05-02-2006: sc Heerenveen-ADO Den Haag (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

AldeboarNN Fans schreef: Ik ben het niet eens met Bruggink. Vind Bruggink momenteel de sterkste speler van Heerenveen, alleen het is geen spits en dat kan je hem niet kwalijk nemen. Hij begint steeds beter te spelen. Is creatief voorin. Daarom moet je hem achter de spits zetten. Hij is iemand die net die steekpass kan geven, net zoals Bosvelt dat kan.

Ik zie momenteel liever Hanssen spelen voor Kissi, die is veel dreigender
Ja klopt, ik schreef het een beetje verkeerd op. Hij is te licht voor de spitspositie, want hij scoort simpelweg te weinig. Op het middenveld zie ik hem echter wel graag achter de spits spelen :) Of eventueel rechtsbuiten, alles beter dan Yildirim.
Hagenezuh
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 01-05-2004 15:46

Bericht door Hagenezuh »

Robert schreef:
loop niet zo te janken, moraal ridder!

En die wave, wtf is daar mis mee, bij nec 2wk terug deed hele stadion mee, kwam het zelfs op talpa haha.

Als jij dat al provoceren noemt, ben ik wel benieuwd naar wie of wat jij bent hahaha

Ik ben zwaar onder de indruk van jullie mooie stadion. Was ff bang dat het uitvak net zo dramatisch als bij PSV zou zijn, maar mijn complimten naar de de club. Maar net als alllllll die Scandinaviers bij jullie, stadionnetje is van IKEA? Wel handig, maar 1 draaittooltje voor nodig?

Suc6 deze comp en tot volgend jaar. Kom ook eens naar Den Haag dan met zijn allen.

de groen gele groeten
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Ik snap niet wanneer je de wave in gaat zetten wanneer je 0-2 achter staat... Of waren jullie daar zo blij om?
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Dit gaat toch helemaal nergens over...Die gasten zetten de wave in als ze 2-0 achter staan..Humor toch.....Oh Robbert ik vraag me af of je het uberhaupt wel leuk vind om naar een voetbal wedstrijd toe te gaan....
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

Hagenezuh schreef: Maar net als alllllll die Scandinaviers bij jullie, stadionnetje is van IKEA? Wel handig, maar 1 draaittooltje voor nodig?
die zin begrijp ik niet, verklaar je nader
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

427 schreef: die zin begrijp ik niet, verklaar je nader
Hij bedoelt dat je met één schroevendraaier (draaitooltje) het hele stadion in elkaar kunt zetten, dat is humôh jôh :D
Laatst gewijzigd door Ruud Huntbäck op 07-02-2006 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Overigens kan ik wel lachen om het "en laat je club maar in de steek"wat gezongen werd door de Ado-aanhang toen de man die een epileptische aanval gehad had uiteindelijk op eigen kracht de tribune afkwam. Lekkere , een beetje "sick " haagse humor. Zou niet leuk geweest zijn als de man op de brancard afgevoerd zou zijn. Trouwens, de man in kwestie wilde eigenlijk helemaal niet van de tribune af.
Ik vind die humor een stuk geslaagder dan het calimero-achtige "anti-Ajax" gezang :urgs:
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Arnoud schreef:Overigens kan ik wel lachen om het "en laat je club maar in de steek"wat gezongen werd door de Ado-aanhang toen de man die een epileptische aanval gehad had uiteindelijk op eigen kracht de tribune afkwam. Lekkere , een beetje "sick " haagse humor. Zou niet leuk geweest zijn als de man op de brancard afgevoerd zou zijn. Trouwens, de man in kwestie wilde eigenlijk helemaal niet van de tribune af.
Ik vind die humor een stuk geslaagder dan het calimero-achtige "anti-Ajax" gezang :urgs:
mee eens, zolang er niet ernstig aan de hand is met de beste man, mag er toch best wat voetbalhumor gezongen worden... En de wave vind ik ook niets mis mee, de ado fans wilden denk ik gewoon wat leedvermaak nadat ze zagen dat de spelers er geen zin in hadden..
St James' Park!!!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

1990 - 1991 Willem 2 - Heerenveen 5 - 2.
Heerenveen-supporters begonnen toen op een zeker moment bij een hopeloze achterstand met een polonaise in het uitvak ( nog geen wave toen ).
Werd toen ook schande van gesproken.
Je ziet, niets is nieuw. Ook niet bij ons.
Landerigheid of toch nog iets leuks doen.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

De enige beelden van deze wedstrijd die ik online heb kunnen vinden heb ik hiero geupload..
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

kan iemand me helpen..
bij putfile.com zijn er sommige bestanden die ik wel kan bekijken en sommige niet
moet ik hier een appart programma voor downloaden?
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik meen dat in het geval van een AVI-bestandje (of een ander formaat) je moet wachten tot het hele bestand is gedownload voordat het begint met afspelen.. Ik denk dat daar 't probleem ligt..

Is er trouwens iemand die de hele samenvatting heeft?
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Deden de RBC-supporters ook al niet eens zoiets? Deed het hele stadion mee. Ik vind het ook gezeik om niks. En het gezang van de Ado-fans tegen de man die met een brancard naar beneden werd gebracht moet ook kunnen. Gezonde spot noem ik dat. Beetje zeikerig om daarover te gaan zeuren. Dan heb je blijkbaar toch in je hoofd dat alle Ad-fans hooligans zijn of zo.
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Willem || - SC Heerenveen (ik geloof 4 jaar geleden, met John de Jong) 1-5. Toen gingen enkele supporters van de club uit Tilburg warm lopen op de tribune :mrgreen:
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

oldtimer schreef:1990 - 1991 Willem 2 - Heerenveen 5 - 2.
Heerenveen-supporters begonnen toen op een zeker moment bij een hopeloze achterstand met een polonaise in het uitvak ( nog geen wave toen ).
Werd toen ook schande van gesproken.
Je ziet, niets is nieuw. Ook niet bij ons.
Landerigheid of toch nog iets leuks doen.
Tja dat weet ik ook nog, was er die dag ook bij in Tilburg.
Wat zaten ze raar te kijken die Tilburgers ....haha

Pfffff wordt wel oud zo, als ik dit lees.......... :wink:
Plaats reactie