het gewoon rustig af moeten wachten van het hoe en wat. Is deze wedstrijd trouwens onder het mom van : de opening van het "nieuwe" stadion ?? of gewoon een lekkere oefenwedstrijd ?

denk net als de vorige keren tegen o.a. Chelsea, dat er vlak voor de start van de competitie een ''grote'' buitenlandse club komt dit kon afgelopen jaren niet ivm verbouwing
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

sf-NN schreef:Niet nodig, dat is vast goed geregeld. Ze weten heus wel wat ze doen.
Een indiaan met humor!! :mrgreen:

Het zal inderdaad wel een klein beetje meevallen, maar goed, het blijft een risico dat je kaartenverkoopt en seizoenkaarthouders gratis toegang geeft.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Plaats reactie