05-02-2006: sc Heerenveen-ADO Den Haag (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Mars schreef: Waarom iets nieuws verzinnen? Klonk toch goed, geen probleem dus.
En wat heeft iedereen ineens tegen Ajax? Oke, ben ook niet PRO-ajax,
maar om nou alles af te doen met "Ajax-liederen" die dan niet gezongen
mogen worden.....Pfff.......

Maar ja, dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij sommige hier... :huh:
Het gaat erom dat het zo'n typisch Ajax-nummer is, dat het niet gekopieerd moet worden. En dat het van Ajax is, speelt ook nog wel een rol natuurlijk.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Deze middag/avond viel me alleszins mee :) Had een slechte wedstrijd en slechte sfeer verwacht, maar de wedstrijd was redelijk goed en ook de sfeer was beter dan ik had verwacht!

Van Lasse mogen we inderdaad niet verwachten dat hij ineens onze nieuwe topscorer blijft, maar laten we hopen dat hij het nu ineens op z'n heupen heeft gekregen!

Over de wedstrijd: bij vlagen leuk voetbal, Heerenveen domineerde van begin tot eind, maar Bruggink en Kissi vind ik te licht. Bruggink ziet't wel, maar als spits scoort hij simpelweg te weinig en dan ben je teveel afhankelijk van een opvlieging van bijv. Nilsson en Kissi heeft het allemaal ook wel door, maar voegt naar mijn mening gewoon te weinig toe!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Mars schreef: Waarom iets nieuws verzinnen? Klonk toch goed, geen probleem dus.
En wat heeft iedereen ineens tegen Ajax? Oke, ben ook niet PRO-ajax,
maar om nou alles af te doen met "Ajax-liederen" die dan niet gezongen
mogen worden.....Pfff.......

Maar ja, dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij sommige hier... :huh:
Omdat 't gewoon triest is om liedjes te kopiëren en dat al helemaal van Ajax.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Dat soort nummers zing ik liever niet, zeker omdat ze van Ajax zijn, en ik de Vries liever ook niet associeer met van der Vaart.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Wat vonden we trouwens van De Vries?

Heb hem zelf nog niet goed kunnen beoordelen in die 10 minuten, maar hij oogde best wel 'lomp' met die grote passen van'm.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Precies het goede woord Jurruh: Lomp. GJV mag hem wel eens laten aftrainen, want dit oogde niet echt fit.
SCH
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

En helemaal deze...

Gater!$!@#$@
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Op mij oogde hij wel goed, trok twee keer goed het gat voor Pranjic en Nilsson wat eigenlijk twee keer in een doelpunt had moeten uitmondden. Helaas faalde Pranjic in de afronding.

De sfeer was vandaag ook weer top, hopelijk dat we dat volgende tegen Faillietesse door kunnen zetten!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Helaas faalde Pranjic in de afronding.
[/code]
SCH
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Foto's staan weer online
http://www.sjdevries.com
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ik vind dat hij sterk is aan de bal, kan een balletje beethouden.
En hij was heel slim bezig met die kans van Pranjic, hoe hij dat gat voor hem trekte, heel goed van em.
Voor de rest kan je nog niet zo'n goed beeld van em hebben in die 10 minuten.

Ik heb in de rest van de wedstrijd geen seconde gehad dat ik dacht dat we dit zouden verliezen, en dat is ook wel eens een lekker gevoel.
supporter: in voor en tegenspoed
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Had niet verwacht dat het 3-0 zou worden. Leuke wedstrijd gezien. Eerste helft was meer dan O.K. In de tweede helft begonnen we nog leuk, maar daarna was het hotseknots. Goede overwinning. De Vries mag eerst wel wat pondjes afvallen. Kwam op mij erg lomp over. Waarom werd Jeroen D. gewisseld. Vond hem best goed spelen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Matige wedstrijd, lekker sfeertje en 3 punten! Voor mij genoeg reden om met een lekker gevoel het stadion te verlaten.

Nilsson was goed bezig, 3 goals is altijd mooi voor je zelfvertrouwen. Hopelijk geeft dit hem een "boost". De Vries was nog duidelijk zoekende en dat is hem ook niet te verwijten, je kunt Mark niet beoordelen op een kwartiertje wedstrijd. Het is een kopsterke speler en een goed aanspeelpunt, met Bruggink er achter zie ik het de rest van het seizoen nog wel zitten.

Deze lijn doortrekken, een ruime zege werkt altijd als doping voor een ploeg, en dat kunnen we goed gebruiken. Woensdag Almelo en zaterdag Vitesse, beide keren weer lekker achter de ploeg staan, en met 4 punten zou ik wel tevreden zijn. Uiteraard ga je voor het volle pond, en die kun je in deze fase van de competitie ook uitstekend gebruiken.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik heb het niet zo op Nilsson (zeker niet op de linkervleugel ) maar vandaag was hij uiterst actief en gelukkig ook eens succesvol. Het is hem gegund. Terecht man of the match.
GJV zal nu ook wel hebben gezien dat het nuttig is bij corners en vrije trappen op het eigen doel minimaal een speler voor te laten staan ( 2e doelpunt ). Het is compleet zinloos de hele ploeg terug te trekken, elke weggetrapte bal komt gelijk terug.Verder hebben spelers als Nilsson geen toegevoegde waarde bij een corner op eigen doel, maar zijn ze heel nuttig bij een volgende snelle counter.
Mark de Vries speelde maar 17 minuten, maar je kunt nu al zien dat hij voetballend absoluut niets zal toevoegen. Hij kan in bepaalde situaties absoluut nog wel waardevol zijn, maar ik zou als het niet echt hoeft niet met hem starten. Dan nog eerder met Tarvajarvi, die toch wat sneller en wendbaarder lijkt.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ik vond Heerenveen het eerste half uur prima voetballen, vooral Bruggink ondanks dat hij kansen miste weer aardig voetballen. Hard werkend! Verder vond ik Nilsson wel een wereld van verschil vergelijken met donderdag. :lol: Dit geeft de burger weer moed!
Op naar Heracles en Fietstas! Als we deze winnen dan kunnen de play offs ons niet meer ontgaan. We staan nu al op 10 punten voor op de nr 10.

Ow, ja en dan dit nog: Onze "hagenees Hans" werd in het "zonnetje" gezet!
Afbeelding
BasVak11
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-01-2006 22:34

Bericht door BasVak11 »

waar ik me wel 'groen en geel' :D aan ergerde waren die ado-supporters.. er werd iemand onwel in vak 424 of 425 en werd afgevoerd... dan heel asociaal gaan zingen 'en laat je club maar in de steek'.. Schandalig!
verder ook onsportief van ze dat ze gewoon met de rug naar de spelers gaan staan terwijl de spelers de supporters gingen bedanken voor hun aanwezigheid..

verder viel mij de wedstrijd ook wel erg mee... ik vond dat heerenveen goed startte en goed aanvallend speelde.. dat kunstgras is dus nog niet nodig:p en nou ja mooie uitslag..
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Inderdaad, leuke pot, beter dan op voorhand verwacht.

Lasse ronde drie keer perfect af, maar leed ook weer een paar keer zeer knullig balverlies, hoop dat hij de opgaande lijn door kan trekken en vaker drie keer scoort in een wedstrijd.

Vond Bruggink veel beter dan in het begin van de competitie, maar Kissi ????, had verwacht dat hij er als eerste af zou gaan.

Mark de Vries viel in op een moment dat de wedstrijd eigenlijk al gespeeld was, moeilijk om een oordeel over te vellen.

Over de sfeer niks te klagen, verwacht hier dan ook nog een reactie van die Ado supporter op het forum over.
Ik pas hier niet
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

bas426 schreef:waar ik me wel 'groen en geel' :D aan ergerde waren die ado-supporters.. er werd iemand onwel in vak 424 of 425 en werd afgevoerd... dan heel asociaal gaan zingen 'en laat je club maar in de steek'.. Schandalig!
verder ook onsportief van ze dat ze gewoon met de rug naar de spelers gaan staan terwijl de spelers de supporters gingen bedanken voor hun aanwezigheid..

verder viel mij de wedstrijd ook wel erg mee... ik vond dat heerenveen goed startte en goed aanvallend speelde.. dat kunstgras is dus nog niet nodig:p en nou ja mooie uitslag..
Leuke pot voetbal.
Niet echt super intelligent dat dat ado-volk zo reageert. Maar het schijnt daar zo te moeten. Niet een benijdenswaardig volkje. Zo'n reis en je club zo zien spelen.

Over de wedstrijd is genoeg gezegd.
O ja Wie vertelt mij even waarom Prager gewoon geen basisplaats heeft.
Ik heb verder niet zoveel verstand van voetbal maar volgens mij is hij best wel een beetje goed!!

O ja nog iets....... We waren met zzijn allen toch zo trots op Huntelaar, de intogenwijze waarop hij zijn doelpunt tegen heerenveen vierde.

Zijn we met zijn allen ook trots op de wijze waarop Bakatti "in het zonnetje" werd gezet bij zijn fouten.
Natuurlijk sport is hard en de fouten werden in dank aanvaard. Maar om op het mooie scherm, na het doepunt van Nielsen, direct het spandoek van Bedankt Said te zien verschijnen en daarna het gezicht van een balende Bakatti, gaat me te ver.
Dat heeft hij niet verdiend voor de vijf en een halfjaar Heerenveen.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Laatst gewijzigd door HaEmTeDe op 06-02-2006 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

bas426 schreef:waar ik me wel 'groen en geel' :D aan ergerde waren die ado-supporters.. er werd iemand onwel in vak 424 of 425 en werd afgevoerd... dan heel asociaal gaan zingen 'en laat je club maar in de steek'.. Schandalig!
Triest ja.
verder ook onsportief van ze dat ze gewoon met de rug naar de spelers gaan staan terwijl de spelers de supporters gingen bedanken voor hun aanwezigheid..
Dat moeten ze zelf weten.
verder viel mij de wedstrijd ook wel erg mee... ik vond dat heerenveen goed startte en goed aanvallend speelde.. dat kunstgras is dus nog niet nodig:p en nou ja mooie uitslag..
Ik denk dat als het aan Verbeek ligt; dat we dan snel op kunstgras gaan spelen.
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

bas426 schreef:waar ik me wel 'groen en geel' :D aan ergerde waren die ado-supporters.. er werd iemand onwel in vak 424 of 425 en werd afgevoerd... dan heel asociaal gaan zingen 'en laat je club maar in de steek'.. Schandalig!.
Ik vond juist de supporters van Ado heel mak, ze berusten zich in de nederlaag en gingen zich richten op het randgebeuren en ik vond dat ze zich niet schandalig gedroegen.

Het is altijd wel even schrikken als je ziet dat er iets gebeurd en je hoopt natuurlijk dat het niet ernstig is. Maar als je dan ziet dat de man gelukkig zelf naar beneden kan lopen (en je weet dat het met die persoon wel goed komt), wat is dan schandalig en asociaal?...dit iig niet.

bdw Heeft Manchester of Chelsea zich al gemeld voor Nilsson?? :D
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Nielshh schreef:Over de wedstrijd: redelijke pot bij tijden, al gaf ADO ook wel erg weinig tegengas hoor. Al hielp die snelle 1-0 daar natuurlijk ook bij. Ik hoop alleen niet dat we nu allemaal gaan roepen dat we ineens Lasse als goalgetter hebben. Dit was een van die zeldzame dagen vrees ik waarop het meeste bij hem eens wél lukte. Waar ik overigens erg tevreden mee ben, dat mag duidelijk zijn.
Inderdaad, het is afwachten op komende woensdag en komende zaterdag, voordat echt duidelijk wordt of Nilsson de afgelopen tijd een betere voetballer geworden is. Gister was hij fantastisch, maar dat is hij in het verleden ook wel eens 1 wedstrijd geweest, om vervolgens weer 3 wedstrijden lang ver terug te zakken.

Zoals 1920 zegt, de playoffs zijn nu binnen hand bereik. De wedstrijd van komende woensdag wordt dan wel erg belangrijk, Heracles uit is lastig, maar daar winnen geeft zelfs nog uitzicht op plaats bij de eerste vijf, en dus een mogelijkheid tot Champions League.

Tot slot, de ADO supporters waren inderdaad triest bezig. Dat voorvalletje van laat je club maar in de steek heb ik niet meegekregen, maar dat zou echt belachelijk zijn. Bij de 2-0 begonnen ze al op te stoken en de wave in te zetten, jammer dat er dan toch nog enkele H'veen supporters zijn die daar op in gaan, en mee doen..
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Ruud Huntbäck schreef: bdw Heeft Manchester of Chelsea zich al gemeld voor Nilsson?? :D
NOG niet, maar op vi.nl staan al dat hij Hot is samen met dirk kuijt
net stinne, mar winne!
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Oh, en daar kijken Chelsea en Manchester United naar! :?
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

het gaat niet om het idee dat het op vi.nl staat maar om het idee dat ze hot zijn ..
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Heeft iemand toevallig ook een foto van het pompebled in het NN vak? op feanfans & sjdevries kan ik nix vinden
net stinne, mar winne!
Gebruikersavatar
bombats
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 26-01-2006 16:16
Locatie: boornbergum
Contacteer:

Bericht door bombats »

sorry maar wat is het probleem als de ado supporters een wave proberen in te zetten ???

:huh:

:stan:
heerenveen !! ??
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

g3r4rd schreef:Heeft iemand toevallig ook een foto van het pompebled in het NN vak? op feanfans & sjdevries kan ik nix vinden
Afbeelding
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Overigens kon ik het niet horen dat de Ado supporters iets zongen van laat de club in de steek, wel deden ze een sirene na :shock:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Jurruh schreef:maar Bruggink en Kissi vind ik te licht
Ik ben het niet eens met Bruggink. Vind Bruggink momenteel de sterkste speler van Heerenveen, alleen het is geen spits en dat kan je hem niet kwalijk nemen. Hij begint steeds beter te spelen. Is creatief voorin. Daarom moet je hem achter de spits zetten. Hij is iemand die net die steekpass kan geven, net zoals Bosvelt dat kan.

Ik zie momenteel liever Hanssen spelen voor Kissi, die is veel dreigender
Ken-nie Steppe, wel keepen
Plaats reactie