prijzen playoffs

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

sch4-live schreef:Gewoon club steunen.
Als je wil dat heerenveen europa in gaat :stan:
Het is niet 'gewoon' je club steunen. Het is te gek voor woorden dat ons, de supporters, helemaal niks is gevraagd om de competitie opzet te veranderen. En niet alleen wij zijn overgeslagen, ook de spelers en de trainers is helemaal niks gevraagd. En laat nou net deze drie groepen het voetbal nou toch echt mogelijk maken.

Als ik dan ook nog ene Michael van Praag bij Studio Voetbal hoor verkondigen dat iedereen, inclusief spelers, trainers en supporters, wel degelijk iets is gevraagd dan word ik gewoon woest.
André schreef:Dt is dus het punt waar veel meer mensen meezitten. Heerenveen zorgt er met deze prijs gewoon voor dat de drempel niet al te hoog is. Als ze nu 16 euro hadden gevraagd voor een kaart was dat voor het gros de druppel geweest om zeker te niet te gaan.
Het lijkt mij ook onmogelijk dat ze, zelfs voor deze prijs, het stadion vol krijgen. Ik denk en hoop dat de play-offs één groot fiasco worden. Helaas is het al vrijwel zeker dat we er de komende drie jaar ook nog aan vast zitten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Mooi gebaar van Willem II: de thuiswedstrijden zijn gratis, voor de uitwedstrijden wordt de busreis betaald.. Ze hebben dan wel een dramatisch seizoen gehad, maar toch goed hoe ze het oplossen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Piras schreef: Tsjonge jonge,waar haal je de arrogantie vandaan!

Zijn je ogen vorige week in Nijmegen nog niet open gegaan?
Volgens mij bewees die wedstrijd overduidelijk dat Heerenveen met een teleurstellend seizoen bezig is. De afgelopen jaren was het feestelijker! Sommige mensen moet je alles uitleggen! Groningen presteert toch boven het niveau van de afgelopen jaren en beleeft de play-offs als het toefje slagroom op de taart.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

De kaarten "horen" gewoon gratis te zijn. Je haalt een seizoenkaart voor de eerste wedstrijd tot en met de beslissing, daar hoort dit bij. Ik heb vanaf zo ongeveer 1992 tot nu toe slechts 1 thuiswedstrijd gemist, door een enkelbreuk. Ik twijfel écht sterk of ik wel naar deze thuiswedstrijden ga. Het probleem is alleen dat je uiteindelijk toch wel gaat.. Dan maar hopen dat diegenen die ook VVV en ajax voor de beker laten schieten, óók dit laten schieten.

Van Praag heeft gelijk: er is de supporters wel iets gevraagd. Alleen hebben ze er geen f*ck mee gedaan. De trainers is ook iets gevraagd en ook daar is niets mee gedaan. Het is toch vreemd dat je trainer het niet wil, maar de voorzitter wel!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Kennelijk is er iemand bij NN die geen punt maakt van de toegangsprijs...

Afbeelding

:mrgreen:
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Hey Beetle, die foto zou je er niet opzetten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Anne en co. zullen wel een paar biertjes gekocht hebben na de wedstrijd vrijdag. :D
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Frisian Viking schreef:Hey Beetle, die foto zou je er niet opzetten.
Ik heb met niemand afspraken gemaakt, en bovendien die foto ook niet gemaakt.
Wéér uit!!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Beetle schreef: Ik heb met niemand afspraken gemaakt, en bovendien die foto ook niet gemaakt.
Je snapt 'em niet! :lol:
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

HaEmTeDe schreef: Haal die avatar van jou weg. Je bent hier op een fatsoenlijk forum. Gedraag je of blijf weg!
Ik dacht al waar blijft de moraalridder...gelukkig je leeft nog...AMEN :mrgreen: Zorg jij maar dat er geen spandoekjes in je stadion hangen met onfatsoenlijke teksten.
Graaijax Hamsterdam!!
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

Prijzen
West- en oostzijde: 21 euro (korting scc-houders 8 euro), noord- en zuidzijde 18 euro (korting scc-houders 7 euro) en hoek: 16 euro (korting scc-houders 6 euro).
Voor jeugd tot en met 14 jaar geldt een extra korting van 6 euro op de genoemde prijzen


Waarom krijgen de west- en oostzijde 1 euro meer korting dan de noord- en zuid zijde???

Zitten op West en oost meer sponsoren die geen gratis toegang hebben bij de play-offs ??

Beetje vreemd en niet lekker als je op noord / zuid zit.

Scherpe actie van P... SC Heerenveen !!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Beetle schreef: Afbeelding

:mrgreen:
Deze foto is typerend voor het seizoen van jullie...geld in de knip houden... :wink:

Begrotingen in miljoen euri's

Ajax 58,0
PSV 50,0
Feyenoord 49,0
SC Heerenveen 21,0
AZ 15,0
FC Twente 14,0
FC Utrecht 14,0
Vitesse 12,5
NAC Breda 12,0
NEC 11,5
Roda JC 11,3
Willem II 10,5
FC Groningen 10,4
ADO Den Haag 8,5
RBC Roosendaal 8,0
RKC Waalwijk 8,0
Sparta Rotterdam 7,2
Heracles Almelo 6,8
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

sorry, even off topic:

Niet zo handig die foto op feanfans, ten eerste zie ik het nut er niet van in om zo'n foto te plaatsen en voor ongure types is het leuk om te weten als er weer een verkoop wordt aangekondigd.

Verder een mooi fotoreportage van de wedstrijd! :wink:
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

MJP schreef:Prijzen
West- en oostzijde: 21 euro (korting scc-houders 8 euro), noord- en zuidzijde 18 euro (korting scc-houders 7 euro) en hoek: 16 euro (korting scc-houders 6 euro).
Voor jeugd tot en met 14 jaar geldt een extra korting van 6 euro op de genoemde prijzen


Waarom krijgen de west- en oostzijde 1 euro meer korting dan de noord- en zuid zijde???

Zitten op West en oost meer sponsoren die geen gratis toegang hebben bij de play-offs ??

Beetje vreemd en niet lekker als je op noord / zuid zit.

Scherpe actie van P... SC Heerenveen !!
Jezus wat ben jij een enorme zeikerd zeg. En nog dom ook. Heb het even voor je uitgerekend.

Oost/west betaald 62% van de oorspronkelijke pris. noord/zuid MAAR 61% en de hoeken 62.5%.

Wat is er gvd mis met deze verdeling. Blijft alsjeblieft thuis man.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik vind het veel storender dat ze al gaan verkopen voor bekend is wanneer gespeeld wordt en tegen wie.
Famkee
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 28-03-2006 13:57

Bericht door Famkee »

Gelden deze kortingen alleen op basis van je seizoenskaart?
Of krijg je deze korting ook als je alleen een clubkaart hebt?
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

scc-houders = seizoenkaarthouders.

De korting geldt dus alleen voor mensen met een seizoenkaart!
Yeti
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 21-03-2005 10:37
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door Yeti »

scc = Seizoen Club Card

verwarring is dus begrijpelijk :roll:
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Vanaf 12 april kun je dus voor de eerste ronde, je eigen plaats terugkopen, voor de eerste thuiswedstrijd.

Is er al wat meer bekend rond de uitwedstrijden, van Heerenveen in de play-offs?


Ik krijg steeds meer en meer een scheithekel aan die play-offs....
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Gekko schreef:Ik vind het veel storender dat ze al gaan verkopen voor bekend is wanneer gespeeld wordt en tegen wie.

idd, voor het zelfde geld speel je tegen een kut club waar je dit geld niet eens voor over hebt, of je speelt tegen een grote club ( feyenoord o.i.d. * ik heb ook geen verstand van de play offs en het boeit me ook niet* ) en dan zit je thuis omdat je het geld er niet voor over hebt.
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Gekko schreef:Ik vind het veel storender dat ze al gaan verkopen voor bekend is wanneer gespeeld wordt en tegen wie.
Ach, het is misschien niet handig, dat je nog niet weet tegen wie we spelen. Maar je kunt toch ook best wachten tot na het bekend is tegen wie we moeten spelen. Je bent niet tot koop van je eigen plek verplicht, natuurlijk :P Ik denk persoonlijk dat het stadion toch nog niet uitverkocht raakt voordat bekend is tegen wie we moeten spelen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Maar dan ben je je voordeel als seizoenkaarthouder kwijt.
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Gekko schreef:Maar dan ben je je voordeel als seizoenkaarthouder kwijt.
ok, je hebt gelijk, ik zie het nu ook staan.... :(
Ik was in de veronderstelling dat je die korting ook wel hield, als je later je kaartje zou kopen, maar blijkbaar niet...

Wat sowieso niet echt handig is...: je weet niet vantevoren wanneer de wedstrijd gespeelt gaat worden. Het hangt er namelijk maar net van af, of we 6e/7e blijven of dat we nog de 5e plek halen of 8e/9e worden (wat ook nog zou kunnen). Als we 6e/7e worden moeten we dinsdag/woensdag 25/26 april thuis spelen en in de andere gevallen moeten we zaterdag/zondag 22/23 april thuis spelen. (bron: www.knvb.nl)

Dat is voor mij meer een bezwaar dan tegen wie we spelen eigenlijk.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

info@sc-heerenveen.nl voor klachten!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het is nog gekker: het kan zijn dat er volgende week woensdag al gespeeld wordt.
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

Gekko schreef:Het is nog gekker: het kan zijn dat er volgende week woensdag al gespeeld wordt.
op knvb.nl staat het schema en wanneer er wordt gespeeld:

de eerste serie wedstrijden (nr. A-F) :

Na 34 speelronden wordt de voorlopige eindstand bepaald. De play off-wedstrijden om Europese tickets vinden daarna plaats tussen 22 april en 14 mei.

De heenwedstrijden A tot en met F: 22-23 april, de returns op 25 en 26 april



en ik ga er vanuit dat we 6e of 7e worden, dan is de eerste thuiswedstrijd dus 25 of 26 april

na vanavond weet je haast wel zeker of je de eerste wedstrijd thuis of uit speelt
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De clubsite geeft twee opties aan wanneer er gespeeld wordt. De data op de KNVB site zijn al van februari.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Gekko schreef:Maar dan ben je je voordeel als seizoenkaarthouder kwijt.
In prijs heb je dit voordeel nog wel lijkt mij, er staat nergens dat de kaarten vrijdagmiddag na 13.00 uur opeens duurder zijn voor scc-houders. Het enige voordeel dat je dan kwijt bent is je eigen plek.

EDIT: niet goed gelezen dus.
Laatst gewijzigd door Fanatic 4-ever op 12-04-2006 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

Fanatic 4-ever schreef: In prijs heb je dit voordeel nog wel lijkt mij, er staat nergens dat de kaarten vrijdagmiddag na 13.00 uur opeens duurder zijn voor scc-houders. Het enige voordeel dat je dan kwijt bent is je eigen plek.

op de sch officiele site staat:

plaats: prijs: korting scc-houders (12 en 13-04)*
oosttribune € 21,- € 8,-
noord- en zuidtribune € 18,- € 7,-
hoeken € 16,- € 6,-
jeugdkorting € 6,- € 12,- op de volledige prijs


* Korting voor seizoenkaarthouders is alleen geldig op 12 en 13 april!
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

Gekko schreef:De clubsite geeft twee opties aan wanneer er gespeeld wordt. De data op de KNVB site zijn al van februari.
inderdaad, de site van de knvb is niet bijgewerkt

op de site's van ajax en feyenoord gaan ze er vanuit dat de eerste wedstrijdronde op 18 of 19 april wordt gespeeld

dat mag dan zeker wel gauw worden vastgesteld, waar zou dat van afhankelijk zijn??
Plaats reactie