19-08-2006: ADO Den Haag-sc Heerenveen (2-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Gekko schreef:Prager is een Oostenrijker en daaraan heeft Derksen een hekel. :lol: Ik vind het prima. Laat VI de spelers maar negeren of onderwaarderen dan houden wij ze langer vast.
Ja inderdaad :? Hoe hoger de speler is gewaardeert in de VI des te meer clubs komen op hem af... :?
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

In de kranten stond iets in de trend van: Slap en inspiratieloos begin van Heerenveen.

Dat vind ik zo raar he. Als je 2 keer een achterstand weet weg te werken en dan ook nog met 2-3 kan winnen, speel je niet slap en inspiratieloos. Dan ben je gewoon goed bezig. 2-3 winnen uit bij Den Haag is gewoon een goed resultaat. Als je verbeek dan nog na de wedstrijd hoort zeggen dat Hansson naar hem toe kwam en zeggen dat ze vol voor de overwinning gaan, dan zit het met de mentaliteit wel goed.
0-1 kan je stiekem meenemen, maar 2-3 is niks stiekem.

En over het juichen van Yildirim: Misschien was hij niet blij met de stand, en maande hij de spelers om toch voor de overwinning te gaan?

Als Heerenveen elke wedstrijd zo'n mentaliteit toont als tegen Ado dan komt het goed!!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Er is een verschil tussen mentaliteit en veerkracht. Als de mentaliteit goed is kom je niet twee keer achter achter. Ik was niet bij de wedstrijd, maar afgelopen seizoen was de mentaliteit zeker lang niet altijd goed. Veerkracht is een onderdeel van mentaliteit, in mijn ogen heb je dat bijna niet nodig als de mentaliteit van begin af aan goed is.
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Gerrits schreef:En over het juichen van Yildirim: Misschien was hij niet blij met de stand, en maande hij de spelers om toch voor de overwinning te gaan?
Je vergeet er bij te zeggen: en daarmee de meegereisde supporters toch nog een mooie avond te bezorgen...
Plaats reactie