26-02-2006: sc Heerenveen-NAC (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Alsjeblieft hé, wat een simpele reactie...... :urgs: . Hij heeft zelf ook aangegeven dat hij dit seizoen weinig punten pakt voor de ploeg. Zondag deed hij dat duidelijk wel en daarom was hij extra blij.
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Feanfan united schreef:Wat zijn die Waterman fans nu stil hé 8) Ik zei altijd al dat hij beter was en belangrijker hij pakt punten. Waterman is goed, maar pakt geen punten.
Alhoewel ik een fan van VdB ben vind ik deze post ech een beetje onzin. In het begin was Boy zeker niet sterk en heeft hij wat mij betreft zeker punten gekost. Op het moment dat hij tegen Sparta uit moest uitvallen (een persoonlijk drama voor die jongen dat hij zeker niet verdiende) was hij in goede doen en keepte hij uitstekend. Wellicht dat hij (nog) niet echt aantoonbaar punten pakte maar dat was van Brian de afgelopen wedstrijd ook pas de eerste keer dit seizoen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ach het jongetje is vergeten hoe sterk Waterman tot zijn blessure speelde. Alle VDB-fans en Waterman-haters waren toen stil. Lekker gemakkelijk, die jongen heeft een zware blessure en kan zich ook dit jaar verder nauwelijks bewijzen.

En wat het NN-vak betreft en de opmerking of ik wil dat het weg moet:

1. Nee, zeker niet als het zorgt voor een positieve sfeer en fantastische TIFO-acties heeft zoals de Lieuwe Brink-hommage, het vikingschip etc.
2. Ja, als er spreekkoren tegen de tegenstander, de scheids, of eigen mensen zijn, of andere ongeregeldheden.
Laatst gewijzigd door ALS 26.000 op 28-02-2006 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Ik weet echt wel hoe Waterman keepte dit seizoen. Dat was niet best. Oké, Brian was ook niet altijd even sterk, maar hij kan punten pakken en dan mag je wat mij betreft wel eens een foutje maken. Waterman had fouten en pakte geen punten.
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Feanfan united schreef:Ik weet echt wel hoe Waterman keepte dit seizoen. Dat was niet best. Oké, Brian was ook niet altijd even sterk, maar hij kan punten pakken en dan mag je wat mij betreft wel eens een foutje maken. Waterman had fouten en pakte geen punten.
En de crux van je verhaal zit hem nou net in het woordje "had". Op het moment dat hij uitviel waren die verledentijd en was zelfs ik als groot criticaster van Boy helemaal om en zat niet meer met angst en beven op mijn stoeltje of stond met angst en beven in een uitvak als de bal zijn kant op kwam Dat is wel anders geweest toen ik hem in de beloften en een paar westrijden in het 1e heb zien spelen die niet best waren maar eerlijk is eerlijk hij heeft zich gerevancheerd en een aantal goede wedstrijden gespeeld. Hij verdient zeker een nieuwe kans zich opnieuw te bwijzen.

Wat mij betreft heeft Heerenveen 2 hele goede sluitposten en mochten we willen dat we overal op het veld zo goed dubbel bezet waren..
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En het lag alleen aan Waterman zeker Feanfans united? Denk aub even wat verder dan je neus lang is.........
axl
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 14-08-2005 22:37

Bericht door axl »

Feanfan united schreef:Ik weet echt wel hoe Waterman keepte dit seizoen. Dat was niet best. Oké, Brian was ook niet altijd even sterk, maar hij kan punten pakken en dan mag je wat mij betreft wel eens een foutje maken. Waterman had fouten en pakte geen punten.
Je bent volledig de draad kwijt. Heb je wel eens opgelet bij een voorzet van de zijkant. Vdb stapt dan, twijfelt, stapt terug, brengt de volledige verdediging in verwarring en vervolgens kan er vrij ingekopt of getrapt worden. Gelukkig is hij een fantastische lijnkeeper en redt dus nog wel eens. Dat is echter niet de bedoeling hij moet gewoon de voorzet pakken.

Verder kan hij niet meevoetballen en straalt naar de verdediging geen zekerheid uit. Hij bespeelt het publiek wel goed. Als je daar gevoelig voor bent dan ben je zeker voor VdB.

Als je goed observeert en rationeel kijkt dan is Boy beter. Alleen is fit blijven natuurlijk ook een kwaliteit. Je kunt niet in twee seizoenen niet twee keer langdurig uitgeschakeld zijn.

Heerenveen moet dus goed analyseren of het door moet gaan met deze twee jongens. Is Boy in staat om weer fit te worden en te blijven dan is hij top. Is Brian in staat om (zeer snel) zijn zwakke punten te verbeteren dan is hij voldoende.

Ze zullen beide echter geen reserve meer willen zijn. Eén van beide zal dus wel verdwijnen na dit seizoen.
Leeroy Echteld is een superheld!!!!!!!!!!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Feanfan united is een oude bekende van ons (ik laat maar ff in het midden wie...) en is inmiddels geband voor zaken die hij onder een andere nickname uithaalde. Aangezien het niveau van zijn posts onder deze nieuwe nickname niet bijster is gestegen keert ie ook niet weer terug.

Reageren hoeft dus niet meer. 8)
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

axl schreef:bent volledig de draad kwijt. Heb je wel eens opgelet bij een voorzet van de zijkant. Vdb stapt dan, twijfelt, stapt terug, brengt de volledige verdediging in verwarring en vervolgens kan er vrij ingekopt of getrapt worden. Gelukkig is hij een fantastische lijnkeeper en redt dus nog wel eens. Dat is echter niet de bedoeling hij moet gewoon de voorzet pakken.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Vandenbussche is juist sterk bij de voorzet. Hij plukt veel ballen uit de lucht die Waterman had weg gestomd, waardoor de tegenstander gelijk weer gevaarlijk is.

Ik ben het er mee eens dat Waterman steeds beter werd. Maar Verbeek kan in mijn ogen niet meer om Vandenbussche heen.

In mijn ogen, kan Heerenveen Waterman volgend seizoen het beste verhuren. Laat hem maar eens een seizoen blessure vrij keepen. Heeft hij bij ons niet gedaan. En met Moeliker hebben we een leuke 2e keeper in huis gehaald. Die komt er wel :x
Ken-nie Steppe, wel keepen
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Herinnert u zich deze nog? (Had even een deja-vu)

viewtopic.php?t=2039&start=810
Heerenveen: superbia ex septentrio
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Heeft iemand nog een samenvatting van deze wedstrijdt ?
Plaats reactie