26-02-2006: sc Heerenveen-NAC (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

26-02-2006: sc Heerenveen-NAC (2-1)

Bericht door xander »

sc Heerenveen - NAC

Sstart de verkoop voor de wedstrijd 4 februari.
sc Heerenveen - NAC

wedstrijd: sc Heerenveen - NAC
Datum: zondag 26 februari 2006
Aanvang: 14.30 uur
Kaartverkoop: start 4 februari a.s.
Aantal: max. 2 kaarten per club- of seizoenkaart




plaats: prijs:
Oosttribune € 21,-
Noord- en Zuidtribune € 18,-
Hoeken € 16,-
Jeugdkorting € 6,-
Alle ballen op Henkie!
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Stond deze wedstrijd niet eerst op 25 februari? In ieder geval mooi, dan kan ik er zeker weten bij zijn ivm wintersport :)

NAC moet in deze conditie te doen zijn, maar laten we voordat we voorspellingen gaan doen eerst maar even het drukke programma van de komende weken afwachten.
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

lijkt me leuke wedstrijd :D kan er alleen niet heen geen geld meer, elke wedstrijd ( ook uefa en gatorade cup) losse kaarten gekocht, maar dit lukt denk ik niet :(
Superfriezen!!!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

En wat moeten wij met die informatie schfries1989? Moet iemand je geld lenen of geven ofzo?
Als iedereen nu ook al gaat melden dat ze géén kaartje hebben gekocht wordt het weer
een grandioos feest in de wedstrijdtopics.
Heerenveen: superbia ex septentrio
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Volgens mij moeten we deze week nog een verloren wedstrijd tegen S Boekarest goed maken, door daar met 0-3 te winnen. :lol:
NN gekkenhuis
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik zag zonet dat de wedstrijd op zondag wordt gespeeld. Ik verwacht een moeilijke wedstrijd aangezien Nac er vandaag tegen Willem2 helemaal niets van bakte.
SCH
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Donderdag; Steaua uit, en dan de zondag erop Nac Breda. Dat is niet echt een week :wink:

Edit: Was weer veels te traag*


Het is een hele belangrijke wedstrijd voor het behalven voor de play-offs.
Nac Breda, is niet goed aan het voetballen de laatste weken dus moet te kloppen zijn.
Ondanks het slechte spel van Heerenveen de laatste tijd, moet Nac te kloppen zijn!
Ik hoop nu echt een keer op Tarva in de basis, en dat kun nu zowiezo mooi omdat Nilsson er zo goed als zeker niet bij is.
Mark de Vries hoop ik daarentegen niet vanaf het begin te zien, omdat hij mij tot nu toe niet echt meevalt.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Súrhusterfeanfans schreef:Ik verwacht een moeilijke wedstrijd aangezien Nac er vandaag tegen Willem2 helemaal niets van bakte.
Willem II - NAC kun je niet als standaard nemen, dat is een derby ... dat zijn wedstrijden die opzichzelf staan.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Willem II - NAC kun je niet als standaard nemen, dat is een derby ... dat zijn wedstrijden die opzichzelf staan.
Revanche?
SCH
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Willem 2 speelde al steeds beter, maar had nog veel pech, ik had dan ook voorspeld dat ze zouden winnen, NAC is gewoon erg slecht dit jaar. Toch hebben wij nog niet gewonnen, zeker omdat onze man in vorm er niet bij zal zijn. Waarschijnlijk schuift Pranjic door naar de linksbuitenplaats en zal er een middenvelder bijkomen, of hij gaat schuiven met Bruggink en dan een andere spits er in, maar ik denk het 1e. Toch gok ik op een overwinning; 2-0 Bruggink en Pranjic
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Force schreef: Nac Breda, is niet goed aan het voetballen de laatste weken dus moet te kloppen zijn.
Ondanks het slechte spel van Heerenveen de laatste tijd, moet Nac te kloppen zijn!
Sinds het vertrek van Pi-air en de komst van Sno en Leonardo (II) is NAC juist beter gaan spelen. Zo makkelijk zijn ze niet te verslaan, zie de wedstrijden tegen F'noord,Groningen en Utrecht.
Graaijax Hamsterdam!!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik heb gisteren de eer gehad de wedstrijd Willem II - NAC in zijn geheel in het stadion te mogen bijwonen en NAC was echt dramatisch. Verdedigend een drama, qua middenveld al niet veel beter en aanvallend was het echt helemaal niks. Slappe hap, terwijl je dat juist in zo'n duel niet zou verwachten van NAC. Willem II streed juist wel zoals het hoort in een derby.

Ik zie zeker wel goede kansen voor Heerenveen. Alleen hoop ik dat Verbeek dan zo slim is de belangrijke jongens donderdag wat rust te gunnen. Die 1-3 spelen we echt niet meer weg, dus richt de pijlen dan alsjeblieft vol op de competitie.
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

En een leuke wedstrijd voor de zondagmiddag, bij de schoonouders koffie drinken, de vrouw en de kinderen daar achterlaten, en lekker naar Heerenveen met schoonpapa

3 punten in de zak weer mee naar huis dan ff eten dan snel naar mijn thuisbasis
foto's inladen sport kijken foto's bewerken, internetpagina maken.
uploaden en melden op het forum dat de foto's online staan.
Maandagmorgen gaat de wekker weer, en gaan we die gekke groningers weer jennen :mrgreen:

Maar al met al moet deze wedstrijd geen probleem zijn voor sc-heerenveen, en denk aan
3-1
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

SuperFries schreef:En een leuke wedstrijd voor de zondagmiddag, bij de schoonouders koffie drinken, de vrouw en de kinderen daar achterlaten, en lekker naar Heerenveen met schoonpapa

3 punten in de zak weer mee naar huis dan ff eten dan snel naar mijn thuisbasis
foto's inladen sport kijken foto's bewerken, internetpagina maken.
uploaden en melden op het forum dat de foto's online staan.
Maandagmorgen gaat de wekker weer, en gaan we die gekke groningers weer jennen :mrgreen:

Maar al met al moet deze wedstrijd geen probleem zijn voor sc-heerenveen, en denk aan
3-1
Doe je dit nu om een aantal mensen een beetje te stangen? Zo ja vind ik het nog best grappig.

Zo niet dan vind ik het een vrij kansloze post.

On topic: heerenveen zal het nog vrij lastig krijgen tegen NAC, hebben op papier een vrij goede selectie. Hoop op een mooi open en aanvallende pot voetbal voor de radio :mrgreen:
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Doe je dit nu om een aantal mensen een beetje te stangen? Zo ja vind ik het nog best grappig.
Wie zit hier nu wie te stangen

verder reageren heeft geen nut, oant snein
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

De wedstrijden H'veen - NAC zijn in het verleden veelal spectaculair verlopende matches geweest (beker en competitie). In Breda zijn ze behoorlijk teleurgesteld in de prestaties van hun club. De zeer hoge verwachtingen die daar aan het begin van het seizoen waren zijn bij lange niet gerealiseerd.

Het vertrek van Van Hooijdonk zal voor het team eerder een bevrijdende sfeer geven dan dat het team is verzwakt. De nieuwe trainer Lok zal ongetwijfeld de volledige steun van zijn spelers krijgen vanwege zijn keuze om Van Hooijdonk te dumpen
Het verlies tegen Willem II zal keihard aankomen in Breda. Een tweede echec binnen 8 dagen zal door de supporters daar niet geaccepteerd worden.
Heerenveen heeft de afgelopen periode een zwaar programma (met als climax de reis naar Boekarest). Het toch al zeer moeizaam draaiende elftal van Verbeek zal alles op alles moeten zetten om komende zondag (onder winterse omstandigheden) goed tegenwicht te bieden.

In deze wedstrijd die voor NAC er op of er onder zal zijn zal Heerenveen voor de volledige 100% aan de bak moeten. Ik vrees dat men dat niet waar kan maken.

Laten we hopen dat ik het volstrekt verkeerd inschat.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja NAC dacht met jongs als Van Gessel, Elshot, Sikora, de oude Vidmar, de oude Van Hooijdonk, Volanthen en nog 1 of 2 spelers goede spelers te hebben gehaald. Ik had alleen van Volanthen echt meer verwacht en had mijn twijfels bij Van Hooijdonk. De rest zijn gewoon matige spelers. Nu ik weet dat Nilsson er alsnog bij is ben ik extra positief gestemd+ 3 of 4 tegen 0 Goals Van Bruggink, Nilsson, Pranjic en Breuer
JeroenDeBoer
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 27-01-2004 17:08

Bericht door JeroenDeBoer »

Jammer dat het niet om 16:30 is. Vind ik de mooiste tijd voor op zondag. Of om 13:00.
Gebruikersavatar
saKe
Nieuw talent
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-06-2005 17:48
Contacteer:

Bericht door saKe »

Dit moet gewoon gewonnen worden.. m0et kunnen:D
sc Heerenveen pride of the north
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Heerenveen zal het zwaar krijgen, toch gok ik op een nipte overwinning voor onze helden....

Nac onder Lok speelt countervoetbal en met de levensgevaarlijke Leonardo is dat een prima systeem om het Heerenveen lastig te maken....
simplythebest
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 15-05-2005 14:03
Locatie: kortehemmen

Bericht door simplythebest »

Als je de meeste meningen van anderen op het forum moet geloven kunnen we het beste met deze opstelling beginnen! :lol:

Prager
Prager Prager Prager Prager
Prager Prager Prager
Prager Prager Prager

En dan in de 2e helft prager laten invallen!
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Vermoedelijke opstelling Heerenveen: Vandenbussche, Seip, Hansson, Breuer, Drost, Bosvelt, Norregaard, Pranjic, Yildirim, Bruggink, Nilsson.


Ik had graag gezien dat Breuer, die de laatste tijd erg matig speelt, was vervangen. En ik had Prager wel eens een langere periode in de basis gezien, maar Bosvelt kan het ook wel aardig. :mrgreen: En Prager en Bosvelt op het middenveld....
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ben in ieder geval blij dat een overgang van Prager in de winterstop afgeketst is. De jongen is nog jong en heeft nu Bosvelt voor zich dus een overgang was vanuit zijn oogpunt wel te begrijpen. Maar Bosvelt heeft ook niet het eeuwige voetballeven en dus grijpt hij nu de kansen die hij krijgt. Dat hij er nu weer buiten staat is gewoon een kwestie van rangorde.

Wellicht volgend jaar ook nog.
Wéér uit!!!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hij heeft kwaliteiten en dat baseer ik niet alleen op de wedstrijd tegen Steaua, dus het zou zonde zijn hem eventueel nog een jaar op de bank te laten zitten. Hij is een type speler die we nodig hebben. Als hij na dit seizoen nog niet in de basis staat dan is verhuur wel een optie.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

De concurrentie werkt in ieder geval weer aardig mee. NEC, TWente, RKC en Vitesse verspeelden al punten voor plaats 6-9, maar voor plaats 2-5 zijn onze grootste concurrenten toch Utrecht, Groningen en Ajax. 4 clubs voor 2 plaatsen...
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Mooi, vanmiddag weer een lekker voetbalmiddagje. Eerst even naar het FFP om AZ-PSV te aanschouwen onder het genot van een biertje (mag dat wel Riemert?), en daarna maar hopen dat Heerenveen wint. Want met minder kan niemand genoegen nemen natuurlijk. Er komen een paar zware (uit) wedstrijden aan, en als je vandaag 3 punten haalt zou dat een opsteker zijn, net als de overwinning donderdag dat uiteraard ook was.

Opstelling is niet verrassend, net als de laatste weken dus. Wel had ik graag de Vries voorin gezien, met kort daarachter Bruggink. Maar wellicht dat dat in de loop van de wedstrijd nog wel gebeurd. Prager heeft het donderdag uitstekend gedaan, en verdiend eigenlijk een basisplaats maar hij heeft de pech dat Paul Bosvelt op zijn positie speelt. Ik verwacht dan ook dat Thomas nog wel gaat invallen.

Goed; of het een leuke wedstrijd wordt kan me geen barst schelen, als de punten maar in Friesland worden gelaten.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Gearard schreef:(mag dat wel Riemert?)
Daar mag hiet nier over gediscussieerd worden. Dat gebeurd op het NN-forum ook al, dus niet hier.

Ik verwacht een leuke pot voetbal, en ik verwacht ook drie punten. De overwinning van afgelopen donderdag heeft de mannen goed gedaan en doet ze naar grote hoogte stijgen. Ik denk dat het een overtuigende overwinning gaat worden, 3-0, met goed voetbal.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie