04-03-2006: PSV-sc Heerenveen (4-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Onedayflyer schreef:
Lijkt me ook niet, kijk maar wat derveld doet die draat zich van de bal weg (meende ik in het stadion al te zien maar ging erg snel). Als hij gewoon blijft staan krijgt hij de bal in zijn lichaam, doet pijn maar ja moet je ervoor over hebben zeker als je ziet hoe VdB zich tot 3 keer toe met veel lef voor de voeten van tegenstanders gooit.

Kortom ik denk dat zeker 3 goals niet nodig waren geweest. Waaronder deze vrijetrap die al gegeven werd vanwege een totaal onnodige overtreding (hoog geheven gestrekt been). Enfin, uithuilen en volgende week in en tegen Utrecht overnieuw beginnen. Heb gisteren de kaartjes besteld bij Geja en zonet betaald dus ben er weer bij.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik heb de goals hier geupload.. Wanneer ik weer bij putfile kan uploaden zal ik em daar bij zetten.. link (Wedstrijden tegen NAC en Steaua staan er inmiddels wel weer bij..)
Gebruikersavatar
saKe
Nieuw talent
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-06-2005 17:48
Contacteer:

Bericht door saKe »

Hoe dee onze vriend Braamhaar het gisteravond? :mrgreen:
sc Heerenveen pride of the north
sc Robin
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 28-01-2006 20:47
Locatie: gelderland

Bericht door sc Robin »

saKe schreef:Hoe dee onze vriend Braamhaar het gisteravond? :mrgreen:
bij een 4-1 is het al duidelijk genoeg , braamhaar zal daar wel niet een te grote rol in hebben gespeeld
kan je het zien?
zo beter?
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Weer als makke schapen achter psv aangelopen afgelopen zaterdag :urgs: m.u.v. Bruggink, VDB, Bosvelt en Poulsen en Prager die redelijk speelden.
Jammer dat er niet wat meer inzet is bij Heerenveen, strijd ontbreekt al weken in het elftal en blijkbaar accepteren ze het gewoon of kunnen ze niet beter.
Dat iemand Yildirim goed vond spelen snap ik echt niet. Hij presteerde het zelfs om een vrije trap vanaf de zijlijn aan de linkerkant van het veld in een keer bij de rechtercornervlag te krijgen :evil:. Laat alsjeblieft iemand anders die vrije trappen nemen, want zijn rendement is helaas de laatste twee wedstrijden weer erg erg laag.

Het is geen schande om van psv te verliezen en met de overige resultaten dit weekend kunnen we zeker tevreden zijn. Zondag is gewoon cruciaal en dan moet gewonnen worden.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een ingecalculeerde nederlaag. Maar het maakt sommige dingen wel duidelijk.
Het valt op dat Breuer tegen mindere tegenstanders aardig speelt, maar tegen gelijkwaardige of betere ploegen echt duidelijk tekort komt. Hij is veel te traag en zijn handelingssnelheid schiet tekort. Hij wordt er bij de tweede goal gewoon uitgelopen door Cocu, toch ook niet de snelste. En hij straalt helemaal niks uit. Geen winnaarsmentaliteit in ieder geval. Hij heeft het een periode aardig gedaan, maar hij valt de laatste weken weer door de mand. Wat mij betreft wordt een een harde, snellere centrale verdeiger gehaald volgend jaar.
Onze achterhoede komt duidelijk tekort, vooral qua snelheid. Daar moet in geinvesteerd worden. Alhoewel ik me afvraag of er geinvesteerd zal worden. Want dat kost geld namelijk...... :upto:
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Heerenveen rules schreef:Het valt op dat Breuer tegen mindere tegenstanders aardig speelt, maar tegen gelijkwaardige of betere ploegen echt duidelijk tekort komt. Hij is veel te traag en zijn handelingssnelheid schiet tekort. Hij wordt er bij de tweede goal gewoon uitgelopen door Cocu, toch ook niet de snelste.
Daar moet wel bij gezegd worden dat dit gebeurde na een grote fout van Seip, dat verzacht het een beetje. En het was een gelegenheids defensie, het was duidelijk dat de aanval van psv veel beter was dan onze verdediging. Breuer was veel beter was voordat hij zijn blessure had.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Das waar, alleen al onze verdedigers komen in de problemen als ze tegenover een snelle, wendbare tegenstander spelen. Ook Hansson.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Heerenveen rules schreef:Das waar, alleen al onze verdedigers komen in de problemen als ze tegenover een snelle, wendbare tegenstander spelen. Ook Hansson.
Jepz, op Drost na hebben we een hele trage en statische verdediging. Tegen snelle mensen heb je het dan ook bijna altijd lastig (zeker ook met counters).
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Onedayflyer schreef: Jepz, op Drost na hebben we een hele trage en statische verdediging. Tegen snelle mensen heb je het dan ook bijna altijd lastig (zeker ook met counters).
Alsof Drost de snelste is ja... :roll:
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

FryslanFoppe schreef: Alsof Drost de snelste is ja... :roll:
Van onze verdedigers wel ja. :wink:
Plaats reactie