22-04-2006: Roda JC-sc Heerenveen (0-0, play-offs)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

22-04-2006: Roda JC-sc Heerenveen (0-0, play-offs)

Bericht door kingvak13 »

Ik heb een beetje het idee, dat ik wat mis. :roll:

Naar mijn idee moeten we toch echt al komende zaterdag naar Kerkrade om tegen Roda JC voor de play-offs om een UEFA Cup ticket te spelen?! Maar nergens op de officele sc Heerenveen site is verkoopinformatie over de uitwedstrijd te vinden! :shock: :shock: En zelfs is er helaas hier op het forum nog niet eens een onderwerp over geopend! Dus lijkt het mij de hoogste tijd om hier een onderwerp te openen over de uitwedstrijd tegen Roda JC!

Ik zie net op teletekst wel de prijzen staan:
kaartverkoop begint op woensdag 19 april.
Aantal: max.1 kaart per (S)CC
Uitregistratie verplicht. Eigen vervoer a EUR 11,10
buscombi a EUR 17,60

En het is dus gelukkig geen verplichte buscombi! :D

Ik dacht dat alle wedstrijden een verplichte buscombi opgelegd hadden gekregen voor de play-offs. Dit als compromis voor de strenge eisen van de overheid om de play-offs toch doorgang te kunnen laten vinden. De overheid vond de toename van politie-inzet, door een verhoogd aantal risico-wedstrijden door de play-offs, niet acceptabel.

Maar blijkbaar niet... Nou ja, dat scheelt weer!

edit(19-4): inmiddels is de informatie over de kaartverkoop voor deze wedstrijd ook eindelijk te vinden op: www.sc-heerenveen.nl
sc Robin
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 28-01-2006 20:47
Locatie: gelderland

Bericht door sc Robin »

Zal lastig genoeg worden , ik denk dat stevens nog wel wat van zijn seizoen wil maken , en dan zou zaterdag een mooie dag voor hem zijn om een voorpsrong te nemen
kan je het zien?
zo beter?
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

morgen eerst maar 2 kaarten halen, en hopen dat mijn nieuwe clubkaart optijd binnen is.
Over de wedstrijd...

verwacht een heel erg gemotiveerd Roda En een Heerenveen dat wat goed te maken heeft. Denk wel dat Heerenveen over 2 wedstrijden gezien het net moet kunnen halen..
Superfriezen!!!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik ben benieuwd naar de belangstelling in Limburg voor deze wedstrijd. Enig zicht op, Papparazzi?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

En ik ben juist benieuwd naar de opkomst van onze eigen supporters. Wij gaan zeer waarschijnlijk toch heen, hoe verschrikkelijk de play offs ook zijn.
SCH
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Komt het ook op TV?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

HV ON TOUR schreef:Komt het ook op TV?
Nee! :mrgreen:

Morgen even kaartje halen. Zat eerst sterk te twijfelen of ik wel naar Kerkrade wou afreizen, maar kan het toch niet laten. Play-offs hebben voor -en nadelen, maar wat wil je nou liever? Je club steunen in het verre zuiden of bij je schoonmoeder op de thee? Volgens mij is die keus dan snel gemaakt. :wink:
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

even een vraag: ik heb mijn clubkaart maandag in de brievenbus van het stadion gedaan, omdat deze stuk was. Ik krijg dus een nieuwe maar weten mensen uit ervaring hoelang zoiets duurt?? dat ik deze voor zaterdag binnen heb??
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Bel eens met 0513-612100 en vraag naar de afdeling ticketing zou ik zeggen.....

(Voor het geval dat, dit is het tel.nummer van de club)
Heerenveen: superbia ex septentrio
pete
Bankzitter
Berichten: 203
Lid geworden op: 01-12-2005 19:45
Locatie: Oudkarspel (NH)

Bericht door pete »

Gearard schreef: Nee! :mrgreen:

Even naar 't Houtsje (tele 2)
makkys
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-09-2005 13:05

Bericht door makkys »

http://www.satfootball.com/

ik hoop dat je hier wat aan hebt hier staan meestal wel de wedstrijden die op tv komen.
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Heb toch kaartjes gehaald en zal afreizen naar het Zuiden.Ik denk dat de KNVB het play-off systeem er toch wel doordrukt de komende seizoenen, of er nou supporters op de tribune zitten of niet :urgs:

Wat dat betreft kun je (is mijn mening) toch maar beter achter je ploeg gaan staan en naar de wedstrijden gaan :roll:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

pete schreef:Even naar 't Houtsje (tele 2)
Lijkt mij ook wel weer gezellig, met alle thuis blijvers, die de mogenlijkheid hebben naar Heerenveen te komen, in een kroeg de wedstrijd kijken.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Strak plan Teppie. Als we er dan toch niet bij bent, kun je mooi de kroeg in.
SCH
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

net 2 kaarten gehaald, plaats 18 en 19 vrij weinig verkocht tot dusver dus....

Ook vor het thuisduel zijn nog niet zoveel verkocht, volgens de meneer van de TB
Superfriezen!!!!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ben de volgende dus. Plaats 20 kwam uit de ticketbox rollen.

Ondanks de play-offs wil ik toch graag heen. We gaan er een leuk busreisje van maken. :wink:
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik ga de wedstrijd met nog een aantal anderen in de kroeg kijken.
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

ik had ook wel graag naar Kerkrade willen gaan. Voor die EUR 11,10 vind ik dat zeer goed te doen (in combi met weekend-OV :mrgreen: ). Ware het niet dat er al een etentje gepland was omdat m'n pa met pensioen gaat...(en die gaat maar 1x in z'n leven met pensioen, als het goed is ;) ) Helaas, dus... Anders was ik zeker naar de wedstrijd gegaan om de ploeg te ondersteunen.

Je kunt voor of tegen de play-offs zijn en het misschien een groot nadeel vinden dat het je weer extra geld kost om die extra wedstrijden te bezoeken (dat die extra thuiswedstrijden dus niet bij je seizoenkaart inzitten). Maar ik zie de play-offs alleen maar als laatste kans om van dit teleurstellende seizoen toch nog wat te maken door alsnog europees voetbal te halen! En laten we wel wezen, dat zou een knappe prestatie zijn! Want tijdens dit seizoen zijn er weer een aantal belangrijke spelers weg gegaan, ook weer een aantal (minder opvallende) bijgekomen en nu in deze fase ook nog een behoorlijk aantal geblesseerd. Kortom er staat waarschijnlijk een op vele plaatsen veranderd elftal ten opzichte van het begin van het seizoen en dan is het best knap als je daarmee alsnog voor de 3e keer op rij UEFA Cup voetbal mee in de wacht zou slepen!

Ik heb er dus niet heel veel vertrouwen in dat we het nog halen, maar zolang we er nog kans op maken, zal ik het team daarin willen steunen en hoop ik op een feestje als we het toch nog halen! En dan het liefst met FC Twente als tegenstander in de 2e ronde natuurlijk, zodat ik weer een wedstrijd op loopafstand van m'n huis heb! :D

NB Bijkomend voordeel van Twente als tegenstander in de 2e ronde is dat we dan eerst uit spelen en het dan thuis af kunnen maken :mrgreen: (omdat Twente lager geklasseerd staat en dus eerst thuis speelt)
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Lasse Nilsson tijdig fit voor uitduel Roda JC
22 april 2006
Heerenveen begint vanavond in Kerkrade met een sterk gewijzigde formatie aan het uitduel tegen Roda JC. Trainer Gertjan Verbeek mist vooral voorin vaste waarden. Ugur Yildirim, Niklas Tarvajärvi en Arnold Bruggink zijn nog te geblesseerd om te kunnen spelen. Een meevaller is de terugkeer van Lasse Nilsson. De Zweed is vanochtend getest en kan voetballen.

Gertjan Verbeek maakt pas aan het eind van de middag zijn opstelling bekend. Achterin verandert er weinig. Breuer en Drost keren terug van blessures en dat houdt in dat Heerenveen met Poulsen, Hansson, Breuer en Drost over de vertrouwde achterhoede beschikt. Heerenveen heeft door de afwezigheid van Yildirim, Bruggink en Tarvajärvi vooral voorin problemen.
Verbeek lost dit waarschijnlijk op door Pranjic een linie door te schuiven en Lasse Nilsson vanaf rechts te laten spelen. Mark de Vries speelt in de punt van de aanval. Omdat Pranjic doorschuift naar de linkervleugel, komt er op het middenveld een plaats vrij. Verbeek dubt nog over de bezetting van het middenveld, maar kan kiezen uit onder andere Norregaard, Hanssen en Bradley

Ook Roda JC heeft personele problemen. Huub Stevens kan in elk geval geen beroep doen op de geschorsten Gregoor van Dijk en Alexander Voigt. Gregoor van Dijk zit vanavond zijn laatste van drie wedstrijden schorsing uit voor de rode kaart die hij kreeg in het uitduel tegen Willem II. Voigt kreeg drie duels schorsing voor een gemene overtreding op Dembele waarvan één voorwaardelijk. De verdediger mist hierdoor de dubbelconfrontatie met Heerenveen.

Stevens kan daarnaast niet beschikken over Kevin van Dessel en Andres Oper die geblesseerd zijn. Met Oper gaat het steeds beter. De aanvaller zit komende woensdag als Roda JC in Friesland op bezoek komt wellicht weer bij de selectie. Ondanks de afwezigheid van vier vaste krachten, ziet Huub Stevens wel kansen voor Roda JC om door te komen. ,,Het belangrijkste in deze wedstrijd is dat wij geen tegendoelpunt incasseren. Toch moeten wij vooral uitgaan van onze eigen kracht. Gezien de eerdere uitslagen weten wij dat we dit Heerenveen kunnen verslaan” aldus trainer Huub Stevens op de site van Roda JC.

Bron: http://www.sc-heerenveen.nl
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

robke schreef:Ik ben bang voor een 4-1 nederlaag. Sorry.
Je moet je nooit schamen voor je mening :wink:

Het hangt er volgens mij een beetje vanaf hoe de play-offs 'leven' in het team. Als het leeft dan hebben we zoizo een kans, zo niet dan wordt het helemaal niks. Van mij mag Bradley spelen. Die amerikaanse mentaliteit vindt ik wel oké ... die hebben vaak geen motivatie nodig om er vol voor te gaan, dat doen ze gewoon altijd.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Nog iemand een live stream gevonden?
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ook in Kerkrade zijn er "maar" 10.000 toeschouwers.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

robke schreef: Zoals zo vaak dit seizoen zal Verbeek wel weer de verkeerde keuze maken.
Misschien had je ook even kunnen aangeven wat volgens jou de goede keuze is.
Zo is het wel erg makkelijk om achteraf je gelijk halen :!:
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

wordt het ook ergens gestreamd???
Net fan dat benaude!
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Nog steeds 0-0 als het zo blijft mogen we niet klagen:D alleen wel wat gele kaarten : Hansson Bradley Pranjic,, Kah
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Stand kun je hier zien

Live wedstrijdverslag hier

Chatten kanhier

Gezelligheid is hier te vinden

Dit is een wedstrijdtopic, dus hou de zaken even waar ze horen :wink:
ZKV
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 03-11-2005 21:22

Bericht door ZKV »

Het is wel een erg saaie wedstrijd, zeg.
Niet te geloven

Al hadden jullie wel min of meer een penalty verdiend zo net, ware het niet dat Nilsson wel heel erg makkelijk wou vallen. Had ie iets normaler gedaan, dan had de scheids hem waarschijnlijk wel gegeven
iffit kantko lijkkit sjoet, it sjoetko lijkkit kan
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

In een eneverende wedstrijd :roll: is de wedstrijd op 0-0 blijven steken.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wat moet je hierover nou zeggen. Allereerst was het spel opnieuw niet geweldig, maar aan de andere kant heb je ook weinig kleerscheuren opgelopen. Aangezien ik ons thuis wel zie winnen is dat weer positief, hoewel je ook weer moet oppassen voor een tegentreffer. Ik weet niet wat ik nu precies moet denken.
Plaats reactie