18-03-2006: sc Heerenveen-RKC Waalwijk (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

[quote="chrissie"]Viel mij op dat er in het uitvak behoorlijk wat Heerenveen supporters bovenin zaten :shock: Heeft iemand enig idee waarom dit nou zo geregeld was?[/quote

Ik las ergens dat het een proef was 400 sc H suppoters tussen het uitpubliek. Helaas kan ik niet meer vinden waar en blijft de bronvermelding even achterwege.

Toch wisten de meegereisde supporters uit Waalwijk, die bij wijze van test samen met 400 Heerenveen supporters in een vak zaten, als eerste te juichen.
bronhttp://www.rkcwaalwijk.org
Laatst gewijzigd door hansrob op 19-03-2006 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Timbo
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 09-12-2005 21:12
Locatie: ermelo

Bericht door Timbo »

raar proefje dan naa rmijn mening. ik zag er een lading stewards staan en ik heb gehoord dat tussen de uit en thuis supporters een lint geplaatst was dus ik vind het maar raar.
sfeer MET supporters
geen sfeer zonder (hint)
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Oke, bedankt voor de link 8)
Vond het opvallend daar discussie geweest is over uitsupporters in Heerenveenvak en nu zie ik het omgekeerde. Mag toch hopen dat ze dit niet bij Feyenoord als proef gaan doen :roll: ("proefkonijnen" gevraagd :wink: )
Laatst gewijzigd door chrissie op 19-03-2006 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het waren winnaars van de postcodeloterij... :shock:
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

chrissie schreef:Oke, bedankt. Zal kijken of ik er iets over kan vinden.
Vond het opvallend daar discussie geweest is over uitsupporters in Heerenveenvak en nu zie ik het omgekeerde. Mag toch hopen dat ze dit niet bij Feyenoord als proef gaan doen :roll: ("proefkonijnen" gevraagd :wink: )
Kijk maar even bij mijn eerdere post heb het gevonden en de post bijgewerkt
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

"knip"
Laatst gewijzigd door chrissie op 19-03-2006 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Jeroen schreef:Het waren winnaars van de postcodeloterij... :shock:

:D :D :D :D :D :D :roll:
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Jeroen schreef:Het waren winnaars van de postcodeloterij... :shock:
Hoe erg kun je gestraft worden!
Timbo
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 09-12-2005 21:12
Locatie: ermelo

Bericht door Timbo »

nouja dat ligt er maar aan. ze hadden ze ook naar ajax kunnen sturen :roll:
sfeer MET supporters
geen sfeer zonder (hint)
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Afbeelding
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

chrissie schreef:Viel mij op dat er in het uitvak behoorlijk wat Heerenveen supporters bovenin zaten :shock: Heeft iemand enig idee waarom dit nou zo geregeld was?
Dan ken Ri€mert weer wat extra centen in zijn zak steken... :wink:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Weer met de hakken over de sloot als gevolg van een onvoldoene instelling eerder in de wedstrijd.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

André schreef:
Overigens de man uit vak 8 heeft het niet gered..
Triest als dat zo is. Ik herinner me dat dit in het oude stadion ook eens is gebeurd (oosttribune, jaren 70?). Laatste maanden hebben we al wat meer van dergelijke situaties gehad. Vanuit de stewards/EHBO wordt trouwens wel snel gehandeld.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, we hebben niets voor niets al jaren de hoogste gemiddelde leeftijd van alle stadions... Dan kunnen zulke trieste dingen nu eenmaal gebeuren...
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Nielshh schreef:Tja, we hebben niets voor niets al jaren de hoogste gemiddelde leeftijd van alle stadions... Dan kunnen zulke trieste dingen nu eenmaal gebeuren...
Tsja... dat was mijn eerste gedachten inderdaad ook.
Maar natuurlijk blijft het triest dat zoiets gebeurt...
(Alhoewel, als je toch ergens het loodje moet leggen, dan liever in het ALS... :wink: )
Laatst gewijzigd door SpongeBob op 20-03-2006 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

SpongeBob schreef: Tsja... dat was mijn eerste gedachten inderdaad ook.
Maar natuurlijk blijft het triest dat zoiets gebeurt...
(Alhoewel, als je toch ergens het loodje moet leggen, dan liever in het ALS...)
En dan ook nog tijdens een gewonnen wedstrijd, het (einde van het) leven kan zo mooi zijn. Maar triest blijft het natuurlijk wel. We hebben trouwens de laatste tijd wel veel last van mensen die onwel worden, zo slecht spelen ze nou ook weer niet!
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

de bull schreef: Beetje jammer als je ziet dat mensen druk bezig zijn iemand z`n leven te redden en anderen er dom om zitten te lachen, maar ach dat zal er wel bijhoren.
Als bovenstaand echt waar is dan is het zeer triest. Dergelijke personen zijn in mijn ogen geen schepsels.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

g11 schreef:De sfeer in het stadion was echt goed.

Niveau van de wedstrijd was lange tijd erg laag, gelukkig weigerde NN zich daar aan aan te passen, uitgezonderd twee momenten.

Waarschijnlijk waren dit de momenten dat de kelen gesmeerd moesten worden.

Verder niks dan lof voor NN, bij achterstand het elftal even vertellen dat ze graag voetbal wilden zien, en vervolgens op een positieve manier het team volop steunen.


PS. sta zelf niet in vak 10.
Nou nou, overdrijven is ook een kunst. De sfeer in het ALS was van vergelijkbaar niveau als de wedstrijd. Tot aan de 65-ste minuut werd er totaal niet gezongen (op de eerste 5 min. na). Vlak voor de goal en na de goal ging NN er even in geloven en werd er zowaar even gezongen. Het viel mij op dat nog geen 20% van het vak de moeite nam om ook maar even mee te doen. Een beetje zelfkritiek is af en toe niet verkeerd. Met andere woorden "maak het niet mooier dan het is"
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

chrissie schreef:Viel mij op dat er in het uitvak behoorlijk wat Heerenveen supporters bovenin zaten :shock: Heeft iemand enig idee waarom dit nou zo geregeld was?
als er toch maar weinig supporters meegaan naar het A.L.S. en het geen risicosupporters zijn, kan dat naar mijn idee veel vaker. bij heracles hadden ze het uitvak ook voor de helft voor de SCH supporters, en de andere voor hun eigen fans

als je hierdoor meer kaarten kan verkopen en de tegenpartij niet tekort doet en er geen problemen worden verwacht omdat er alleen maar een lintje tussen zit, zouden ze dit vaker kunnen doen
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ach, ik heb ooit ook nog in het uitvak gezetten tussen, den bosch supporters volgens mij, of de graafschap.
Als je weet dat er slechts 10 uitsupporters komen, waarom zou je dan niet de rest vullen met eigen supporters? Als het inderdaad geen feyenoorders of ajaxieden of ander langharig werkschuw tuig!! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Makkum8 schreef: Als bovenstaand echt waar is dan is het zeer triest. Dergelijke personen zijn in mijn ogen geen schepsels.
Die horen pas een stadionverbod te krijgen... :angry:
Trieste lui...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Timbo
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 09-12-2005 21:12
Locatie: ermelo

Bericht door Timbo »

dat is inderdaad zeer triest.als je om zoiets moet lachen ben je gewoon triest en moet je je laten opnemen want dat is echt een ongezond gevoel voor humor dan.
sfeer MET supporters
geen sfeer zonder (hint)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Nielshh schreef:Tja, we hebben niets voor niets al jaren de hoogste gemiddelde leeftijd van alle stadions... Dan kunnen zulke trieste dingen nu eenmaal gebeuren...
Word daar onderzoek naar gedaan dan?

Een ongelooflijk slechte eerste helft, en na de komst van Tarva een sterke tweede helft. Verbeek wisselde deze keer opvallend vroeg vond ik. Vaak duurt het erg lang voordat Tarva in het veld komt, nu gelukkig niet, en het heeft gewerkt...

Wat ik me trouwens nog even afvraag, hebben de mensen die leuzen scandeerden als 'Geld maar geen voetbal' ook gejuicht bij de doelpunten van Pranjic en Bruggink?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Frisian Viking schreef:Wat ik me trouwens nog even afvraag, hebben de mensen die leuzen scandeerden als 'Geld maar geen voetbal' ook gejuicht bij de doelpunten van Pranjic en Bruggink?
De doelpunten nemen niet weg dat het voetbal afgelopen zaterdag van een abominabel niveau was, hoogstens verbloemd het ietswat.
Gebruikersavatar
Jazzy F.
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 30-01-2005 17:05

Bericht door Jazzy F. »

Frisian Viking schreef:Wat ik me trouwens nog even afvraag, hebben de mensen die leuzen scandeerden als 'Geld maar geen voetbal' ook gejuicht bij de doelpunten van Pranjic en Bruggink?
Volgens mij juic hden die nog het hardst, Viking. Beetje triest. Het algemeen bekend dat Heerenveen moeite heeft met clubs die Heerenveen het spel laten maken. Dat was ook al zo toen Huntelaar en Samaras nog bij Heerenveen speelden, dus dat "Geld maar geen voetbal" is wel erg kort door de bocht.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wat ik me trouwens nog even afvraag, hebben de mensen die leuzen scandeerden als 'Geld maar geen voetbal' ook gejuicht bij de doelpunten van Pranjic en Bruggink?
Volgens mij juic hden die nog het hardst, Viking. Beetje triest.
Och, och, och. Dergelijke reacties konden natuurlijk niet uitblijven hé.

Figuren als jullie twee heb ik ook niet gehoord toen we achterstonden...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Heb meegezongen bij 'we hebben geld maar geen voetbal' en heb hard gejuicht toen we scoorden. Vertel mij maar eens wat daar mis mee is Frisian Viking......
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Als we weer massaal op NN gaan zeuren, pak dan even dat andere speciale topic erbij zou ik willen zeggen... :?

De sfeer was inderdaad niet zoals hij meestal wel is, maar daar zijn natuurlijk ook redenen voor. Van de rest van het stadion heb ik helemaal niks vernomen, dus tja... En ik denk dat er zaterdag best reden was om eens kritisch te zijn. Ook met de pot tegen Utrecht in het achterhoofd natuurlijk. Om vervolgens keihard achter de ploeg te gaan staan, zo heb ik het tenminste ervaren. En dat zette zich al vóór de goal van Pranjic in! Die zijn feestje vervolgens niet voor niets voor vak 10 vierde volgens mij!

En wat betreft:
Wat ik me trouwens nog even afvraag, hebben de mensen die leuzen scandeerden als 'Geld maar geen voetbal' ook gejuicht bij de doelpunten van Pranjic en Bruggink?
Stel die vraag dan ook even aan de mensen buiten het NN vak - want daar geschiedde het kwaad natuurlijk weer - die de spelers verrot scholden, wegwerp gebaren maakten en de ploeg op een fluitconcert 'trakteerden'.

Maar laten we dit hier dan even verder doen a.u.b.! Nieuw Noord / Vak 10
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Wat ik me trouwens nog even afvraag, hebben de mensen die leuzen scandeerden als 'Geld maar geen voetbal' ook gejuicht bij de doelpunten van Pranjic en Bruggink?
Ik snap je vraag niet FV (dat wil zeggen je bedoeling niet), heb je expres zo suggestief
gepost zodat je straks nog wat optie's open hebt om te reageren?
Volgens mij juic hden die nog het hardst, Viking. Beetje triest.
Ok, hier staat tenminste een mening. Maar waarom is dat triest dat mensen die dat roepen
later juichen bij een doelpunt?
Zou het niet zo kunnen zijn dat die mensen de club zo aan het hart gaat dat ze het niet aan
kunnen zien dat één van de rijkste clubs van NL keer op keer maar niet kan overtuigen van
evt. aanwezige klasse?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Wat ik me trouwens nog even afvraag, hebben de mensen die leuzen scandeerden als 'Geld maar geen voetbal' ook gejuicht bij de doelpunten van Pranjic en Bruggink?
Als het goed gaat met de club juichen we ook.Als het niet goed gaat mogen we dat ook laten weten.

Of wou jij beweren dat het zaterdag goed was?Het is na de winterstop niet goed wat heerenveen laat zien.Ik vindt dat we sinds het vertrek van Foppe,dat we zijn aanvallende speelstijl helemaal kwijt zijn sinds Gert Jan aan het roer staat.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Plaats reactie