08-02-2006: Heracles Almelo-sc Heerenveen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

balen..... naja zal wel gelijkspelletje worden, gezien het spel moeten we er tevreden mee zijn, volgens enkele bekenden van me is het in Almelo huilen met de pet op... :cry:
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Het zal weer eens niet....Wat ben ik toch blij met die topkeeper van ons zeg. Die man heeft ons inmiddels al veel tegengoals en punten gekost dit seizoen. Het valt me al weken op dat de communicatie/ vertrouwen tussen keeper en verdedigers bar slecht is. De verdedigers vertrouwen de keeper niet (niet geheel onterecht) en kiezen meestal dus voor de lange haal naar voren....Zullen ze nu wel gedacht hebben, "misschien kan onze keeper toch nog een beetje voetballen", maar nee dus. Naja eerst maar ff op de beelden wachten voordat ik me verder kwaad maak.
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Ik vind onse brain ook steeds minder worden, er is geen comminucatie tussen verdedigers en brain, vandaar dat dit soort foutjes onstaan ( net als Ajax) er jamer, dit had niet gehoeven, nu hopen op een mooie counter van de vries of nilsson
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

nog 3 min. COME ON HEERENVEEN


edit: helaas 0 min. Gewoon jamer & dom van heerenveen
net stinne, mar winne!
Dieder

Bericht door Dieder »

Teleurstellend, we hadden nu mooi wat op kunnen schuiven, helaas staat NEC voor tegen Feyenoord en Utrecht gelijk tegen PSV...
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Zul je net zien, wissel je Yildirim een keer, krijg je nog een vrije trap op zo'n plek :? Maar Norregaard schoot hem natuurlijk ook niet verkeerd.
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Duur puntenverlies, NEC staat ook nog eens voor. Bruggink ook nog eens geblesseerd :urgs:
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

Klote dat we punten verspelen, zaterdag zit ik niet over in thuis zijn we altijd sterker.
Zal weer stuivertje wisselen worden op de ranglijst, concurrentie is ook gord bezig.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

pyter schreef:Het zal weer eens niet....Wat ben ik toch blij met die topkeeper van ons zeg. Die man heeft ons inmiddels al veel tegengoals en punten gekost dit seizoen. Het valt me al weken op dat de communicatie/ vertrouwen tussen keeper en verdedigers bar slecht is. De verdedigers vertrouwen de keeper niet (niet geheel onterecht) en kiezen meestal dus voor de lange haal naar voren....Zullen ze nu wel gedacht hebben, "misschien kan onze keeper toch nog een beetje voetballen", maar nee dus. Naja eerst maar ff op de beelden wachten voordat ik me verder kwaad maak.
ik vind dat we een type Westerveld nodig hebben iemand met veel ervaring die een team ook op sleeptouw kan nemen, en een voorbeeld voor de ploeg is.

duur punt verlies. dit zeker nu nec ook nog voorstaat winst tegen Vitesse moet nu natuurlijk wel want dat is een directe concurent.
maar het lek is nog niet boven dat is wel duidelijk :grmbl:
Laatst gewijzigd door feanfans op 08-02-2006 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
sc Robin
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 28-01-2006 20:47
Locatie: gelderland

Bericht door sc Robin »

hehhe jongens vrees niet! pi air komt er bij fey in:P
Niet dat ik daar veel van verwacht maar het zou wel prettig zijn voor ons.
kan je het zien?
zo beter?
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Echt jammer, hier hadden we een mooie slag kunnen slaan.. Nu maar hopen Utrecht en Ajax ook punten laten liggen, dan valt de 'schade' nog enigszins mee..

90+1 vrije trap norregaard
Dieder

Bericht door Dieder »

Geweldig marca, hoe doe je dat toch?
Gebruikersavatar
bombats
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 26-01-2006 16:16
Locatie: boornbergum
Contacteer:

Bericht door bombats »

snel vergeten :grmbl: en vooruit kijken als je tegenstander slecht speelt speel je zelf meestal ook slecht tenminste dat hoor ik geregeld... maar bij heerenveen is het tegen iedereen slecht... en terwijl verbeek telkens na de wedstrijd zegt dat we goed voetballen ... dan is er togh iets fout dacht ik :( volgende wedstrijd graag !!

:stan:
heerenveen !! ??
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Helaas het had een mooie avond kunnen zijn en dan hadden we een mooi plekje gehad op de ranglijst :( . Maar dat zul je altijd zien als het kan dan wil het weer niet. Zaterdag maar weer volle bak ervoor gelukkig een thuis wedstrijd want Vitesse speelt de laatste tijd erg goed. Alleen heeft vanavond wel op het laatst de wedstrijd weggeven.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

we staan in ieder geval weer boven fc groningen 8)
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Doodzonde, alle concurrenten verliezen punten, maarja wij zelf ook...

Desondanks nog 5e
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

Haha, er zijn er meer die balen dat ze punten verliezen omdat hun concurrenten verloren hebben :wink:
Het wordt allemaal erg spannend om de play off. Er is er nog geen een van de kandidaten die echt er bovenuit steekt. Het is gewoon stuivertje wisselen, goede series van de een worden afgewisseld met slecht van de andere en andersom.
En nu komen ook ROda en Twente langzaam dichterbij geslopen......als Twente weer zo'n serie alla volgend jaaer neerzet...
Ach: het wordt een mooi en spannend seizoen denk ik.

Heb zo'n gevoel dat wij elkaar nog twee keer gana treffen dit jaar :shock:
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Zo weer terug uit Almelo.

We kwamen wat gelukkig op voorsprong (Nilsson doet aan handbal), het is dan achteraf jammer dat je kwartier voor tijd dan toch nog weer gelijk komt, maar goed verders was het wel een relaxte avond. Mooi onder het stadion parkeren, en snel weer weg. En het positieve zijn de andere uitslagen van vanavond.

Alleen nu ben ik nog steeds benieuwd wat voor tekst er zat in die oerwoud geluiden :mrgreen:
NN gekkenhuis
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het duurde bijna een uur, maar dan staat wel de hele samenvatting online.. 8)

P.s. de bestanden op yousendit blijven niet 'eeuwig' online staan, dus wees er snel bij.. (Misschien dat iemand een beter alternatief heeft voor bestanden van 56 mb?)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Marça schreef:Het duurde bijna een uur, maar dan staat wel de hele samenvatting online.. 8)
Super. Net terug uit Almelo en dus al het voetbal gemist.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Net terug. Erg slechte pot, bijna geen kansen. Een keihard werkend en fel Heracles kreeg welgeteld 1 (!) kans en dat was de goal. Wij een stuk of 4, maar toch mag je het een terechte uitslag noemen op basis van de wedstrijdmentaliteit bij ons. Kan bij ons nauwelijks een speler noemen die acceptable speelde of het moet dan toch Nilsson zijn geweest, de enige speler die wat gevaar bracht.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Alleen nu ben ik nog steeds benieuwd wat voor tekst er zat in die oerwoud geluiden
Die moeten we er zeker inhouden, pakkende tekst en voor iedereen goed te onthouden!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ook alweer een tijdje terug van de busreis. We kwamen al om 18:15 aan bij het stadion van Heracles. Nou goed; had je wat tijd om het stadion te bezichtigen. :wink:

Matige wedstrijd, van beide kanten. Er zit weinig lijn bij ons in het spel, we spelen een beetje "toevalsvoetbal". Van een mooie opgezette aanval is bij ons geen sprake meer.
De goal van Nilsson was daar een voorbeeld van.

De 2e helft werd het spel van ons er mede door de komst van De Vries wat beter op. Hij hield de ballen goed vast, en zodoende konden de middenvelders aansluiten. Jammer van die tegengoal, anders had je goede zaken kunnen doen als je ziet naar de ranglijst.

Niet te lang stilstaan bij dit (onnodige) puntenverlies, en maar vooruit kijken naar zaterdag. Winnen we die pot tegen Vitesse, dan doen we nog steeds lekker mee.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Het was een slechte wedstrijd dat is duidelijk maar waar ik me echt zorgen over ga maken is de onzekerheid van Vandenbussche. Elke lange bal of voorzet is de laatste tijd een gevaar. De ene keer komt hij uit en de andere keer niet en als hij uit komt beukt hij vaak een eigen speler aan de kant. Door zijn twijfelachtige houding (en slechte communicatie?) wordt de verdediging ook erg onzeker want gister zaten er heel veel momenten bij dat de verdedigers (met name Breuer) zeer onzeker oogden.

De voorzet bij de goal van Heracles had VDB volgens mij ook kunnen pakken (de bal vloog binnen het 5 meter gebied). Dat de aanvaller vervolgens helemaal niet gedekt wordt en vrijstaand inkopt is niet zijn fout. Maar toch, VDB oogde onzeker en de verdediging helaas ook.

Heerenveen zelf kon er ook weinig tot niets van, een doelpunt met een slimme handsbal van Nilson, meenemen met de linkerhand aan de kant waar de scheidsrechter en grensrechter niet stonden zodat die het niet konden zien. Verder heel erg rommelig en de spitsen konden niet bereikt worden. Mark de Vries (die eindelijk normaal werd toegezongen :lol: ) viel trouwens wel goed/beter in hij is fysiek heel erg sterk en kan ballen goed afschermen. Yildirim was iets beter dan afgelopen zondag en ik hoop dat de blessure van Bruggink meevalt want die kreeg een beste beuk van de Heracles verdediger (neem aan dat hij er met een blessure van af moest want anders vind ik de wissel niet terecht).

We hadden een beste slag kunnen slaan en hebben dat niet gedaan. De middenmoot (voor plaats 4 t/m 12) wordt steeds breder zodat we regelmatig punten moeten blijven halen. Daarom hadden we gister moeten winnen maar hebben dat (achteraf terecht) niet gedaan. Wederom een gemiste kans dus want er komen lastige potjes aan nu.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Der hest gliek in. VdB hebt geen schuld aan de tegengoal. Verders moet Verbeek eens een keer bij hemzelf tenrade gaan waarom hij het zooitje niet aan het voetballen krijgt.
Zaterdag witte zakdoekjes????
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

De voorzet ging op hoofdhoogte binnen het 5 meter gebied voor het doel langs (volgens mijn inschatting in het stadion). Dan mag je van een keeper verwachten dat hij in ieder geval een poging doet om de bal te pakken. Maar de twijfel sloeg weer eens toe. VDB was vorig seizoen veel overtuigender dan dat hij nu is. Met name met lange ballen en voorzetten en de daarme samenhangende coaching van de defensie want daarin blinkt hij niet uit de laatste tijd en zeker gister niet.

De goal is niet alleen zijn fout inderdaad want ook de verdedigers deden weinig tot niets. Maar toch had hij die voorzet kunnen/moeten pakken.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

DE ZUID schreef: Zaterdag witte zakdoekjes????
Doe normaal man....
Ik heb geen onderschrift nodig...
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Zo, ook weer bijgekomen v/d match...
Er wordt wel eens beweerd dat Friezen onverstaanbaar zijn maar na gisteravond durf ik te beweren dat je in Almelo echt een woordenboek nodig bent. Het enige wat ik verstaan kon was: Sta op voor Heerenveen....( of was 't Heracles :mrgreen: ) Voor de rest kreeg ik alleen iets mee van: oeloellloeboeloebloeluuhhboe, ofzoiets. Pin me niet vast op de spelling, hahahaha...
En natuurlijk had je nog die 3 gangmakers links van ons!

Tja, het voetbal, nou, 1 ding lijkt me duidelijk. We zijn een ster in het maken van hands, want Nilsson was echt niet de enige( Kissi oa. ), zonder dat het arbiitrale trio het door heeft en ook weten we keurig een corner tot ingooi te verbloemen. Dus los v/h slechte spel waren er toch ook "licht-puntjes"...

(Gelukkig kwam er dankzij de overige uitslagen nog "sfeer in de auto", hahaha..)
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Plaats reactie