04-03-2006: PSV-sc Heerenveen (4-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Heerenveen heeft slechts 'uit' gewonnen van RBC, Sparta en Nac. Daarbovenop heeft PSV alleen aan Twente thuis punten vergeven. Kans dat Heerenveen deze reeks doorbreekt heb ik dan ook niet erg hoog zitten.

We hebben immers erg veel last van Koné in de aanval en ook Farfan is een type die Hansson cs. niet erg graag verdedigen.

Voordeel is dat Bruggink begint te scoren en die wil natuurlijk wel een stapje harder tegen PSV. Ben bang dat het niet genoeg is. Het blijf echter voetbal!!
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

volgens mij word de wedstrijd uitgezonden op http://www.voetbalinbeeld.nl
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

Het zal wel moeilijk worden tegen PSV... Ik hoop natuurlijk altijd op 3 punten!
berry27
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-11-2005 22:00
Locatie: kampen
Contacteer:

Bericht door berry27 »

Force schreef: Ow, interessant man. Altijd al willen weten! :roll:

Het zal misschien ook wel liggen aan mijn slechte inzicht in het voetbal maar ik begrijp niet waarom GJV Derveld op de linksback zet, om volgens SFF Vennegoor te bespelen.
Naar mijn weten speelt Vennegoor altijd centraal voorin. Dus als je dan zonodig Derveld op VOH wil laten spelen, moet je hem omwisselen met Breuer?
Dan kan je natuurlijk schuiven, maar ik zie Breuer of Hansson niet op de linksback spelen.

Verder vind ik het nooit goed om je aan te passen. Je moet van jezelf uitgaan, en niet van de tegenstander. Drost is misschien kleiner, maar heeft meer dreiging naar voren toe. En qua verdedigen is hij zeker niet minder dan Derveld.
nee gj heeft jeroen op de bank gezet omdat hy weer liesklachten heeft ,ik heb jeroen vanmorgen nog gesproken vandaar maar .dat hy wel of niet invalt dat is de vraag .het zal er wel aan liggen hoe derveld het gaat doen straks .
berry27
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-11-2005 22:00
Locatie: kampen
Contacteer:

Bericht door berry27 »

hanson is ziek hy heeft zich afgemeld en zal zeker niet meespelen vanavond tegen psv.de opstelling zal hierdoor behoorlijk gewyzigd worden .poulsen zal op de rechtsback positie gaan spelen en seip samen met breuer centraal achterin.en derveld linksback. jeroen speelt niet maar zit wel op de bank . dus dit gaat vanavond een nederlaag worden .jammer :(
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

berry27 schreef:hanson is ziek hy heeft zich afgemeld en zal zeker niet meespelen vanavond tegen psv.de opstelling zal hierdoor behoorlijk gewyzigd worden .poulsen zal op de rechtsback positie gaan spelen en seip samen met breuer centraal achterin.en derveld linksback. jeroen speelt niet maar zit wel op de bank . dus dit gaat vanavond een nederlaag worden .jammer :(
bron??

dat zou wel een flinke aderlating zijn....
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Hansson is inderdaad een flinke aderlating (net als Pranjic eerder al) maar juist tegen PSV is
Petter een kwetsbare schakel dus wie weet pakt het nog goed uit (tegen psv kun je toch
alleen punten winnen). Poulsen alweer fit is dan wel weer een meevaller (dacht dat die tot
eind maart was uitgeschakeld?).
Heerenveen: superbia ex septentrio
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

berry27 schreef:hanson is ziek hy heeft zich afgemeld en zal zeker niet meespelen vanavond tegen psv.de opstelling zal hierdoor behoorlijk gewyzigd worden .poulsen zal op de rechtsback positie gaan spelen en seip samen met breuer centraal achterin.en derveld linksback. jeroen speelt niet maar zit wel op de bank . dus dit gaat vanavond een nederlaag worden .jammer :(
Jonge, waar haal je dit in hemelsnaam vandaan?? Poulsen speelt een maand niet, want hij raakte met de beloften tegen Ajax geblesseerd aan zijn enkel. Ik twijfel dus nogal aan het waarheidsgehalte van dit bericht.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De jonge verdediger dankt zijn selectie aan zijn goede optredens bij de beloften. De Deen Jakob Poulsen is hersteld van zijn enkelblessure en gaat ook mee naar Eindhoven.
Volgens de clubsite. Lijkt wel degelijk waar dus..
berry27
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-11-2005 22:00
Locatie: kampen
Contacteer:

Bericht door berry27 »

ik hoop ook dat het niet waar is maar ben er 100%zeker van .er is geen andere keus voor verbeek .j drost speelt niet en hanson niet dus wie zal hij anders moeten pakken aangezien hy dus derveld al op linksback heeft staan . :?: ene by wie ik dit weg heb zeg ik niet maar het is een HELE betrouwbare bron
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

berry27 schreef:ene by wie ik dit weg heb zeg ik niet maar het is een HELE betrouwbare bron
1 of 2 bronnen?

ps. let aub even op je spelling.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Sja hij komt uit kampen, heeft ie het van Henrico Jeroen of Türk. denk ik:)
sumwise
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 02-10-2005 17:48

Bericht door sumwise »

Wordt gestreamd op sop://broker.sopcast.org:29019/channel-15624 :D
berry27
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-11-2005 22:00
Locatie: kampen
Contacteer:

Bericht door berry27 »

siesta schreef:Sja hij komt uit kampen, heeft ie het van Henrico Jeroen of Türk. denk ik:)
eindelijk iemand die oplet hahaha :P :wink:
Quito87
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 25-06-2004 19:05

Bericht door Quito87 »

En toch klopt het: Hansson speelt inderdaad niet mee. De opstelling staat net op teletekst:

VdB, Poulsen, Breuer, Seip, Derveld, Bosvelt, Norregaard, Prager, Yildirim, Bruggink, Nilsson
Heerenveen Europa in!!!!!!!!!!
Superfrieze
Nieuw talent
Berichten: 90
Lid geworden op: 30-10-2005 20:14
Locatie: R'haule

Bericht door Superfrieze »

We hebben al eens eerder gewonnen zonder Petter, Toen zijn vriendin beviel van Oskar..
Proud to be a Frisian
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Hmm jammer en verassend. Ik meende dat Poulsen wel een paar weken was uitgeschakeld, maar dat lijkt dus mee te vallen. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

Vijf basisspelers die we missen (Waterman, Drost, Hansson, Kissi en Pranjic). Ik zou bijna willen zeggen dat ik mijn hoed op eet als we winnen vanavond van PSV, maar ik ben een man van m'n woord en dat kan dus voor een dilemma zorgen... :lol: Laat PSV het spel maar maken en via counter toeslaan, desnoods spelen voor een punt, maar verwacht er niet veel van. Immers met bovenstaande vijf namen en ook nog eens mét Huntelaar en mét Samaras, konden we THUIS al niet eens winnen... :roll:
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Nog twintig minuten tot de wedstrijd .... voor die mensen die het niet kunnen laten om het over de wedstrijd te hebben tijdens de wedstrijd:
http://www.abelenstra.com/chat.htm
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

berry27 schreef: eindelijk iemand die oplet hahaha :P :wink:
Als er een beetje opgelet word op dit forum hier weet denk ik iedereen wel wie de ''bron''is.
Dus geloof maar dat deze ''bron'' betrouwbaar is.

Vind het echt jammer dat Hansson ook niet mee doet.
Ik zie het vanavond helaas zwaar in.
supporter: in voor en tegenspoed
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Foar de Friezen om útens, harkje hjir

ps
vertaling =
Voor de Friezen buiten Frieslân luister hier :D
En die chat werkt niet in Opera :cry:
Anti anti. :)
Friesland 1
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 24-02-2004 22:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Friesland 1 »

Superfrieze schreef:We hebben al eens eerder gewonnen zonder Petter, Toen zijn vriendin beviel van Oskar..
Volgens mij werd het toen 0-0 (tegen CSKA Moskou).
Dieder

Bericht door Dieder »

Wedstrijd is ook live te bekijken. Je hebt wel VLC Player nodig. Daar moet je localhost:8900 invullen en dan heb je beeld!
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

En hoe doe ik dat/kom ik daar?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dieder schreef:Wedstrijd is ook live te bekijken. Je hebt wel VLC Player nodig. Daar moet je localhost:8900 invullen en dan heb je beeld!
ga naar http://www.voetbalinbeeld.nl en dan naar zaterdag. Ik zit nu te kijken en heb prima beeld! We gaan wel verliezen trouwens, PSV krijgt kans na kans.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

jammer....... verloren.......

2-0 achter, kansloos dus
Laatst gewijzigd door KingBee op 04-03-2006 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Net fan dat benaude!
Dieder

Bericht door Dieder »

2-0 al. Koné (6e goal tegen Heerenveen) en Cocu.
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Oh, oh, oh, 2-0 voor PSV

Heb beide goals gezien en je ziet toch echt dat er verdedigend goed wat mis
is bij Heerenveen. Dat komt niet alleen door het gemis van Hansson. Pfff.


Seip verkopen!!!!!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Even tussendoor wat stond je mooi in het programma boekje King Bee
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Mark de Vries erin voor Marcel Seip.. Dus gaan we achterin 1 op 1 spelen, m.a.w. het is dus open huis voor Koné en Farfan.. Andere keus is er misschien ook wel niet, laten we er maar het beste van hopen..
Laatst gewijzigd door Marça op 04-03-2006 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie