04-03-2006: PSV-sc Heerenveen (4-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Gelukkig staat Groningen nu ook achter ! Zelfs met 3-0 tegen Willem II, waar wij ook over 5 weken heen moeten !
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Raider schreef:Even tussendoor wat stond je mooi in het programma boekje King Bee
Dank je Raider! Eindelijk eens een kenner in het boekje hé! Haha! :mrgreen:
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Wat wordt dat groningen afgedroogd zeg! 5-0!

Toch nog iets leuks deze avond! :D
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

2-1!!!!!!!!!!!
de Vries!
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
feanfan 1989
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 13-04-2005 19:41
Locatie: Folsgeare

Bericht door feanfan 1989 »

en dat is 2-1
Gebruikersavatar
feanfan 1989
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 13-04-2005 19:41
Locatie: Folsgeare

Bericht door feanfan 1989 »

nu nog even gelijk maken en klaar
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hahaha, inderdaad dat maakt onze achterstand weer een beetje goed :D Ik voorspelde al een nederlaag voor zowel Utrecht, Heerenveen als Groningen, nou we zitten al op 2/3...

Koné zou volgens mij het liefst 34x tegen ons spelen in een competitie. Heeft dit seizoen 5 goals gemaakt van de 11 tegen ons..... Dus 5 uit 3 en voor de rest 6 uit 20 of zo.....
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

KingBee schreef: Dank je Raider! Eindelijk eens een kenner in het boekje hé! Haha! :mrgreen:
Had je je haar niet even kunnen kammen?
:mrgreen:
ALS 26.000 schreef:.....Koné ..... Heeft dit seizoen 5 goals gemaakt van de 11 tegen ons..... Dus 5 uit 3 en voor de rest 6 uit 20 of zo.....
Hey het is zaterdag avond, doe niet zo moeilijk. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Goal van de Vries in herhaling en 'live'..
Laatst gewijzigd door Marça op 04-03-2006 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Sorry :D Bedoel te zeggen dat Koné vooral tegen ons scoort en voor de rest vrij weinig.
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

4-1........... :?

3 goals tegen uit een standaartsituatie en die ander door geklungel in de verdediging

Het is wel duidelijk waar de miljoenen van Huntelaar en Sam in gestoken
moeten worden...
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

En 2x Koné............................
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

vlqrt schreef:Nog twintig minuten tot de wedstrijd .... voor die mensen die het niet kunnen laten om het over de wedstrijd te hebben tijdens de wedstrijd:
http://www.abelenstra.com/chat.htm
Moeilijk he mensen lezen :urgs:
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Nou jammer, mijn voorspellingen kwamen helaas uit. In de eerste helft ging het al mis. Seip die bij de eerste goal wel erg makkelijk ging liggen en bij de tweede goal de bal knullig verspeelde. Als Hansson er volgende week weer bij is zou ik het vreemd vinden dat Seip zou spelen, want Poulsen is niet slechter. (beter durf ik nog niet te zeggen, komt wel leuk mee op).

Dat die score dan hoog uitvalt is jammer maar te verwachten als je met 4 spitsen gaat spelen zeker tegen een PSV met zulke spitsen. Nadat de Vries scoorde ging PSV weer even doordrukken en zo simpel scoren. Wel opvallend dat Heerenveen zoveel doelpunten tegen krijgt uit standaard situaties.

In de laatste minuten kreeg Heerenveen nog een paar goede kansen zodat het eigenlijk wel 4-2/3 had moeten zijn. Maarja het geluk was er niet.

Positieve punten: VDB keepte goed en redde een paar keer goed! Verder speelde Prager goed, heerlijke voetballer om naar te kijken.

Nu maar gauw naar de volgende wedstrijd en deze vergeten. De nederlaag was al ingepland. Wel is pijnlijk duidelijk geworden dat het achterin gewoon niet staat (en niet alleen vanwege Hansson, Derveld speelde ook erg matig. We komen gewoon snelheid te kort).
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Ik denk dat het vooral ligt aan de instelling van sommige spelers. Als je er bij voorbaat al van uitgaat dat je hier verliest, sta je al met 1-0 achter. Ik denk dat je beter spelers nodig hebt die hun mouwen opstropen en proberen er een wedstrijd van te maken. Ik heb de wedstrijd "live" gezien van achter de PC en via de radio. Als je ziet hoe sommige kansen van PSV tot stand kwamen. Gewoon door de bal in te leveren bij een PSV-er. Je moet gewoon ballen tonen en geen ontzag voor die gasten. Ze spelen woensdag CL en dan moet je ze bij hun keel grijpen en pas loslaten als ze KO zijn.

Maar goed: Dit PSV is wel erg goed en speelde eindelijk weer eens zoals een topclub betaamd.

Aan Farfan:

Gefelicteerd met het kampioenschap 8)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ach van PSV verliezen is geen schande, doet bijna iedereen, ingecalculeerd. De nederlaag van Groningen maakt veel goed ;-) Nu Utrecht nog en liefst ook Ajax, maar dat laatste zie ik niet gebeuren. De Hunter zal wel weer scoren morgen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ach, ik ga ervan uit dat utrecht morgen ook niet in Rotterdam wint. In dat geval is er weinig aan de hand en blijven we gewoon voorlopig 6e.

Als Twente het dan ook nog even lastig krijgt in de derby tegen Herales, is mijn weekeinde oke!
Miereneukert!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

" Het had eigenlijk 4 - 2 / 4 -3 moeten zijn. '"
Werkelijk?
Nee eerder 9 - 3 of 10 - 3?
Maar goed, dit zal wel ingecalculeerd zijn.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Ben ook weer terug uit Eindhoven.
Hoe klote het is, om het te zeggen; Psv was gewoon een klasse beter.
Je kunt zien dat ze gewoon verekte goed zijn. Op belangrijke momenten gaat bij Psv altijd alles goed. De kansen worden af gemaakt etc. Maar later als het nergens meer om gaat, missen ze wel. Psv is gewoon te goed.
Laatst gewijzigd door Force op 05-03-2006 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
pete
Bankzitter
Berichten: 203
Lid geworden op: 01-12-2005 19:45
Locatie: Oudkarspel (NH)

Bericht door pete »

De eerste 20 a 30 minuten kon SC Heerenveen redelijk mee voetballen, maar je ziet gewoon dat PSV bij elke aanval gevaarlijk is. Het klasse verschil is natuurlijk nadrukkelijk aanwezig. Maar de fouten die worden gemaakt zijn van amateur niveau.
En als je al naar Eindhoven gaat om te proberen om de 0 te houden dan ben je niet goed bezig. Mark de Vries had natuurlijk direct moeten beginnen. Het is natuurlijk niet zo dat je dan een punt of zelfs drie punten had gepakt. Je had iig een leukere wedstrijd gezien.

Derveld , Seip, Breuer,Poulsen(redelijk)

Dat zegt toch genoeg. Deze wedstrijd was voor hen een te hoog niveau qua verdedigen.
Deze 3 spelers hebben verder ook nog een gebrekkige techniek en hun motoriek is ook niet echt geweldig.

Maar jah PSV was gewoon beter en daar kun je dan vrede mee hebben.

Trouwens....We klagen wel eens over HET publiek in Heerenveen, maar in Eindhoven is het ook niet geweldig qua sfeer
Farfan
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 28-02-2006 23:34

Bericht door Farfan »

Gerrits, bedankt voor de felicitaties. Er moet wel heel wat gebeuren wil het nu nog fout gaan inderdaad. Erg sportief, dank je.

Waar is Hansrob eigenlijk? heb hem al even niet meer gezien hier....

Ik heb gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens kunnen genieten van PSV, op enkele momenten na natuurlijk.

Pete, wat je zegt over de sfeer klopt jammer genoeg helemaal. Maar bij feyeNOOIT en ajakkes is het niet anders hoor. Bij PSV kan het erg sfeervol zijn, maar is afhankelijk van de belangrijkheid van de wedstrijd (CL bijv.) en van de " aanwezigheid" van de bezoekende supporters. Ik erger me daar al jaren aan, maar veranderd weinig. Het kan wel erg gezellig zijn hoor.

Ik neem aan dat er verder niks negatiefs is gebeurd met heerenveen supporters in Eindhoven he??

Hoop dat jullie de playoffs halen en het erg goed doen en dat meen ik....
Brabantse nachten zijn lang....en weer kampioen
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Ook weer ontwaakt na lange reis terug vanuit Eindhoven. Allereerst mijn complimenten voor het stadion, wat een prachtig stadion is het toch! (zat niet in uit-vak) Verder vooral me lopen ergeren aan ons centrale duo achterin. Het is toch ongelooflijk dat die Seip en Breuer spelen. Tsjah, we zullen niet veel beter materieel hebben, maar dat deze twee heren het niveau lang niet aan kunnen lijkt mij duidelijk. Seip maakt voor tweede opeenvolgende wedstrijd weer een magistrale blunder, bedankt Marcel!

Verder viel het me op dat onze nieuwe rechtsback Poulsen een prima wedstrijd speelde. Verdedigend stond hij z'n mannetje, en hij kwam ook nog eens mee op. Ik zou zeggen, laten staan de gast. Ook Derveld vond ik niet slecht spelen. Farfan is er nagenoeg niet voorbij geweest, en dit terwijl in de vorige edities Drost en Rzasa helemaal dol waren gedraaid door hem. En tsjah, Koné...wat moeten we daar nou tegen doen. Op de één of andere manier heeft die man het vermogen altijd te scoren tegen ons. Een meneer op de tribune had het almaar over Oné, maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat het vandaag wel Koné zou worden..

Verder vond ik Nilson, Norregaard en Prager onder de maat spelen. Die kunnen veel beter. Al kwam Nilson in de laatste 10 min. met een paar mooie acties toch nog gevaarlijk voor de goal. Bosvelt, Yildirim en Bruggink vond ik redelijk spelen. Leuk om te zien hoe Bruggink zich stoorde aan het verschrikkelijk slecht verdedigen en opbouwen van onze verdedigers. En het moet gezegd, ook Vandenbussche keepte prima. Voor hetzelfde geld ga je met 6,7, of 8-1 terug naar Friesland.

Kortom, verwachte nederlaag tegen een oppermachtig PSV (met positief voetbal). Nu rest ons niks dan volgende week winnen in Utrecht.
Gomes
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-03-2006 19:15

Bericht door Gomes »

ik hoop dat jullie de playoffs halen en daar gaan jullie vast knallen!! :mrgreen:
En nu hopen dat Feyenoord vandaag punten laat liggen!! :D
Gomes.. Simply the Best!!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Allereerst mijn complimenten voor het stadion, wat een prachtig stadion is het toch! (zat niet in uit-vak)
De supporters in uit-vak zullen dan ook heel anders concluderen over het stadion denk ik.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Booijstra schreef: De supporters in uit-vak zullen dan ook heel anders concluderen over het stadion denk ik.
Ik vond het stadion op zich wel mooi, maar dat net in het uitvak vindt ik echt zooo ergerlijk. Voor de rest was het wel prima. Jammer van het verlies, maar het is geen schande..

Wat ik wel raar vindt is dat de selectie (op een paar man na) niet de moeite neemt om naar het uitvak te lopen om te bedanken maar dat men maar gewoon zo snel mogelijk van het veld af wil. Wij balen ook maar klappen alsnog.. is het nou zo veel moeite????
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

Ik heb de samenvatting gezien! Ik vond dat Vandenbussche zeer goed keepte al heb ik ook mijn bedenksten bij die muur bij de vrije trap van Alex? Seip had weer een mooie actie :evil: waardoor we weer op een 1-0 achterstand kwamen! verder vond ik niet dat we er slecht aan hebben gedaan wel jammer natuurlijk maar gelukkig heeft groningen ook verloren! :mrgreen:
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Gomes schreef:ik hoop dat jullie de playoffs halen en daar gaan jullie vast knallen!! :mrgreen:
En nu hopen dat Feyenoord vandaag punten laat liggen!! :D
Daar ziet het niet naar uit dat Feyenoord punten laat liggen, en als je het niet erg vind vind ik dat ook niet zo erg. Nu volgende week van Utrecht winnen en we liggen weer behoorlijk op koers voor plek 5. Het zal nog zwaar genoeg worden.

Voor PSV ligt dat allemaal wel anders, bij een goed resultaat volgende week tegen Ajax is de titel wel binnen lijkt me. Veel succes en tot volgend seizoen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

De goal van Alex;

Afbeelding

Ook ik heb m'n twijfels bij het muurtje. Het leek op het eerste gezicht gewoon een goeie vrije trap, dat het ook is. Maar die muur staat niet geweldig. Misschien een mannetje te weinig in de muur?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Jammer, als Heerenveen wat slimmer speelde was er veel meer te halen. PSV wenste zich niet diep in te spannen, en daar moet je gewoon op in spelen. We hebben veel kansen gehad, die je niet afmaakt en achterin werden blunders begaan. Dan loop je vanzelfsprekend tegen een nederlaag aan, die dus niet had gehoeven.

Poulsen speelde niet onverdienstelijk, wel was duidelijk dat hij nog wat moet wennen aan dit niveau, maar Poulsen heeft zeker potentie! Lijkt erop dat we na vele jaren weer een fatsoenlijke rechtsback hebben.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Force schreef:De goal van Alex;

Ook ik heb m'n twijfels bij het muurtje. Het leek op het eerste gezicht gewoon een goeie vrije trap, dat het ook is. Maar die muur staat niet geweldig. Misschien een mannetje te weinig in de muur?
Als Seip er nog in stond :twisted:

Maar die vrije trap zat zoveel effect in dat hij gewoon een enorme draai krijgt. Als er nog een man staat zal die waarschijnlijk echt niet met zijn hoofd er tegenaan gaan lopen.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Plaats reactie