11-02-2006: sc Heerenveen-Vitesse (4-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik ben er vrijwel van overtuigd dat het geen " fuck-off-gebaar " was van Yilderim afgelopen zaterdag. Die indruk werd bij mij nog versterkt door zijn korte vraaggesprek met OF. Daar sprak alleen maar blijdschap en opluchting uit.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Better let als hielendal net: nog wat beelden van de wedstrijd.. (samenvatting van voetbal insite)
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Tijdens de 10 minuten stilte gisteren kon er ook eens met de buren worden gesproken. Ik heb begrepen dat Yildirim zélf in de LC heeft verklaard dat dit een middelvinger was en dat een ieder die hem uitjouwde maar niet moest juichen bij zijn goals.

Duidelijke reactie (en voor de duidelijkheid: ik heb er geen problemen mee)
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

H-J schreef:Tijdens de 10 minuten stilte gisteren kon er ook eens met de buren worden gesproken. Ik heb begrepen dat Yildirim zélf in de LC heeft verklaard dat dit een middelvinger was en dat een ieder die hem uitjouwde maar niet moest juichen bij zijn goals.

Duidelijke reactie (en voor de duidelijkheid: ik heb er geen problemen mee)
Volgens mij stond dit in de Koerier of in de Heerenveense. Maar er stond niet bij dat het echt een middelvinger was. Wel dat het gericht was tegen het Heerenveen publiek.

Zal eens kijken of de krant hier nog ergens ligt.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het gaat mij te ver. Het speelt als een krant dit seizoen en de afkeuringen richting hem zijn absoluut niet massaal en erg beperkt. Dus een domme actie van hem. Als hij de ballen nu eens net zo hoog krijgt als zijn middelvinger dan wordt het misschien nog eens wat. :mrgreen: Gisteren kwamen zijn corners ook bijna niet van de grond.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Inderdaad, de hoop die ik even had is snel vervlogen. Gisteren speelde hij weer als een natte krant, die geen lantaarnpaal voorbij komt..
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

misschien een beetje laat, maar tijdens het legen van mijn camera nog een sfeerfoto gevonden van NN tijdens wedstrijd Heerenveen-Vitesse.
(pb me maar als je het originele formaat wilt hebben)
Afbeelding
Plaats reactie